УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
"07" травня 2019 р. м. Житомир Справа № 906/31/19
Господарський суд Житомирської області у складі судді Машевської О.П.,
за участю секретаря судового засідання: Нероди І.В.
розглядаючи справу
за позовом: Житомирської обласної організація Всеукраїнської спілки автомобілістів (м. Житомир)
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Житомирської міської ради (м. Житомир)
до Гаражного кооперативу " Тетерів" (м.Житомир)
про визнання права власності на гаражі,
за участю представників сторін:
від позивача: Вензовський І.Л, керівник, витяг з ЄДР за № 1004899046 від 23.01.19р. , Кирилюк В.Л., адвокат, ордер № 053185;
від відповідача: Мошківський Р.І., адвокат , ордер ЖТ №35391 22.02.19;
від третьої особи: Кукса М.А., довіреність №26/160 від 12.02.2019р.
ВСТАНОВИВ:
Позивач Житомирська обласна організація Всеукраїнської спілки автомобілістів (надалі за текстом - Позивач) просить визнати за собою право власності на гаражі-майстерні №63 та 63-а, що знаходяться по вул. Робітнича, 5 у м. Житомирі, оскільки відповідач за позовом Гаражний кооператив "Тетерів" (надалі за текстом - Відповідач) не визнає це право.
Правові підстави позову: ст. ст. 317, 319, 328, 392 ЦК України.
11.04.19 р. о 15:00 год. вчинено окрему процесуальну дію поза судовим засіданням: оглянуто речові докази ( гаражі № 63 та 63-А( надалі за текстом - спірні гаражі) у місці їх знаходження по вул. Робітнича,5 у м. Житомирі.
Візуальним оглядом речових доказів у місці їх знаходження по вул. Робітнича,5 у м. Житомирі підтверджується наявність спірних гаражів в натурі з властивими для нерухомих речей ознаками.
З метою встановлення додаткових обставин щодо спірних гаражів у цій справі (визначення їх належності до нерухомого майна згідно вимог нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП, стандартів, технічних умов) , чинних на дату їх будівництва; визначення категорії складності та технічного стану (ступеню фізичного зношення) об'єктів , та чи не є вони аварійними станом на дату проведення експертного дослідження тощо) , учасникам справи запропоновано скористатися правом заявити клопотання про проведення у справі судової експертизи.
В підготовчому засіданні заслухано представників сторін та третьої особи з цього питання , а також щодо належності відповідача у цій справі , оскільки сумніви щодо його правоздатності в межах спірних правовідносин неодноразово висловлювали представники позивача у справі.
Заслухавши представників сторін та третьої особи, враховуючи завдання підготовчого провадження ( визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів ( п.3 ч.1 ст. 177 ГПК України) та мету проведення підготовчого засідання ( виконання завдання підготовчого провадження ( ч.1 ст. 181, п.7 ч.2 ст. 182 ГПК України) , маючи сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їх процесуальних прав або виконанні обов'язків щодо доказів , господарський суд ухвалює витребувати докази з власної ініціативи з врахуванням наведеного надалі по тексту.
Відповідно до до статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015р. з наступними змінами та доповненнями ( далі - Закон про державну реєстрацію) державна реєстрація базується на таких основних принципах:
- публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення;
- об'єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі;
- внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону;
- відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.
Стаття 9 Закону про державну реєстрацію передбачає, що відомості про юридичну особу вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі, зокрема, документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій.
Згідно з ч.2 цієї статті цього Закону в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, такі відомості про юридичну особу, як назва органів управління юридичної особи та відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації, ідентифікаційний код, організаційно-правова форма, вид установчого документа тощо.
Стаття 10 Закону про державну реєстрацію передбачає, що відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах.
Відповідно до п. 13 ч.1 ст. 1 Закону про державну реєстрацію реєстраційна справа - сукупність документів у паперовій та/або електронній формі, що подавалися для проведення реєстраційних дій.
Відповідно до ч. 2 ст. 29 Закону про державну реєстрацію реєстраційна справа має реєстраційний номер, що присвоюється при внесенні до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію створення юридичної особи і державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу.
Згідно з ч. 3 цієї статті цього Закону реєстраційна справа в паперовій формі зберігається у суб'єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи - у виконавчих органах міської ради міст обласного значення. Місто Житомир є містом обласного значення.
Стаття 30 Закону про державну реєстрацію передбачає, що витребування (вилучення) документів з реєстраційних справ здійснюється в порядку, визначеному законом.
Згідно з ч.2 цієї статті Закону суб'єкт державної реєстрації, у якого зберігається реєстраційна справа, зобов'язаний зробити копії документів, що вилучаються з реєстраційної справи, у паперовій та електронній формі у разі їх відсутності в Єдиному державному реєстрі. Копії документів у паперовій формі повинні бути пронумеровані, прошиті та завірені печаткою. До реєстраційної справи долучаються копія судового рішення про витребування документів, супровідний лист або документ, яким суд уповноважив особу на їх одержання, а також копія опису вилучених документів.
Згідно з ч.3 цієї статті Закону оригінали документів, вилучені з реєстраційної справи, надсилаються поштовим відправленням до суду або передаються безпосередньо особі, уповноваженій судом на їх одержання.
Окрім того, відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. N 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. N 499) , Реєстр ведеться з метою забезпечення ідентифікації суб'єктів. 4. Інформаційний фонд Реєстру містить такі дані: ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта; реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них.
Відповідно до п. 6 Положення ідентифікаційний код зберігається за суб'єктом, якому він присвоєний, протягом усього періоду його існування і є єдиним.
Відповідно до п. 16 Положення відомості з Реєстру надаються органом державної статистики на запит суб'єкта у п'ятиденний строк.
Відповідно до п. 18 Положення органи державної влади звільняються від плати за надання інформації, необхідної для здійснення визначених законодавством повноважень.
На підставі частини 3 ст. 30 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" , п. п. 16 , 18 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. N 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. N 499) та керуючись ч. 5 ст. 13, п.п. 4,5 ч.1 ст.42 , ч.ч. 1,4 ст. 43, ч.4 ст. 74, ст. 81 , п.3 ч.1 ст. 177 ГПК України, господарський суд -
УХВАЛИВ:
1. Витребувати оригінали документів з реєстраційної справи (реєстраційний номер невідомий), що ведеться у паперовій формі щодо юридичної особи Гаражний кооператив "Тетерів"(10002, Житомирська область, місто Житомир, Корольовський район, вул. Робітнича, будинок 5-А, код ЄДРПОУ 20427976) та знаходиться у Департаменті реєстрації Житомирської міської ради ( 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2).
2. Державному реєстратору Департаменту реєстрації Житомирської міської ради вилучити оригінали документів з реєстраційної справи (реєстраційний номер невідомий), що ведеться у паперовій формі щодо юридичної особи Гаражний кооператив "Тетерів"(10002, Житомирська область, місто Житомир, Корольовський район, вул. Робітнича, будинок 5-А, код ЄДРПОУ 20427976).
3. Оригінали документів, вилучених з реєстраційної справи (реєстраційний номер невідомий), що ведеться у паперовій формі щодо юридичної особи Гаражний кооператив "Тетерів"(10002, Житомирська область, місто Житомир, Корольовський район, вул. Робітнича, будинок 5-А, код ЄДРПОУ 20427976) передати 27 травня 2019 року не пізніше 13:00 год. безпосередньо помічнику судді Павліченко Наталії Миколаївні (посвідчення №906/062, дійсне до 31 грудня 2020р.) або іншій особі, уповноваженій головуючим суддею у цій справі.
4. Витребувати з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України інформацію , що ідентифікує юридичну особу за ідентифікаційним кодом "20427976" та найменуванням суб'єкта "Гаражний кооператив" Тетерів".
5. Головному управлінню статистики у Житомирській області (10003, м. Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а) надіслати поштою на адресу Господарського суду Житомирської області запитувану інформацію у строк до 22.05.2019р.
Про неможливість подання витребуваних доказів у встановлений судом строк та спосіб, повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п'яти днів з дня вручення ухвали.
Попередити, що у разі неповідомлення суду про неможливість подати докази , витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин, суд вправі застосувати заходи процесуального примусу , передбачені цим Кодексом.
Ухвала в частині витребування доказів вступила в законну силу 07.05.19р., апеляційному оскарженню окремо від рішення суду не підлягає та є обов'язковою до виконання ( п.9 ч. 2 ст.129 Конституції України, п.7 ч.3 ст.2 , ст. 18 та 326 ГПК України).
Повний текст ухвали складено 08.05.19р.
Суддя Машевська О.П.
Друк:
1 - в справу
2 -3 - сторонам ( рек. з пов..)
4 - Житомирській міській раді (рек. з пов..)
5- Департамент реєстрації Житомирської міської ради ( 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2) ( (рек. з пов..)
6.- Головне управління статистики у Житомирській області (10003, м. Житомир, вул. Миколи Сціборського, 6а) (рек. з пов.)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2019 |
Оприлюднено | 09.05.2019 |
Номер документу | 81617195 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні