Постанова
від 16.05.2019 по справі 815/3231/17
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 травня 2019 р.м. ОдесаСправа № 815/3231/17

Категорія справи: 3.7 Головуючий в І інстанції: Юхтенко Л.Р.

Дата та місце ухвалення рішення: 14.11.2018 р. м. Одеса

П`ятий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

судді-доповідача - Шеметенко Л.П.

судді - Стас Л.В.

судді - Турецької І.О.

за участю секретаря - Недашковської Я.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Ас-Транс Юг на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 14 листопада 2018 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Ас-Транс Юг до Державної служби України з безпеки на транспорті, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача, - Публічного акціонерного товариства Північтранс , про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

У червні 2017 року Приватне підприємство Посполіта Сервіс звернулось до суду з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправним та скасування рішення конкурсного комітету Державної служби України з безпеки на транспорті від 05.05.2017 року, оформлене Протоколом № 3 в частині визнання Публічного акціонерного товариства Північтранс переможцем конкурсу по об`єкту № 14, автобусному маршруті загального користування № 341/342 Одеса-Херсон .

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 19 червня 2018 року замінено Приватне підприємство Посполіта Сервіс на правонаступника - Товариство з обмеженою відповідальністю Ас-Транс Юг .

До суду 23 червня 2018 року від Товариства з обмеженою відповідальністю Ас-Транс Юг надійшов уточнений адміністративний позов, відповідно до якого позивач просив визнати протиправним та скасувати рішення від 05 травня 2017 року, оформлене протоколом № 3 в частині визнання Публічного акціонерного товариства Північтранс переможцем конкурсу по об`єкту № 14, автобусному маршруті загального користування № 341/342 Одеса-Херсон .

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 14 листопада 2018 року у задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу, в якій апелянт просить скасувати вказане судове рішення та ухвалити нове про задоволення заявленого позову у повному обсязі, наголошуючи на неповному з`ясуванні судом першої інстанції всіх обставин, що мають значення для вирішення справи, та порушення норм матеріального права.

Представниками відповідача та третьої особи подані відзиви на апеляційну скаргу, в яких останні просять залишити апеляційну скаргу позивача без задоволення, а судове рішення суду першої інстанції без змін.

Вислухавши суддю-доповідача, переглянувши справу за наявними в ній доказами, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступних висновків.

Судом першої інстанції встановлено, що відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Товариство з обмеженою відповідальністю Ас-Транс Юг є правонаступником приватного підприємства Посполіта Сервіс та основними видами діяльності якого є 49.31 пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення.

Суд першої інстанції встановив та підтверджено матеріалами справи, що 14.02.2012 року ПП Посполіта Сервіс отримала ліцензію Головної державної інспекції на автомобільному транспорті щодо надання послуг з перевезення пасажирів і небезпечних вантажів автомобільним транспортом.

Також, ПП Посполіта Сервіс отримано дозвіл Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті щодо перевезення пасажирів на міжобласному автобусному маршруті загального користування терміном дії дозволу з 07 червня 2012 року по 06 червня 2017 року.

З матеріалів справи вбачається, що на підставі наказу Державної служби України з безпеки на транспорті від 05.04.2017 року № 344, Конкурсним комітетом з проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут), був проведений конкурс з перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах загального користування, зокрема, щодо рейсу 341/342 по маршруту Одеса-Херсон, участь у якому прийняли ПП Посполіта Сервіс та ПАТ Північтранс .

Відповідно до витягу з протоколу № 3 засідання Конкурсного комітету з проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут), від 05.05.2017 року вирішено визнати переможцем конкурсу ПАТ Північтранс на самостійне виконання рейсів 341/342 по маршруту Одеса-Херсон, за умови зробити відповідні запити до Національної поліції України та інших компетентних органів про наявність ДТП, які скоєні з вини водіїв ПАТ Північтранс для встановлення коефіцієнта, що впливає на підрахунок балів, до ведення в дію рішення конкурсного комітету. За це рішення члени конкурсного комітету проголосували За - 6 членів, Проти - 2, Утримались - 0.

Також цим рішенням визнано таким, що зайняв друге місце претендента-перевізника ПП Посполіта Сервіс та за це рішення конкурсного комітету члени проголосували одноголосно.

Вказане рішення Конкурсного комітету введено в дію наказом Державної служби України з безпеки на транспорті від 14.06.2017 року № 583.

Не погоджуючись із рішенням конкурсного комітету, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи справу, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем з посиланням на відповідні докази доведено правомірність оскаржуваного рішення, а тому позовні вимоги не належать задоволенню повністю.

Колегія суддів не погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 43 Закону України Про автомобільний транспорт від 05.04.2001 року № 2344-III (чинного та в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.

Об`єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів). На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами.

Визначення кандидатури автомобільного перевізника для роботи на міжнародному автобусному маршруті загального користування здійснюється на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081 затверджено Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - Порядок № 1081 в редакції на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до п.п. 29, 32 вказаного Порядку № 1081 для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об`єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатками 1 або 2, і такі документи: нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів (може подаватися в одному примірнику, якщо перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні); перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті, із зазначенням марки, моделі, пасажиромісткості (з відміткою з місцем водія/без місця водія ), VIN-коду транспортного засобу, державного номерного знака, року випуску транспортного засобу; копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті; документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі, із зазначенням дати проведення конкурсу; копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті; копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації); перелік транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, або письмова інформація про їх відсутність; анкету відповідно до пункту 32 цього Порядку; копія штатного розпису, податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за останні повні два квартали. Комплектність поданих документів перевіряє в міру їх надходження організатор.

До заяви автомобільного перевізника додається анкета за формою згідно з додатком 5, в якій передбачаються питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі, та під час підрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

За правилами п. 37 цього ж Порядку № 1081 достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених пунктом 29 цього Порядку, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.

У відповідності до вимог п. 40 наведеного Порядку № 1081 під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками: наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність багажних відділень, додаткового обладнання); наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу; наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями; наявність свідоцтва відповідності автобуса параметрам комфортності (для міжміського перевезення); строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації); наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам; наявність та характеристика виробничої бази; умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу; умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом; умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів; досвід роботи перевізника-претендента; наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов; якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору (дозволу), укладеного (наданого) на підставі попереднього конкурсу; інвестиційний розвиток суб`єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності; умови контролю за станом здоров`я водіїв.

Відповідно до п. 14 Порядку № 1081 для підготовки інформації про відповідність технічного стану автобусів претендента умовам перевезень та відповідність претендента вимогам нормативно-правових актів у сфері безпеки дорожнього руху організатор не менш як за дев`ять робочих днів до дати проведення конкурсу надсилає список перевізників-претендентів на відповідний конкурс до Національної поліції та територіального органу з надання сервісних послуг МВС.

Для отримання зазначеної інформації автомобільний перевізник за власним бажанням має право в установленому Мінінфраструктури за погодженням з МВС порядку звернутися до уповноваженого підрозділу Національної поліції та територіального органу з надання сервісних послуг МВС. Підготовлена інформація подається відповідно до вимог пункту 41 цього Порядку.

Пунктом 41 Порядку № 1081 передбачено, що під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.

Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.

Згідно п.п. 42, 46 Порядку № 1081 у разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів відповідно до цього Порядку та Закону України Про автомобільний транспорт .

Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно з додатком 4, є підставою для визначення переможця конкурсу.

Переможцем конкурсу визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

Претендентом, який посів друге місце, визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів без урахування показника переможця конкурсу.

У разі коли учасники конкурсу набрали однакову кількість балів, під час визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який посів друге місце, перевагу має той перевізник-претендент, що подав конкурсному комітетові сертифікат відповідності послуг з перевезення пасажирів ліцензійним умовам, а також (для міжміського автобусного маршруту) свідоцтво відповідності автобуса параметрам комфортності, а у разі неподання таких документів або подання їх кількома перевізниками-претендентами, що набрали однакову кількість балів, переможець визначається шляхом голосування.

Перевізника-претендента, визнаного відповідно до пункту 42 цього Порядку переможцем, може бути визнано таким лише у разі набрання ним за окремим об`єктом конкурсу кількості балів, що є вищою нуля.

Згідно Додатку 4 до Порядку № 1081 до переліку показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів відноситься, зокрема, такий показник, як наявність протягом року до дати оголошення конкурсу дорожньо-транспортних пригод.

Відповідно до п.п. 47, 49, 51 Порядку № 1081 рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або за його відсутності голос заступника голови конкурсного комітету).

Рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу, а також перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце, оголошується перевізникам-претендентам під час конкурсу, у 10-денний строк оформляється протоколом, який підписується присутнім головою або заступником голови та секретарем конкурсного комітету, і подається організатору.

Рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу вводяться в дію наказом (постановою або іншим розпорядчим документом) організатора протягом не більш як 30 робочих днів з дня проведення конкурсу.

З аналізу наведених вимог Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування вбачається, що під час проведення конкурсу Конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів та визначає переможцем конкурсу перевізника-претендента, який за результатами такого розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, в тому числі, з урахуванням такого показника, як наявність протягом року до дати оголошення конкурсу дорожньо-транспортних пригод.

При цьому, зі змісту Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування чітко вбачається, що інформація щодо усіх показників, що підлягають оцінці, має бути отримана та досліджена Конкурсним комітетом для виставлення відповідних балів під час проведення конкурсу та до моменту прийняття рішення за його результатами, що оформляється протоколом.

Поряд з цим, як вбачається з витягу з протоколу № 3 засідання Конкурсного комітету з проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут), від 05.05.2017 року Конкурсним комітетом вирішено визнати переможцем конкурсу ПАТ Північтранс на самостійне виконання рейсів 341/342 по маршруту Одеса-Херсон, за умови зробити відповідні запити до Національної поліції України та інших компетентних органів про наявність ДТП, які скоєні з вини водіїв ПАТ Північтранс для встановлення коефіцієнта, що впливає на підрахунок балів, до ведення в дію рішення конкурсного комітету.

Тобто, Конкурсним комітетом прийнято рішення про визначення переможцем конкурсу ПАТ Північтранс за відсутності інформації щодо наявності ДТП, які скоєні з вини водіїв ПАТ Північтранс , що позбавляло конкурсний комітет виставити ПАТ Північтранс відповідні бали за такий показник, як наявність протягом року до дати оголошення конкурсу дорожньо-транспортних пригод, про що прямо зазначено у рішенні конкурсного комітету.

Таким чином, Конкурсним комітетом визначено переможцем конкурсу ПАТ Північтранс за відсутності даних про те, що останній набрав найбільшу кількість балів, оскільки у конкурсного комітету була відсутня інформація для оцінки одного із показників системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, що прямо суперечить Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування від 03.12.2008 року № 1081.

Зі змісту прийнятого конкурсним комітетом рішення вбачається, що останнім визначено ПАТ Північтранс переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті за умови зробити відповідні запити до Національної поліції України та інших компетентних органів про наявність ДТП, які скоєні з вини водіїв ПАТ Північтранс для встановлення коефіцієнта, що впливає на підрахунок балів, проте відповідачем жодним чином необґрунтовано, якими нормами Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081, передбачено прийняття рішення про визначення переможцем конкурсу у такий спосіб - за певних умов, фактично за відсутності інформації щодо показника, що підлягав оцінці.

При цьому, під час апеляційного розгляду справи судом апеляційної інстанції від відповідача витребовувались письмові пояснення, на підставі яких норм та вимог чинного законодавства було прийнято рішення про визнання переможцем конкурсу щодо маршруту Одеса - Херсон, призначеного наказом Державної служби України з безпеки на транспорті від 05.04.2017 року № 344, за певних умов.

Проте, відповідачем таких поясненнях та обґрунтувань надано не було.

Посилання суду першої інстанції на те, що під час проведення конкурсу у Конкурсного комітету була в наявності інформація про кількість ДТП учасниками, яких були водії перевізники-претенденти (ПАТ Північтранс ), в тому числі, із загиблими та травмованими, спростовуються змістом самого рішення Конкурсного комітету, яке викладене у протоколі № 3 від 05.05.2017 року, в якому чітко зазначено, що Конкурсним комітетом вирішено визнати переможцем конкурсу ПАТ Північтранс на самостійне виконання рейсів 341/342 по маршруту Одеса-Херсон, за умови зробити відповідні запити до Національної поліції України та інших компетентних органів про наявність ДТП, які скоєні з вини водіїв ПАТ Північтранс для встановлення коефіцієнта, що впливає на підрахунок балів, до ведення в дію рішення конкурсного комітету.

Також, колегія суддів зазначає, що доходячи висновку про те, що під час проведення конкурсу у Конкурсного комітету була в наявності інформація про кількість ДТП учасниками, яких були водії перевізники-претенденти (ПАТ Північтранс ), в тому числі, із загиблими та травмованими, суд першої інстанції послався на лист-відповідь Департаменту інформаційної підтримки та координації поліції 102 № 27/02/9-299, проте вказаний лист датований 20.01.2017 року, а тому не може стосуватися проведення спірного конкурсу, що призначений згідно наказу Державної служби України з безпеки на транспорті від 05.04.2017 року № 344.

Під час апеляційного розгляду справи відповідачем на вимогу суду апеляційної інстанції надані копії запитів, які направлялись до компетентних органів під час проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті, що призначений згідно вказаного наказу від 05.04.2017 року № 344, чим підтверджено, що під час цього конкурсу не направлявся запит для отримання інформації щодо наявності протягом року до дати оголошення конкурсу дорожньо-транспортних пригод та наведена інформація під час проведення конкурсу була відсутня.

Відповідачем зазначено, що у нього взагалі відсутня інформація стосовно того, в рамках якого конкурсу направлявся запит, на який отримана відповідь Департаменту інформаційної підтримки та координації поліції 102 № 27/02/9-299 від 20.01.2017 року.

На підставі наведеного у сукупності, колегія суддів приходить до висновку, що прийняте Конкурсним комітетом рішення, яке викладене у протоколі № 3 від 05.05.2017 року, про визнання переможцем конкурсу ПАТ Північтранс на самостійне виконання рейсів 341/342 по маршруту Одеса-Херсон за умови зробити відповідні запити до Національної поліції України та інших компетентних органів про наявність ДТП, які скоєні з вини водіїв ПАТ Північтранс для встановлення коефіцієнта, що впливає на підрахунок балів, до ведення в дію рішення конкурсного комітету, прямо суперечить Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081, тобто, прийнято не на підставі закону, що є підставою для його скасування.

Колегія суддів наголошує, що положеннями Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081, не передбачено прийняття рішення за певних умов, всі дії відносно перевірки достовірності інформації та наявності ДТП повинні бути вчинені до проведення конкурсу, про що зазначено і судом першої інстанції при ухваленні рішення.

Поряд з цим, вирішуючи справу, суд першої інстанції дійшов помилкового висновку, що наведені обставини щодо невідповідності оскаржуваного рішення вимогам Порядку № 1081 не є підставою для його скасування, оскільки встановлені у даній справі обставини щодо невідповідності рішення Конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті від 05.05.2017 року наведеному Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування свідчить про те, що таке рішення прийнято не на підставі закону, що є підставою для визнання його протиправним та скасування.

Враховуючи викладені обставини та з огляду на наведені положення законодавства, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, а судове рішення скасуванню із прийняттям нового рішення про задоволення позову.

Керуючись ст.ст. 241, 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Ас-Транс Юг - задовольнити.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 14 листопада 2018 року скасувати та прийняти нове судове рішення, яким адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Ас-Транс Юг до Державної служби України з безпеки на транспорті, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача, - Публічного акціонерного товариства Північтранс , про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсного комітету з проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут), яке оформлене протоколом № 3 від 05.05.2017 року, в частині визнання переможцем конкурсу ПАТ Північтранс на самостійне виконання рейсів 341/342 по маршруту Одеса-Херсон, за умови зробити відповідні запити до Національної поліції України та інших компетентних органів про наявність ДТП, які скоєні з вини водіїв ПАТ Північтранс для встановлення коефіцієнта, що впливає на підрахунок балів, до ведення в дію рішення конкурсного комітету.

Стягнути з Державної служби України з безпеки на транспорті (код ЄДРПОУ 39816845) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Ас-Транс Юг (код ЄДРПОУ 40673473) сплачений судовий збір у сумі 4000 грн.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення.

Судове рішення складено у повному обсязі 21.05.2019 р.

Суддя-доповідач: Л.П. Шеметенко

Суддя: Л.В. Стас

Суддя: І.О. Турецька

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.05.2019
Оприлюднено23.05.2019
Номер документу81856582
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/3231/17

Постанова від 16.05.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Постанова від 16.05.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 15.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Рішення від 23.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Рішення від 14.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 10.07.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні