ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/665/19
17 квітня 2019 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючого судді Хрущ В.Л.,
за участю:
секретаря судового засідання - Осадчука І.О.,
прокурора - Чудопалової М.Ю.,
за відсутності: позивачів, відповідача та третіх осіб,
розглянувши в письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Керівника Чортківської місцевої прокуратури, в інтересах держави, в особі: Чортківської районної ради, Відділу освіти Чортківської РДА, до Капустинської сільської ради Чортківського району Тернопільської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: Капустинська загальноосвітня школа I ступеня Чортківської районної ради, ОСОБА_1 , про визнання протиправним та скасування рішення сесії Капустинської сільської ради Чортківського району Тернопільської області №121 від 20.02.2018 року, -
ВСТАНОВИВ:
Керівник Чортківської місцевої прокуратури звернувся до суду з позовом в інтересах держави, в особі: Чортківської районної ради, відділу освіти Чортківської районної державної адміністрації, до Капустинської сільської ради Чортківського району Тернопільської області про визнання протиправним та скасування рішення сесії Капустинської сільської ради Чортківського району Тернопільської області № 121 від 20 лютого 2018 року Про розгляд заяви ОСОБА_1 щодо надання земельної ділянки в с. Капустинці для ведення особистого селянського господарства .
Позов обґрунтовано тим, що рішення сесії Капустинської сільської ради № 121 від 20.02.2018 року, яким гр. ОСОБА_1 виділено земельну ділянку площею 0,7 га за рахунок земель Капустинської сільської ради в межах населеного пункту за рахунок земель громадського використання, - прийняте з порушенням чинного земельного законодавства, а також прав та інтересів держави в особі: Чортківської районної ради, відділу освіти Чортківської районної державної адміністрації, та, безпосередньо, закладу освіти - Капустинської загальноосвітньої школи І ступеня Чортківської районної ради, оскільки зазначена земельна ділянка перебуває у користуванні Капустинської загальноосвітньої школи І ступеня Чортківської районної ради (надалі - Капустинська ЗОШ І ступеня) та належить до земель громадського використання. Відтак, оскаржуваним рішенням відповідач, фактично, безпідставно припинив право користування Капустинської ЗОШ І ступеня вказаною земельною ділянкою, оскільки спірна земельна ділянка в порядку ст. 141 ЗК України з користування Капустинської ЗОШ І ступеня не вилучалась і згода на її вилучення не надавалась.
26.03.2019 року до суду надійшла заява від третьої особи, ОСОБА_1 , у якій він зазначив, що визнає позов у повному обсязі та просить його задовольнити, а також, повідомив суд про те, що спірну ділянку він не використовує, документів про право власності на цю ділянку не виготовляв, просить спірне рішення сесії №121 від 20.02.2018 року скасувати.
27.03.2019 року до суду надійшла заява від відділу освіти Чортківської районної державної адміністрації, у якій відділ позовні вимоги керівника місцевої прокуратури підтримує та не заперечує проти їх задоволення, а також просить про розгляд справи за відсутності свого представника.
27.03.2019 року до суду надійшла заява і від Капустинської ЗОШ І ступеня, у якій зазначено, що школа також підтримує позовні вимоги та просить розглядати справу за відсутності її представника.
Того ж дня, 27.03.2019 року до суду надійшла заява від відповідача - Капустинської сільської ради, в якій відповідач - визнає позов у повному обсязі, вважає його підставним та таким, що підлягає до задоволення, посилаючись на те, що сесія сільської ради виділила спірну земельну ділянку ОСОБА_1 помилково, оскільки не було вивчено питання щодо власника та користувача цієї земельної ділянки. Відповідач також просить розглядати справу за відсутності свого представника.
Відповідно до частини 9 статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Згідно з положеннями частини 4 статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З урахуванням наведених вище заяв від учасників справи, а також - визнання позову безпосередньо відповідачем, зважаючи на відсутність заперечень з боку прокурора, проти розгляду справи в порядку письмового провадження, враховуючи відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, - суд визнав за можливе здійснити розгляд даної справи за наявними у справі матеріалами в порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу, з дотриманням відповідних вимог статей 242 та 243 КАС України щодо ухвалення судового рішення.
Відповідно до частини 6 статті 242 КАС України встановлено, що якщо одна із сторін визнала пред`явлену до неї позовну вимогу під час судового розгляду повністю або частково, рішення щодо цієї сторони ухвалюється судом згідно з таким визнанням, якщо це не суперечить вимогам статті 189 цього Кодексу.
Відтак, враховуючи визнання позову відповідачем, установивши фактичні обставини та зміст спірних правовідносин, дослідивши та об`єктивно оцінивши докази в їх сукупності, - суд дійшов переконання, що позов Керівника Чортківської місцевої прокуратури підлягає задоволенню, за наступних підстав.
Так, судом встановлено, що на території Капустинської сільської ради Чортківського району діє Капустинська загальноосвітня школа І ступеня.
Згідно з витягами з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, - Чортківська районна рада та Капустинська сільська рада - є органами місцевого самоврядування, Капустинська ЗОШ І ступеня Чортківської районної ради Тернопільської області - є комунальною організацією.
Зі Статуту Капустинської ЗОШ І ступеня, зареєстрованого 10.09.2010 року, вбачається, що засновником школи - є Чортківська районна рада, яка відповідно до вимог ч. 6 ст. 25, ч. 2 ст. 66 Закону України Про освіту зобов`язана забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов; відповідає за реалізацію державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території, закріплює за закладами початкової та базової середньої освіти територію обслуговування тощо.
Також, згідно даного Статуту - матеріально-технічна база школи включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, службове житло, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі школи. При цьому школа відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони; вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна школи проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством.
Згідно з листом Чортківського управління ГУ ДФС у Тернопільській області від 18.01.2019 року Капустинська ЗОШ не є платником плати за землю.
Відповідно до інформації, викладеної в листі відділу у Чортківському районі ГУ Держгеокадастру у Тернопільській області № 8/115-19 від 18.01.2019 року, згідно з державною статистичною звітністю по формі 6-ЗЕМ станом на 01 січня 2016 року за Капустинською ЗОШ обліковується земельна ділянка площею 1,79 га (з них: 0,50 га ріллі та 1,29 га із земель громадського користування). Нормативна грошова оцінка 1 м.кв. земель громадського користування, яку використовує Капустинська загальноосвітня школа І ступеня Чортківської районної ради, становить 60,78 грн.
При цьому, вказана земельна ділянка перебуває у постійному користуванні Капустинської ЗОШ І ступеня.
Відповідно до Положення про Відділ освіти Чортківської РДА - Відділ є структурним підрозділом Чортківської РДА, на який безпосередньо покладено обов`язки забезпечення реалізації державної політики в галузі освіти, управління комунальними закладами, здійснення контролю за дотриманням актів законодавства з питань освіти, забезпечення розвитку системи освіти.
За інформацією відділу освіти Чортківської РДА, викладеної в листі № 01-08/66 від 18.01.2019 року вказаний відділ не надавав згоди на вилучення земельної ділянки із користування Капустинської ЗОШ І ступеня.
Відповідно до реєстраційно-контрольної картки на черговій сесії Капустинської сільської ради розглянута заява гр. ОСОБА_1 від 14.02.2018 року про надання йому земельної ділянки.
20.02.2018 року, на тридцять третій сесії Капустинської сільської ради, відповідачем прийнято рішення № 121, за яким гр. ОСОБА_1 виділено земельну ділянку площею 0,7 га за рахунок земель Капустинської сільської ради Чортківського району в межах населеного пункту за рахунок земель громадського користування.
За змістом інформації, викладеної в листі № 31/2-4 Капустинської сільської ради від 24.01.2019 року, встановлено, що вищезазначене рішення №121 від 20.02.2018 року прийняте помилково через недостатнє вивчення питання власника та користувача земельної ділянки, та дозвіл на виділення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель громадського користування гр. ОСОБА_1 було надано на землі, які знаходяться в користуванні ЗОШ с. Капустинці.
З матеріалів справи також видно, що рішення щодо вилучення спірної ділянки із постійного користування закладу освіти та передачі її у власність (користування) фізичним та юридичним особам не приймались.
Також вищезазначеною інформацією Капустинської сільської ради від 24.01.2019 року підтверджується те, що рішення сесії Капустинської сільської ради щодо затвердження технічної документації та передачі земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_1 - не приймались; останнім не проводяться роботи щодо виготовлення правовстановлювальних документів на вказану вище земельну ділянку, оскільки Капустинська сільська рада повідомила його про передчасність прийняття рішення та його невідповідність вимогам законодавства.
Отже, між сторонами склалися правовідносини з приводу оскарження правового акта індивідуальної дії органу місцевого самоврядування у сфері земельних правовідносин, які регулюються, зокрема, положеннями Конституції України, Земельного кодексу України та Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .
При цьому, як видно з матеріалів та не спростовується жодним із учасників справи, оскаржуваним рішенням сесії Капустинської сільської ради Чортківського району Тернопільської області № 121 від 20.02.2018 року Про розгляд заяви ОСОБА_1 щодо надання земельної ділянки в с. Капустинці для ведення особистого селянського господарства , - було виділено земельну ділянку, яка використовується Капустинською загальноосвітньою школою І ступеня Чортківської районної ради.
Тобто, при прийнятті рішення про виділення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 сільська рада, фактично, припинила право користування нею Капустинської загальноосвітньої школи І ступеня Чортківської районної ради, без належного її вилучення та отримання згоди на таке відчуження, без жодних обставин чи документів, які могли би вважатися підставами для припинення права користування земельною ділянкою площею 0,7 га Капустинською загальноосвітньою школою І ступеня Чортківської районної ради.
Як вже було зазначено вище, усі наведені вище обставини - визнаються учасниками справи, що підтверджується всіма заявами, які учасники справи подали до суду.
Суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин та добровільності їх визнання, а тому всі вказані обставини у відповідності до частини 1 статті 78 КАС України - не підлягають доказуванню.
Водночас, у відповідності до вимог, встановлених чинним законодавством щодо законності та обґрунтованості судових рішень, - суд зобов`язаний звернути увагу на відповідні положення чинного законодавства, якими керується при постановленні рішення, на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статті 41 Конституції України передбачено, що право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.
Відповідно до статті 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізовується громадянами, юридичними особами та державою відповідно до закону.
Статтями 2 та 3 Земельного кодексу України (надалі - ЗК України) встановлено, що земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Земельні відносини регулюються Конституцією України, вказаним Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Згідно із частиною 1 статті 22 ЗК України землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.
Пунктом а частини 3 статті 22 ЗК України визначено, що землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.
Відповідно до статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.
Статтею 118 ЗК України передбачений порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами.
Зокрема, відповідно до частини 6 статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Згідно з пунктом б частини 1 статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.
Таке право третьої особи у даній справі, ОСОБА_1 , як громадянина України на безоплатну передачу йому у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства площею до двох гектарів, під сумнів жодним з учасників справи - не ставиться.
Натомість, оскаржуване рішення №121 від 20.02.2018 року оспорюється з підстав допущення порушень уповноваженим органом, Капустинською сільською радою, та недослідження належним чином всіх обставин, які мали бути прийняті до уваги відповідачем задля можливості прийняття даного рішення.
Відповідно до частини 1 статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Таким чином, розпорядження земельними ділянками комунальної власності для сільськогосподарських потреб у межах с. Капустинці Чортківського району Тернопільської області належить до компетенції відповідача - Капустинської сільської ради.
Згідно із частиною 7 статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Водночас, частиною 5 стастті 116 ЗК України встановлено, що земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
Частиною 1 статті 141 ЗК України визначено, що підставами припинення права користування земельною ділянкою є: а) добровільна відмова від права користування земельною ділянкою; б) вилучення земельної ділянки у випадках, передбачених цим Кодексом; в) припинення діяльності релігійних організацій, державних чи комунальних підприємств, установ та організацій; г) використання земельної ділянки способами, які суперечать екологічним вимогам; ґ) використання земельної ділянки не за цільовим призначенням; д) систематична несплата земельного податку або орендної плати; е) набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці; є) використання земельної ділянки у спосіб, що суперечить вимогам охорони культурної спадщини.
Отже, при прийнятті рішення за заявою ОСОБА_1 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення йому у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в межах населеного пункту с. Капустинці Чортківського району Тернопільської області Капустинська сільська рада як орган місцевого самоврядування, діючи в межах повноважень, передбачених положеннями статей 118 та 122 ЗК України, повинна була повно та всебічно дослідити матеріали поданої заяви ОСОБА_1 , здійснити оцінку відповідності місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку, в тому числі перевірити чи не перебувають землі, за рахунок яких ОСОБА_1 виділялась земельна ділянка для ведення особистого селянського господарства, у власності чи користуванні інших осіб.
Проте, як встановлено при розгляді даної справи, визнається самою Капустинською сільською радою та не заперечується ніким із учасників справи, - зазначених вимог законодавства при прийнятті оскаржуваного рішення відповідач не дотримався, і оскаржуваним рішенням надано дозвіл гр. ОСОБА_1 на відведення у власність земельної ділянки, яка перебуває у користуванні Капустинської ЗОШ І ступенів та за відсутності передбачених статтею 141 ЗК України підстав припинення такого користування земельною ділянкою.
Відповідно до частин 2 - 4 статті 80 Закону України Про освіту порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України; основні фонди, оборотні кошти та інше майно державних і комунальних закладів освіти не підлягають вилученню, крім випадків, встановлених законом; об`єкти та майно державних і комунальних закладів освіти не підлягають приватизації чи використанню не за освітнім призначенням, крім надання в оренду з метою надання послуг, які не можуть бути забезпечені безпосередньо закладами освіти, пов`язаних із забезпеченням освітнього процесу або обслуговуванням учасників освітнього процесу, з урахуванням визначення органом управління можливості користування державним нерухомим майном відповідно до законодавства.
Згідно з частиною 10 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
Таким чином, враховуючи визнання позову та необґрунтованості прийнятого ним рішення самим відповідачем та всіма іншими учасниками справи, дослідивши безпосередньо наявні у справі докази у їх сукупності та взаємозв`язку, суд дійшов переконання, що при прийнятті оскаржуваного рішення №121від 20.02.2018 року Капустинська сільська рада діяла без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, що призвело до порушення Капустинською сільською радою прав та інтересів землекористувача - Капустинської загальноосвітньої школи І ступеня Чортківської районної ради, на користування земельною ділянкою, у зв`язку з чим відповідно до вищенаведених положень статті 152 Земельного кодексу України таке порушене право підлягає захисту в судововму порядку, - шляхом визнання протиправним та скасування рішення сесії Капустинської сільської ради Чортківського району Тернопільської області №121 від 20.02.2018 Про розгляд заяви ОСОБА_1 щодо надання земельної ділянки в с.Капустинці для ведення особистого селянського господарства .
Згідно з частиною 1 статті 142 КАС України у разі вирішення справи шляхом примирення, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу п`ятдесяти відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.
Аналогічні положення містяться і в частині 3 статті 7 Закону України Про судовий збір , відповідно до яких у разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.
Таким чином, з огляду на визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті, - 50 відсотків від сплаченого судового збору при поданні даного позову (в розмірі 960,50 грн), - підлягають поверненню з Державного бюджету України на користь Прокуратури Тернопільської області (розпорядника бюджетних коштів вищого рівня), якою сума судового збору (1921,00грн.) була внесена до Державного бюджету при поданні до суду даного позову Керівника Чортківської місцевої прокуратури, згідно платіжного доручення №271 від 14.03.2019 року.
Керуючись статтями 139, 229, 241-246, 250, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов Керівника Чортківської місцевої прокуратури, в інтересах держави, в особі: Чортківської районної ради, Відділу освіти Чортківської РДА, до Капустинської сільської ради Чортківського району Тернопільської області - задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення сесії Капустинської сільської ради Чортківського району Тернопільської області №121 від 20 лютого 2018 року "Про розгляд заяви ОСОБА_1 щодо надання земельної ділянки в с.Капустинці для ведення особистого селянського гоподарства".
3. Повернути з Державного бюджету України на користь Прокуратури Тернопільської області (46001, м.Тернопіль, вул. Листопадова, 4, код ЄДРПОУ - 02910098) - 50% (п`ятдесят відсотків) судового збору, сплаченого при поданні позову, а саме: в розмірі 960,50 грн. (дев`ятсот шістдесят гривень 50 копійок), що внесений згідно платіжного доручення №271 від 14.03.2019 року на розрахунковий рахунок - 34311206084008, МФО-899998, отримувач Казначейство України (електронне адміністрування податків), код отримувача - 37977726, шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок прокуратури Тернопільської області №35215035004091 в ДКСУ у м. Київ, МФО - 820172.
Реквізити учасників справи:
- Керівник Чортківської місцевої прокуратури (місце знаходження: вул.Горбачевського, 4, м.Чортків, Тернопільська область, 48500, код ЄДРПОУ: 02910098);
- Чортківська районна рада (місце знаходження: вул.Шевченка, 23, м.Чортків, Тернопільська область, 48500, код ЄДРПОУ: 04058255);
- Відділ освіти Чортківської РДА (місце знаходження: вул. Бандери, 20, м. Чортків, Чортківський район, Тернопільська область, 48500, код ЄДРПОУ: 02146050);
- Капустинська сільська рада Чортківського району Тернопільської області (місце знаходження: вул. Центральна, 20, с.Капустинці, Чортківський район, Тернопільська область, 48564, код ЄДРПОУ: 04393781);
- Капустинська загальноосвітня школа I ступеня Чортківської районної ради (місце знаходження: с. Капустинці, Чортківський район, Тернопільська область, 48564);
- ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 ).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 22 квітня 2019 року.
Головуючий суддя Хрущ В.Л.
Копія вірна:
Суддя Хрущ В.Л.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2019 |
Оприлюднено | 15.05.2019 |
Номер документу | 81687645 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Хрущ Вікторія Леонідівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Хрущ Вікторія Леонідівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Хрущ Вікторія Леонідівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Хрущ Вікторія Леонідівна
Адмінправопорушення
Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області
Швець В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні