Справа №295/6522/19
1-кс/295/3569/19
УХВАЛА
Іменем України
07.05.2019 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів, внесене в рамках кримінального провадження №42016060360000121 від 30.06.2016 року старшим слідчим з ОВС ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 та погоджене прокурором військової прокуратури Житомирського гарнізону ОСОБА_4 та додані до клопотання матеріали, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся з клопотанням, в якому просить надати тимчасовий доступ та можливість вилучення у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), оригіналів первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ) за період часу з 01.01.2015 року по 24.04.2019 року.
У клопотанні слідчий вказав, що проведеним досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні №42016060360000121 було встановлено, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », протягом 2015-2016 років, здійснюючи господарську діяльність в частині ремонту військової техніки, використовуючи бувші у використанні запчастини, а також запчастини і електронні прилади придбані у невстановлених слідством суб`єктів, що не являються платниками податків, по бухгалтерському та податковому обліку підприємства відображають фінансово-господарські операції з суб`єктами господарської діяльності з ознаками «транзитності»: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »» (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), які фактично не є постачальниками таких запчастин та електронних приборів для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Крім того, службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » шляхом відображення в первинних бухгалтерських документах безтоварні операції по закупівлі запасних частин та комплектуючих до військової техніки у суб`єктів господарської діяльності, що мають ознаки фіктивних, шляхом незаконного формування податкового кредиту з ПДВ в сумі 553,2 тис. грн. незаконно заявили до відшкодування з Державного бюджету податок на додану вартість, що в подальшому відшкодовано, спричинили державі збитки у великих розмірах.
Відповідно до висновків про результати документальної планової виїзної перевірки Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_8 », (код ЄДР НОМЕР_9 ), з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2015 року по 31.12.2017 року, валютного та іншого законодавства - за період з 01.01.2015 року по 31.12.2017 року, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по 31.12.2017 встановлено факт відображення у бухгалтерському обліку підприємства безтоварних операцій з придбання товарно-матеріальних цінностей від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), на загальну суму 1874,7 тис.грн. , в т.ч. ПДВ 312,5 тис.грн.
Отже стосовно постачання товарно матеріальних цінностей для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » є сумніви щодо законності відображення у бухгалтерському та податковому обліку ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » проведених фінансово господарських операцій.
Обґрунтовуючи подане клопотання слідчий зазначив, що в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) зберігаються документи, в яких наявна інформація, що не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме: договори (угоди) укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », накладні та податкові накладні, що свідчать про реалізацію на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товарів, робіт (послуг) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », специфікації до договорів, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », доставлялися товари реалізовані на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », картки складського зберігання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на яких міститься інформація стосовно зберігання товарів, які надавались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », документи гарантійного обслуговування товарів, які реалізовувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », документи по придбанню товарів, робіт та послуг, які закуповувались у СГД ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що у подальшому реалізовано на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.
Від слідчого ОСОБА_3 надійшла заява про проведення розгляду справи без його участі, клопотання підтримав та просив задовольнити.
Відповідно до ч. 2. ст. 163 КПК України, розгляд клопотання проведено у відсутності осіб, у володінні яких знаходиться інформація.
Слідчий суддя, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, приходить до наступного висновку.
Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до п. 7 ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Враховуючи викладене, обставини кримінального провадження, значення документів, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, за допомогою яких може бути виконане завдання кримінального провадження, враховуючи наявність достатніх підстав для вилучення оригіналів відповідних документів, слідчий суддя дійшов висновку про можливість задовольнити подане клопотання.
Керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 , а також особам які будуть діяти за його дорученням (постановою), тимчасовий доступ та можливість вилучення у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), оригіналів первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ) за період часу з 01.01.2015 року по 24.04.2019 року, у тому числі: договори (угоди) укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », накладні та податкові накладні, що свідчать про реалізацію на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » товарів, робіт (послуг) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », специфікації до договорів, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », доставлялися товари реалізовані на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », картки складського зберігання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на яких міститься інформація стосовно зберігання товарів, які надавались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », документи гарантійного обслуговування товарів, які реалізовувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », документи по придбанню товарів, робіт та послуг, які закуповувались у СГД ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що у подальшому реалізовано на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Встановити строк дії ухвали до 07.06.2019 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2023 |
Номер документу | 81587426 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Чішман Л. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні