ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 травня 2019 року м. Житомир справа № 240/279/19
категорія 111010000
Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Єфіменко О.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ниви Полісся" до Державної фіскальної служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Приватне акціонерне товариство "Вінницький ОЖК", про скасування рішення та зобов`язання зареєструвати розрахунок коригування, -
встановив:
18.01.2019 до Житомирського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Ниви Полісся" (далі - ТОВ Ниви Полісся ), у якій воно просить:
- скасувати рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПК/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації від 12.01.2018 №556269/38072349;
- зобов`язати ДФС України зареєструвати розрахунок коригування №13 від 27.11.2017.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що ТОВ Ниви Полісся на підставі першої події, було складено податкову накладну №3 від 19.11.2017 на суму ПДВ 43943,46 грн та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних. У зв`язку з тим, що вказана податкова накладна була складена з помилкою в графі Одиниці виміру товару/послуги , а саме: одиниця виміру у податковій накладній не відповідала одиниці виміру у видатковій накладній №62 від 19.11.2017 підприємством було складено розрахункове податкове коригування №13 від 27.11.2017. Згідно отриманої квитанції за реєстраційним номером №1 від 11.12.2017 розрахунок коригування прийнято, але реєстрацію зупинено та зазначено підстави зупинення, зокрема вказано, що рахунок коригування відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення ПН в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567, а саме за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1005 та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК. На вимогу контролюючого органу ТОВ Ниви Полісся було надано усі необхідні документи на підтвердження реальності здійснення операцій по розрахунку коригування №13 від 27.11.2017. Однак, рішенням комісії ДФС від 12.01.2018 №556269/38072349 було відмовлено у реєстрації розрахунку коригування №13 від 27.11.2017. Податковим органом не взято до уваги специфіку діяльності ТОВ Ниви Полісся , невірно обрано спосіб реалізації покладених на нього завдань та функцій, порушено порядок блокування розрахунку коригування. Позивач вважає, що вказане рішення комісії ДФС України є протиправним, необґрунтованим як нормативно, так і документально та таким, що не містить чіткого визначення підстав для прийняття Комісією рішень про відмову в реєстрації розрахунку коригування №13 від 27.11.2017.
Після усунення позивачем недоліків позовної заяви, ухвалою суду від 11.02.2019 відкрите провадження у справі за правилами загального позовного провадження з проведенням підготовчого засідання та викликом (повідомленням) учасників справи на 14.03.2019 на 10:00.
14.03.2019 підготовче засідання відкладено на 11.04.2019 на 11:30 у зв`язку з неприбуттям представника відповідача та відсутністю у справі відомостей про отримання останнім повістки про дату, час та місце розгляду справи, що внесено секретарем до протоколу судового засідання від 14.03.2019 (а.с. 121).
У підготовчому засіданні суд ухвалами від 11.04.2019, постановленими у порядку статті 243 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) без виходу до нарадчої кімнати, продовжив розгляд справи у підготовчому засіданні на 30 днів та відклав розгляд справи у підготовчому засіданні до 14.05.2019 до 10:00 для отримання від представника позивача додаткових доказів, що внесено секретарем до протоколу судового засідання від 11.04.2019 (а.с. 132-133).
08.05.2019 на адресу суду від відповідача надійшов відзив на адміністративний позов від 07.05.2019 №739/06-30-10-03 (а.с. 154-156). В якому відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував та просив відмовити у їх задоволенні, у зв`язку із тим, що вказаний у розрахунку коригування №13 від 27.11.2017 показник одиниці виміру не відповідає дійсності, оскільки зміни його були усвідомленими та відповідали бажанню підприємства зареєструвати вказаний розрахунок коригування. Крім того, у розрахунку коригування вказана ціна за тону товару, яка є економічно недоцільною, оскільки вона є заниженою від ціни яка вказана у договорі поставки.
14.05.2019 у підготовче засідання прибули представник відповідача та представники третьої особи.
У підготовчому засіданні суд ухвалою від 14.05.2019, постановленою у порядку статті 243 КАС України без виходу до нарадчої кімнати, закрив підготовче провадження та перейшов до розгляду справи по суті.
У судове засідання 14.05.2019 представник позивача не прибув, 23.04.2019 надіслав на адресу суду заяву про розгляд справи у порядку письмового провадження (а.с. 137). У попередніх засіданнях позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив задовольнити з підстав, що викладені у позовній заяві.
У судовому засіданні 14.05.2019 представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував та просив відмовити у їх задоволенні з підстав, що зазначені у відзиві на адміністративний позов (а.с. 154-156). Проти клопотання представника позивача про розгляд справи у порядку письмового провадження заперечував.
У судовому засіданні 14.05.2019 представники третьої особи позовні вимоги підтримали та просили їх задовольнити. Проти клопотання представника позивача про розгляд справи у порядку письмового провадження не заперечували.
У судовому засіданні суд ухвалою від 14.05.2019, постановленою у порядку статті 243 КАС України без виходу до нарадчої кімнати, перейшов до розгляду справи у порядку письмового провадження, що внесено секретарем до протоколу судового засідання від 14.05.2019 (а.с. 165).
Зважаючи на викладене та керуючись приписами ч.3 ст.194, ч.4 ст.229 КАС України, суд вважає за можливе провести розгляд справи у порядку письмового провадження за наявними у матеріалах справи доказами.
Згідно з ч.4 ст.243 КАС України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.
Відповідно до ч.5 ст.250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд дійшов наступних висновків.
Судом встановлено, що відповідно до приписів п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України ТОВ Ниви Полісся на підставі першої події: продажу соняшника третій особі, склало податкову накладну №3 від 19.11.2017 на суму ПДВ 43943,46 грн та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) (а.с. 53).
У зв`язку з тим, що вказана податкова накладна була складена з помилкою у графі Одиниці виміру товару/послуги , а саме: одиниця виміру у податковій накладній не відповідала одиниці виміру у видатковій накладній №62 від 19.11.2017, ТОВ Ниви Полісся було складено розрахунок коригування №13 від 27.11.2017 (а.с. 58).
Згідно з отриманою квитанцією за реєстраційним номером №1 від 11.12.2017 розрахунок коригування прийнято, але реєстрацію зупинено та зазначено підстави зупинення, зокрема вказано, що РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення ПН в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567, а саме за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1005 та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК (а.с. 60).
На виконання п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України ТОВ Ниви Полісся було направлено до ДФС повідомлення від 05.01.2018 №1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК, зокрема, копії договору поставки від 17.11.2017 №220761 (а.с. 44), рахунок на оплату №35 від 19.11.2017 (а.с. 47), довіреність №2751 від 17.11.2017 (а.с. 48), видаткову накладну №62 від 19.11.2017 (а.с. 51).
Рішенням комісії ДФС від 12.01.2018 №556269/38072349 було відмовлено у реєстрації розрахунку коригування №13 від 27.11.2017 (а.с. 94).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає про таке.
Систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування (далі - ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) запроваджено п.74.2 ст.74 Податкового кодексу України (далі - ПК України).
За приписами ст.74.2 ст.74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових наклади забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх д зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Починаючи з 01.07.2017 згідно з п.201.16 ст.201 ПК України реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН може бути зупинено у порядку визначеному Кабінетом Міністрів України, якщо така податкова накладна/розрахунок коригування відповідає сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації у ЄРПН (далі - Критерії). Зазначені Критерії разом з вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної розрахунку коригування в ЄРПН затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року №754/30622.
Як вже було зазначено раніше, 27.11.2017 ТОВ Ниви Полісся було складено розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №13 від 27.11.2017 на суму ПДВ 43943,46 грн до податкової накладної №3 від 19.11.2017 та 27.11.2017 направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з квитанції №1 від 11.12.2017 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних при реєстрації розрахунку коригування податкової накладної органом виявлено помилки: відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД:1206.
Відповідно до пункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація РК зупинена. РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків визначених підпунктом 3 пункту 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, затверджених наказом МФУ 13.06.2017 №567 (зі змінами та доповненнями). Запропоновано надати пояснення та/або документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України вичерпний перелік встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу .
Отже, реєстрація вказаного розрахунку коригування зупинена, оскільки зазначені у ньому дані відповідали одній з умов, наведених у п.6.1 Критеріїв №567.
У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник податку має право подати на розгляд комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п. в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України.
Таке право зберігається за платником податків протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання відображеного у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено.
З метою підтвердження правомірності реєстрації розрахунку коригування, платником податку надано засобами електронного зв`язку в електронному вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК та копії документів про підтвердження реальності здійснення операцій.
У свою чергу, Наказом №567 Міністерства фінансів України від 13.06.2017 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622 затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Переліки таких документів для критеріїв, визначених п.6.1 та 6.2 є ідентичними, але надавати потрібно лише ті документи, які підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена в податковій накладній, що зупинена.
Оскільки платником податку поданий розрахунок коригування, то необхідним є підтвердження саме відкоригованого значення податкової накладної.
Натомість, платником податку не надано первинних документів, що підтверджують значення відкоригованого показника - зміна одиниць виміру з кг на т .
У свою чергу, порядок роботи комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації затверджено наказом Міністерства фінансів України №566.
Рішення комісії про ДФС про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або про відмову у такій реєстрації складається за формою згідно з додатком до цього Порядку, підписується, реєструється та надсилається платнику податку ПДВ у порядку, встановленому ст.42 розділу II ПК України, протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень і документів, податних відповідно до п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 цього Кодексу.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №190 від 29.03.2017 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією ДФС про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації ПН/РК є надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
З урахуванням вимог вищезазначених постанов та аналізу наданих платником податку документів Комісією Державної фіскальної служби прийнято рішення №556269/38072349 від 12.01.2018 відповідно до підпункту 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 27.11.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних. Платником не надано повний пакет відповідних документів (згідно з наказом МФУ від 13.06.2017 №567), які свідчать про можливість реалізації товару відповідно до відкоригованої податкової накладної.
Окрім того, Наказом №190 встановлено, що комісія ДФС не може відмовити платнику податків у розгляді додаткових письмових пояснень та/або копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, якщо такі пояснення та/або копії документів подано платником податку до органу Державної фіскальної служби за основним місцем обліку не пізніше строку, визначеного підпунктом 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України.
Підпунктом 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПК України та Постановою КМУ №190 встановлене виключне право саме комісії ДФС на прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або про відмову у такій реєстрації на підставі отриманих у порядку п.201.16 ст.201 ПК України пояснень та/або копій документів.
Отже, дискреційне право органу виконавчої влади обумовлене певною свободою (тобто вільним або адміністративним розсудом) в оцінюванні та діях, у виборі одного з варіантів рішень та правових наслідків.
Наділивши державні органи дискреційними повноваженнями, законодавець надав ДФС певну свободу розсуду при прийнятті управлінського рішення. Такі рішення приймаються на підставі звернення зацікавленої особи - платника податку та за результатами аналізу поданих нею документів.
Стосовно порушення податковим органом порядку зупинення податкової накладної/розрахунку коригування суд зазначає наступне.
Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування зареєстрованих у Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75% загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).
У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску і загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.
Стосовно правомірності прийняття Рішення комісії ДФС від 12.01.2018 №556269/38072349, суд зазначає наступне.
Відповідно до податкової накладної №3 від 19.11.2017 ТОВ Ниви Полісся реалізовано продукцію соняшник код товару згідно з УКТ ЗЕД 1206009900 обсягом 23830,511 кг ПАТ Вінницький олійножировий комбінат (а.с. 53).
Відповідно до розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №13 27.11.2017 до податкової накладної №3 від 19.11.2017 ТОВ Ниви Полісся змінено одиниці виміру, а саме кг (кілограм) на т (тонн) (а.с. 58).
Після внесення відповідних змін, реєстрація розрахунку коригування №13 від 27.11.2017 зупинена у порядку, передбаченому ст.201 ПК України.
Підставою для зупинення реєстрації є те, що розрахунок коригування відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків достатніх для зупинення податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, а саме за результатами опрацювання системою моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінювання ступеню ризиків (СМКОР), виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1206.
Посилання позивача на помилкову зміну одиниці виміру є таким, що не відповідає дійсності, оскільки внесені зміни були усвідомлені та відповідали бажанню позивача зареєструвати розрахунок коригування №13 від 27.11.2017.
У податкового органу не має зауважень та сумнівів щодо правдивості проведення господарської операції, зареєстрованої податковою накладною №3 від 19.11.2017, в якій зазначено реалізацію продукції обсягом 23830,511 кг. Проте є підстави вважати розрахунок коригування №13 від 27.11.2017 таким, що не відповідає дійсності вчинення господарської операції з наступних підстав.
Так, відповідно до наданих платником податків первинних документів, а саме: Звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду на 01.12.2017 (29-сг) ТОВ Ниви Полісся на посівній площі 548,00 га вирощено та зібрано 3156,00 ц (315,6 т). Зазначене підтверджує показник податкової накладної №3 від 19.11.2017 - 23,83 т.
У розрахунку коригування №13 від 27.11.2017 ТОВ Ниви Полісся вказує, що продало продукції обсягом 23830,511 тонн.
Відповідно до норми виробітку та обсягу виробництва, господарська операція є фізично неможливою через наведені у Звітах та первинних документах відомості.
Також, відповідно до договору поставки №220761 від 17.11.2017 між ТОВ Ниви Полісся та ПрАТ Вінницький ОЖК ціна одиниці товару, а саме тонни, встановлена у сумі 11200,00 грн (а.с. 44-45).
У розрахунку коригування №13 від 27.11.2017 вже вказана ціна 9,22 грн за 1 т, яка є економічно недоцільною, так, як вона занижена майже у 100 разів від ціни, зазначеної у договорі поставки №220761 від 17.11.2017.
Окрім того, відповідно до первинних документів, наданих платником податків на розгляд Комісії, а також доданих до позовної заяви, а саме видаткової накладної №62 від 19.11.2017, ТОВ Ниви Полісся 19.11.2017 відвантажило ПрАТ Вінницький ОЖК соняшник у кількості 23,840 т за ціною 9216,33 грн (без ПДВ) на загальну суму 219717,31 грн, що у свою чергу узгоджується з податковою накладною №3 від 19.11.2017.
Також, слід зазначити, що розрахунок коригування №13 від 27.11.2017 на уточнений показник зміни одиниць виміру у податковій накладній не підтверджується жодним первинним документом, на підставі якого він може бути складений.
За наведених обставин, суд приходить до висновку, що відповідачем правомірно прийнято рішення від 12.01.2018 №556269/38072349 про відмову у реєстрації розрахунку коригування №13 від 27.11.2017 у зв`язку із порушення ТОВ "Ниви Полісся п.п.201.16.3 п.201.16 статті 201 Розділу V ПК України.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частинами 1, 2 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Частиною 1 та 2 статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи (ч.1 ст.72 КАС України).
Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Отже, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, діяв у межах повноважень, наданих йому законодавством та довів правомірність прийнятого рішення, а тому у задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Ниви Полісся" необхідно відмовити.
З огляду на відмову у задоволенні позову у повному обсязі, судові витрати понесені позивачем відповідно до положень ст.139 КАС України стягненню не підлягають.
Керуючись статтями 77, 90, 139, 242-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
вирішив:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Ниви Полісся" (вул. Вишняки, 82 а, с. Михайлівка, Коростенський район, Житомирська область, 11523, код ЄДРПОУ 38072349) до Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ-53, 04053, код ЄДРПОУ 3929219), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Приватне акціонерне товариство "Вінницький ОЖК" (вул. Немирівське шосе, 26, м. Вінниця, 21034, код ЄДРПОУ 00373758) про скасування рішення та зобов`язання зареєструвати розрахунок коригування - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням приписів підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення виготовлено: 30 травня 2019 року.
Головуючий суддя Єфіменко Ольга Володимирівна
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2019 |
Оприлюднено | 03.06.2019 |
Номер документу | 82073095 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Єфіменко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Єфіменко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Єфіменко Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні