Постанова
від 20.05.2019 по справі 914/564/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.05.2019 р. Справа№ 914/564/19

Господарський суд Львівської області у складі судді Гутьєвої В.В.

при секретарі Куцик І.М.,

розглянув у судовому засіданні матеріали справи за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» , м. Пустомити Львівської області

про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» (81100, м. Пустомити, Львівська область , вул. Грушевського, 66; код ЄДРПОУ № 38718389)

за участю представників:

від боржника: Кмита Р.І. - голова ліквідаційної комісії

ВСТАНОВИВ:

Суть заяви: 29.03.2019 р. на адресу Господарського суду Львівської області надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» (81100, м. Пустомити, Львівська область, вул. Грушевського, 66; код ЄДРПОУ № 38718389) в порядку, передбаченому ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Ухвалою суду від 03.04.2019 р. заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» (81100, м. Пустомити, Львівська область, вул. Грушевського, 66; код ЄДРПОУ № 38718389) прийнято до розгляду та підготовче засідання суду призначено на 06.05.2019 р.

02.05.2019 р. головою ліквідаційної комісії ТзОВ Пустомитишляхрембуд Кмитою Р.І. на розгляд суду подано клопотання (вх. № 17775/19), в якому на виконання вимог ухвали суду від 03.04.2019 р., ТОВ Пустомитишляхрембуд в особі голови ліквідаційної комісії повідомляє про відсутність обставин, передбачених п. п. 2, 3 ч. 1 ст. 175 або п. 3 ч. 1 ст. 226 ГПК України. Також ним подано письмові обґрунтування (вх. № 17777/19 від 02.05.2019 р.), в яких зазначає, що голова ліквідаційної комісії ТзОВ Пустомитишляхрембуд ОСОБА_1 . володіє статусом арбітражного керуючого, а призначення ліквідатором ТОВ Пустомитишляхрембуд голову ліквідаційної комісії ОСОБА_1 уникне нарощування витрат на оплату грошової винагороди арбітражного керуючого, тому останній погоджується виконувати повноваження ліквідатора з моменту його призначення до винесення ухвали про закриття провадження у справі про банкрутство.

02.05.2019 р. суддею було здійснено електронний запит на автоматизоване визначення кандидатури арбітражного керуючого.

02.05.2019 р. автоматизованою системою документообігу суду визначено кандидатуру арбітражного керуючого Савчука Олега Євгеновича, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1556 від 22.07.2013 р. для виконання повноважень ліквідатора ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» .

Ухвалою суду від 06.05.2019 р. відкрито провадження у справі № 914/564/19 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» (81100, м. Пустомити, Львівська область, вул. Грушевського, 66; код ЄДРПОУ № 38718389); введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; зобов`язано арбітражного керуючого Савчука Олега Євгеновича упродовж трьох робочих днів з дня отримання ухвали надати суду заяву на участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» (код ЄДРПОУ № 38718389) відповідно до вимог ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та призначено судове засідання на 20.05.2019 р.

В судове засідання 20.05.2019 р. з`явився голова ліквідаційної комісії боржника, заяву про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» підтримав повністю з підстав, викладених в заяві та поясненнях, наданих в судовому засіданні.

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом відповідно до цього Закону щодо боржника застосовуються такі судові процедури банкрутства: розпорядження майном боржника; мирова угода; санація (відновлення платоспроможності) боржника; ліквідація банкрута.

Особливості застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником регулюються положеннями ст. 95 Закону Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Відповідно до ч. 1 ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Обов`язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Спрощена процедура банкрутства, яка передбачена ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (банкрутство боржника, що ліквідується власником), випливає з процедури добровільної ліквідації юридичної особи, тобто ліквідації юридичної особи за рішенням її учасників (власників) або органу, уповноваженого на це установчими документами.

У зв`язку з чим необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» є дотримання вимог цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи.

Згідно з ч. 1 ст. 105 Цивільного кодексу України учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов`язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.

Відповідно до абз. 3 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» державний реєстратор - посадова особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Як вбачається з матеріалів справи, рішення про ліквідацію підприємства прийнято 10.05.2018 року засновником ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» у відповідності до ч. 1 ст. 59 ГК України, ч.1 ст. 110 ЦК України, яке оформлено протоколом загальних зборів учасників ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» від 10.05.2018 р. Відповідно до рішення загальних зборів учасників ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» призначено ліквідаційну комісію у складі голови ліквідаційної комісії - ОСОБА_2 Р.І. та членів ліквідаційної комісії - Саннікова М.І. та Тимощука О.Б., затверджено порядок проведення ліквідаційної процедури ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» , встановлено двохмісячний строк для проведення ліквідаційної процедури підприємства.

Відповідно до проміжного ліквідаційного балансу боржника станом на 15.03.2019 р., який долучено до матеріалів справи, вартості активів товариства недостатньо для задоволення вимог кредиторів. Відповідно до ч. 1 ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

До матеріалів справи долучено витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за № 1004999641, з якого вбачається, що державним реєстратором 14.05.2018 р. внесено до Єдиного державного реєстру відомості про те, що ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» перебуває в стані припинення підприємницької діяльності.

Крім того, боржником долучено до матеріалів справи дані про оприлюднення відомостей з ЄДРР за період з 14.05.2018 р. до 14.05.2018 р., з якого вбачається, що 14.05.2018 р. внесено запис про рішення засновників (учасників) ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації.

З метою забезпечення виконання вимог ст. 105 ЦК України на сайті Міністерства юстиції України опубліковано з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань повідомлення про рішення щодо припинення Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» , де зазначено кінцеву дату строку заявлення кредиторських вимог - 15.07.2018 р.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що боржник належно, відповідно до ч. 1 ст. 105 Цивільного кодексу України, письмово повідомив орган, що здійснює державну реєстрацію, про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи.

Відповідно до ст. 105 ЦК України учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи. До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється. Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи. Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.

До заяви боржника додано докази повідомлення явних (відомих) кредиторів про прийняття рішення про ліквідацію ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» .

Усіх кредиторів письмово повідомлено про відкриття ліквідаційної процедури ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» .

Упродовж встановленого двохмісячного строку на пред`явлення кредиторських вимог до ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» головою ліквідаційної комісії отримано лист ГУ ДФС у Львівській області від 30.05.2018р. за № 19373/10/13-01-17-04-03 про те, що станом на 21.05.2018 р. за ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» обліковується податковий борг в розмірі 25 742,39 грн. з податку на додану вартість та 11 245,56 грн. за єдиний соціальний внесок. Розглянувши вказаний лист та проаналізувавши дані електронного кабінету платника податків, головою ліквідаційної комісії з`ясовано, що в ТОВ «Пустомитишляхрембуд» є переплата в розмірі 23 296,00 грн. з огляду на що листом від 25.06.2018 р. за №10-25/06-2018 запропоновано провести перерахування цієї переплати в повному обсязі на ЄСВ та залишок коштів на ПДВ. Крім того, з огляду на безспірні грошові вимоги ТОВ «Компанія Алексс» (ідентифікаційний код 35175176) до ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» в розмірі 141 741,8 грн. відповідно до рішення Господарського суду Львівської області від 30.08.2016 р. у справі № 914/1837/16 ліквідаційною комісією включено такі кредиторські вимоги до балансу (пасиву) боржника.

Також в дотримання ч. 7 ст. 111 ЦК України для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України ліквідаційна комісія ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» в особі голови ліквідаційної комісії забезпечила своєчасне надання документів, у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку заявника, про що листами від 17.05.2018 р. головою ліквідаційної комісії повідомлено Пустомитівське відділення Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області та Управління ПФУ у Пустомитівському р- ні Львівської обл.

На підставі наказу № 96 від 26.06.2018 р. Головним управлінням ПФУ у Львівській області проведено позапланову перевірку щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, за результатами чого складено відповідний акт №1200 від 06.07.2018 р.

З метою проведення інвентаризації необоротних та оборотних активів підприємства з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження, 04 червня 2018 року головою ліквідаційної комісії видано наказ від 04.06.2018 р. про проведення інвентаризації необоротних та оборотних активів, створено інвентаризаційну комісію та встановлено термін до 02 липня 2018 року для її проведення та визначено обов`язковість складення відповідних інвентаризаційних актів, описів та звіряльних відомостей. Провівши інвентаризацію активів ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» інвентаризаційними комісіями складено акти, описи та звіряльні відомості станом на 02 липня 2018 року, які долучені до матеріалів справи. Отже, актив боржника становить 23,3 тис. грн. (дебіторська заборгованість), а пасив становить 178,7 тис. грн., інші активи у боржника відсутні.

Таким чином, на виконання повноважень, визначених положеннями ст. 111 ЦК України, ліквідаційною комісією вжито заходи щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, вжито заходи щодо встановлення інформації наявності (відсутності) майна, належного ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» , за результатами чого встановлено, що жодних майнових активів (майно та майнові права) за підприємством не зареєстровано та підприємство не володіє, наявна лише переплата з податку з прибутку.

Враховуючи наведене, суд вважає, що боржником належно, відповідно до ст. 105 Цивільного кодексу України, розміщено в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи, а явних (відомих) кредиторів повідомлено персонально у письмовій формі.

За результатами проведеної ліквідаційної процедури складено проміжний ліквідаційний баланс, який затверджений рішенням загальними зборами учасників ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» , яке оформлено протоколом загальних зборів учасників ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» від 15.03.2019 р.

Відповідно до проміжного ліквідаційного балансу вартості станом на 15.03.2019 р., який долучено до матеріалів справи, вартості активів товариства недостатньо для задоволення вимог кредиторів.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника боржника, а також враховуючи те, що фінансовий стан Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» характеризується ознаками неплатоспроможності, реальних пропозицій щодо відновлення платоспроможності боржника чи укладення мирової угоди не поступило, суд дійшов висновку про необхідність визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Згідно ч. 2 ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна.

Відповідно до ч. 1 ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. У разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Судом направлявся запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого. Автоматизованою системою 02.05.2019 р. визначено кандидатуру арбітражного керуючого Савчука Олега Євгеновича.

15.05.2019 р. арбітражний керуючий Савчук О.Є. подав заяву про згоду на участь у даній справі.

Слід зазначити, що головою ліквідаційної комісії ОСОБА_1 на розгляд суду 06.05.2019 р. подано пояснення, в яких, зокрема, зазначає, що в товариства відсутні кошти для оплати грошової винагороди арбітражного керуючого, а він погоджується виконувати обовязки ліквідатора ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» безкоштовно. Також зазначає, що володіє статусом арбітражного керуючого (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 511 від 15.03.2013 р.), знаходиться у м. Львові та ним дотримано всі кваліфікаційні та організаційні вимоги.

Розглянувши в судовому засіданні заяву арбітражного керуючого Савчука О.Є. про участь у справі № 914/564/19 про банкрутство ТзОВ «Пустомитишляхбудремонт» суд виходить з наступного.

Вимоги до арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) регламентовані ст. 97 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» . Так, арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) може бути громадянин України, який має повну вищу юридичну або економічну освіту, стаж роботи за фахом не менше трьох років або одного року на керівних посадах після отримання повної вищої освіти, пройшов навчання та стажування протягом шести місяців у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства, володіє державною мовою та склав кваліфікаційний іспит. Не може бути арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа: 1) яка визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною; 2) яка має судимість за вчинення корисливих злочинів; 3) яка не здатна виконувати обов`язки арбітражного керуючого за станом здоров`я; 4) якій заборонено обіймати керівні посади; 5) якій відмовлено в наданні допуску до державної таємниці або скасовано раніше наданий допуск за порушення законодавства у сфері охорони державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Законом, у разі якщо з часу такої відмови або скасування пройшло менше року.

Відповідно до ч. 2 ст. 110 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) без договору страхування ризиків його діяльності забороняється. Страхування професійних ризиків арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) здійснюється арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) протягом трьох робочих днів з дня внесення до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України запису про надання йому права на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора). Відповідно до ст. 983 ЦК України договір страхування набирає чинності з моменту внесення страхувальником першого страхового платежу, якщо інше не передбачено договором.

До заяви арбітражного керуючого Савчука О.Є. про участь у справі № 914/564/19 про банкрутство ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» долучено договір страхування відповідальності арбітражного керуючого СТД № 3451930 від 05.03.2019 р., який укладений між ПрАТ «Українська акціонерна страхова компанія «Аска» (страховик) та арбітражним керуючим Савчуком О.Є. (страхувальник). Відповідно до п. 2.8 договору страхування відповідальності арбітражного керуючого СТД № 3451930 від 05.03.2019 р. страхова премія - плата за страхування, яку страхувальник зобов`язаний внести страховику згідно договору страхування. Згідно з п. 2.8.1 вказаного договору страхова премія, яка повинна бути сплачена страховику незалежно від факту призначення страхувальника арбітражним керуючим згідно з Постановою або ухвалою господарського суду про введення процедури банкрутства, визначена в розмірі 500,00 грн. Пунктом 2.8.3 цього ж договору передбачено, що страхова премія в розмірі 500,00 грн. сплачується в строк до 21.03.2019 р. Відповідно до п.2.9 договору - цей договір набуває чинності з 06.03.2019 р. та діє до 05.03.2020 р. при надходженні страхової премії в розмірі, зазначеному в п. 2.8.3 договору на рахунок страховика . Доказів набуття чинності договору страхування відповідальності арбітражного керуючого СТД № 3451930 від 05.03.2019 р. арбітражним керуючим Савчуком О.Є. суду не подано.

Абзац 3 п. 36.7 інформаційного листа Вищого господарського суду України «Про Закон України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI)» від 28.03.2013 р. за № 01-06/606/2013 зазначає, що ліквідатором боржника, що ліквідується власником, може бути голова ліквідаційної комісії або арбітражний керуючий, який призначається в порядку, встановленому Законом для призначення розпорядника майна, тобто кандидатура арбітражного керуючого на призначення ліквідатором визначається судом за допомогою автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство (частина друга статті 95 Закону).

Одночасно слід зазначити, що арбітражний керуючий Савчук Олег Євгенович здійснює професійну діяльність в м. Івано-Франківську, чия діяльність буде ускладнена віддаленістю його місцезнаходження від місцезнаходження боржника. Також зазначена територіальна віддаленість призведе до збільшення витрат в процедурі банкрутства (витрати на відрядження, добові, проживання у готелях, витрати на паливно-мастильні матеріали, тощо).

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом, ОСОБА_1 має свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 511 від 15.03.2013 року.

Разом з тим, суд вважає за необхідне зазначити, що наявність лише статусу арбітражного керуючого у зазначених осіб не може бути визначальним при вирішенні судом питання призначення ліквідатора у даній справі з огляду на таке.

Статтею 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

При цьому, Закон не встановлює обов`язкових вимог щодо оплати послуг (заробітної плати) голови ліквідаційної комісії за виконання повноважень ліквідатора у справах про банкрутство за статтею 95 Закону.

Таким чином, призначення ліквідатором ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» іншої особи ніж та, яка була обрана засновником підприємства головою ліквідаційної комісії боржника призведе до додаткових витрат боржника на оплату послуг арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора у справі.

Також слід зазначити, що головою ліквідаційної комісії ОСОБА_1 вживались заходи щодо ліквідації боржника у порядку цивільного законодавства, наявні всі необхідні засоби (документація, штампи) для подальшого здійснення заходів в ліквідаційній процедурі боржника, відповідно, голова ліквідаційної комісії повністю володіє інформацією про фінансове становище і майно боржника, що сприятиме здійсненню ліквідаційної процедури у строки, встановлені Законом.

Враховуючи особливості провадження у справі про банкрутство за статтею 95 Закону, господарський суд не позбавлений можливості відхилити визначену автоматизованою системою відбору арбітражних керуючих кандидатуру арбітражного керуючого та призначити ліквідатором боржника, що ліквідується власником, особу, яка виконувала повноваження голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) в досудовому порядку, виходячи з власної оцінки кандидатур та обставин справи.

За наявності конкуренції кандидатур на призначення ліквідатора боржника остаточне рішення щодо призначення тієї чи іншої кандидатури залишається за господарським судом.

З огляду на викладене, враховуючи те, що арбітражним керуючим Савчуком О.Є. не подано належних та допустимих доказів чинності договору страхування відповідальності арбітражного керуючого, беручи до уваги те, що у боржника відсутні кошти/майно для оплати послуг арбітражного керуючого, а голова ліквідаційної комісії Кмита Р.І. погоджується виконувати обов`язки ліквідатора ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» безкоштовно, має статус арбітражного керуючого та знаходиться у м. Львові, суд вважає за необхідне ліквідатором ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» призначити голову ліквідаційної комісії Кмиту Р.І., а у задоволенні заяви арбітражного керуючого Савчука Олега Євгеновича про згоду на участь у справі № 914/564/18 про банкрутство ТзОВ «Пустомитишляхрембуд» - відмовити.

Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону № 4212-VI від 22.12.2011 р. у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

Керуючись ст.ст. 1, 2, 4, 7, 9, 37-48, 95, 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» (81100, Львівська область, м. Пустомити, вул. Грушевського, 66; код ЄДРПОУ № 38718389) визнати банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.

2. Обов`язки ліквідатора покласти на голову ліквідаційної комісії арбітражного керуючого Кмиту Романа Ігоровича.

3. У задоволенні заяви арбітражного керуючого Савчука Олега Євгеновича, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1556 від 22.07.2013 р. про участь у справі № 914/564/19 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» - відмовити.

Ліквідатору відповідно до ст.ст. 37-48 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» здійснити ліквідаційну процедуру та подати звіт про виконану роботу і документально підтверджений баланс на затвердження суду у строк, встановлений ст. 37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

З дня прийняття постанови господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникне жодних додаткових зобов`язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю.

4. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Верховного суду повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Пустомитишляхрембуд» (81100, Львівська область, м. Пустомити, вул. Грушевського, 66; код ЄДРПОУ № 38718389) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.

5. Судове засідання призначити на : 22.08.19 на 14:10 Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Львівської області за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 128, 2 поверх, зал судового засідання.

6. Зобов`язати ліквідатора надати суду: аналіз фінансово-господарської діяльності боржника з висновком про наявність ознак фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства боржника, а після завершення заходів щодо ліквідації банкрута - звіт з додатками та ліквідаційний баланс на затвердження.

7. Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію у справі, що розглядається - lv.arbitr.gov.ua/sud5015/.

Постанова суду набирає законної сили в порядку та в строки, визначені ч. 4 ст. 8 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та може бути оскаржена в порядку та в строки, визначені статтями 256, 257 ГПК України до Західного апеляційного господарського суду.

Повний текст постанови складений 23.05.2019 р.

Суддя Гутьєва В.В.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення20.05.2019
Оприлюднено24.05.2019
Номер документу81939850
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/564/19

Ухвала від 10.02.2020

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 02.12.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 07.10.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 22.08.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 22.08.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 01.07.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 19.06.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Постанова від 20.05.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Постанова від 20.05.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 06.05.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні