Рішення
від 19.05.2019 по справі 460/908/19
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

20 травня 2019 року м. Рівне№460/908/19

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Недашківської К.М., розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Національної гвардії України та Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України до Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради та Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Демчук Лілії Василівни про скасування реєстраційної дії.

У провадженні Рівненського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом Головного управління Національної гвардії України (далі іменується позивач 1) та Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України (далі іменується позивач 2) до Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради (далі іменується відповідач 1) та Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Демчук лілії Василівни (далі іменується відповідач 2), в якому позивач просить суд скасувати реєстраційну дію від 15.08.2018 (номер запису 16081020000014367), якою внесено запис в Єдиному державному реєстрі про реєстрацію військової частини НОМЕР_2 Національної гвардії України (з ідентифікаційним кодом юридичної особи 42395362) за адресою: АДРЕСА_1 .

Заяви по суті спору.

Позивачі в обґрунтування позову зазначають, що 15.08.2018 року Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради за поданням представника Головного управління Національної гвардії України здійснило реєстраційну дію з номером запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань 1 608 102 0000 014367) якою внесено запис в Єдиному державному реєстрі про реєстрацію військової частини НОМЕР_2 Національної гвардії України (з ідентифікаційним кодом юридичної особи 42395362) за адресою: АДРЕСА_1 . У той самий час не було припинено, шляхом перетворення 15-й окремий спеціальний моторизований батальйон міліції внутрішніх військ МВС України військова частина 3055 МВС України (м. Євпаторія Автономна Республіка Крим) (код ЄДРПОУ 23316473) у 15-й окремий батальйон охорони громадського порядку Національної гвардії України, військова частина НОМЕР_2 Національної гвардії України (м. Євпаторія Автономної республіки Крим) згідно вимог п. 1.41 наказу Міністерства внутрішніх справ № 145 від 08.05.2014 «Про реорганізацію внутрішніх військ МВС України» і в змінах до цього наказу п. 1.41. наказу Міністерства внутрішніх справ України (№ 764 від 01.08.2014 року «Про внесення змін до наказу МВС України від 08 травня 2014 року № 445». Під час реєстрації не був поданий наказ Міністерства внутрішніх справ № 445 від 08.05.2014 і наказу Міністерства внутрішніх справ України № 764 від 01.08.2014 року «Про внесення змін до наказу МВС України від 08 травня 2014 року № 445». Тому, внаслідок помилкових дій, які спричинили реєстрацію бридичноїособи як новоствореної, позивачі просять суд задовольнити позовні вимоги повністю і скасувати реєстраційну дію.

Відповідачі подали письмові пояснення на позовну заяву, в яких вказали, що підставою для проведення реєстраційної дії слугували документи, подані представником Головного управління Національної гвардії України. Підстав для відмови у державній реєстрації у державного реєстратора не було, відтак рішення про реєстрацію юридичної особи було прийнято відповідно до вимог чинного законодавства. На момент державної реєстрації не було подано документів, відповідно до яких прийнято рішення про припинення шляхом перетворення військової частини НОМЕР_2 Міністерства внутрішніх справ України у військову частину НОМЕР_2 Національної гвардії України. таким чином, поання наказів 2018 року без наказів 2014 року призвело до реєстрації Військової частини НОМЕР_2 Національної гвардії України як нової юридичної особи. Тому, відповідачі просять суд врахувати пояснення при прийнятті рішення і вказують, що за наявності судового рішення про скасування реєстраційної дії, будуть зобов`язані виконати таке рішення.

Ухвалою суду від 19.04.2019 позовна заява прийнята до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням учасників справи.

У судове засідання учасники справи не з`явилися, подали заяви про розгляд справи без їх участі.

Ухвалою суду від 16.05.2019 призначено розгляд справи в письмовому провадженні.

Відповідно до вимог частини четвертої статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Відповідно до статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд при вирішенні справи керується принципами верховенства права, законності, рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з`ясування всіх обставин, гласності і відкритості адміністративного процесу.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд

В С Т А Н О В И В:

15.08.2018 року Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради за поданням представника Головного управління Національної гвардії України здійснило реєстраційну дію з номером запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань 1 608 102 0000 014367), якою внесено запис в Єдиному державному реєстрі про реєстрацію військової частини НОМЕР_2 Національної гвардії України (з ідентифікаційним кодом юридичної особи 42395362) за адресою: АДРЕСА_1 .

Не погоджуючи з такою реєстраційною дією, позивач звернувся до суду.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість позовних вимог, суд зазначає наступне.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 №755-IV (далі - Закон №755-ІV) та Порядком державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за №200/28330.

Відповідно до частини першої статті 17 Закону №755-ІV) для державної реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу), крім створення державного органу, органу місцевого самоврядування, подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, утвореної в результаті поділу, виділу, додатково зазначаються відомості про відокремлені підрозділи в частині їх належності до юридичної особи - правонаступника. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи приватного права може зазначатися, що вона діє на підставі модельного статуту;

2) заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника;

2-1) примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про створення юридичної особи;

3) документ, що підтверджує створення громадського формування, відповідність статуту юридичної особи, на підставі якого діє громадське формування, - у разі державної реєстрації громадського формування, що є самостійним структурним підрозділом у складі іншої юридичної особи;

4) відомості про керівні органи громадського формування (ім`я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв`язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім`я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв`язку);

5) установчий документ юридичної особи - у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;

6) реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчому з`їзді (конференції, зборах), - у разі державної реєстрації створення громадських об`єднань, політичної партії;

7) програма політичної партії - у разі державної реєстрації створення політичної партії;

8) список підписів громадян України за формою, встановленою Міністерством юстиції України, - у разі державної реєстрації створення політичної партії;

9) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону;

10) документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа;

11) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі створення юридичної особи в результаті перетворення або злиття;

12) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу - у разі створення юридичної особи в результаті поділу або виділу;

13) документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою цієї статті, - у разі створення юридичної особи в результаті виділу;

14) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу - у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу;

15) список учасників з`їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки;

16) документ, що містить інформацію про розмір обов`язкових платежів та інших обов`язкових витрат, сплата яких є необхідною для започаткування діяльності товариства, у випадку, передбаченому абзацом шостим пункту 48 частини другої статті 9 цього Закону.

Судом встановлено, що представником Головного управління Національної гвардії України Карповою О.С. для проведення реєстрації були подані наступні документи: наказ Міністерства внутрішніх справ № 673 від 14.08.2018 року «Про передислокацію військових частин НОМЕР_2 та 3058 Національної гвардії України», та наказ Міністерства внутрішніх справ України № 478 від 06.06.2018 року «Про внесення змін наказу Міністерства внутрішніх справ України від 06.02.2018 року № 89», яким затверджено структуру і склад Національної Гвардії України, куди входить 15 окремий батальйон Національної гвардії України (військова частина 3055) (м. Рівне).

Таким чином, наказ Міністерства внутрішніх справ України від 06.02.2018 року № 89 «Про затвердження структури і складу Національної гвардії України» із змінами до нього, затвердженими наказом Міністерства внутрішніх справ України № 478 від 06.06.2018 року подано представником позивача на державну реєстрацію юридичної особи: Військова частина НОМЕР_2 Національної гвардії України, в якості рішення про створення юридичної особи, як це передбачено пунктом 2-1 частини першої статті 17 Закону №755-ІV.

Відповідно до пункту першого частини першої статті 25 Закону №755-IV державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації.

Частиною другою статті 25 Закону України №755-IV встановлено, що порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає:

1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника);

2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі;

3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі;

4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру;

5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації;

7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об`єднання;

8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів;

10) видача за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі). Виписка з Єдиного державного реєстру у паперовій формі надається з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.

За правилами статті 27 Закону України №755-IV, підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є: 1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі; 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону; 3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 цього Закону; 6) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі; 7) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

Разом з тим, відповідно до статті 28 Закону України №755-IV, підставами для відмови у державній реєстрації є: 1) документи подано особою, яка не має на це повноважень; 2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії; 3) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи; 3-1) заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, подано щодо засновника (учасника), який на момент подання заяви внесений до Єдиного реєстру боржників, зокрема за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці, крім випадку збільшення розміру такої частки; 4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; 5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України; 6) документи суперечать статуту громадського формування; 7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи; 8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону; 9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 10) щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані: раніше строку, встановленого цим Законом; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи, та/або є засновником третейського суду; в Єдиному державному реєстрі відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання або поділу; щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій; щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів; щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, крім банків, стосовно яких процедура ліквідації здійснюється відповідно до Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб»; щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи; щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті ліквідації, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження; щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство; 12) статут товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю поданий зі змінами, прийнятими без врахування голосів, які припадають на частку померлого учасника товариства.

Таким чином, у державного реєстратора були відсутні підстави для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, чи для відмови у державній реєстрації відповідно до вимог Закону №755-ІV.

Відтак, рішення державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Демчук Лілії Василівни про реєстрацію юридичної особи: Військова частина НОМЕР_2 Національної гвардії України (з ідентифікаційним кодом юридичної особи 42395362) за адресою: 33028, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Степана Бандери, будинок 14А, (з номером запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань 1 608 102 0000 014367), не суперечить вимогам чинного законодавства.

Однак, при цьому судом встановлено наступне.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про Національну гвардію України» Національна гвардія України є військовим формуванням з правоохоронними функціями, що входить до системи Міністерства внутрішніх справ України. Згідно з статтею 6 вказаного закону військово-політичне та адміністративне керівництво Національною гвардією України здійснює Міністр внутрішніх справ України.

Головне управління Національної гвардії України діє на підставі Указу Президента України від 28 березня 2014 року № 346/2014 «Питання головного органу військового управління Національної гвардії України». До повноважень головного управління Національної гвардії України входить, в тому числі управління військовим майном, у тому числі закріплення військового майна за територіальними управліннями НГУ, з`єднаннями, військовими частинами (підрозділами), установами Національної гвардії України (у разі їх формування, переформування), прийняття рішення щодо перерозподілу цього майна між ними, у тому числі у разі їх розформування.

Військова частина НОМЕР_1 Національної гвардії України діє на підставі наказу МВС № 566 від 16.06.2014 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 липня 2014 р. за № 730/25507) «Про затвердження Положення про військові частини оперативного призначення Національної гвардії України.» Згідно з Положенням структура військових частин, у тому числі на особливий період, затверджується Міністром внутрішніх справ України за пропозицією командувача Національної гвардії України (п.4.1).

Так, відповідно до вказаних нормативних документів, Міністерство внутрішніх справ 08.05.2014 прийняло наказ №445 «Про реорганізацію внутрішніх військ МВС України». Зокрема, відповідно до пункту 1.41 наказу підлягає припиненню шляхом перетворення 15-й окремий спеціальний моторизований батальйон міліції внутрішніх військ МВС України (м. Євпаторія Автономна республіка Крим) (код ЄДРПОУ 23316473) у 15-й окремий батальйон охорони громадського порядку Національної гвардії України (м. Євпаторія Автономної республіки Крим) (а.с.37-40).

Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 01.08.2014 №764 «Про внесення змін до наказу МВС України від 08 травня 2014 року №445», де пункт 1.41 викладений в наступній редакції: «Припинити шляхом перетворення Військову частину НОМЕР_2 внутрішніх військ МВС України (м. Євпаторія Автономної Республіки Крим) (код ЄДРПОУ 23316473) у військову частину НОМЕР_2 Національної гвардії України (м. Євпаторія Автономної Республіки Крим).» (а.с.49-55).

Виходячи з вимог пункту 1 наказу МВС № 673 від 14.08.2018 «Про передислокацію військових частин НОМЕР_2 та 3058 Національної гвардії України» вищевказані військові частини передислоковуються в інші регіони України, а саме: 15-й окремий батальйон Національної гвардії України (військова частина НОМЕР_2 ) (м. Миколаїв) передислоковується до м. Рівне (а.с.41).

Пунктом 6 Структури та складу Національної гвардії України, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 89 від 06.02.2018 передбачено, що до Кримського оперативно-територіального об`єднання Національної гвардії України входить 15-й окремий батальйон охорони громадського порядку Національної гвардії України (м. Євпаторія Автономної республіки Крим) (а.с.42-47).

В подальшому, Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 478 від 06.06.2018 «Про внесення змін наказу Міністерства внутрішніх справ України від 06.02.2018 № 89», а саме пунктом 2, внесені наступні зміни: абзац третій підпункт 5 пункту 2 викладено в наступній редакції: « 2 Галицька бригада Національної гвардії України (військова частина НОМЕР_1 ) (м. Львів), якій підпорядкований 15 окремий батальйон Національної гвардії України (військова частина НОМЕР_2 ) (м. Рівне)» (а.с.48).

Таким чином, відповідно до вказаних наказів Міністерства внутрішніх справ України прийнято рішення про припинення шляхом перетворення військової частини 3055 внутрішніх військ МВС України (код 23316473) у військову частину НОМЕР_2 Національної гвардії України (м. Євпаторія Автономна республіка Крим), яка була включена у структуру і склад Національної гвардії України та передислокована в місто Рівне.

Відтак, реєстрації підлягає юридична особа, утворена шляхом перетворення вже існуючої військової частини НОМЕР_2 Міністерства внутрішніх справ України (код ЄДРПОУ 23316473) у військову частину НОМЕР_2 Національної гвардії України, а не новостворена юридична особа.

Відповідно до частини першої статті 25 Закону №755, державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі: 1) документів, що подаються заявником для державної реєстрації; 2) судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» щодо: визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи; заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій; накладення/зняття арешту корпоративних прав; зобов`язання вчинення реєстраційних дій; скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі; виділу юридичної особи; провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, прийнятих відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»; припинення юридичної особи, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення юридичної особи; припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; відміни в порядку апеляційного/касаційного оскарження судового рішення, на підставі якого вчинено реєстраційну дію; 3) рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку відповідно до статті 34 цього Закону.

Аналіз положень вказаної статті дозволяє прийти до висновку, що виключення відомостей про юридичну особу з ЄДР здійснюється виключно на підставі судового рішення, яке набрало законної сили, про скасування реєстраційної дії або запису щодо внесення відомостей про таку юридичну особу до ЄДР.

Враховуючи вище наведене, суд дійшов висновку про необхідність скасування реєстраційної дії від 15.08.2018 (з номером запису в Єдиному державному реєстрі №1 608 102 0000 014367) щодо реєстрації Військової частини НОМЕР_2 Національної гвардії України (з ідентифікаційним кодом юридичної особи 42395362) за адресою: АДРЕСА_1 .

За наведених обставин, адміністративний позов підлягає задоволенню в повному обсязі.

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (частина перша статті 143 КАС України).

Відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа..

Однак, суд зазначає, що відповідно до частини восьмої статті 139 КАС України у випадку зловживання стороною чи її представником процесуальними правами або якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

Оскільки, даний спір виник внаслідок помилкових дій позивачів, тому суд дійшов висновку про покладення судових витрат на них, і відсутність підстав для стягнення сплаченого позивачами судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Головного управління Національної гвардії України (вулиця Народного ополчення, 9 А, місто Київ, 03151; код ЄДРПОУ 08803498) та Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України ( АДРЕСА_2 ; код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) до Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради (майдан Просвіти, 2, місто Рівне, 33028; код ЄДРПОУ 34847334) та Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Демчук Лілії Василівни (майдан Просвіти, 2, місто Рівне, 33028) про скасування реєстраційної дії - задовольнити повністю.

Скасувати реєстраційну дію (запис) від 15.08.2018 (з номером запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №1608102 0000 014367) щодо реєстрації Військової частини НОМЕР_2 Національної гвардії України (з ідентифікаційним кодом юридичної особи 42395362) за адресою: АДРЕСА_1 .

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складений 20 травня 2019 року.

Суддя Недашківська К.М.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.05.2019
Оприлюднено15.09.2022
Номер документу81854589
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки)

Судовий реєстр по справі —460/908/19

Рішення від 19.05.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Недашківська К.М.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Недашківська К.М.

Ухвала від 18.04.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Недашківська К.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні