ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 49089 м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4, (веб адреса сторінки на офіційному веб -порталі судової влади України в мережі Інтернет - http://adm.dp.court.gov.ua)
15 квітня 2019 року Справа № 160/1731/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Жукової Є.О.
при секретарі судового засідання Тонояні А.К.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАРД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ" (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") про застосування заходів реагування, -
ВСТАНОВИВ:
21.02.2018 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАРД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ" (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО"), в якому просило застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Робоча, 172 ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАРД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ" (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") (код ЄДРПОУ - 20307730), до повного усунення порушень; встановити у судовому рішенні спосіб і порядок його виконання шляхом зобов`язання зупинити експлуатацію об`єкта, а саме: нежитлове приміщення за адресою: Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул. Робоча, 172, ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАРД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ" (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") (код ЄДРПОУ - 20307730), до повного усунення порушень.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11.03.2019 року у справі № 160/1731/19 провадження у справі, після залишення без руху ухвалою суду від 22.02.2019 р., було відкрито та справа призначена до розгляду в порядку підготовчого провадження, за правилами загального позовного провадження.
Позовні вимоги обґрунтовані наступним.
У період з 06.02.2019 по 08.02.2019 відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" проведено планову перевірку ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ" (далі - ПТ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Робоча, 172.
Актом перевірки об`єкта ПТ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО" щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 08.02.2019 №68 (далі - Акт) встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697 (далі - ППБУ), "Правила улаштування електроустановок", Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (далі - ПУЕ, ДНАОП 0.00-1.32-01, НПАОП 40.1-1.32-01), Постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 №819 "Порядок проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов`язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту" (далі - Порядок проведення навчання), Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 № 1200 "Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю", а саме: з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не здійсненні за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів, що є порушенням ППБУ розділу ІV глава 1, п.1.6; не проведено замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, що є порушенням ППБУ розділ ІV глава 1, п.1.20; не надано акти на проведення схованих електромонтажних робіт, що є порушенням ППБУ розділ ІV глава 1, п.1.12; електророзетки, вимикачі, перемикачі та інші подібні апарати встановлені на горючі основи (конструкції), що є порушенням ППБУ розділ ІV глава 1, п.1.17; не забезпечено лінії живлення до побутових кондиціонерів автономними пристроями електричного захисту, що є порушенням ППБУ розділ ІV глава 2, п.226, абзац другий; допущенно виконання опорядження (облицювання) стін та стель з матеріалів, пожежна небезпека яких нижча ніж: Г2, В2, Д2, Т2 - для приміщень, у яких можливе перебування до 1500 осіб; Г1, В1, Д1, Т2 - для приміщень, у яких можливе перебування 1500 та більше осіб, що є порушенням ППБУ розділ ІІІ глава 2, п.2.17; не здійснено навчання керівного складу, з питань цивільного захисту, у тому числі правилам безпеки, що є порушенням П.8 Ч.1 СТ.20 КЦЗУ; працівників об`єкта не забезпечено засобами колективного та індивідуального захисту, п.2 ч.1 ст.20 КЦЗУ.
В обгрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначає, що подальша експлуатація ПТ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО" із вищезазначеними порушеннями пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, а відтак, до відповідача повинні бути застосовані заходи реагування відповідно до заявленої позовної заяви.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18.03.2019 р. у справі №160/1731/19, клопотання повноважного представника відповідача - ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") про зупинення провадження у справі №160/1731/19 - задоволено.
Провадження в адміністративній справі №160/1731/19 за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") про застосування заходів реагування - зупинено до 15 квітня 2019 року.
Наступне судове засідання у справі призначено 15 квітня 2019 року на 10:20 год.
13.02.2019 р. через канцелярію Дніпропетровського окружного адміністративного суду, повноважним представником відповідача було подано відзив на позовну заяву від 18.03.2019 р. за вх.№13842/19/19, в тексті якого зазначено наступне.
Порушення, зазначені в пунктах 1-6 акта перевірки від 08.02.2019 р. №68 усунуті, в підтвердження чого надано наступні документи, а саме: копію протоколів № 8; 18; 19 від 25.02.2019 р.; копію акту огляду прихованих робіт від 25.02.2019 р. (оригінал є в наявності); копію свідоцтва № ПЧ 06-2/290-2018 від 14.12.2018 р. із додатками; копія дозволу № 1013.12.30 на виконання робіт із підвищеної небезпеки.
Порушення, зазначені в пунктах 7-8 , а саме не здійснено навчання керівного складу з питань цивільного захисту у тому числі правилам техногенної безпеки; працівників об`єкта не забезпечено засобами колективного та індивідуального захисту не створюють загрози життю та безпеки людей.
При цьому зазначено, що підприємством направлена заявка на навчання працівника категорії Посадові особи, на яких покладені обов`язки з питань цивільного захисту (за відсутності окремої штатної одиниці) у суб`єктів господарювання.
Відповідно до відповіді навчально -методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області від 27.02.2019 року № 335/01-1 термін навчання передбачений у вересні 2019 року.
На підставі викладеного вище, повноважний представник відповідача зазначає, що підстави для зупинення роботи відділення ломбарду відсутні.
З урахуванням зазначеного, повноважний представник відповідача просив суд у задоволенні пред`явлених позовних вимог відмовити.
В судове засідання, призначене на 15.04.2019 року, сторони не з`явились.
При цьому, суд зазначає, що 15.04.2019 р. повноважним представником позивача було подано клопотання про подальший розгляд справи в порядку письмового провадження/
Водночас, 15.04.2019 р. повноважним представником відповідача було подано клопотання про подальший розгляд справи без участі останнього, в порядку письмового провадження/
Також, 15.04.2019 р. повноважним представником відповідача було надано суду клопотання про долучення до матеріалів даної справи акту перевірки від 29.03.2019 р.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позовна заява, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Відповідно до наказу Дніпровського міського управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області від 16.01.2019 №2 Про проведення було наказано провести планові перевірки згідно списку об`єктів для проведення планових перевірок додержання (виконання) вимог законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту.
Так, в додатку до наказу ДМУ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області від 16.01.2019 р. №2 було зазначено відповідача - ПОВНЕ ТОВАРИСТВО "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО").
01.02.2019 р. ДМУ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області було видано посвідчення на проведення перевірки ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО").
Так, на підставі наказу від 16.01.2019 р. №2, виданого ДМУ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області та посвідчення на перевірку від 01.02.2019 р. №119, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області було проведено планову перевірку об`єкта, а саме: ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО").
В акті позапланової перевірки від 08.02.2019 року № 68 Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області в рядках 1-8 були виявлені позивачем порушення, а саме: з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не здійсненні за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів, що є порушенням ППБУ розділу ІV глава 1, п.1.6; не проведено замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, що є порушенням ППБУ розділ ІV глава 1, п.1.20; не надано акти на проведення схованих електромонтажних робіт, що є порушенням ППБУ розділ ІV глава 1, п.1.12; електророзетки, вимикачі, перемикачі та інші подібні апарати встановлені на горючі основи (конструкції), що є порушенням ППБУ розділ ІV глава 1, п.1.17; не забезпечено лінії живлення до побутових кондиціонерів автономними пристроями електричного захисту, що є порушенням ППБУ розділ ІV глава 2, п.226, абзац другий; допущенно виконання опорядження (облицювання) стін та стель з матеріалів, пожежна небезпека яких нижча ніж: Г2, В2, Д2, Т2 - для приміщень, у яких можливе перебування до 1500 осіб; Г1, В1, Д1, Т2 - для приміщень, у яких можливе перебування 1500 та більше осіб, що є порушенням ППБУ розділ ІІІ глава 2, п.2.17; не здійснено навчання керівного складу, з питань цивільного захисту, у тому числі правилам безпеки, що є порушенням П.8 Ч.1 СТ.20 КЦЗУ; працівників об`єкта не забезпечено засобами колективного та індивідуального захисту, п.2 ч.1 ст.20 КЦЗУ.
Під час судового розгляду справи, повноважним представником відповідача було надано до суду акт позапланової перевірки об`єкта - ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 29.03.2019 року № 388.
Задля перевірки усунення виявлених позивачем зазначених вище порушень, останнім, відповідно до наказу від 22.03.2019 р. №21, виданого ДМУ Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області, посвідчення на перевірку від 25.03.2019 р. № 572, було проведено позапланову перевірку об`єкта, а саме: ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") за адресою: Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Робоча, 172.
В акті позапланової перевірки від 29.03.2019 року № 388 Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області у розділі "опис виявлених порушень" зазначено. що невиконаним залишився п.8, а саме: не здійснено навчання керівного складу, з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки, що є порушенням ч.1 ст.20 КЗЦЗУ.
Правовідносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, а також правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю регулюються нормами Конституції України, Кодексу цивільного захисту України), Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" тощо.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.1 Кодексу цивільного захисту України визначено, що Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Завдання і обов`язки суб`єктів господарювання визначені в ст. 20 вказаного кодексу.
Зокрема, відповідно до пунктів 21, 22, 23 частини 1 статті 20 Кодексу визначено, що до завдань і обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить: забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням; здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики.
Частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон).
Відповідно до статті 1 Закону державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Частиною 5 статті 4 Закону визначено, що повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.
Пунктом 7 статті 7 Закону передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб`єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Статтями 10, 11 зазначеного Закону передбачені права та обов`язки суб`єкта господарювання, серед яких: надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта органу державного нагляду (контролю), а також виконувати вимоги органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства.
З урахуванням вищенаведеного, суд не вбачає підстав для задоволення позовної заяви з якою управління звернулося до ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО"), оскільки керівництвом відповідача було здійснено всі відповідні заходи задля усунення порушень, які відображенні в акті позапланової перевірки від 08.02.2019 року № 68.
Стосовно порушення, зафіксованого в акті перевірки від 29.03.2019 р. №388, а саме: не здійснено навчання керівного складу, з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки, що є порушенням ч.1 ст.20 КЗЦЗУ, суд зазначає, що повноважним представником відповідача, як додаток до відзиву від 18.03.2019 р. було надано пояснення, що останнім було направлено до навчально-методологічного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області заяву на навчання працівника категорії Посадові особи, на яких покладені обов`язки з питань цивільного захисту (за відсутності окремої штатної одиниці) у суб`єктів господарювання .
Навчально-методологічним центром цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області було направлено на адресу ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") лист від 27.02.2019 р. вих.№375, в тексті якого зазначено наступне.
Центром буде розглянута можливість навчання Вашого працівника з категорії Посадові особи, на яких покладені обов`язки з питань цивільного захисту (за відсутності окремої штатної одиниці) у центральних та місцевих органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування та суб`єктах господарювання незалежно від форми власності поза Планом комплектування на 2019 рік.
Терміни навчання працівника товариства у Центрі запропоновано уточнити 10 вересня 2019 року за вказаними контактними телефонами.
Відтак, суд зазначає, що відповідачем було здійснено всі відповідні заходи задля усунення виявлених під час перевірки порушень, окрім: нездійснення навчання керівного складу, з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки, що є порушенням ч.1 ст.20 КЗЦЗУ.
Водночас суд зазначає, що зазначене вище порушення не створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Пунктом 1 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.
З аналізу наведених вище норм вбачається, що звернення до суду з даним адміністративним позовом щодо застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель та споруд можливе у разі, якщо відповідачем не будуть виконані у встановлений органом державного нагляду строк законні вимоги позивача, які відображені у відповідному рішенні суб`єкта владних повноважень (приписі, розпорядженні чи постанові), яке є обов`язковим для виконання відповідачем згідно до вимог ст.68,69 Кодексу цивільного захисту України та ст.7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
Приймаючи до уваги вищезазначене, суд вважає за необхідне у задоволенні позовної заяви Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") про застосування заходів реагування відмовити у повному обсязі.
Вирішуючи питання про сплату судового збору, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено порядок розподілу судових витрат.
Так, відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Враховуючи той факт, що судових витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, позивачем - Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області здійснено не було, відтак у суду відсутні підстави для присудження останньому судового збору у розмірі 1 921 грн.
Керуючись ст. ст. 242-244, 246, 250, 254, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовної заяви Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до ПОВНОГО ТОВАРИСТВА "ЛОМБАТД" НАШЕ ДІЛО" ГАЛАТІН І КОМПАНІЯ (ПЛ ЛОМБАРД "НАШЕ ДІЛО") про застосування заходів реагування - відмовити у повному обсязі.
Розподіл судових витрат не здійснювати.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені ст.295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Є.О. Жукова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2019 |
Оприлюднено | 24.05.2019 |
Номер документу | 81915182 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні