Постанова
від 24.05.2019 по справі 540/2054/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 травня 2019 р.м.ОдесаСправа № 540/2054/18 Головуючий в 1 інстанції: Дубровна В.А.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі:

доповідача, судді: Димерлія О.О.

суддів: Кравченка К.В., Єщенка О.В.

розглянув в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧІКЛАЙТ" до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби в Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

УСТАНОВИВ:

У жовтні 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧІКЛАЙТ" (далі - позивач, ТОВ "ЧІКЛАЙТ") звернулось до суду з вказаним адміністративним позовом, та, з урахуванням уточнення позовних вимог просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС в Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 885270/40981317 від 17.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 31.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних,

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС в Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 895294/40981317 від 27.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 31.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладених;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 31.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного отримання Державною фіскальною службою України, а саме 06.08.2018 р.

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 3 від 31.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного отримання Державною фіскальною службою України, а саме 15.08.2018 р.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем надано усі необхідні документи, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення операції по податкових накладних № 2 та № 3 від 31.07.2018 р., а тому рішення відповідача є невмотивованим та безпідставним та підлягає скасуванню.

За наслідками розгляду зазначеної справи Херсонським окружним адміністративним судом 17 грудня 2018 року прийнято рішення про задоволення позовних вимог.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби в Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі № 885270/40981317 від 17.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 31.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби в Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі № 895294/40981317 від 27.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 31.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язано Державну фіскальну Службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 31.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного отримання Державною фіскальною службою України, а саме 06.08.2018 р.

Зобов`язано Державну фіскальну Службу України зареєструвати податкову накладну № 3 від 31.07.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного отримання Державною фіскальною службою України, а саме 15.08.2018 р.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з наявності передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та контрагентом, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, а отже контролюючий орган не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.

Не погоджуючись із постановою суду першої інстанції фіскальна служба звернулась з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції як таке, що прийняте із порушенням норм матеріального та процесуального права, з неповним з`ясуванням обставин справи, та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначено, що зупинення реєстрації поданих ТОВ "Чіклайт" податкових накладних відбулось відповідно до пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку" у зв`язку з тим, що за даними Єдиного державного реєстру податкових накладних на протязі 2018 року платником здійснено реєстрацію податкових накладних на реалізацію товарів / послуг на загальну суму 1558,1 тис. грн., в т.ч. ПДВ 218,2 тис.грн., при цьому сплата ПДВ до бюджету відсутня, а до бюджетів усіх рівнів, з урахування ЄСВ, всього 19,3 тис. гривень, кількість працюючих - 1 чол. Крім того, позивач має низькі показники D та Р, не підпадає під "відсікаючі" ознаки, та за наявності іншої податкової інформації - відбувається блокування податкових накладних.

До П`ятого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив ТОВ "ЧІКЛАЙТ" на зазначену апеляційну скаргу, в якому відповідач просить залишити апеляційну скаргу без задоволення,а рішення суду першої інстанції - без змін.

Враховуючи відсутність клопотань від усіх учасників справи про розгляд справи за їх участю, суд вважає можливим розглянути справу в порядку, визначеному ст. 311 КАС України.

Суд апеляційної інстанції заслухав суддю-доповідача, розглянув та обговорив доводи апеляційних скарг, перевірив матеріали справи та вважає, що апеляційна скарга Головного управління Державної фіскальної служби в Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі не підлягає задоволенню.

Перевіряючи повноту з`ясування судом першої інстанції обставин справи та правильність застосування правових норм, апеляційний суд звертає увагу на таке.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що ТОВ "Чіклайт" основним видом діяльності за кодом КВЕД 46.12. - є оптова торгівля зерно, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин.

На виконання умов договору купівлі - продажу від 31 липня 2018 р. № 3107, укладеного між позивачем, як постачальником, та ТОВ "Зелена Брама", як покупцем, ТОВ " Чіклайт " здійснено реалізацію шрот соєвий на загальну суму 330 189,60 грн., у т.ч. ПДВ 55 031,60 грн., що підтверджується видатковою накладною № РН-0000004 від 31.07.2018 р.

31 липня 2018 року позивачем за вказаною операцією складено податкову накладну № 2 на загальну суму 330 189,60 грн., у т.ч. ПДВ 55 031,60 грн.

06 серпня 2018 р. позивачем засобами електронного зв`язку направлено до ДФС України для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 31.07.2018 р. на загальну суму 330 189,60 грн., в тому числі ПДВ на суму 55 031,60 грн.

06 серпня 2018 р. засобами електронного зв`язку позивач отримав від ДФС України квитанцію №1 про прийняття податкової накладної № 2 від 31.07.2018 р. та зупинення її реєстрації відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, зазначивши " ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Додатково повідомляємо: показник "D"= 241114986336069220402946844546205654303057, "P" = 0."

16 серпня 2018 року позивачем засобами електронного зв`язку направлено на адресу ДФС України додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, у таблиці даних платника податків вказав код згідно з КВЕД ДК 009:2010 - 46.21; код згідно з УКТ ЗЕД/ДК 016-2010 ( придбання (отримання) товарів/послуг) - 2304000000, код згідно з УКТ ЗЕД/ДК 016-2010 ( постачання (виготовлення) товарів/послуг) - НОМЕР_1 , що підтверджується квитанцією № 1 від 16.08.18 р. з відміткою " Документ збережено на центральному рівні".

16 серпня 2018 року позивачем направлено на адресу Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, в якому пояснив " ТОВ " Чіклайт " реалізувало шрот соєвий ТОВ "Зелена Брама" за видатковою накладною № РН-0000004 від 31.07.2018 р. на загальну суму 330 189,60 грн., у т.ч. ПДВ 55 031,60 грн., у зв`язку з чим була складена податкова накладна № 2 від 31.07.2018 р. Поставка товару здійснювалася згідно п. 6 доповнення до договору купівлі-продажу № 3107 від 31.07.2018 р. Більш детальні пояснення та документи, що розкривають зміст операції на 18 аркушах додаються", що підтверджується квитанцією № 2 від 16.08.18 р. з відміткою " Документ прийнято".

Також, 16.08.18 р. позивачем засобами електронного зв`язку направлено на адресу Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області додатки до повідомлення від 16.08.2018 р. за № 1, а саме, договір купівлі - продажу № 3107 від 31.07.2018 р., доповнення № 1 до договору купівлі-продажу № 3107 від 31.07.2018 р., видаткову накладну № РН-0000004 від 31.07.2018 р., товарно - транспортну накладну № 0000000002 від 31.07.2018 р., податкову накладну № 21 від 31.07.18 р., договір поставки товару № 20-07/2018 від 20.07.18 р., специфікація № 1 від 20.07.18 р., видаткова накладна № 18 від 31.07.2018 р., повідомлення № 16/08-1 від 16.08.18 р., банківська виписка б/н від 23.07.18 р., банківська виписка від 02.08.2018 р., журнал - ордер по рахунку 63.1 б/н від 16.08.18 р., журнал - ордер по рахунку 63.1 б/н від 16.08.18 р., журнал - ордер по рахунку 36.1 б/н від 16.08.18 р., журнал - ордер по рахунку 36.1 б/н від 16.08.18 р., журнал - ордер по рахунку 28.1 б/н від 16.08.18 р., акт здачі - прийняття робіт № ОУ-0000017 від 31.07.2018 р., прибутковий касовий ордер № 3 від 31.07.2018 р., що підтверджується квитанціями № 2 від 16.08.18 р. щодо кожного документа з відміткою " Документ прийнято".

17.08.2018 р. Комісією ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ( далі - Комісія ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі) прийнято рішення № 885270/40981318 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 31.07.2018 р. з підстав " Надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства. Додаткова інформація: ТОВ "Чіклайт" платником надано документів, які не дозволяють встановити походження товару, встановлено невідповідність поданих документів та даним податкової накладної".

Вказане рішення Комісії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі позивач оскаржив в адміністративному порядку до Комісії з розгляду скарг Державної фіскальної служби України, яка своїм рішенням від 05.09.2018р. № 28859/40981317/2 залишила скаргу без задоволення та рішення комісії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 885270/40981318 від 17.08.2018 р. без змін.

Крім того, на виконання умов договору поставки від 26.07.2018 р. № 26/07-1, укладеного між позивачем, як постачальником, та ТОВ " Інтерагротех", як покупцем, ТОВ " Чіклайт " здійснено реалізацію шрот соєвий на загальну суму 412 620,00 грн., у т.ч. ПДВ 68 770,00 грн. , що підтверджується видатковою накладною № РН-0000006 від 31.07.2018 р.

31 липня 2018 року позивачем за вказаною операцією складено податкову накладну № 3 на загальну суму 412 620,00 грн., у т.ч. ПДВ 68 770,00 грн., і з метою її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних засобами електронного зв`язку 15 серпня 2018 р. направлено до ДФС України.

15 серпня 2018 р. позивач отримав від ДФС України квитанцію №1 про прийняття податкової накладної № 3 від 31.07.2018 р. та зупинення її реєстрації відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, зазначивши " ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Додатково повідомляємо: показник "D"= 241114986336069220402946844546205654303057, "P" = 0."

23 серпня 2018 року позивачем засобами електронного зв`язку направлено на адресу ДФС України додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, у таблиці даних платника податків вказав код згідно з КВЕД ДК 009:2010 - 46.21; код згідно з УКТ ЗЕД/ДК 016-2010 ( придбання (отримання) товарів/послуг) - 2304000000, код згідно з УКТ ЗЕД/ДК 016-2010 ( постачання (виготовлення) товарів/послуг) - НОМЕР_1 , що підтверджується квитанцією № 2 від 27.08.18 р. з відміткою " Документ не прийнято. Інформація з таблиці даних платника податків не врахована".

23 серпня 2018 року позивачем направлено на адресу Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області повідомлення № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, в якому пояснив " ТОВ " Чіклайт " є юридичною особою приватного права та займається наступним видом діяльності: код КВЕД 46.21 ( Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин. Специфіка виду діяльності полягає в тому, що для господарської діяльності ТОВ " Чіклайт " закуповує та продає шрот соєвий ( код товару згідно УКТ ЗЕД 2304000000). Більш детальні пояснення та документи, що розкривають зміст операції на 26 аркушах додаються", що підтверджується квитанцією № 2 від 16.08.18 р. з відміткою " Документ прийнято".

Крім того, 26.08.18 р. позивачем засобами електронного зв`язку направлено на адресу Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області додатки до повідомлення від 23.08.2018 р. за № 2, а саме, договір поставки № 26/017-1 від 26.07.2018 р., видаткова накладна № РН- 0000006 від 31.07.2018 р., товарно - транспортну накладну № 0000000004 від 26.07.2018 р., податкову накладну № 15 від 26.07.18 р., договір поставки товару № 20-07/2018 від 20.07.2018 р., специфікацію № 1 до договору № 20-07/2018 поставки товару від 20.07.2018 р., видаткову накладну № 14 від 26.07.2018 р., повідомлення № 22/08-1 від 22.08.18 р., банківська виписка б\н від 03.08.18 р., журнал - ордер по рахунку 63.1, журнал - ордер по рахунку НОМЕР_2 , акт надання послуг № 173 від 01.08.2018 р., рахунок на оплату № 174 від 01.08.2018 р., податкова накладна № 11 від 23.07.18 р., банківська виписка б\н від 26.07.18 р., журнал - ордер по рахунку 36.1 б\н від 23.08.18р., договір перевезення вантажів № 26/07 від 26.07.2018 р., свідоцтво якості № 442 від 26.07.2018 р., свідоцтво якості № 438 від 23.07.2018 р., банківська виписка б\н від 21.08.18 р., банківська виписка б\н від 23.07.18 р., банківська виписка б\н від 07.08.18 р., банківська виписка б\н від 09.08.18 р., податкова накладна № 21 від 31.07.18 р., посвідчення якості № 453 від 31.07.18 р., що підтверджується квитанціями № 2 від 23.08.18 р. щодо кожного документа з відміткою " Документ прийнято".

ІНФОРМАЦІЯ_1 р. комісіє ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі прийнято рішення № 895294/40981317 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 31.07.2018 р. з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Вказане рішення Комісії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі позивач оскаржив в адміністративному порядку до Комісії з розгляду скарг Державної фіскальної служби України, яка своїм рішенням від 14.09.2018р. № 30400/40981317/2 залишила скаргу без задоволення та рішення комісії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 895294/40981317 від 27.08.2018 р. без змін.

Не погодившись з вказаними рішеннями комісії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі, позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

З вказаних спірних рішень вбачається, що підставою відмови є надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, платником податку надано документи. які не дозволяють встановити походження товару, встановлено невідповідність поданих документів та даним податкової накладної.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що спірне рішення комісії ДФС повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, проте відповідачем не встановлено конкретно, які з наданих позивачем документів складені з порушенням законодавства і в чому саме полягають ці порушення.

Колегія суддів погоджується з цими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Колегія суддів суду апеляційної інстанції частково погоджується з вказаним висновком суду першої інстанції, з огляду на наступне:

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

При цьому, пунктом 201.16 ст. 201 ПК України визначено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (далі - Порядок №1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200-1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно п. 11 Порядку № 1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Відповідно до п. 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція) (пункт 13 Порядку № 1246).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

Згідно п. 17 Порядку № 1246 у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

В свою чергу, механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі - Порядок № 117).

Судом першої інстанції вірно зазначено, що відповідно до п. 3 Порядку № 117 податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

- податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

- обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

- одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,03, Р

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.05.2019
Оприлюднено26.05.2019
Номер документу81951398
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2054/18

Ухвала від 24.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 26.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 13.06.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Постанова від 24.05.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 26.03.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Рішення від 17.12.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Рішення від 17.12.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні