Постанова
від 17.05.2019 по справі 320/3015/19
МЕЛІТОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Дата документу 17.05.2019

Справа №320/3015/19

№ 3/320/583/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 травня 2019 року Суддя Мелітопольського міськрайонного суду Запорозької області Купавська Н.М., розглянувши матеріал про адміністративне правопорушення, що надійшов від Управління захисту економіки в Запорізькій області Департаменту захисту економіки НП України відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , непрацюючого, що проживає та зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ст.172-6 ч.1 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

Із протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що ОСОБА_1 , обіймаючи посаду начальника дільниці КП Чистота Мелітопольської міської ради Запорізької області, будучи відповідно до п.п. в п. 1 ч. 1 ст. 3, ст.45 Закону України Про запобігання корупції суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією, та згідно абз.14 ч.1 ст.1 Закону України Про запобігання корупції суб`єктом декларування, достовірно знаючи про необхідність подати до 23.08.2018 декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (перед звільненням), у порушення вимог ст.45 Закону України Про запобігання корупції , рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 №2 та Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 №3, подав її несвоєчасно, лише 03.09.2018.

Такі дії ОСОБА_1 за протоколом кваліфіковані за ст.172-6 ч.1 КУпАП як несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

У судовому засіданні ОСОБА_1 свою провину у вчиненні адміністративного правопорушення не визнав та пояснив, що він не мав наміру ухилитися від подачі до реєстру декларації. Вчасно не зміг зробити електронний ключ та зробивши його через Приват 24 лише 03.09.2018 зміг увійти до ІТС Реєстр на сайт НАЗК та заповнити декларацію і подати її.

Прокурор Керімов Е.І. в судовому засіданні висловив думку щодо винуватості ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП , та просив притягнути останнього до адміністративної відповідальності, оскільки ним були порушені вимоги антикорупційного законодавства.

Дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, вислухавши ОСОБА_1 , думку прокурора, суд приходить до наступного.

Згідно до пп. в п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єкти, на яких поширюється дія цього закону є державні службовці.

Таким чином, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду начальника дільниці КП Чистота Мелітопольської міської ради Запорізької області, припиняючи діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, був зобов`язаний не пізніше 23.08.2018 подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, неохоплений раніше поданими деклараціями (перед звільненням), за 2018 рік. Подав її 03.09.2018.

У зв`язку з несвоєчасною подачею декларації за період, неохоплений раніше поданими деклараціями (перед звільненням), ОСОБА_1 інкриміновано вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП .

Відповідно до ч.3 ст.38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164 - -14 , 212 - -15 , 212 - -21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Датою виявлення правопорушення у протоколі про адміністративне правопорушення № 184 від 16.04.2019 зазначено дату його складення, а саме: 16.04.2019 року. Проте суд не погоджується із зазначеним висновком. Усі відомості, які мають значення для складення протоколу про адміністративне правопорушення й висновку про наявність достатніх даних, що вказують на вчинення особою адміністративного правопорушення, були зібрані органом уповноваженим на складання протоколу про адміністративне правопорушення за межами тримісячного строку для накладення адміністративного стягнення з дня виявлення правопорушення.

Отже, днем виявлення інкримінованого ОСОБА_1 правопорушення є день повідомлення Національному агентству з питань запобігання корупції про факт несвоєчасного подання декларації, тобто 13.12.2018, а сам ОСОБА_1 може бути притягнутий до адміністративної відповідальності у даному випадку протягом трьох місяців з часу його виявлення.

Оскільки вказані матеріали надійшли до суду для розгляду тільки 17.04.2019, вже на дату надходження справи до суду строк притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності сплинув, а тому, відповідно до п.7 ч.1 ст.247 КУпАП лише за даних обставин провадження у справі не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю.

Діюче адміністративне законодавство не передбачає зупинення строків накладення адміністративного стягнення.

Зволікання з проведенням ефективної адміністративної перевірки та зі складанням протоколу про вчинення адміністративного правопорушення не може бути підставою для штучного подовження строків, визначених у ст.38 КУпАП .

Такий висновок узгоджується і з правовою позицією, викладеною у п.16 Постанови Пленуму Верховного Суду України №13 від 25 травня 1998 року Про практику розгляду судами справ про корупційні діяння та інші правопорушення, пов`язані з корупцією .

Питання закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення врегульовано статтею 247 КУпАП . Приписи цієї статті встановлюють обставини, що виключають провадження у справі про адміністративне правопорушення. Зокрема, відповідно до пункту 7 частини першої цієї статті до підстав, за наявності яких провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, віднесено закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу .

Враховуючи викладене вважаю, що провадження у вказаній справі підлягає закриттю у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу .

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.38, 172-6 ч.1, 221, 247, 284 КУпАП, суддя,

П О С Т А Н О В И В:

Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст.172-6 ч.1 КУпАП закрити.

Постанова може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду шляхом подання апеляції в Мелітопольський міськрайонний суд протягом 10 днів з дня її винесення.

СУДДЯ:

Дата ухвалення рішення17.05.2019
Оприлюднено31.05.2019
Номер документу82091485
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —320/3015/19

Рішення від 16.12.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 10.09.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Постанова від 17.05.2019

Адмінправопорушення

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Купавська Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні