Ухвала
від 24.05.2019 по справі 927/380/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

24 травня 2019 року м. Чернігівсправа № 927/380/19 Господарський суд Чернігівської області у складі головуючого судді Фесюри М.В., за участю секретаря Скороход А.О., розглянувши матеріали

За заявою голови ліквідаційної комісії боржника,

Боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН - СПЕКТОР",

вул. Менделєєва, буд. 5-А, м. Чернігів, 14013, код ЄДРПОУ 39749994

про відкриття провадження у справі про банкрутство

Представники учасників справи:

в судове засідання не з`явились;

У судовому засіданні, відповідно до ч. 6 ст. 233 Господарського процесуального кодексу України, оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Головою ліквідаційної комісії з припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" (надалі - боржник) подана заява про відкриття провадження у справі про банкрутство на підставі ст. 11, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі - Закон про банкрутство).

В обґрунтування поданої заяви боржник вказує, що під час ліквідації боржника не у зв`язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість задовольнити вимоги кредиторів в сумі 8301559,98 грн, а тому він був зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 10.05.19 вказана вище заява була прийнята до розгляду з призначенням підготовчого засідання.

Автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України визначено арбітражного керуючого Винниченко Юрія Валентиновича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №1658 від 24.07.13, а/с 446, м. Київ, Україна, 01001 , адреса електронної пошти: 3048916135@mail.gov.ua , РНОКПП НОМЕР_2 ), та зобов`язано надати у строк до 24.05.19 заяву про його участь у даній справі з повідомленням про те, що він не належить до жодної категорії осіб, зазначених у ч. 2 ст.114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом".

В судове засідання представники учасників справи не з`явились.

До початку судового засідання до відділу документального забезпечення (канцелярії) від арбітражного керуючого Поди Вячеслава Володимировича надійшла заява про участь у даній справі (від 20.05.19). Суд заяву разом з доданими до неї інформацією про арбітражного керуючого Поди В.В., копіями свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 23.04.13 №886, Договору №ДЦВАК/037/19 добровільного страхування цивільно-правової відповідальності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за шкоду, яку може бути завдано у зв`язку з виконанням його обов`язків від 26.02.19, квитнації про сплату страхового платежу від 27.02.19, залучив до матеріалів справи.

Дослідивши в підготовчому судовому засіданні матеріали справи, суд встановив.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" зареєстроване в якості суб`єкта господарювання 16.04.15, про що у Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесені відомості за №1 074 102 0000 053886. Головним управлінням ДФС у Чернігівській області з 16.04.15 Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" взято на облік як платника податків.

14.02.19 загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" було прийнято рішення (протокол №14-2/19 учасників від 14.02.19, т.1 а.с. 15) про припинення діяльності товариства шляхом ліквідації за ініціативою учасників з встановленням строку заявлення кредиторами вимог - два місяці з дня оприлюднення повідомлення про ліквідацію, ліквідатором призначено - Красножона О.Л.

Згідно з ч. 1 ст. 59 Господарського кодексу України, припинення суб`єкта господарювання здійснюється відповідно до закону.

Юридична особа припиняється, зокрема, в результаті ліквідації (ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України).

У відповідності з п. 1 ч. 1, ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України, юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв`язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.

За змістом ч. ч. 1, 3, 5 ст. 105 Цивільного кодексу України, учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов`язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.

Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.

Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

У відповідності з ч. ч. 1, 2, 4 ст. 13 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.

Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем:

центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує єдину державну податкову політику та державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, - відомостей про проведення такої реєстраційної дії;

Пенсійного фонду України - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Відомості з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення юридичної особи та її відокремленого підрозділу, відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є підставою для зняття їх з обліку в органах державної статистики, державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства.

Згідно з п. п. 11.1, 11.5 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011р. №1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011р. за №1562/20300, платник податків зобов`язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації ).

Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичних осіб, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу.

У зв`язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання, зокрема, відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи.

Положеннями п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України передбачено, що початок процедури припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є підставою для здійснення документальної позапланової перевірки.

Таким чином, враховуючи викладені вище норми, у платника був відсутній обов`язок повідомлення контролюючих органів за місцем обліку платника про його ліквідацію.

Згідно з матеріалами справи 14.02.19 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесено запис про рішення власника щодо припинення діяльності товариства шляхом ліквідації, строк для заявлення кредиторами своїх вимог - до 15.04.19, голова комісії з припинення або ліквідатор - Красножон О.Л .

Відповідно до ч.1 статті 111 Цивільного кодексу України, з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов`язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.

Відповідно до ч.2 статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов`язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.

Так, за даними матеріалів справи, боржник - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" не було засновником/учасником інших господарських товариств, не створювало дочірні підприємства.

Частиною 3 статті 111 Цивільного кодексу України передбачено, що під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред`явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.

Так, в матеріалах справи наявні докази звернення голови ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" до фіскальної служби для отримання довідки з переліком рахунків юридичної особи боржника та відомостей про їх закриття.

За даними Головного управління ДФС у Чернігівській області (лист від 21.03.19 №4553/10/25-1-53-12-06), згідно з реєстраційними даними станом на 21.03.19 товариство має відкритий рахунок: в Філії Ощадбанк, №26007300046128.

Згідно з нормами ч.4 статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.

У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.

Так, під час ліквідації ліквідатором 15.02.19-01.04.19 проводилась інвентаризація майна боржника, в результаті чого встановлено відсутність необоротних активів, дебіторської заборгованості у розмірі 46 000,00 грн, кредиторської заборгованості на суму 57 970 072,29 грн, залишок коштів на рахунку у національній валюті в сумі 3 829,00 грн (протокол інвентаризаційної комісії від 01.04.19, наказ №15/02, т.1 а.с. 24-41).

Також, ліквідатором вживалися заходи щодо розшуку майна боржника шляхом направлення відповідних запитів до реєструючих органів.

Так, згідно довідок:

Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 15.03.19 №10/01/6404 - станом на 31.12.18 Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" (код ЄДРПОУ 39749994) серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше) акцій приватних акціонерних товариств та (5 відсотків і більше) публічних акціонерних товариств відсутнє;

Головного управління статистики у м. Києві від 28.02.19 №03.1-141-в базі даних Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України по місту Києву щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" (код ЄДРПОУ 39749994) не має філій (відокремлених підрозділів);

Головного управління статистики у Харківській області від 04.04.19 №03.1-10/721 - в базі даних Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України по Харківській області за Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" (код ЄДРПОУ 39749994) не числяться філії, дочірні підприємства та інші відокремлені підрозділи без статусу юридичної особи;

Головного управління статистики у Чернігівській області від 07.03.19 №03.3-08/595-15 - філій (інших відокремлених підрозділів), представництв, для яких головним є Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" (код ЄДРПОУ 39749994) не значиться;

Чернігівського міського центру зайнятості (від 21.02.19 №07/642) - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" (код ЄДРПОУ 39749994) як платник страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, які нараховувались до 01.01.11, зареєстровано не було, заборгованість зі сплати страхових внесків відсутня;

Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №59131957 від 12.04.19 - боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" (код ЄДРПОУ 39749994); обтяжувач: Головне управління ДФС у Харківській області; стан реєстрації: припинене; вид обтяження: публічне обтяження; тип реєстрації: поточна; тип обтяження: податкова застава; зареєстровано: 13.02.18 за №16716124; об`єкт обтяження: невизначене майно, майно платника податків згідно акту опису №86/10/20-40-17-10-38 від 12.02.18; відомості про обтяження з обтяжувачем: за погодженням з обтяжувачем; термін дії: 13.02.2023; звернення стягнення не зареєстровано; змінено: 28.02.19 реєстратором: Головне управління ДФС у Харківській області; документ-підстава: ст. 93 пп93.1 Податкового кодексу України; тип змін: припинення обтяження;

Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майнота Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта від 11.04.19 №163140712 - відомості щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" (код ЄДРПОУ 39749994) відсутні;

Регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву від 20.03.19 №30-12/2372 - в інформаційно-пошуковій системі ЕТАП (база даних по приватизованих регіональним відділенням об`єктах) Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994 не значиться;

Регіонального відділення Фонду державного майна України по Харківській області від 13.03.19 №46-1739 - за даними інформаційного обліку регіональне відділення не брало участь у створенні (приватизації) Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994; інформація щодо державної частки в статутному капіталі Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР", державного майна у віданні (на будь-яких умовах) або об`єктів цивільної оборони, що зареєстровані за вищезазначеним товариством, в регіональному відділенні відсутня;

Регіонального відділення Фонду державного майна України по Чернігівській області від 25.02.19 №18-02-00642 - регіональне відділення не виступало в якості засновника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994, тому інформація щодо державної частки в статутному капіталі Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" та про наявність державного майна, яке не увійшло до статутного капіталу і обліковується на балансі даного підприємства, у регіонального відділення відсутня;

Регіонального сервісного центру в Харківській області Міністерства внутрішніх справ України від 13.03.19 №31/20-976-транспортні засоби за Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994, не зареєстровано;

Регіонального сервісного центру в Чернігівській області Міністерства внутрішніх справ України від 18.03.19 №31/25/6-514вх.-транспортні засоби за Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994, не зареєстровано;

Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві від 27.02.19 №08.0/3073, Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 11.03.19 №7.0/3003, Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області від 27.02.19 №01-13-29/990- інформація щодо зареєстрованої сільськогосподарської (будівельної) техніки за Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994 - відсутня;

Головного управління Держпраці у Київській області від 06.03.19 №11/3/19/3681, Головного управління Держпраці у Харківській області від 04.03.19 №27/3054/05-20/2280, Головного управління Держпраці у Чернігівській області від 12.03.19 №01-06/1524 - об`єкти котлонагляду та підйомні споруди, які підлягають реєстрації в органах Держпраці, а також великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів за Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994 - не зареєстровано;

Комунального підприємства Київської міської ради Київське міське бюро технічної інвентаризації від 07.03.19 №062/14-3785 (И-2019), Комунального підприємства Управління комунального майна Чернігівської обласної ради Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації від 25.02.19 №160, Комунального підприємства Харківської міської ради Харківської області Харківське міське бюро технічної інвентаризації від 25.03.19 №3115/04-11/19 - відсутня технічна можливість для надання інформації;

Головного управління Держгеокадастру у м. Києві від 01.03.19 №19-26-0.2-1052/2-19 - документи, що посвідчують право власності/користування земельними ділянками на території міста Києва за Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994 не реєструвались; відомості щодо державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі на території міста Києва та рішення про передачу їх у власність/користування Товариству з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" в Головному управлінні Держгеокадастру у м.Києві відсутні;

Головного управління Держгеокадастру у Харківській області від 11.03.19 №32-20-9.1-2036/0/19-19 -за Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994 право власності, право постійного користування, договорів оренди на земельні ділянки в державному реєстрі земель не зареєстровано;

Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 18.03.19 №28-25-0.2-1524/2-19 - за Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994 правовстановлюючі документи на земельні ділянки до 2013 року не реєструвалися;

Київської митниці ДФС від 28.02.19 №2381/2/10-70-07-47 - за наявними базами даних митних декларацій митниці Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994 митного оформлення товарів в зоні діяльності Київської митниці ДФС не здійснювало;

Харківської митниці ДФС від 06.03.19 №927/арб.кер./20-70-07 - за наявними базами даних митних декларацій митниці Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994 митного оформлення товарів за період з 01.06.10 по 22.02.19 в зоні митниці не здійснювало;

Чернігівської митниці ДФС від 18.03.19 №3109/7/25-70-18-01/25 - інформація стосовно переміщення Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994, товарів та транспортних засобів через митний кордон України в зоні діляності митниці станом на 19.03.19 відсутня;

Департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи від 13.03.19 - захисні споруди, балансоутримувачем яких є Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994, на обліку у фонді захисних споруд цивільного захисту Київської обласної державної адміністрації не перебувають;

Департаменту цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації від 12.03.19 №02-01-05/296 - захисні споруди цивільного захисту на обліку відсутні;

Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації від 26.02.19 №06-01-04/406 - об`єкти цивільної оборони не зареєстровані;

Шевченківського районного відділу ДВС м. Київ Головного територіального управління юстиції у м. Києві від 28.02.19, Київського відділу ДВС м. Харків від 18.03.19 №14.4-38/12141, Деснянського відділу ДВС м. Чернігів Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області відщ 26.02.19 №26-09/8402, - на виконанні виконавчі документи відносно Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994 не перебувають;

Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 26.08.18 №40-302/1303-19- інформація відсутня;

Державної служби морського та річкового транспорту України (Морська Адміністрація) від 07.03.19 №1130/03/15-19, - відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994;

Державної авіаційної служби України від 25.03.19 №1.16-2095-19 - інформація щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" за кодом ЄДРПОУ 39749994, відсутня;

Також, відповідно до відомостей з державного реєстру топографій інтегральних мікросхем товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" серед заявників відсутнє; інформації, отриманої з бази даних зареєстрованих в Україні знаків на товари та послуги - запис щодо товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" як власника відсутній; отриманої з Державного реєстру патентів України на винаходи - запис щодо товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" відсутній; отриманої з Державного реєстру патентів України на промислові зразки - запис щодо товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" відсутній; відомостей з Реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" серед розповсюджувачів програмного забезпечення відсутнє (т.1 а.с. 240-250, т.2 а.с. 1-17);

Частиною 7 статті 111 Цивільного кодексу України передбачено, що для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.

До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

01.03.19 боржником направлені на адресу ГУ ДФС у Чернігівській області податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2018 рік, Додаток РІ до рядка 03 РІПодаткової декларації з податку на прибуток підприємств (т.1, а.с. 100-115), 20.02.19 - Декларації акцизного податку за січень 2019 року (т.1, а.с. 116-125), 18.03.19- Декларації акцизного податку за лютий 2019 року (т.1, а.с. 126-135), 03.04.19- Декларації акцизного податку за березень 2019 року (т.1, а.с. 136-145), звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування) форма №Д4 за 2019 рік(т.1 а.с. 146-150), звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування форма №Д4 за 2019 рік(т.1 а.с. 151-156),податковий розрахунок сум доходу , нарахованого, (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 1квартал 2019 рік (т.12 а.с. 157-158), фінансовий звіт суб`єкта малого підприємництва станом на 01.01.19 (т.1 а.с. 159-161).

Також на офіційному веб - сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner) міститься інформація про те, що станом на 21.05.2019 щодо платника податків ТОВ "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР" наявна інформація: перебуває на обліку в контролюючому органі як такий, що припиняється; Станом на 23.05.2019 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.

За кадровою документацієхю встановлено відсутність у боржника працівників. Ліквідатором Подою В. В . від ліквідатора Красножона О.Л. згідно акту прийому-передачі документів від 22.04.19 було отримано первинну документацію товариства, печатку, регістри бухгалтерського та податкового обліку.

За змістом ч. 8 статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.

Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Так, рішенням учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН- СПЕКТОР" (рішення учасників від 19.04.19) був затверджений складений головою ліквідаційної комісії проміжний ліквідаційний баланс.

Як вбачається із балансу та розшифровки рядків проміжного ліквідаційного балансу, станом на 19.04.19 визнана кредиторська заборгованість заявлених кредиторів становить 8 301 559,98 грн, визнана кредиторська заборгованість незаявлених кредиторів становить 49 668 512,31 грн, разом - 57 970 072,29 грн. Сума дебіторської заборгованості складає 25 805,00 грн. При цьому, майнові активи у товариства відсутні.

За даними проміжного ліквідаційного балансу станом на 19.04.19 до переліку пред`явлених кредиторами вимог та результату їх розгляду включено вимоги:

- Головного управління ДФС у Чернігівській області (вул. вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000) в сумі 508 862,26 грн;

-ТОВ НІКТА ФЛЕШ (вул. І.Мазепи, 62А, кв.4, м. Чернігів, 14014 ) в сумі 7 780 876,84 грн,

-ТОВ БІОТРЕЙД (вул. Берегова, 135, м. Дніпро, 49021) в сумі 11 820,88 грн.

Крім того, ліквідатором визнано вимоги кредиторів, які не звертались до ліквідатора:

-ТОВ ЖИТОМИР-ПЕТРОЛ (вул. Бялика, 10, м. Житомир, 10020) в сумі 3 795,48 грн,

-ТОВ ФІЛІН ПРАЙМ (вул. Шевченка, 7, офіс 3, м. Київ, 61013) в сумі 47398 426,55 грн,

-ТОВ Дельта Фокс (пр. Науки, 38, офіс 32, м. Київ, 61166) в сумі 2 241 821,80 грн,

-ТОВ ТЕНАК (вул. Дніпросталівська, 3, м. Дніпро, 49051) в сумі 24 468,48 грн.

Згідно з рішенням учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН -СПЕКТОР" від 19.04.19, замість Красножона О.Л. ліквідатором боржника призначено арбітражного керуючого Поду В.В., (про що внесено 23.04.19 відповідний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) а також, враховуючи недостатність майна та відсутністю коштів у боржника для задоволення вимог кредиторів, було прийнято рішення про звернення до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство на підставі ст. 95 Закону про банкрутство.

Відповідно до ч.4 статті 11 Закону про банкрутство боржник подає заяву до господарського суду за наявності майна, достатнього для покриття судових витрат, якщо інше не передбачено цим Законом. Поряд з цим п.2 частини 5 статті 11 Закону про банкрутство визначено, що боржник зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство у разі виникнення таких обставин, зокрема, під час ліквідації боржника не у зв`язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів повному обсязі.

Відповідно до ч.1 статті 95 Закону про банкрутство встановлено, що якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Обов`язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Таким чином, стаття 95 Закону про банкрутство є спеціальною по відношенню до статті 11 Закону про банкрутство, а її норми узгоджуються з ч. 5 статті 11 Закону про банкрутство таким чином, що останньою прямо передбачено обов`язок і право на звернення до суду.

Враховуючи викладене вище, господарський суд дійшов висновку про те, що боржником дотримано порядок ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України та існують ознаки неоплатності боржника.

За таких обставин, наявні підстави для відкриття провадження у справі про банкрутство боржника.

У відповідності з ч. 3 ст. 7 Закону про банкрутство, залежно від категорії боржника, виду його діяльності та наявності у нього майна господарський суд застосовує загальний, спеціальний або спрощений порядок провадження у справі про банкрутство. Спрощений порядок застосовується під час ліквідації банкрута без застосування процедур розпорядження майном та санації.

Керуючись ст. 7, 8, 11, 16, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 233, 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

УХВАЛИВ:

1.Відкрити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮКРЕЙН-СПЕКТОР", вул. Менделєєва, буд. 5-А, м. Чернігів, 14013, код ЄДРПОУ 39749994.

2.Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів.

3.Розгляд справи призначити на 03 червня 2019 р. 16:00. Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду за адресою: 14000, м. Чернігів, проспект Миру, 20, зал судового засідання №301 .

4.Копію даної ухвали направити боржнику, голові ліквідаційної комісії Поді В.В. ( АДРЕСА_2 ), арбітражному керуючому Винниченко Ю.В. (а/ с 446, м. Київ, Україна, 01001 ), Деснянському ВДВС Чернігівського міського управління юстиції (14030, м. Чернігів, вул. Шевченка, 118), ГУ ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000), Чернігівському окружному адміністративному суду (вул. Київська, 23, м.Чернігів, 14000), Деснянському та Новозаводському районним судам м. Чернігова, Чернігівському районному суду, відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції в Чернігівській області до відома.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України, шляхом подання апеляційної скарги через місцевий господарський суд.

Повний текст ухвали складений та підписаний 24 травня 2019 року.

Суддя М.В. Фесюра

Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення24.05.2019
Оприлюднено24.05.2019
Номер документу81940471
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —927/380/19

Ухвала від 23.10.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

Ухвала від 04.10.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

Ухвала від 23.09.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

Ухвала від 10.09.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

Ухвала від 14.08.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

Ухвала від 06.08.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

Ухвала від 22.07.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

Ухвала від 08.07.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

Постанова від 03.06.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

Ухвала від 24.05.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Фесюра М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні