КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
22 травня 2019 року м. Київ 320/2457/19
Суддя Київського окружного адміністративного суду Панова Г.В., розглянувши позовну заяву
Товариства з обмеженою відповідальністю Автологист
до Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві,
Державної фіскальної служби України
про визнання протиправним та скасування рішення,зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Автологист з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві, Державної фіскальної служби України в якому просить суд:
1) визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, викладене в протоколі про визначення товариства з обмеженою відповідальністю Автологист таким, що відповідає п.п.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, зобов`язавши Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві виключити з бази переліку ризикових платників товариство з обмеженою відповідальністю Автологист в режимі Журнал ризикових платників податків розділу Робота комісії регіонального рівня підсистеми Аналітична система ІТС Податкови й блок ;
2) зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, наступні податкові накладні, подані Товариством з обмеженою відповідальністю Автологист , датою її фактичного подання:
- податкову накладну №1 від 03.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_1 (14.12.2018 в 08:00:00);
- податкову накладну №4 від 10.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_2 (29.12.2018 в 08:00:00);
- податкову накладну №5 від 10.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_3 (27.12.2018 в 08:00:00);
- податкову накладну №6 від 10.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_4 (27.12.2018 в 08:00:00);
- податкову накладну №10 від 20.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу:9299788720 (10.01.2019 в 10:13:35);
- податкову накладну №11 від 20.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу:9278020685 (13.12.2018 в 08:00:00);
- податкову накладну №11 від 20.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_5 (17.01.2019 в 08:00:00);
- податкову накладну №12 від 20.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_6 (13.12.2018 в 08:00:00);
- податкову накладну №12 від 20.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу:9306072349 (15.01.2019 в 17:30:38);
- податкову накладну №13 від 20.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_7 (15.01.2019 в 17:30:26);
- податкову накладну №15 від 30.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_8 (13.12.2018 в 08:00:00);
- податкову накладну №15 від 31.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_9 (17.01.2019 в 08:00:00);
- податкову накладну №16 від 30.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу:9278015566 (13.12.2018, в 08:00:00);
- податкову накладну №16 від 31.12.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_10 (15.01.2019, в 19:26:47);
- податкову накладну №17 від 30.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу:9278021496 (13.12.2018, в 08:00:00);
- податкову накладну №18 від 30.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_11 (13.12.2018, в 08:00:00);
- податкову накладну №19 від 30.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу:9278029480 (13.12.2018, в 08:00:00);
- податкову накладну №20 від 15.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_12 (13.12.2018, в 08:00:00);
- податкову накладну №21 від 16.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу:9278010611 (13.12.2018, в 08:00:00);
- податкову накладну №22 від 15.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_13 (14.12.2018, в 08:00:00);
- податкову накладну №22 від 24.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу:9278021904 (13.12.2018, в 08:00:00);
- податкову накладну №23 від 16.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу: НОМЕР_14 (14.12.2018, в 08:00:00);
- податкову накладну №25 від 20.11.2018 (отримувач ТОВ Українська дистрибуційна компанія ), яку було направлено на реєстрацію через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. Відповідно до квитанції, яка надійшла у відповідь - документ прийнято, реєстрація зупинена. Реєстраційний номер документу:9285023344 (20.12.2018, в 08:00:00).
Відповідно до частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
З`ясовуючи відповідність позовної заяви вказаним вимогам, суд зазначає наступне.
Згідно з положеннями частини 1 статті 25 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об`єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Відповідно до частини 2 статті 26 Кодексу адміністративного судочинства України позови до юридичних осіб пред`являються в суд за їхнім місцезнаходженням згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Як вбачається з позовної заяви витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців місцезнаходженням позивача,є: вул. Вознесенівський узвіз,буд.14, оф.16/30, м. Київ, 04053.
Водночас, місцезнаходженням відповідача-1 - Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, є: вул. Шолуденка, 33/19, м. Київ, 04116.
У свою чергу, місцезнаходженням відповідача-2 - Державної фіскальної служби України є: Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053.
Тобто, місцезнаходженням і позивача, і відповідачів є місто Київ.
У свою чергу суд зазначає, що відповідно до Указу Президента України від 16.11.2004 № 1417/2004 Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі та кількісного складу суддів повноваження Київського окружного адміністративного суду поширюються на територію Київської області.
Таким чином дана позовна заява повинна бути подана до суду за місцезнаходженням позивача та відповідачів, а саме до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Згідно з пунктом другим частини 1 статті 29 Кодексу адміністративного судочинства України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Оскільки справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Автологист до Головного управління ДФС у м. Києві, Державної фіскальної служби про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії підсудна іншому суду, суд, за правилами територіальної юрисдикції (підсудності) встановленими статтями 25, 26 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за необхідне передати дану справу Окружному адміністративному суду міста Києва (за підсудністю).
Відповідно до частини 6 та 8 статті 29 Кодексу адміністративного судочинства України питання про передачу адміністративної справи, крім випадку, визначеного пунктами 4-6 частини першої цієї статті, суд вирішує ухвалою. Ухвалу про передачу адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого може бути оскаржено.
Передача адміністративної справи з одного суду до іншого на підставі відповідної ухвали, яка підлягає оскарженню, здійснюється не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження такої ухвали, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.
Керуючись статтями 29, 248, 256, 294, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В :
1. Адміністративну справу 320/2457/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Автологист до Головного управління ДФС у м. Києві, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - передати на розгляд Окружного адміністративного суду міста Києва (за місцезнаходженням позивача та відповідачів) за підсудністю.
2. Передачу справи здійснити не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження ухвали, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.
3. Копію ухвали надіслати (вручити) позивачу.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд .
Суддя Панова Г. В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2019 |
Оприлюднено | 26.05.2019 |
Номер документу | 81946252 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Панова Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні