Рішення
від 16.12.2019 по справі 320/3015/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 грудня 2019 року справа № 320/3015/19

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Леонтовича А.М. розглянув в порядку письмового провадження у м. Києві за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовомОСОБА_1 до треті особиДержавного реєстратора Виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області Кашнікова Руслана Едуардовича Виконавчий комітет Бучанської міської ради Київської області в особі відділу з питань реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та Обслуговуючий кооператив РЕСПЕКТ - 17 проскасування запису

в с т а н о в и в:

I. Зміст позовних вимог

До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовом Державного реєстратора Виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області Кашнікова Руслана Едуардовича, треті особи - Виконавчий комітет Бучанської міської ради Київської області в особі відділу з питань реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та Обслуговуючий кооператив РЕСПЕКТ - 17 про скасування запису, у якому позивач просить суд:

- скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №132611100116000731 від 08.08.2017 про держану реєстрацію припинення юридичної особи Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ліквідації Обслуговуючого кооперативу Респект-17 , код ЄДРПОУ 38256268, здійснену державним реєстратором Виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області Кашніковим Русланом Едуардовичем.

ІІ. Позиція позивача та заперечення відповідача

Позовні вимоги мотивовані тим, що реєстраційні дії державного реєстратора Виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області Кашнікова Руслана Едуардовича, вчинені щодо внесення змін до ЄДР про припинення юридичної особи - Обслуговуючого кооперативу житлово-будівельний кооператив Кампа (ОК ЖБК Кампа ), код ЄДРПОУ 38256268, який було перейменовано в Обслуговуючий кооператив РЕСПЕКТ-17 (ОК РЕСПЕКТ-17 ), вважає такими, що порушують його право на спадкове майно, а тому підлягають скасуванню.

Позивач вказує, що рішенням Апеляційного суду Київської області від 30.05.2016 справа №367/6024/15-ц, визнано незаконними та скасовано рішення загальних зборів членів обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Кампа від 30.03.2015, від 16.04.2015, від 27.06.2015, протоколами яких було прийняті рішення про вчинення реєстраційних дій щодо зміни складу засновників (учасників), керівника та складу підписантів та прийняття рішення про припинення юридичної особи, які є спірними.

Відповідач своїм правом надати до суду відзив на позовну заяву не скористався.

Згідно довідки Укрпошти форми Ф119 , рекомендоване поштове повідомлення з ухвалою про відкриття провадження вручене Відповідачу 05.07.2019 (а.с. 98).

ІІІ. Процесуальні дії суду у справі

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 19.06.2019 року позовна заява залишена без руху.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 02.07.2019 відкрито спрощене позовне провадження у справі №320/3015/19. З огляду на характер спірних правовідносин і предмет доказування розгляд справи судом вирішено здійснювати без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

28.08.2019 до Київського окружного адміністративного суду від позивача надійшло клопотання, у якому позивач наполягав на необхідності розгляду справи у судовому засіданні з викликом сторін.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 10.09.2019 рокуклопотання ОСОБА_1 про розгляд справи в судовому засідання з повідомленням (викликом) сторін залишено без задоволення.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 02.07.2019 року витребувано від Виконавчого комітету Бучанської міської ради Київської області в особі відділу з питань реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівкопію належним чином завірені копії документів, на підставі яких були внесені зміни до установчих документів Обслуговуючого кооперативу РЕСПЕКТ - 17 (код ЄДРПОУ 38256268).

На час розгляду справи від Відповідача до суд не надійшли витребувані документи.

IV. Обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин

ІНФОРМАЦІЯ_1 помер ОСОБА_2 , про що Бучанським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області 27.09.2018 зроблено відповідний актовий запис за № 352 (а.с.14).

ОСОБА_3 подав заяву про прийняття спадщини від 02.11.2018 року №10 до приватного нотаріуса Ірпінського міського нотаріального округу Київської області Лєтнєвої О.В., де була заведена спадкова справа до майна померлого №6/2018 в спадковому реєстрі(а.с.16).

12.03.2019 року ОСОБА_3 подав заяву про відмову від спадщини від №7 до приватного нотаріуса Ірпінського міського нотаріального округу Київської області Лєтнєвої О. В., де заведена спадкова справа №6/2018 в спадковому реєстрі (а.с.17).

ОСОБА_1 подав заяву про прийняття спадщини від 14.03.2019 №8 до приватного нотаріуса Ірпінського міського нотаріального округу Київської області Лєтнєвої О. В., де заведена спадкова справа №6/2018 в спадковому реєстрі (а.с.18).

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) станом на 14.12.2016 ОСОБА_2 частка у пайовому фонді Обслуговуючого кооперативу житлово-будівельний кооператив Кампа (ОК ЖБК Кампа ), код ЄДРПОУ 38256268 (а.с.19-24).

Впровадженні Ірпінського міського суду Київської області знаходиться цивільна справа № 367/5269/15-ц за позовом ОСОБА_2 до ОК ЖБК Кампа та інших про визначення частки у праві власності на житловий будинок пропорційно розміру внесеного паю до кооперативу та зобов`язання вчинити певні дії(а.с. 25-28).

Ухвалою Ірпінського міського суду від 05 листопада 2018 року провадження справі № 367/5269/15-ц зупинено до вступу у справу правонаступників ОСОБА_2 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , оскільки дані правовідносини допускають правонаступництво (а.с. 29-32).

Згідно з пунктом 3.1. статуту засновниками кооперативу є: ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_3 , ОСОБА_2 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 (а.с.143).

Пунктом 3.2. статуту встановлено, що засновники єчленами кооперативу(а.с.143).

Згідно з актом приймання - передачі пайового внеску до ОК ЖБК Кампа ОСОБА_2 було внесено до пайового фонду кооперативу не грошовий майновий вклад вартістю 481575, 00 грн.(а.с.33).

25.05.2017 державним реєстратором Виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області Кашніковим Русланом Едуардовичем було вчинено реєстраційну дію №13261050013000731 - внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань змін до відомостей про юридичну особу - Обслуговуючого кооперативу житлово-будівельного кооперативу Кампа (ОК ЖБК Кампа ), код ЄДРПОУ 38256268, а саме: Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи (зміна повного найменування, зміна скороченого найменування, зміна місцезнаходження, інші зміни, зміна складу або інформації про засновників).

Вказаною реєстраційною дією було змінено назву Обслуговуючого кооперативу житлово-будівельний кооператив Кампа (ОК ЖБК Кампа ), код ЄДРПОУ 38256268 на Обслуговуючий кооператив РЕСПЕКТ-17 (ОК РЕСПЕКТ-17 ), код ЄДРПОУ 38256268 та повністю змінено склад засновників (учасників), що підтверджується відомостями з ЄДРЮОФОПГФ станом на 22.05.2019.

25.05.2017 державним реєстратором Кашніковим Р.Е. було вчинено іншу реєстраційну дію №13261070014000731 щодо ОК ЖБК Кампа , код ЄДРПОУ 38256268, перейменованого в ОК РЕСПЕКТ-17 , Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах , якою було змінено керівника юридичної особи та склад підписантів (т.2 а.с.73-110).

08.08.2017 було вчинено реєстраційну дію за №13261110016000731 про припинення юридичної особи,Обслуговуючого кооперативу житлово - будівельного кооперативу Кампа , перейменованого в (ОК РЕСПЕКТ-17 )(т.2 а.с.115).

26.05.2017 державним реєстратором здійснено реєстраційну дію №13261100015000731 щодо припинення Обслуговуючого кооперативу РЕСПЕКТ-17 (ОК РЕСПЕКТ-17 ), код ЄДРПОУ 38256268, а саме: Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації (т.2 а.с.119-125).

Рішенням Апеляційного суду Київської області від 30.05.2016 справа №367/6024/15-ц визнано незаконними та скасовано рішення загальних зборів членів обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Кампа від 30.03.2015, від 16.04.2015, від 27.06.2015, протоколами яких було прийняті рішення про вчинення вищевикладених реєстраційних дій (а.с.25-28).

На адвокатський запит №24/05 від року про надання належним чином посвідчених копій документів, на підставі яких 25.05.2017 року, 26.05.2017 року та 08.08.2017 року до установчих документів юридичної особи - Обслуговуючого кооперативу ЖБК Кампа (код ЄДРПОУ 38256268), перейменованого у день внесення запису про припинення на Обслуговуючий кооператив Респект-17 державним реєстратором Кашніковим Русланом Едуардовичем було внесено зміни, Бучанська міська рада в надані витребуваних документівлистом від 11.06.2019 року за №176-зі - відмовила(а.с.40-42).

Не погоджуючись з даними діями Позивач звернувся з позовом до суду.

V. Норми права, які застосував суд

Спірні правовідносини, в межах даної справи, регулюються Конституцією України, Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань .

Відповідно до статі 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Статтею6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.

Основні положення відносин, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб-підприємців та громадських формувань визначені та закріплені в Законі України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 року №755-ІУ, в редакції Закону України від 26.11.2015 №835- VIII з наступними змінами (далі-Закон №755-ІУ).

Частиною першою ст. З Закону №755-ІУ передбачено, що дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

Відповідно до пункту 8 частини першої ст. 4 Закону №75 5-IV державна реєстрація базується виключно на підставі та відповідно до цього Закону.

Відповідно до п.1 Розділу 2 Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 09.02.2016 року № 359/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 року за № 200/28330, державна реєстрація проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації, нотаріуса. Заява та документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій формі або у електронній формі, крім випадків державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв`язку із зміною керівника юридичної особи, розміру статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) або розміру частки кожного із засновників (учасників), а також інших випадків, передбачених законами. У паперовій формі заява та документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. Заява про державну реєстрацію підписується заявником.

За приписами частини другої ст. 6 Закону №755-IV державний реєстратор:

1) приймає документи; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації_шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: відповідних заяв про державну реєстрацію та документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій (частина перша ст. 9 Закону №755- IV).

Частиною першою ст. 15 Закону №755-ІУ передбачено вимоги до документів, що подаються для державної реєстрації.

Зокрема, відповідно до пункту 7 частини першої ст. 15 Закону №755-ІУ, рішення про припинення юридичної особи має містити відомості про персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), її голову або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), про порядок та строк заявлення кредиторами своїх вимог.

Відповідно до частини десятої ст. 17 Закону №755-ІV, для державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом, подаються такі документи:

1)примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про припинення юридичної особи;

2)примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про створення юридичної особи;

3)довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Відповідно до частини другої статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Відповідно до частини першої статті 25 Закону №755-IV державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

1) документів, що подаються заявником для державної реєстрації;

2) судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо: визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи; заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій; накладення/зняття арешту корпоративних прав; зобов`язання вчинення реєстраційних дій; скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі; виділу юридичної особи; провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, прийнятих відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; припинення юридичної особи, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення юридичної особи; припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи; відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; відміни в порядку апеляційного/касаційного оскарження рішення суду, на підставі якого вчинено реєстраційну дію;

3) рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку відповідно до статті 34 цього Закону.

Суб`єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті: 1) звертається до суду за роз`ясненням судового рішення - у разі якщо судове рішення є незрозумілим для суб`єкта державної реєстрації; 2) повідомляє суд або державну виконавчу службу про неможливість виконання рішення із зазначенням підстав - у разі неможливості виконання судового рішення; 3) проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини); 4) формує виписку для її оприлюднення на порталі електронних сервісів - у разі зміни відомостей, що містяться у виписці.

VI. Оцінка суду

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, а також виходячи з меж заявлених позовних вимог зазначає наступне.

Вищевикладеними нормами законодавства передбачено, що, за умови подання визначених Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань документів, державний реєстратор зобов`язаний вчинити відповідні реєстраційні дії та внести до Єдиного державного реєстру відповідні записи.

Відповідні реєстраційні дії здійснюються на підставі документів, що подаються заявником для вчинення державної реєстрації. Вичерпний перелік документів на підставі яких проводиться державна реєстрація наведений у частині другій статті 25 Закону №755-IV.

Системний аналіз вищенаведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що державний реєстратор під час проведення державної реєстрації на підставі перевірки вичерпного переліку документів лише засвідчує факт, тобто виконує функцію легалізації події. Виконання цієї функції не передбачає і не наділяє його повноваженнями перевірки (контролю) документи за іншими критеріями, ніж визначені Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань .

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 08 грудня 2015 року у справі № 21-3452а15 та постанові Верховного Суду від 19 вересня 2018 року у справі № 826/4947/16.

Як вбачається із матеріалів справи на підставі рішень загальних зборів учасників проведено внесення змін до установчих документів, припинення юридичної особи, та їх державна реєстрація.

Вичерпний перелік підстав для відмови у здійснення державної реєстрації міститься у частині першій статті 28 Закону №755-IV.

Системний аналіз викладених правових норм дає підстави дійти до висновку, що законодавством регламентовано перелік підстав для відмови у державній реєстрації, які містяться в Єдиному державному реєстрі, який є виключним і не підлягає розширеному тлумаченню.

Даний висновок узгоджується з правовою позицією, що викладена Верховним Судом, зокрема, у постановах від 27 березня 2018 року у справі № 826/4947/16, від 19 вересня 2018 року у справі № 826/4947/16.

З наведених вище обставин та доказів, що додаються до позову вбачається, що на момент проведення державної реєстрації припинення та внесення до ЄДР відповідного запису про припинення Обслуговуючого кооперативу житлово-будівельний кооператив Кампа , перейменованого в Обслуговуючий кооператив Респект-17 , не були проведені в установленому законом порядку розрахунки з членами кооперативу, та не враховані обставини, що в судах першої та касаційної інстанцій знаходяться на розгляді цивільні справи за позовами до кооперативу щодо порушення майнових прав його членів, розгляд яких наразі не завершено.

Вчиненими реєстраційними діями щодо припинення кооперативу порушуються права на спадкове майно, що належало спадкодавцю ОСОБА_2 в Обслуговуючому кооперативі житлово-будівельний кооператив Кампа , перейменованому в Обслуговуючий кооператив Респект-17 .

Також суд зазначає, що неправомірна ліквідація кооперативу ОК ЖБК Кампа унеможливила перевірку законності передачі у власність членів кооперативу об`єктів нерухомості в обмін на пай, сплату до державного бюджету податків, зборів та обов`язкових платежів, повернення пайових внесків, тощо.

Відповідно до абзацу 7 пункту 2 частини першої статті 25 Закону №755-ІУ державна реєстрація скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі проводиться на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України Про виконавче провадження .

Позицією Верховного Суду у складі колегії судів Касаційного адміністративного суду у справі №808/578/18 встановлено, що якщо процедуру ліквідації не було здійснено належним чином, то внесення до ЄДР запису про припинення цієї юридичної особи не тягне її припинення, а також припинення права власності на її майно.

У подібних випадках до ЄДР вносяться зміни про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи на підставі судового рішення, яке набрало законної сили (стаття 41 Закону №755-ІУ в редакції, чинній на момент внесення запису до ЄДР; пункт 2 частини першої статті 25 цього ж Закону у чинній редакції) .

Судом встановлено, що рішенням Апеляційного суду Київської області від 30.05.2016 у справі №367/6024/15-ц, визнано незаконними та скасовано рішення загальних зборів членів обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Кампа від 30.03.2015, від 16.04.2015, від 27.06.2015, якими були прийняті рішення щодо затвердження нової редакції статуту, та вчинення реєстраційних дій про зміну назви, керівника та підписантів, припинення юридичної особи.

Разом з тим, у провадженні Ірпінського міського суду Київської області перебуває цивільна справа №367/5269/15-ц за позовом ОСОБА_2 до ОК ЖБК Кампа та інших про визначення частки у праві власності на житловий будинок пропорційно розміру внесеного паю до кооперативу.

Ухвалою Ірпінського міського суду Київської області від 05.11.2018 провадження у даній справі зупинено до вступу у справу правонаступників.

Суд застосовує позицію ЄСПЛ (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану в пункті 58 рішення у справі Серявін та інші проти України (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії (Ruiz Torija v. Spain) № 303-A, пункт 29).

VII. Висновок суду

Таким чином, на підставі ст. 8 КАС України, згідно якої, усі учасники адміністративного процесу є рівними та ст. 9 КАС України, згідно якої розгляд і вирішення справ у адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, з`ясувавши обставини у справі, перевіривши всі доводи і заперечення сторін та надавши правову оцінку наданим доказам, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Приписами статті 77 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч. 3 ст. 90 КАС України, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Також, суд враховує положення ч.4 ст.159 КАС України відповідно до якого, подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

З урахуванням наведеного, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позовну заяву, та оцінки наявних у матеріалах справи доказів в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення повністю.

VIIІ. Розподіл судових витрат

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Під час звернення до суду позивачем був сплачений судовий збір у розмірі 768 грн. 40 коп., що підтверджується платіжним дорученням від 13.06.2019.

Сплачений позивачем судовий збір підлягає відшкодуванню йому у повному обсязі за рахунок відповідача. Доказів понесення позивачем інших витрат, пов`язаних з розглядом справи, матеріали справи не містять.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

1.Адміністративний позов задовольнити.

2.Скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №132611100116000731 від 08.08.2017 про держану реєстрацію припинення юридичної особи Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ліквідації Обслуговуючого кооперативу Респект-17 , код ЄДРПОУ 38256268, здійснену державним реєстратором Виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області Кашніковим Русланом Едуардовичем

3.Стягнути на користь ОСОБА_1 (код РНОКПП - НОМЕР_1 ) за рахунок бюджетних асигнувань державного реєстратора Виконавчого комітету Ірпінської міської ради Київської області Кашнікова Р.Е. судові витрати у розмірі 768 грн. 40 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного судупротягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Леонтович А.М.

Дата ухвалення рішення16.12.2019
Оприлюднено18.12.2019
Номер документу86377945
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/3015/19

Рішення від 16.12.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 10.09.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Постанова від 17.05.2019

Адмінправопорушення

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Купавська Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні