Рішення
від 30.05.2019 по справі 0840/3188/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

30 травня 2019 року (16 год. 00 хв.)Справа № 0840/3188/18 ПР/280/5/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Калашник Ю.В., секретар судового засідання Стовбур А.Ю., розглянув за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ВІКАН-ЮС (69002, м. Запоріжжя, вул. Перша Ливарна, буд. 38, кв. 66, код ЄДРПОУ 20478057) до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197); Головного управління ДФС у Запорізькій області (пр. Соборний, буд. 166, м. Запоріжжя, 69107, код ЄДРПОУ 39396146) про скасування рішень та зобов`язати вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

06.08.2018 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю ВІКАН-ЮС (далі - позивач або ТОВ ВІКАН-ЮС ) до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач 1), Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач 2), в якому позивач просить суд:

1) скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС у Запорізькій області: №653635/20478057 від 17.04.2018; №653633/20478057 від 17.04.2018; № 653631/20478057 від 17.04.2018; № 653630/20478057 від 17.04.2018; № 653627/20478057 від 17.04.2018; № 653626/20478057 від 17.04.2018; №653625/20478057 від 17.04.2018; №653624/20478057 від 17.04.2018; №653622/20478057 від 17.04.2018; №653619/20478057 від 17.04.2018; №653614/20478057 від 17.04.2018; №653613/20478057 від 17.04.2018; №653603/20478057 від 17.04.2018; №653594/20478057 від 17.04.2018; №653592/20478057 від 17.04.2018; №653591/20478057 від 17.04.2018; №653590/20478057 від 17.04.2018; №653589/20478057 від 17.04.2018; №653569/20478057 від 17.04.2018;

2) зобов`язати відповідача 1 зареєструвати податкові накладні, складені товариством з обмеженою відповідальністю ВІКАН-ЮС : № 1 від 01.03.2018; № 2 від 01.03.2018; №3 від 02.03.2018; № 4 від 03.03.2018; № 5 від 03.03.2018; № 6 від 04.03.2018; № 7 від 04.03.2018; № 8 від 05.03.2018; № 9 від 06.03.2018; № 10 від 08.03.2018; №11 від 08.03.2018; № 12 від 10.03.2018; №13 від 11.03.2018; № 14 від 11.03.2018; №15 від 12.03.2018; № 16 від 12.03.2018; № 17 від 13.03.2018; № 18 від 14.03.2018; № 19 від 15.03.2018.

На обґрунтування позовних вимог у позовній заяві зазначає про безпідставність прийняття комісією ГУ ДФС рішень про відмову у реєстрації спірних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вказував, що реальність господарських операцій, в межах яких виписані податкові накладні, беззаперечно підтверджується первинними документами, тобто всі здійснені господарські операції є прозорими та стандартними, підтвердженими усіма обов`язковими первинними документами. Ураховуючи викладене, просить скасувати оскаржувані рішення Комісії ГУ ДФС України та зобов`язати відповідача 1 зареєструвати спірні податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою суду від 13.08.2018 позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою суду від 07.09.2018 позовна заява повернута позивачу разом з усіма доданими до неї документами.

Постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 28.12.2018 ухвала Запорізького окружного адміністративного суду від 07.09.2018 у справі №0840/3188/18 скасована. Справа направлена до Запорізького окружного адміністративного суду для продовження розгляду.

28.01.2019 матеріали вищезазначеної справи надійшли до Запорізького окружного адміністративного суду.

Ухвалою суду від 28.01.2019 позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою суду від 18.02.2019 відкрито загальне позовне провадження та призначено підготовче засідання на 18.03.2019.

18.03.2019 у підготовчому засіданні оголошено перерву до 08.04.2019.

18.03.2019 до суду від представника відповідачів надійшов відзив на позов (вх. №10413), в якому представник відповідачів позовні вимоги не визнає, зокрема зазначає, що комісія ДФС України, діючи у відповідності до приписів Податкового кодексу України, забезпечуючи виконання покладених на неї функцій та повною мірою використовуючи надані їй законодавством права правомірно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України прийняла рішення про зупинення реєстрації податкових накладних. Вказує, що позивачем не надано документів у повному обсязі, наявність яких передбачена пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117. На підставі викладеного, вважає, що у Комісії ГУ ДФС були законні підстави для прийняття рішення про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, у зв`язку з чим просить відмовити у задоволенні позову.

Ухвалою суду від 08.04.2019 продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів та відкладено проведення підготовчого засідання до 07.05.2019.

Протокольною ухвалою суду від 07.05.2019 закрито підготовче провадження та призначений судовий розгляд справи по суті на 07.05.2019.

07.05.2019 у судовому засіданні, за клопотанням учасників справи, судом ухвалено здійснювати подальший розгляд справи у порядку письмового провадження.

Згідно з частиною четвертою статті 229 КАС України, при розгляді справи в порядку письмового провадження фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Згідно з ч. 4 с. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Відповідно до ч. 2 ст. 193 КАС України, суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.

Суд, оцінивши наявні у справі докази у їх сукупності, встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі.

Розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.

ТОВ ВІКАН-ЮС зареєстровано юридичною особою 01.10.1993 за номером запису 1 101 120 0000 000770, що підтверджується випискою з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань (т. 2 а.с.156).

Між ТОВ ВІКАН-ЮС (Продавець) та ТОВ ФЕРРОМЕТ 1 (Покупець) укладено договір купівлі-продажу № 01.01.-1/А від 01.01.2018, за умовами якого Продавець продає, а Покупець купує на умовах, передбачених даним договором, щебінь (відсів) каменю вапнякового, щебінь вапняковий (далі - Продукція), за ціною, у кількості і найменуванні, зазначених в специфікаціях, що оформляються як додатки до договору і є невід`ємними частинами Договору (т.1 а.с.140-142).

Відповідно до Специфікації № 2 (Додаток № 2 до договору купівлі-продажу №01.01.-1/А від 01.01.2018) позивачем реалізовано щебінь (відсів) каменю вапнякового фр.0-25 мм в кількості 13000 тон на загальну суму 124 332,00 грн. у т.ч. ПДВ 745 992,00 грн., на умовах поставки: самовивіз із залізничної станції Нігин, та щебінь вапняковий фракція 0-20 мм в кількості 12000 тон на загальну суму 110 016,00 грн. у т.ч. 660 096,00 грн., на умовах поставки: самовивіз із залізничної станції Закупне (т.1 а.с.143).

На підтвердження продажу щебеню (відсіву) каменю вапнякового фр. 0-25 мм та щебеню вапнякового фракція 0-20 мм контрагенту-ТОВ ФЕРРОМЕТ 1 позивачем надано видаткові накладні: № РН-0000030 від 01.03.2018, № РН-0000032 від 01.03.2018, № РН-0000033 від 02.03.2018, № РН-0000034 від 03.03.2018, № РН-0000035 від 03.03.2018, № РН-0000036 від 04.03.2018, № РН-0000037 від 04.03.2018, № РН-0000038 від 05.03.2018, № РН-0000039 від 06.03.2018, № РН-0000040 від 08.03.2018, № РН-0000041 від 08.03.2018, № РН-0000042 від 10.03.2018, № РН-0000043 від 11.03.2018, № РН-0000044 від 11.03.2018, № РН-0000045 від 12.03.2018, № РН-0000046 від 12.03.2018, № РН-0000047 від 13.03.2018, № РН-0000048 від 14.03.2018, № РН-0000049 від 15.03.2018 (т.1 а.с.144-162).

За умовами договору купівлі-продажу №01.01.-1/А від 01.01.2018, відповідно до обраних сторонами базисів постачання (самовивіз залізничним транспортом покупця зі станції відвантаження: ст. Нігин, Південно-Західної залізниці) ТОВ ВІКАН-ЮС не мав жодних зобов`язань з навантаження і перевезення товару. Всі ці обов`язки брав на себе покупець - ТОВ ФЕРРОМЕТ 1 .

Так, на виконання умов договору купівлі-продажу №01.01.-1/А від 01.01.2018, покупцем здійснена оплата вартості отриманого товару, про що свідчить банківська виписка за період з 01.03.2018 по 15.03.2018 (т.2 а.с.143).

Поставлений на адресу ТОВ ФЕРРОМЕТ 1 товар (щебінь (відсіву) каменю вапнякового фр. 0-25 мм та щебінь вапнякового фракція 0-20 мм) було придбано позивачем у ТОВ КОМПАНІЯ АНТАРІУС за договором поставки № 01/02 від 01.02.2018, за умовами якого Постачальник зобов`язується за заявками (замовленню) Покупця в строки, обумовлені Договором, поставляти і передавати у власність Покупця товари, а Покупець зобов`язується приймати цей товар і своєчасно здійснювати його оплату на умовах цього Договору (т.1 а.с.163-166).

Відповідно до Специфікації № 2 до договору № 01/02 від 01.02.2018, яка є Додатком № 2 до Договору, позивачем придбано ТОВ КОМПАНІЯ АНТАРІУС щебінь (відсіву) каменю вапнякового фр. 0-25 мм в кількості 13000 тон на загальну суму 543 816,00 грн. у т.ч. ПДВ 90 636,00 грн. на умовах самовивезення зі ст. Нігин, Південно-Західної залізниці, а також щебінь вапнякового фракція 0-20 мм в кількості 12000 тон на загальну суму 456 048,00 грн. у т.ч. 76 008,00 грн., на умовах поставки: самовивезення із залізничної станції Закупне (т.1 а.с.167).

На підтвердження придбання щебеню (відсіву) каменю вапнякового фр. 0-25 мм та щебеню вапнякового фракція 0-20 мм позивачем надано видаткові накладні ТОВ КОМПАНІЯ АНТАРІУС : № РН-0000181 від 01.03.2018, № РН-0000183 від 01.03.2018, № РН-0000184 від 02.03.2018, № РН-0000189 від 03.03.2018, № РН-0000192 від 03.03.2018, № РН-0000194 від 04.03.2018, № РН-0000195 від 04.03.2018, № РН-0000196 від 05.03.2018, № РН-0000202 від 06.03.2018, № РН-0000205 від 08.03.2018, № РН-0000206 від 08.03.2018, № РН-0000212 від 10.03.2018, № РН-0000214 від 11.03.2018, № РН-0000216 від 11.03.2018, № РН-0000218 від 12.03.2018, № РН-0000219 від 12.03.2018, № РН-0000223 від 13.03.2018, № РН-0000228 від 14.03.2018, № РН-0000230 від 15.03.2018 (т.1 а.с.168-186).

У зв`язку з тим, що купівля і продаж товару відбувався в один день, то перевезення здійснював покупець - ТОВ ФЕРРОМЕТ 1 , про що свідчать наступні залізничні накладні: № 33943978 від 01.03.2018, № 33946781 від 01.03.2018, № 33946617 від 01.03.2018, № 33955311 від 01.03.2018, № 33948738 від 01.03.2018, № 33948779 від 01.03.2018, № 33948696 від 01.03.2018, № 33948837 від 01.03.2018, № 33961202 від 02.03.2018, № 33964461 від 02.03.2018, № 33966508 від 02.03.2018, № 33969429 від 03.03.2018, №33976416 від 03.03.2018, № 33976499 від 03.03.2018, № 33972159 від 03.03.2018, №33972191 від 03.03.2018, № 33972126 від 03.03.2018, № 33972217 від 03.03.2018, №33972910 від 03.03.2018, № 33975426 від 03.03.2018, № 33975459 від 03.03.2018, №33975400 від 03.03.2018, № 33983560 від 04.03.2018, № 33983594 від 04.03.2018, №33983537 від 04.03.2018, № 33983545 від 04.03.2018, № 33977943 від 04.03.2018, №33977927 від 04.03.2018, № 33991266 від 05.03.2018, № 33995325 від 05.03.2018, №33995416 від 05.03.2018, № 33995523 від 05.03.2018, № 34003731 від 06.03.2018, №34004119 від 06.03.2018, № 34004325 від 06.03.2018, № 34008110 від 06.03.2018, №34008136 від 06.03.2018, № 34008201 від 06.03.2018, № 34008086 від 06.03.2018, №34026815 від 08.03.2018, № 34030940 від 08.03.2018, № 34030932 від 08.03.2018, №34024190 від 08.03.2018, № 34024182 від 08.03.2018, № 34026955 від 08.03.2018, №34030189 від 08.03.2018, № 34051383 від 10.03.2018, № 34060483 від 11.03.2018, №34060509 від 11.03.2018, № 34060525 від 11.03.2018, № 34060459 від 11.03.2018, №34060400 від 11.03.2018, № 34060368 від 11.03.2018, № 34055533 від 11.03.2018, №34059824 від 11.03.2018, № 34078642 від 12.03.2018, № 34078600 від 12.03.2018, №34078592 від 12.03.2018, № 34078667 від 12.03.2018, № 34078683 від 12.03.2018, №34078709 від 12.03.2018, № 34078717 від 12.03.2018, № 34066738 від 12.03.2018, №34067082 від 12.03.2018, № 34070748 від 12.03.2018, № 34085779 від 13.03.2018, №34089110 від 13.03.2018, № 34105031 від 14.03.2018, № 34104034 від 14.03.2018, №34098889 від 14.03.2018, № 34106658 від 14.03.2018, № 34108597 від 15.03.2018, №34121707 від 15.03.2018 (т.2 а.с.13-142).

Відповідно до приписів п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України, позивачем при здійсненні господарських операцій складено податкові накладні: № 1 від 01.03.2018; №2 від 01.03.2018; №3 від 02.03.2018; № 4 від 03.03.2018; № 5 від 03.03.2018; № 6 від 04.03.2018; № 7 від 04.03.2018; № 8 від 05.03.2018; № 9 від 06.03.2018; № 10 від 08.03.2018; №11 від 08.03.2018; № 12 від 10.03.2018; №13 від 11.03.2018; № 14 від 11.03.2018; №15 від 12.03.2018; № 16 від 12.03.2018; № 17 від 13.03.2018; № 18 від 14.03.2018; № 19 від 15.03.2018 та направлено через електронний кабінет 29.03.2018 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.102-120).

Відповідно до Квитанцій від 29.03.2018, реєстрація вищезазначених ПН зупинена, оскільки ПН відповідають вимогам пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН (т.1 а.с.121-139).

10.04.2018 позивачем, на підставі п. 14 Постанови КМУ Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 117 від 21.02.2018 (далі - Постанова № 117), та п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) направлено письмові пояснення з копіями документів про підтвердження реальності здійснення операцій, по спірним податковим (т.2 а.с.146-151).

Однак, рішенням Комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №653635/20478057 від 17.04.2018; №653633/20478057 від 17.04.2018; № 653631/20478057 від 17.04.2018; №653630/20478057 від 17.04.2018; № 653627/20478057 від 17.04.2018; № 653626/20478057 від 17.04.2018; №653625/20478057 від 17.04.2018; №653624/20478057 від 17.04.2018; №653622/20478057 від 17.04.2018; №653619/20478057 від 17.04.2018; №653614/20478057 від 17.04.2018; №653613/20478057 від 17.04.2018; №653603/20478057 від 17.04.2018; №653594/20478057 від 17.04.2018; №653592/20478057 від 17.04.2018; №653591/20478057 від 17.04.2018; №653590/20478057 від 17.04.2018; №653589/20478057 від 17.04.2018; №653569/20478057 від 17.04.2018 позивачу відмовлено у реєстрації зазначених податкових накладних (т.1 а.с.83-101).

Підставою вказаних рішень зазначено, що платником податку не надано контролюючому органу первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Вважаючи прийняті відповідачем 2 рішення протиправним позивач звернувся до суду із даним позовом про їх скасування та зобов`язання відповідача 1 зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ураховуючи викладене, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України).

Відповідно до підпункту 16.1.2,16.1.3 пункт 16.1 статті 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до підпунктів а, б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається згідно з приписами норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті188 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна є електронним документом, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пункту 12 зазначеного вище Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Аналогічні приписи наведені у підпункті 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

21 лютого 2018 року постановою Кабінету Міністрів України № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено таке.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 12).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, який включає Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів, які складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС) (пункти 18 та 19 Порядку).

Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 20 Порядку).

Згідно з пунктом 23 Порядку, комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку: щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу; щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку (пункт 27).

Організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - комісії контролюючих органів), а також права та обов`язки її членів визначаються Порядком роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС) (пункт 2 Порядку).

Комісія контролюючого органу діє в межах повноважень, визначених у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пункт 3 Порядку).

Рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена (пункт 19 Порядку).

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567 (далі - Критерії оцінки ступня ризиків).

Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація податкових накладних була зупинена у зв`язку з тим, що ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку .

Так, згідно з пп. 1.6. п.1. Критеріїв ризиковості платника податку, оприлюднених листом ДФС України від 21.03.2018 № 959/99-99-07-18, комісії Головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: 1) платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); 2) дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; 3) платник податку-юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); 4) платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; 5) платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; 6) платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України; 7) наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Разом з цим, встановити із наявної в матеріалах справи копії квитанції, які саме із перелічених критеріїв пп. 1.6. п.1. Критеріїв ризиковості платника податку стосуються позивача не можливо.

Також, під час розгляду справи судом, відповідачами не було надано суду жодних доказів щодо приналежності позивача до перелічених категорій ризикових платників податків.

Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Так, судом встановлено, що підставою для відмови у реєстрації податкових накладних є надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Аналіз наведених правових норм дає підстав для висновку, що і рішення Комісії Державної фіскальної служби України повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт критеріїв оцінки без наведення відповідного підпункту є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Як зазначено вище, оскаржувані рішення вмотивовані неподання позивачем копій документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Вказані переліки помічені хрестиком без наявності відповідних підкреслень, як того вимагає форма рішення чи будь-яких дописів з конкретизацією відсутніх документів.

Разом з цим, сукупність первинних документів, наданих до матеріалів справи, не дають підстав для сумніву щодо дійсності укладеного договору купівлі-продажу № 01.01.-1/А від 01.01.2018, на виконання вимог якого складені спірні податкові накладні.

У відзиві контролюючий орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкової накладної посилається на наступне:

платником не надано належних підтверджуючих документів щодо оплати за придбання ТМЦ (щебень відсів) на адресу постачальника ТОВ Компанія Антаріус -(виписки банку, платіжні доручення, рахунки-фактури);

платником не надано належних підтверджуючих документів щодо оплати за реалізацію ТМЦ (щебень відсів) від покупця ТОВ Ферромет 1 - (виписки банку, платіжні доручення, рахунки-фактури).

Так, суд зазначає, що оплата за реалізований позивачем товар здійснена ТОВ Ферромет 1 у безготівковій формі, про що свідчить банківська виписка за період з 01.03.2018 по 15.03.2018, яка підтверджує сплату ТОВ Ферромет 1 на користь ТОВ ВІКАН-ЮС коштів в сумі 100000,00 грн. за придбаний відсів згідно договору №01.01.-1/А від 01.01.2018, яка надавалась позивачем до контролюючого органу.

Оплата за отриманий позивачем від ТОВ Компанія Антаріус товар здійснена після його реалізації, що узгоджується з умовами договору поставки від 01.02.2018 №01/02.

Зазначені обставини підтверджуються також відомостями з журналів-ордерів по рахункам 63 1 та 361.

Більш того, суд зауважує, що в оскаржуваних рішеннях про відмову у реєстрації податкової накладної не було відмічено, що підставою для його прийняття стала відсутність рахункових документів, а тому посилання відповідачів наразі на такі обставини суд вважає безпідставним.

На думку суду позивачем надано всі необхідні та достатні документи для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних № 1 від 01.03.2018; №2 від 01.03.2018; №3 від 02.03.2018; № 4 від 03.03.2018; № 5 від 03.03.2018; № 6 від 04.03.2018; № 7 від 04.03.2018; № 8 від 05.03.2018; № 9 від 06.03.2018; № 10 від 08.03.2018; №11 від 08.03.2018; № 12 від 10.03.2018; №13 від 11.03.2018; № 14 від 11.03.2018; №15 від 12.03.2018; № 16 від 12.03.2018; № 17 від 13.03.2018; № 18 від 14.03.2018; № 19 від 15.03.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних з дати її подання на реєстрацію.

Суд акцентує увагу, що в порядку виконання обов`язку, встановлено частиною другою статті 77 КАС України, відповідачами не спростовано фактичне виконання спірних операцій та не доведено зворотного.

Оцінюючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку, що рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №653635/20478057 від 17.04.2018; №653633/20478057 від 17.04.2018; №653631/20478057 від 17.04.2018; № 653630/20478057 від 17.04.2018; № 653627/20478057 від 17.04.2018; № 653626/20478057 від 17.04.2018; №653625/20478057 від 17.04.2018; №653624/20478057 від 17.04.2018; №653622/20478057 від 17.04.2018; №653619/20478057 від 17.04.2018; №653614/20478057 від 17.04.2018; №653613/20478057 від 17.04.2018; №653603/20478057 від 17.04.2018; №653594/20478057 від 17.04.2018; №653592/20478057 від 17.04.2018; №653591/20478057 від 17.04.2018; №653590/20478057 від 17.04.2018; №653589/20478057 від 17.04.2018; №653569/20478057 від 17.04.2018 є протиправними та підлягають скасуванню.

Щодо позовних вимог про реєстрацію податкових накладних, слід зазначити, що відповідно до підпункту 201.16.4. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, з 01 січня 2018 року пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України викладено в новій редакції, згідно якої реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктів 19, 20 Порядку №1246, в редакцій на час вирішення спору по суті, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов`язання ДФС зареєструвати податкову накладну в ЄРПН.

Відтак, оскільки рішення Комісії ГУ ДФС України про відмову у реєстрації податкових накладних від №653635/20478057 від 17.04.2018; №653633/20478057 від 17.04.2018; № 653631/20478057 від 17.04.2018; № 653630/20478057 від 17.04.2018; № 653627/20478057 від 17.04.2018; № 653626/20478057 від 17.04.2018; №653625/20478057 від 17.04.2018; №653624/20478057 від 17.04.2018; №653622/20478057 від 17.04.2018; №653619/20478057 від 17.04.2018; №653614/20478057 від 17.04.2018; №653613/20478057 від 17.04.2018; №653603/20478057 від 17.04.2018; №653594/20478057 від 17.04.2018; №653592/20478057 від 17.04.2018; №653591/20478057 від 17.04.2018; №653590/20478057 від 17.04.2018; №653589/20478057 від 17.04.2018; №653569/20478057 від 17.04.2018 підлягають скасуванню, то, відповідно, з урахуванням положень пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов`язання відповідача 1 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 01.03.2018; №2 від 01.03.2018; №3 від 02.03.2018; № 4 від 03.03.2018; № 5 від 03.03.2018; № 6 від 04.03.2018; № 7 від 04.03.2018; № 8 від 05.03.2018; № 9 від 06.03.2018; № 10 від 08.03.2018; №11 від 08.03.2018; № 12 від 10.03.2018; №13 від 11.03.2018; № 14 від 11.03.2018; №15 від 12.03.2018; № 16 від 12.03.2018; № 17 від 13.03.2018; № 18 від 14.03.2018; № 19 від 15.03.2018 з дати їх подання на реєстрацію.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Отже, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довів правомірності своїх рішень, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи викладене, судові витрати, понесені позивачем на оплату судових витрат, мають бути присуджені на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області.

Керуючись ст.ст.9, 139, 243-246 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ВІКАН-ЮС (69002, м. Запоріжжя, вул. Перша Ливарна, буд. 38, кв. 66, код ЄДРПОУ 20478057) до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197); Головного управління ДФС у Запорізькій області (пр. Соборний, буд. 166, м. Запоріжжя, 69107, код ЄДРПОУ 39396146) про скасування рішень та зобов`язати вчинити певні дії, - задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: №653635/20478057 від 17.04.2018; №653633/20478057 від 17.04.2018; №653631/20478057 від 17.04.2018; № 653630/20478057 від 17.04.2018; №653627/20478057 від 17.04.2018; № 653626/20478057 від 17.04.2018; №653625/20478057 від 17.04.2018; №653624/20478057 від 17.04.2018; №653622/20478057 від 17.04.2018; №653619/20478057 від 17.04.2018; №653614/20478057 від 17.04.2018; №653613/20478057 від 17.04.2018; №653603/20478057 від 17.04.2018; №653594/20478057 від 17.04.2018; №653592/20478057 від 17.04.2018; №653591/20478057 від 17.04.2018; №653590/20478057 від 17.04.2018; №653589/20478057 від 17.04.2018; №653569/20478057 від 17.04.2018.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 01.03.2018; № 2 від 01.03.2018; №3 від 02.03.2018; № 4 від 03.03.2018; № 5 від 03.03.2018; № 6 від 04.03.2018; № 7 від 04.03.2018; № 8 від 05.03.2018; № 9 від 06.03.2018; № 10 від 08.03.2018; №11 від 08.03.2018; № 12 від 10.03.2018; №13 від 11.03.2018; № 14 від 11.03.2018; №15 від 12.03.2018; № 16 від 12.03.2018; № 17 від 13.03.2018; № 18 від 14.03.2018; № 19 від 15.03.2018, подані Товариства з обмеженою відповідальністю ВІКАН-ЮС , датою їх фактичного подання.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ВІКАН-ЮС судовий збір у розмірі 33 478,00 грн. (тридцять три тисячі чотириста сімдесят вісім гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 30.05.2019.

Суддя Ю.В. Калашник

Дата ухвалення рішення30.05.2019
Оприлюднено03.06.2019
Номер документу82074058
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування рішень та зобов`язати вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —0840/3188/18

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 06.05.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 25.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 02.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 15.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Рішення від 30.05.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 28.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні