Рішення
від 03.05.2019 по справі 140/494/19
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 травня 2019 року ЛуцькСправа № 140/494/19

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Ксензюка А. Я.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Приватного підприємства Виробничо-торгове підприємство Світязь Плюс до Головного управління ДФС у Волинській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Приватного підприємства Виробничо-торгове підприємство Світязь Плюс (далі - ПП ВТП Світязь Плюс , позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДФС у Волинській області (далі - ГУ ДФС у Волинській області, відповідач - 1), Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України, відповідач - 2) про визнання протиправними та скасування рішень комісії Головного управління ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 22 жовтня 2018 року №961129/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961143/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961155/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961305/38894917, від 23 жовтня 2018 року №962780/38894917; зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року № 17, від 23 жовтня 2017 року № 30, від 23 жовтня 2017 року № 31/3.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем подано на реєстрацію через систему електронного адміністрування податкові накладні від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року № 34, від 21 листопада 2017 року № 17, від 23 жовтня 2017 року №30, від 23 жовтня 2017року №31/3 однак, відповідно до квитанцій від 07 листопад 2017 року, 15 грудня 2017 року реєстрація даних податкових накладних була зупинена, оскільки податкові накладні відповідають вимогам пункту 6 Критеріїв ризиковості платника податку та товариству було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

ПП ВТП Світязь Плюс були подані пояснення та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, які підтверджують реальність здійснення господарських операцій позивачем.

Однак, рішеннями Комісії Головного управління ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації від 22 жовтня 2018 року №961129/38894917, №961143/38894917, №961155/38894917, №961305/38894917, від 23 жовтня 2018 року №962780/38894917 позивачу було відмовлено у реєстрації в ЄРПН вищевказаних податкових накладних з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Не погоджуючись з даними рішеннями, позивач оскаржив їх до ДФС України.

Позивач не погоджується із рішеннями Комісії ГУ ДФС у Волинській області, вважає їх незаконними та необґрунтованими, оскільки платником податків подано пояснення та весь пакет первинних документів, які підтверджують фактичне здійснення господарських операцій, по яких було складено податкові накладні від 20 жовтня 2017 року № 24, від 31 жовтня 2017 року № 34, від 21 листопада 2017 року № 17, від 23 жовтня 2017 року № 30, від 23 жовтня 2017 року №31/3, у реєстрації в ЄРПН яких безпідставно відмовлено оскаржуваними рішеннями. З наведених підстав позивач просив позов задовольнити.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 04 березня 2019 року відкрито провадження у справі та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику сторін відповідно до приписів статей 12, 257, 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Крім того, ухвалою суду від 19 березня 2019 року відмовлено в задоволенні заяви представника відповідачів про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Представник відповідачів (ДФС України та ГУ ДФС у Волинській області) у відзиві на позовну заяву позовні вимоги не визнав, посилаючись на те, що податкові накладні від 20 жовтня 2017 року № 24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року № 17, від 23 жовтня 2017 року № 30, від 23 жовтня 2017року № 31 відповідають вимогам пункту 6 Критеріїв ризиковості платника податку , платнику податків запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Однак, в поясненнях позивача відсутній повний пакет документів, передбачених вимогами пункту 14 Порядку з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року №117, а саме: відсутні первинні документи, які підтверджують відповідність товару (паспорти якості, сертифікати відповідності) та розрахункові документи (банківські виписки, платіжні доручення) за придбані товари (стартові пакети та інше). Таким чином, спірне рішення є обґрунтованим.

В обґрунтування вимоги позивача про визнання протиправними та скасування рішень комісії ДФС України з питань розгляду скарг представник відповідачів вказав, що оскільки позивачем не надано документів, які б спростовували рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, то рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг є правомірними та такими, що прийняті відповідно вимог чинного законодавства.

Також представник відповідачів вважає позовну вимогу позивача про зобов'язання зареєструвати податкові накладні в Єдиному державному реєстрі податкових накладних передчасною, оскільки неможливим є встановлення реєстраційної суми на електронному рахунку позивача в системі електронного адміністрування ПДВ, на момент прийняття рішення судом в даній справі. З наведених підстав просив у задоволенні позову відмовити повністю.

Позивач у визначений судом строк відповіді на відзив суду не дав.

Сторони скористались своїм правом, щодо подачі заяв по суті справи.

Дослідивши письмові пояснення, викладені учасниками справи у заявах по суті справи, а також письмові докази, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення з таких підстав.

Судом встановлено, що ПП ВТП Світязь Плюс 02 вересня 2013 року зареєстроване як юридична особа; дані про основний вид діяльності: 46.19 діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.34 оптова торгівля напоями (основний); 46.90 неспеціалізована оптова торгівля; 47.25 роздрібна торгівля напоями у спеціалізованих магазинах; 52.21 допоміжне обслуговування наземного транспорту; 56.30 обслуговування напоями, що підтверджується Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань АА №909926 від 06 вересня 2013 року (а. с. 56). Позивач є також платником податку на додану вартість з 01.11.2013.

Як слідує з матеріалів справи, 28 серпня 2016 року між ПП ВТП Світязь Плюс (Продавець) та ПВТП Світязь (Покупець) укладено Договір №28 (а. с. 7), відповідно до пункту 1.1 якого Продавець зобов'язаний продавати продукцію, а Покупець зобов'язується оплатити продукцію та своєчасно прийняти її на умовах даного Договору.

На виконання умов договору поставки ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС 20 жовтня 2017 року поставило ПВТП СВІТЯЗЬ товар на суму 17 946,20 грн., що підтверджується видатковою накладною №Б0040000190, який ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС придбало в ТзОВ АТОН ПЛЮС , що підтверджується видатковою накладною №АП-01179 від 19 жовтня 2017 року. Оплату за товар ПВТП Світязь здійснило в повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням №1025 від 27 жовтня 2017 року.

Щодо документів, які підтверджують відповідності продукції (паспорти якості, сертифікати відповідності) зазначаємо, що виробником товару по накладній №Б0040000190 від 20 жовтня 2017 року є ПП АНТАРЕС-7 .

Згідно сертифікату ПП АНТАРЕС-7 система управління безпечністю харчових продуктів ПП АНТАРЕС-7 відповідає вимогам ДСТУ180 22000:2007 (копія сертифікату додається).

Відповідно до листа ПП АНТАРЕС-7 від 01 червня 2016 року, останнє впровадило у себе систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ 180 22000:2007, тому відповідно до пункту 7 статті 37 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів для супроводу харчових продуктів в обігу, достатньо товарно-транспортної накладної. Крім цього, відповідно до пункту 7 статті 32 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів сертифікація харчових продуктів необов'язкова.

На підставі проведеного заліку ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС складено податкову накладну №24 від 20 жовтня 2017 року на загальну суму 17 946,20 грн., в т.ч. ПДВ в сумі 2 991,03 грн., яку направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (а. с. 9).

За результатами реєстрації вказаної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних позивач отримав квитанцію за реєстраційним №9231945507 від 07 листопада 2017 року (а. с. 10).

Згідно з інформацією, зазначеною в даній квитанції, реєстрація податкової накладної №24 від 20 жовтня 2017 року була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1806. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрації ПН/РК.

18 жовтня 2018 року позивачем на адресу контролюючого органу було надіслано повідомлення про подання пояснень щодо вказаної податкової накладної, реєстрація якої була зупинена, а також копії документів, що підтверджують реальність здійснення операцій за вищевказаною податковою накладною (а. с. 104).

Однак, за результатами розгляду вищевказаних пояснень та документів Комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення від 22 жовтня 2018 року №961129/38894917 про відмову у реєстрації податкової накладної від 20 жовтня 2017 року №24 (а. с. 8), з якого слідує, що підставою для його прийняття є ненадання платником податку копій документів, а саме: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти з додатками до них; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Також, на виконання умов договору поставки від 28 серпня 2016 року №28, укладеного між ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС (Продавець) та ПВТП СВІТЯЗЬ (Покупець), 31 жовтня 2017 року ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС поставило Володимир- Волинській філії ВТП СВІТЯЗЬ товар на суму 52 169,18 грн., що підтверджується видатковою накладною №Б0040000199.

ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС придбало товар в ПрАТ Добра Вода , що підтверджується видатковою накладною №ДВ000001247 від 02 жовтня 2017 року.

Оплату за товар ПВТП Світязь здійснило в повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням від 24 листопада 2017 року.

На підтвердження відповідності продукції (паспорти якості, сертифікати відповідності) позивачем було надано якісні посвідчення.

На підставі проведеного заліку ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС складено податкову накладну №34 від 31 жовтня 2017 року на загальну суму 52 169,18 грн., в т. ч. ПДВ в сумі 8 694,86 грн., яку направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (а. с. 18).

За результатами реєстрації вказаної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних позивач отримав квитанцію за реєстраційним №9231945413 від 07 листопада 2017 року (а. с. 19).

Згідно з інформацією, зазначеною в даній квитанції, реєстрація податкової накладної №34 від 31 жовтня 2017 року була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:2202. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрації ПН/РК.

18 жовтня 2018 року позивачем на адресу контролюючого органу було надіслано повідомлення про подання пояснень щодо вказаної податкової накладної, реєстрація якої була зупинена, а також копії документів, що підтверджують реальність здійснення операцій за вищевказаною податковою накладною (а. с. 96).

Однак, за результатами розгляду вищевказаних пояснень та документів Комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення від 22 жовтня 2018 року №961143/38894917 про відмову у реєстрації податкової накладної від 31 жовтня 2017 року №34 (а. с. 16), з якого слідує, що підставою для його прийняття є ненадання платником податку копій документів, а саме: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти з додатками до них; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Додаткова інформація: відсутні документи щодо підтвердження відповідності продукції (паспорти якості, сертифікати відповідності). Документи подані не в повному обсязі, а саме: договір, розрахункові документи. Відображена часткова оплата, тобто в платіжному дорученні на суму 25 924,80 грн., а податкова накладна на суму 52 169,18 грн. в повному обсязі (а. с. 16).

Крім того, на виконання умов договору поставки від 28 серпня 2016 року №28, укладеного між ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС (Продавець) та ПВТП СВІТЯЗЬ (Покупець), 21 листопада 2017 року ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС поставило ПВТП СВІТЯЗЬ товар на суму 67 187,17 грн., що підтверджується видатковою накладною №Б0040000215.

ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС придбало товар в ПП АТОН ПЛЮС , що підтверджується видатковою накладною №АП-01033 від 12 вересня 2017 року. Оплату за товар ПВТП Світязь здійснило в повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням №1268 від 24 листопада 2017 року.

Щодо документів, які підтверджують відповідності продукції (паспорти якості, сертифікати відповідності) позивач зазначив, що виробником товару згідно накладної №Б0040000215 від 21 листопада 2017 року є ПП АНТАРЕС-7

Згідно сертифікату ПП АНТАРЕС-7 система управління безпечністю харчових продуктів ПП АНТАРЕС-7 відповідає вимогам ДСТУ 180 22000:2007.

Відповідно до листа ПП АНТАРЕС-7 від 01 червня 2016 року, останнє впровадило у себе систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ 180 22000:2007, тому відповідно до пункту 7 статті 37 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів для супроводу харчових продуктів в обігу, достатньо товарно-транспортної накладної.

Крім цього, відповідно до пункту 7 статті 32 Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів сертифікація харчових продуктів необов'язкова.

На підставі проведеного заліку ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС складено податкову накладну №17 від 21 листопада 2017 року на загальну суму 67 187,17 грн., в т. ч. ПДВ в сумі 11 197,86 грн., яку направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (а. с. 28).

За результатами реєстрації вказаної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних позивач отримав квитанцію за реєстраційним №9268780257 від 15 грудня 2017 року (а. с. 29).

Згідно з інформацією, зазначеною в даній квитанції, реєстрація податкової накладної №17 від 21 листопада 2017 року була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:2008. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрації ПН/РК.

18 жовтня 2018 року позивачем на адресу контролюючого органу було надіслано повідомлення №17 про подання пояснень щодо вказаної податкової накладної, реєстрація якої була зупинена, а також копії документів, що підтверджують реальність здійснення операцій за вищевказаною податковою накладною (а. с. 88).

Однак, за результатами розгляду вищевказаних пояснень та документів Комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення від 22 жовтня 2018 року №961155/38894917 про відмову у реєстрації податкової накладної від 21 листопада 2017 року №17 (а. с. 27), з якого слідує, що підставою для його прийняття є ненадання платником податку копій документів, а саме: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти з додатками до них; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Крім того, на виконання умов договору поставки від 28 серпня 2016 року №28, укладеного між ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС (Продавець) та ПВТП СВІТЯЗЬ (Покупець), 23 жовтня 2017 року ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС поставило ПВТП СВІТЯЗЬ товар на суму 18 365,95 грн., що підтверджується видатковою накладною №Б0040000195.

ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС придбало товар в ТОВ ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ , що підтверджується видатковими накладними №194 від 16 січня 2017 року та №198 від 04 жовтня 2017 року. Оплату за товар ПВТП Світязь здійснило в повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням №1015 від 26 жовтня 2017 року.

На підтвердження відповідності продукції (паспорти якості, сертифікати відповідності) позивач зазначив, що виробником товару є ТзОВ ЛІДЕР СНЕК .

На підставі проведеного заліку ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС складено податкову накладну №30 від 23 жовтня 2017 року на загальну суму 18 365,95 грн., в т. ч. ПДВ в сумі 3 060,99 грн., яку направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (а. с. 38).

За результатами реєстрації вказаної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних позивач отримав квитанцію за реєстраційним №9231943726 від 07 листопада 2017 року (а. с. 39).

Згідно з інформацією, зазначеною в даній квитанції, реєстрація податкової накладної №30 від 23 жовтня 2017 року була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1101. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрації ПН/РК.

18 жовтня 2018 року позивачем на адресу контролюючого органу було надіслано повідомлення №30 про подання пояснень щодо вказаної податкової накладної, реєстрація якої була зупинена, а також копії документів, що підтверджують реальність здійснення операцій за вищевказаною податковою накладною (а. с. 111).

Однак, за результатами розгляду вищевказаних пояснень та документів Комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення від 22 жовтня 2018 року №961305/38894917 про відмову у реєстрації податкової накладної від 23 жовтня 2017 року №30 (а. с. 36), з якого слідує, що підставою для його прийняття є ненадання платником податку копій документів, а саме: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти з додатками до них; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Додаткова інформація: відсутні документи щодо підтвердження відповідності товару (паспорти якості, сертифікати відповідності). Договір надано не в повному обсязі.

Крім того, на виконання умов договору поставки від 28 серпня 2016 року №28, укладеного між ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС (Продавець) та ПВТП СВІТЯЗЬ (Покупець), 23 жовтня 2017 року ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС поставило Ковельській філії ПВТП СВІТЯЗЬ товар на суму 6 600,55 грн., що підтверджується видатковою накладною №Б0040000196.

Вказаний товар ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС придбало в ТзОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕР СМАКУ , що підтверджується видатковою накладною №Тд-00004074 від 07 жовтня 2017 року. Оплату за товар ПВТП Світязь здійснило в повному обсязі, що підтверджується платіжним дорученням №997 від 25 жовтня 2017 року. Якість товару підтверджується посвідченням якості від 07 жовтня 2017 року.

На підставі проведеного заліку ПП ВТП СВІТЯЗЬ ПЛЮС складено податкову накладну №31/3 від 23 жовтня 2017 року на загальну суму 6 600,55 грн., в т. ч. ПДВ в сумі 1 100,09 грн., яку направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (а. с. 49).

За результатами реєстрації вказаної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних позивач отримав квитанцію за реєстраційним №9231947367 від 07 листопада 2017 року (а. с. 50).

Згідно з інформацією, зазначеною в даній квитанції, реєстрація податкової накладної №31/3 від 23 жовтня 2017 року була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:2008. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрації ПН/РК.

19 жовтня 2018 року позивачем на адресу контролюючого органу було надіслано повідомлення №31 про подання пояснень щодо вказаної податкової накладної, реєстрація якої була зупинена, а також копії документів, що підтверджують реальність здійснення операцій за вищевказаною податковою накладною (а. с. 118).

Однак, за результатами розгляду вищевказаних пояснень та документів Комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення від 23 жовтня 2018 року №962780/38894917 про відмову у реєстрації податкової накладної від 23 жовтня 2017 року №31/3 (а. с. 48), з якого слідує, що підставою для його прийняття є ненадання платником податку копій документів, а саме: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти з додатками до них; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування; договір надано не в повному обсязі: лише 1 та остання сторінка. Встановлена не відповідність в наданих документах, а саме у видатковій накладній.

Позивач, не погоджуючись із вищезазначеними рішеннями Комісії ГУ ДФС у Волинській області про відмову у реєстрації податкових накладних №24 від 20 жовтня 2017 року, №34 від 31 жовтня 2017 року, №17 від 21 листопада 2017 року, №30 від 23 жовтня 2017 року, №31/3 від 23 жовтня 2017 року оскаржив їх в адміністративному порядку (а. с. 58-67), проте на момент розгляду справи рішення за результатами розгляду скарг в матеріалах справи відсутнє.

Рішеннями комісії з розгляду скарг ДФС скарги залишено без задоволення, а рішення комісії ГУ ДФС у Волинській області без змін.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

За правилами пункту 201.10 статті 201 ПК України від 02.12.2010 №2755-VI (з наступними змінами та доповненнями, тут і надалі в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин та прийняття оскаржуваних рішень) при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження. Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Відповідно до пункту 201.16 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

За приписами пункту 74.2 статті 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29 грудня 2010 року (далі - Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Як передбачено пунктом 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Згідно із пунктом 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13 червня 2017 №567, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 за №573/30621 (чинного у редакції на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Наказ №567), передбачено, що моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

За приписами підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Пунктом 1 Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом №567, визначено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом №567:

1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Відповідно до підпунктів 201.16.2, 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту. Форма таких рішень встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Разом з тим, 01 січня 2018 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році №2245-VIII від 07.12.2017, яким пункт 201.16 ПК України викладено в такій редакції: Реєстрація податкової накладної//розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України .

На виконання вказаної норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №117 від 21.02.2018 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Постанова №117).

Пунктом 2 зазначеної вище постанови Кабінету Міністрів України установлено, що платники податку на додану вартість, у яких до 1 грудня 2017 року зупинено реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, що діяв до набрання чинності Законом України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році , та які станом на 1 грудня 2017 року не подали пояснень і копій документів до таких податкових накладних/розрахунків коригування, мають право протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/ розрахунку коригування, подати пояснення і копії документів до таких податкових накладних/розрахунків коригування на розгляд комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, порядок роботи яких затверджується цією постановою.

Відповідно до пунктів 18-20 Постанови №117, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу, розглядаються комісіями контролюючих органів. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з пунктом 21 вказаного Постанови №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку (зазначена у квитанції про зупинення пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі);

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України передбачено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

З оскаржуваних рішень Комісії ГУ ДФС у Волинській області від 22 жовтня 2018 року №961129/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961143/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961155/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961305/38894917, від 23 жовтня 2018 року №962780/38894917 про відмову у реєстрації податкових накладних від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року № 17, від 23 жовтня 2017 року № 30, від 23 жовтня 2017 року № 31/3 в ЄРПН відповідно вбачається, що вони прийняті з підстави не надання платником податку копій документів, які є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Проте зазначений висновок контролюючого органу спростовується наявними у справі письмовими доказами та документами бухгалтерського обліку, оскільки суд вважає, що господарські операції з поставки товарів здійснені позивачем в межах його господарської діяльності, оскільки відповідають його основному виду економічної діяльності, є фактичними та підтверджуються первинними документами.

При вирішенні даного спору суд також виходить з того, що мало місце порушення вимог підпункту 201.16.1 пункту 201 статті 201 ПК України, оскільки в квитанціях від чітко не вказано, на підставі якого саме критерію оцінки ступеня ризиків було здійснено зупинення реєстрації податкових накладних від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року № 17, від 23 жовтня 2017 року №30, від 23 жовтня 2017 року № 31/3 в ЄРПН, та не вказано, які саме копії документів (за вичерпним переліком) пропонується надати позивачу, які були б достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію вказаних податкових накладних в ЄРПН.

Суд також звертає увагу, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт 6 Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необгрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Суд зазначає, що платник податків повинен чітко розуміти, чому реєстрацію податкової накладної зупинено та які конкретно документи йому слід подати для її реєстрації.

На думку суду, наявні у позивача документи підтверджують здійснення господарських операцій, по яких складено податкові накладні від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року №17, від 23 жовтня 2017 року №30, від 23 жовтня 2017 року №31/3, ознак порушення вимог законодавства щодо їх складення вони не містять та є достатніми для прийняття Комісією рішення про реєстрацію вказаних податкових накладних.

Крім того, з досліджених матеріалів справи, реальність господарських операцій щодо поставки позивачем товару підтверджується первинними документами, які належним чином оформлені.

З урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України суд приходить до висновку, що оскаржувані рішення від 22 жовтня 2018 року №961129/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961143/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961155/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961305/38894917, від 23 жовтня 2018 року №962780/38894917 про відмову у реєстрації податкових накладних від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року №17, від 23 жовтня 2017 року №30, від 23 жовтня 2017 року № 31/3 в ЄРПН відповідно прийняті з порушенням вимог зазначених вище нормативно-правових актів, без зазначення у них мотивів їх прийняття, відтак, з наведених вище підстав, виходячи з наданих суду статтею 245 КАС України повноважень, позовні вимоги про визнання їх протиправними та скасування підлягають до задоволення.

Крім того, підлягають до задоволення позовні вимоги про зобов'язання вчинити дії, виходячи з такого.

Відповідно до 28 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, який діє на момент розгляду даної справи, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

За приписами частини третьої статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов'язати суб'єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, оскільки суд дійшов висновку про протиправність оскаржуваних рішень від 22 жовтня 2018 року №961129/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961143/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961155/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961305/38894917, від 23 жовтня 2018 року №962780/38894917 про відмову у реєстрації податкових накладних від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року № 17, від 23 жовтня 2017 року № 30, від 23 жовтня 2017 року №31/3 в ЄРПН відповідно, а подані позивачем копії документів, на думку суду, підтверджують здійснення господарських операцій, по яких складені податкові від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року № 17, від 23 жовтня 2017 року № 30, від 23 жовтня 2017 року № 31/3, ознак порушення вимог законодавства щодо їх складення вони не містять та є достатніми для прийняття комісією рішення про реєстрацію вказаних податкових накладних, тому позовну вимогу про зобов'язання ДФС України зареєструвати в ЄРПН подані ПП ВТП Світязь Плюс податкові накладні від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року №17, від 23 жовтня 2017 року №30, від 23 жовтня 2017 року №31/3 слід задовольнити.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки суд задовольняє позов повністю, то на користь позивача необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань ДФС України та Головного управління ДФС у Волинській області судові витрати у вигляді судового збору в розмірі 9 605,00 грн., який сплачений платіжним дорученням від 25 лютого 2019 року №248 (а. с. 2) пропорційно, по 4802,50 грн. з кожного.

Керуючись статтями 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 22 жовтня 2018 року №961129/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961143/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961155/38894917, від 22 жовтня 2018 року №961305/38894917, від 23 жовтня 2018 року №962780/38894917 про відмову у реєстрації податкових накладних від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року №17, від 23 жовтня 2017 року № 30, від 23 жовтня 2017 року №31/3.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Приватним підприємством Виробничо-торгове підприємство Світязь Плюс податкові накладні від 20 жовтня 2017 року №24, від 31 жовтня 2017 року №34, від 21 листопада 2017 року №17, від 23 жовтня 2017 року №30, від 23 жовтня 2017 року №31/3.

Стягнути на користь Приватного підприємства Виробничо-торгове підприємство Світязь Плюс (43005, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Офіцерська, 20-а, код ЄДРПОУ 38894917) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Волинській області (Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 39400859) судовий збір у розмірі 4 802 (чотири тисячі вісімсот дві) гривні 50 копійок.

Стягнути на користь Приватного підприємства Виробничо-торгове підприємство Світязь Плюс (43005, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Офіцерська, 20-а, код ЄДРПОУ 38894917) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) судовий збір у розмірі 4 802 (чотири тисячі вісімсот дві) гривні 50 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя А.Я. Ксензюк

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.05.2019
Оприлюднено07.05.2019
Номер документу81531454
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/494/19

Ухвала від 29.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 19.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Рішення від 03.05.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 19.03.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 04.03.2019

Кримінальне

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

Ухвала від 27.02.2019

Кримінальне

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

Ухвала від 22.02.2019

Кримінальне

Немирівський районний суд Вінницької області

Науменко С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні