Справа № 420/2933/19
УХВАЛА
20 травня 2019 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Аракелян М.М., розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) до Великомихайлівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04056825, адреса: 67100, Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Центральна, 123), Управління соціального захисту населення Великомихайлівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 03194752, адреса: 67100, Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Лермонтова, 22), Великомихайлівська районна рада (код ЄДРПОУ 24543751, адреса: 67100, Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Центральна, 123), третя особа - Державна казначейська служба України (код ЄДРПОУ 37607526, адреса: 01014, вул.. Бастіонна, 6) про визнання дій протиправними та стягнення коштів, -
ВСТАНОВИВ:
14 травня 2019 до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Великомихайлівської районної державної адміністрації, Управління соціального захисту населення Великомихайлівської районної державної адміністрації, Великомихайлівська районна рада, третя особа - Державна казначейська служба України, в якому позивач просить суд визнати дії протиправними та стягнути з Великомихайлівської районної державної адміністрації та Управління соціального захисту населення Великомихайлівської районної державної адміністрації матеріальну шкоду у сумі 117786,00 грн., моральну шкоду по двісті тисяч з кожного на користь ОСОБА_1 ; стягнути з Великомихайлівської районної ради двісті тисяч гривен моральної шкоди на користь позивача; зобов`язати Державну казначейську службу України відшкодувати матеріальну та моральну шкоду на користь ОСОБА_1
Відповідно до ч. 1 ст. 171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 160, 161,172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 , суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 160 КАС України, в позовній заяві зазначаються повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
Позивачем у позовній заяві не зазначено серію паспорта ОСОБА_1 та відомі номери засобів зв`язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти сторін.
Відповідно до приписів статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом:
1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень;
2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень;
3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій;
4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії;
5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень;
6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.
Пунктами 4 та 5 статті 160 КАС України передбачено, що в позовній заяві вказується зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини.
Позивачем визначено у якості відповідачів - Великомихайлівську районну державну адміністрацію, Управління соціального захисту населення Великомихайлівської районної державної адміністрації, Великомихайлівську районну раду, однак у позовній заяві не вказано змісту позовних вимог щодо кожного з відповідачів з викладом обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги та зазначенням доказів, що підтверджують вказані обставини.
У позовних вимогах позивач просить визнати дії протиправними, однак не вказує, в чому саме полягають противні дії та до кого з відповідачів звернута така позовна вимога.
Згідно позовної заяви позивач просить суд зобов`язати Державну казначейську службу України відшкодувати матеріальну та моральну шкоду на користь ОСОБА_1
Відповідно до приписів п.9 ст. 4 КАС України відповідач - суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
Однак, позивачем визначено Державну казначейську службу України як третю особу, а не відповідача, хоча до ДКС України звернена позовна вимога.
Наведені обставини позбавляють можливості вирішити питання щодо складу відповідачів у даній справі, змісту позовних вимог до кожного з них і наявність доказів на підтвердження вимог до кожного з відповідачів, а також дотримання позивачем вимог Кодексу адміністративного судочинства України при обранні способу захисту порушеного права і дотримання строку звернення до суду з такими вимогами.
З огляду на зазначене, суд вважає за необхідне запропонувати позивачу доповнити зміст позовної заяви юридичними фактами, на яких він ґрунтує свої вимоги до відповідача (до кожного з відповідачів), сформувати окремо позовні вимоги до відповідача (або декількох відповідачів), вказати які саме рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень - відповідача (відповідачів) у справі порушують охоронювані законом права та інтереси позивача у публічно-правових відносинах.
Відповідно до приписів підпункту 11 пункту 5 статті 160 КАС України в позовній заяві зазначається, зокрема, власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
Проте, позивачем не надано до суду заяву з власним письмовим підтвердженням позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 160 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
За таких обставин позовна заява має бути залишена без руху, а позивачу наданий строк для усунення недоліків шляхом надання власного письмовим підтвердженням позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав; уточнення позовних вимог та суб`єктного складу учасників справи шляхом подання уточненої редакції позовної заяви.
Керуючись ст.ст. 160, 161, 169, 171, 241-243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Великомихайлівської районної державної адміністрації, Управління соціального захисту населення Великомихайлівської районної державної адміністрації, Великомихайлівська районна рада, третя особа - Державна казначейська служба України про визнання дій протиправними та стягнення коштів - залишити без руху.
Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви 7 днів з дня вручення копії даної ухвали позивачеві.
Копію ухвали невідкладно направити позивачеві.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Суддя М.М. Аракелян
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2019 |
Оприлюднено | 22.05.2019 |
Номер документу | 81854172 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні