Рішення
від 19.04.2019 по справі 500/497/19
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/497/19

19 квітня 2019 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючої судді Подлісної І.М.

за участю:

секретаря судового засідання Павловського Ю.Б.

представника позивача Берегуляка В.Ф.

представника відповідача Шмігельської М.Я.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Комунального підприємства "Підприємство матеріально-технічного забезпечення" Тернопільської міської ради до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування припису, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду звернулося Комунального підприємства "Підприємство матеріально-технічного забезпечення" Тернопільської міської ради з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування припису.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що pа підсумками перевірки державні інспектори Шевчик Т.О. та Романюк М.В. дійшли висновку про те, що виконавчий комітет Тернопільської міської ради, надавши погодження згідно рішення від 14.11.2018 року №863, вийшов за межі повноважень, визначених ЗК України та ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні , оскільки виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин. Окрім того, КП Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради в особі директора ОСОБА_1 , розмістивши групу тимчасових споруд на земельній ділянці площею 0,7868 га, за кадастровим номером 6110100000:12:006 :0053 , здійснило самовільне заняття її частини, загальною площею 0,1358 га, чим порушило вимоги статей 125, 126 ЗК України.

Однак, такі твердження і висновки посадових осіб Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області не відповідають фактичним обставинам та не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, що і стало причиною звернення до суду.

Ухвалою суду від 27.02.2019 прийнято до розгляду та відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін на 18 березня 2019 року о 10:15 год. Даною ухвалою встановлено 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.

15 березня 2019 року від представника відповідача через канцелярію суду надійшов відзив на позовну заяву.

18 березня 2019 року ухвалою суду відкладено розгляд справи на 10 квітня 2019 року о 11:45 год., у зв`язку із неявкою представника відповідача.

Ухвалою суду від 10.04.2019, постановленою в судовому засіданні, без виходу до нарадчої кімнати, згідно ч.7, 8 ст.243 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) оголошено перерву до 19.04.2019 о 11:45 год. для підготовки до надання нових пояснень по справі.

В судовому засіданні представник позивача Берегуляк В . Ф . позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив їх задовольнити, посилаючись на позовну заяву.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечив проти задоволення позовних вимог, просив в позові відмовити з мотивів викладених у відзиві на позовну заяву від 15.03.2019.

Суд, заслухавши в судовому засіданні думку представника позивача та представника відповідача, з`ясувавши усі обставини справи та перевіривши їх доказами приходить до переконання, що адміністративний позов слід задовольнити з наступних підстав.

Судом встановлено, що Комунальне підприємство Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради в червні 2018 року звернулось до начальника управління капітального будівництва Тернопільської облдержадміністрації з листом від 14.06.2018 року №45, в якому міститься прохання погодити тимчасове перенесення квіткового ринку по вул. М. Шептицького на територію недобудованої бібліотеки, яка знаходиться на земельній ділянці, площею 0,1358 га, по вул. М. Шептицького на виконання інвестиційного договору на реконструкцію ділянки квіткового ринку.

Управлінням капітального будівництва Тернопільської ОДА порушене у вказаному листі питання погоджено, що підтверджується особистим підписом начальника управління Кузяка В.С., скріпленим печаткою управління, на плані земельної ділянки, площею 0,1358 га, під розташування групи тимчасових споруд за адресою м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького.

Так, на засіданні комісії по впорядкуванню розміщення об`єктів дрібнороздрібної торгівлі та тимчасових споруд побутового призначення 29.10.2018 року прийнято рішення про погодження КП Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради схеми генплану розміщення тимчасових споруд за адресою вул. М. Шептицького, що підтверджується протоколом №15.

Згодом виконавчим комітетом Тернопільської міської ради на підставі звернення комунального підприємства Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради від 13.11.2018 року та враховуючи попередньо отримане погодження управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації було прийнято рішення від 14 листопада 2018 року №863 Про розгляд звернення , відповідно до пункту 1 якого передбачено погодити комунальному підприємству Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради тимчасове перенесення торгових рядів по реалізації квіткової продукції за адресою вул. М. Шептицького на період будівництва, згідно план-схеми.

Приймаючи дане рішення, виконавчий комітет Тернопільської міської ради керувався статтею 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .

Відповідно до приписів статті 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , яка стосується вирішення питань в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв`язку, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать як власні (самоврядні), так і делеговані повноваження зокрема, в частині організації місцевих ринків, ярмарків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі, організації благоустрою населених пунктів, здійснення заходів щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств торгівлі.

Отже, рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 14 листопада 2018 року №863 прийнято на підставі та в межах повноважень, передбачених Законом України Про місцеве самоврядування , з метою тимчасового врегулювання ситуації щодо діяльності суб`єктів підприємництва по реалізації квіткової продукції.

Як вбачається з матеріалів справи, державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Шевчиком Тарасом Олеговичем видано припис від 04.02.2019 року за реєстраційним №3- Дк/0024Пр/03/01 /- 19.

Підставою для видачі даного припису стало проведення державними інспекторами, у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Шевчиком Т.О. та Романюком М.В. перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки за кадастровим номером 6110100000:12:006:0054 на території м. Тернопіль, за результатами якої складено відповідний акт від 04.02.2019 року №3-ДК/117/АП/09/01/-19.

Дослідивши зміст акту, суд зазначає наступне:

- згідно протоколу засідання комісії від 11.06.2018 року №14 на порядку денному було розглянуто питання про розгляд усного звернення КП Підприємство матеріально- технічного забезпечення Тернопільської міської ради щодо погодження укладення договорів про встановлення особистих строкових сервітутів для розміщення тимчасових споруд за адресою вул. М. Шептицького,

- рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 14.11.2018 року за №863 вирішено погодити КП Підприємство матеріально-технічного забезпечення тимчасове перенесення торгових рядів по реалізації квіткової продукції за адресою вул. Митрополита Шептицького на період будівництва,

- однак, з управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації не погоджувалася план-схема розміщення тимчасових споруд для здійснення торгівлі квітами по вул. М. Шептицького, м. Тернопіль, також управлінням не надавалась згода та не укладався договір про встановлення строкового сервітуту,

- рішення сесії Тернопільської міської ради про надання дозволу на укладання договору земельного сервітуту за адресою м. Тернопіль, вул. М, Шептицького, на земельній ділянці за кадастровим номером 6110100000:12:006:0053 не приймалося.

Отже, за підсумками перевірки державні інспектори Шевчик Т. О. та Романюк М.Б . дійшли висновку про те, що виконавчий комітет Тернопільської міської ради, надавши погодження згідно рішення від 14.11.2018 року №863, вийшов за межі повноважень, визначених ЗКУ та ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні , оскільки виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин. Окрім того, КП Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради в особі директора ОСОБА_1 , розмістивши групу тимчасових споруд на земельній ділянці площею 0,7868 га, за кадастровим номером 6110100000:12:006:0053 , здійснило самовільне зайняття її частини, загальною площею 0,1358 га, чим порушило вимоги статей 125, 126 ЗК України.

З приводу твердження ідповідача про самовільне зайняття комунальним підприємством Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради, то суд враховує, що статтею 1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель , зокрема ч. 1 визначено, що самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

З урахуванням приписів статті 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244, та укладеного договору особистого строкового сервітуту об`єкта благоустрою для розміщення тимчасової споруди від 15.11.2018 року дії комунального підприємства Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради в особі його директора ОСОБА_1 вчинені відповідно до норм чинного законодавства, тобто є правомірними.

Наведені обставини свідчать про відсутність ознак самовільного зайняття земельної ділянки, абсолютно безпідставне твердження державних інспекторів про порушення статей 125 та 126 Земельного кодексу України і помилковість їх висновку.

Як зазначено в приписі від 04 лютого 2019 року за реєстраційним №3- Дк/0024Пр/03/01/-19, підписаному державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Шевчиком Т.О., ним вимагається усунути виявлене порушення у тридцяти денний термін.

При цьому, звертає на себе увагу той факт, що припис вручено керівнику КП Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради Фляк Олегу Олеговичу.

Попри те, що припис передбачає за обов`язок вказати заходи, які необхідно здійснити для припинення порушення земельного законодавства, усунення його наслідків, ОСОБА_6 не конкретизує, які заходи повинні бути здійснені, що саме з метою усунення кожного окремо зазначеного в приписі порушення повинен у тридцятиденний строк вчинити керівник КП Підприємство матеріально-технічного забезпечення Тернопільської міської ради Фляк О.О.

Адже, сам акт перевірки та припис містять посилання на ніби-то виявлені численні порушення, зміст яких зводиться, зокрема до невідповідності дій виконавчого комітету своїм повноваженням при прийнятті рішення.

Проте, керівник комунального підприємства позбавлений юридичної та фактичної можливості скасувати, змінити існуюче чи прийняти нове рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради.

Тобто, оформлюючи припис, державний інспектор Шевчик Т.О. сформулював свою вимогу таким чином, що унеможливлює її практичне виконання особою, якій даний припис вручений.

Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з наступного.

Законом, який визначає правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля є Закон України від 19.06.2003 року № 963-IV "Про державний контроль за використанням та охороною земель".

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про державний контроль за використанням і охороною земель" основними завданнями державного контролю за використанням та охороною земель є: забезпечення додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами земельного законодавства України; забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони та раціонального використання земель; запобігання порушенням законодавства України у сфері використання та охорони земель, своєчасне виявлення таких порушень і вжиття відповідних заходів щодо їх усунення; забезпечення додержання власниками землі та землекористувачами стандартів і нормативів у сфері охорони та використання земель, запобігання забрудненню земель та зниженню родючості ґрунтів, погіршенню стану рослинного і тваринного світу, водних та інших природних ресурсів.

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про державний контроль за використанням і охороною земель" об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Згідно ст. 6 Закону України "Про державний контроль за використанням і охороною земель" до повноважень спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у сфері державного контролю за використанням та охороною земель належать здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині : додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю.

Згідно із Положенням про Держану службу з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року №15 Держгеокадастр організовує та здійснює державний нагляд (контроль):

а) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, у тому числі за:

веденням державного обліку і реєстрацією земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель;

виконанням умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов`язаних із порушенням ґрунтового покриву, своєчасним проведенням рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою;

дотриманням вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових договорів, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок;

дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю;

дотриманням правил, установленого режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків;

проведенням землеустрою, виконанням заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянок вимог, визначених у проектах землеустрою;

розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням в експлуатацію об`єктів, що негативно впливають або можуть вплинути на стан земель;

здійсненням заходів, передбачених відповідними робочими проектами землеустрою, стосовно захисту земель від водної і вітрової ерозії, селів, підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування, ущільнення та інших процесів, що призводять до погіршення стану земель, а також щодо недопущення власниками та користувачами земельних ділянок псування земель шляхом їх забруднення хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, заростання чагарниками, дрібноліссям та бур`янами;

дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов`язковим здійсненням заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням;

дотриманням порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва;

використанням земельних ділянок відповідно до цільового призначення;

дотриманням органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування вимог земельного законодавства з питань передачі земель у власність та надання у користування, зокрема в оренду, зміни цільового призначення, вилучення, викупу, продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах;

б) в частині родючості ґрунтів за:

зміною показників якісного стану ґрунтів у результаті проведення господарської діяльності на землях сільськогосподарського призначення;

своєчасним проведенням підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності заходів щодо збереження, відтворення та підвищення родючості ґрунтів.

Суд вважає, що перевірити об`єкт - земельну ділянку, яка використовується у господарській діяльності з метою встановлення її використання у відповідності до норм земельного законодавства неможливо без здійснення перевірки суб`єкта господарювання. Саме тому, відповідно до ст. 6 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель", якою визначені повноваження центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, є зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині: додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю; виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням. Безпосередньо відносно вказаних суб`єктів перевірки складаються у відповідні документи, у тому числі розпорядчого характеру, посадовими особами Держгеокадастру.

Пунктом 4 ст. 4 Закону №877-V визначено, що виключно законами встановлюються, зокрема, органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); спосіб та форми здійснення заходів, здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Державний нагляд (контроль) здійснюється шляхом планових та позапланових заходів.

Частиною 1 ст. 6 Закону №877-V визначені підстави для здійснення позапланових заходів, якими є:

подання суб`єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;

виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених суб`єктом господарювання у документі обов`язкової звітності, крім випадків, коли суб`єкт господарювання протягом місяця з дня первинного подання повторно подав такий документ з уточненими достовірними даними або якщо недостовірність даних є результатом очевидної описки чи арифметичної помилки, яка не впливає на зміст поданої звітності. У разі виявлення органом державного нагляду (контролю) помилки у документі обов`язкової звітності він упродовж десяти робочих днів зобов`язаний повідомити суб`єкта господарювання про необхідність її виправлення у строк до п`яти робочих днів з дня отримання повідомлення. Невиправлення помилки у встановлений строк є підставою для проведення позапланового заходу;

перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);

звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу.

Згідно з вимогами статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Відповідно до приписів статті 11 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель зобов`язані дотримуватися Конституції України , законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів.

Водночас, зазначені вище фактичні обставини справи свідчать про те, що проведена перевірка і складені державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області Шевчиком Т.О. та Романюком М.В. акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 04 лютого 2019 року №3-ДК/117/АП/09/01/-19 і припис від 04. 02.2019 року реєстраційний №3- ДК/0024Пр/03/01 /-19 нормам чинного законодавства не відповідають, а тому є протиправними.

Відповідно до статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги представника позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, належним чином не заперечені відповідачем, а тому підлягають до задоволення в повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю. Припис Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області (вул. Грушевського 8, м. Тернопіль, 46021, код ЄДРПОУ 14041632) , реєстраційний номер ДК/0024Пр/03/01-19 від 04 лютого 2019 р. визнати протиправним та скасувати.

Стягнути на користь комунального підприємства "Підприємство матеріально - технічного забезпечення" Тернопільської міської ради (вул. Гайова 54, м. Тернопіль, 46000, код ЄДРПОУ 39766192) понесені ним судові витрати зі сплати судового збору в сумі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одну) гривню за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області (вул. Грушевського 8, м. Тернопіль, 46021, код ЄДРПОУ 14041632).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 24 квітня 2019 року.

Головуючий суддя Подлісна І.М.

Дата ухвалення рішення19.04.2019
Оприлюднено30.05.2019
Номер документу82044005
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування припису

Судовий реєстр по справі —500/497/19

Постанова від 23.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Рішення від 19.04.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Рішення від 19.04.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 18.03.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 27.02.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні