Справа № 420/1930/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 червня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Самойлюк Г.П., розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовною заявою обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія (67562, Одеська обл. Лиманський р-н., с. Крижанівка, вул. Вишнева, буд. 2, напівпідвал №43, код ЄДРПОУ 34396969) до Відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області (67500, Одеська область, Лиманський р-н., смт. Доброслав, пр. 40-річчя Визволення, 1, код ЄДРПОУ 37681154), в.о. начальника відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області Новікової Надії Олександрівни (67500, Одеська область, Лиманський р-н., смт. Доброслав, пр. 40-річчя Визволення,1) про визнання неправомірними дій щодо видачі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва № К-10 від 13.03.2019р., зобов`язання вчинити певні дії, -
ОБСТАВИНИ СПРАВИ
До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія до Відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області, в якій позивач просить:
визнати неправомірними дії в.о. начальника відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області щодо видачі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва №К-10 від 13.03.2019 р.;
зобов`язати в.о. начальника відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області видати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва багатоквартирного житлового будинку з нежитловим поверхом підземним паркінгом за адресою: Одеська область, Крижанівська сільська рада, Лиманський р-н., Одеська область, (кадастровий номер 5122783200:02:001:0849, 5122783200:02:001:0850) у відповідності до поданих документів.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 13 березня 2019 року за № К-10, Відповідач надав Позивачу містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва - будівництво багатоквартирного житлового будинку з нежитловим поверхом підземним паркінгом за адресою: Одеська область, Крижанівська сільська рада, Лиманський район, Одеська область (кадастрові номери: 5122783200: 02 :001:0849, 5122783200:02:001:0850), якими встановлено, що гранично допустима висота відповідно до ДБН Б _2.2- 12:2018 Планування і забудова територій - 12 м (висота визначається без врахування шатрової покрівлі у разі її влаштування). В усіх інших розділах містобудівних умов та обмежень від 13.03.2019 року № К-10 має місце посилання на ДБН Б 2.2-12:2018 Планування і забудова територій . Позивач зазначає, що Відповідач видав містобудівні умови та обмеження у такому форматі, відмовивши у видачі містобудівних умов та обмежень саме на будівництво 10-поверхового багатоповерхового житлового будинку з посиланням на порушення ДБН Б .2.2-12:2018 Планування і забудова територій , протиправно, оскільки дія вказаних ДБН на момент видачі містобудівних умов та обмежень зупинена ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27.08.2018 року по справі № 826/13433/18.
Ухвалою від 05.04.2019 р. відкрито провадження по справі та визначено, що справа буде розглядатись в порядку срощеного позовного провадження (з викликом сторін); встановлено відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву; встановлено позивачу п`ятиденний строк з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив; встановлено відповідачу п`ятиденний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення; встановлено учасникам справи п`ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання заяв з процесуальних питань; призначено судове засідання по справі на 23.04.2019 р. о 12 год. 00 хв.
23.04.2019 до суду надійшла заява ОК ЖБК Південна будівельна компанія (вх. №14736/19) про розгляд справи за відсутності їх представника, за наявними матеріалами справи.
Ухвалою суду від 23.04.2019 р., яка занесена до протоколу засідання, розгляд справи відкладено на 20.05.2019 р. 14 год. 30 хв.
20.05.2019 до суду надійшли заяви від відповідача (вх. №ЕП/3750/19) та позивача (вх. №ЕП/3743/19) про розгляд справи за відсутності їх представників, за наявними матеріалами справи.
Відзив на позовну заяву не надходив.
Ухвалою суду від 23.05.2019р. залучено до участі у справі в якості другого відповідача в.о. начальника відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області Новікову Надію Олександрівну, розгляд справи призначено на 04.06.2019р. о 10 год. 00 хв.
До судового засідання 04.06.2019 р. всі учасники справи явку представників не забезпечили.
04.06.2019р. до суду надійшли клопотання Відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області та в.о. начальника відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області Новікової Надії Олександрівни про розгляд справи без участі відповідачів.
За приписами ч. 1 ст. 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Згідно ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Згідно ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про можливість розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд, -
ВСТАНОВИВ:
ОК ЖБК Південна будівельна компанія листом №15/19 від 15.02.2019р. звернулась до в.о. Головного архітектора відділу містобудування та архітектури Новікової Н.О., в якому просила надати містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки під будівництво 10-ти поверхового багатоквартирного житлового будинку з нежитловим поверхом та підземним паркінгом за адресою: Одеська область , Лиманський район, с. Крижанівка, вул. Міланська, 1.
Відділ містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області надав ОК ЖБК Південна будівельна компанія містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва - будівництво багатоквартирного житлового будинку з нежитловим поверхом підземним паркінгом за адресою: Одеська область, Крижанівська сільська рада, Лиманський район, Одеська область (кадастрові номери: 5122783200:02:001:0849, 5122783200:02:001: 0850 ) від13 березня 2019 року за № К-10.
В останніх зазначено, що гранично допустима висота відповідно до ДБН Б2.2- 12:2018 Планування і забудова територій - 12 м (висота визначається без врахування шатрової покрівлі у разі її влаштування) та в усіх інших розділах містобудівних умов та обмежень від 13.03.2019 року № К-10 має місце посилання на ДБН Б 2.2-12:2018 Планування і забудова територій .
Позивач не погоджується з такими обмеженнями, встановленими з посиланням на ДБН Б 2.2-12:2018 Планування і забудова територій , у зв`язку з чим звернувся до суду.
Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.
Відносини, які виникають у сфері містобудівної діяльності щодо видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки врегульовано Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" .
Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону, містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Згідно із пунктом 9 частини першої статті 1 Закону, план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Відповідно до статті 6 Закону, управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, органами державного архітектурно-будівельного контролю, іншими уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування.
У силу вимог частин 1, 3, 4 статті 26 Закону, забудова територій здійснюється шляхом розміщення об`єктів будівництва. Суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.
Частинами 1, 3 статті 18 Закону визначено, що план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон. Зонування території здійснюється з дотриманням вимог установлення для кожної зони дозволених і допустимих видів використання територій для містобудівних потреб, умов та обмежень щодо їх забудови.
Частинами 2,3 статті 29 Закону передбачено, що фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва. Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника, до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; 2) копія документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); 3) викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; 4) витяг із Державного земельного кадастру.
Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об`єкта будівництва. Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.
Частиною 4 статті 29 Закону визначено, що підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є: 1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; 3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
Відмова у наданні містобудівних умов та обмежень здійснюється шляхом направлення листа з обґрунтуванням підстав такої відмови відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання.
Відповідно до Закону проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: отримання замовником або проектувальником вихідних даних; розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону , її експертизи; затвердження проектної документації; виконання підготовчих та будівельних робіт; прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; реєстрація права власності на об`єкт містобудування.
Відповідно до частини 4 статті 34 Закону реконструкція, реставрація або капітальний ремонт об`єктів будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів їхніх фундаментів у плані, реконструкція або капітальний ремонт автомобільних доріг, залізничних колій, ліній електропередачі, зв`язку, трубопроводів, інших лінійних комунікацій у межах земель їх розміщення, а також комплексна реконструкція кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду і нове будівництво об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
Вищенаведені положення чинного законодавства дозволяють дійти висновку, що видача містобудівних умов та обмежень мають відповідати містобудівній документації на місцевому рівні.
Згідно з положеннями статті 38 Земельного кодексу України , до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об`єктів загального користування.
Відповідно до викопіювання з детального плану території с.Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області вбачається, на земельних ділянках кадастрові номери: 5122783200 : 02:001:0849 та 5122783200 :02:001:0850 заплановано будівництво 10- поверхового багатоквартирного житлового будинку (а.с. 13).
Позивач в позовній заяві зазначає, що всупереч вищезазначеному він отримав містобудівні умови та обмеженні, які не відповідають Генеральному плану с.Крижанівка Лиманського району Одеської області та має місце посилання на ДБН Б 2.2-12:2018 Планування і забудова територій , затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.04.2018 № 100.
Згідно з пунктом 2 вказаного наказу ДБН Б .2.2-12:2018 "Планування і забудова територій" набирають чинності з першого числа місяця, що настає через 90 днів з дня їх опублікування в офіційному друкованому виданні Міністерства "Інформаційний бюлетень Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України".
Наказ№ 100 від 23.04.2018 було опубліковано в Інформаційному бюлетені Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за травень 2018 року.Таким чином ДБН Б .2.2-12:2018 "Планування і забудова територій" набирають чинності з 01.09.2018р.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України Про архітектурну діяльність проект - документація для будівництва об`єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об`єкта архітектури, та відповідає вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил.
Отже, проектна документація на будівництво має відповідати вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил.
Позивач зазначає та судом під час розгляду справи встановлено, що ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27.08.2018р., залишеною без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 13.11.2018р., по справі № 826/13433/18 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Старонаводницький парк" та Приватного акціонерного товариства "Фірма "Хмельницькбуд" до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, за участю третіх осіб - Державного підприємства "Укрархбудінформ", Державного підприємства "Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДНІПРОМІСТО" ім. Ю.М. Білоконя" про визнання протиправним та нечинним наказу від 23.04.2018 №100, вжито заходів забезпечення позову шляхом зупинення дії наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №100 від 23.04.2018 Про затвердження ДБН 5.2.2-12:2018 Планування і забудова територій .
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 05.02.2019р. по вказаній справі визнано протиправним та нечинним наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.04.2018 №100 Про затвердження ДБН Б. 2.2-12:2018 Планування і забудова територій .
За таких обставин, посилання відповідача при видачі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на ДБН Б. 2.2-12:2018 Планування і забудова територій є безпідставними. При видачі містобудівних умов станом на дату їх прийняття мали застосовуватись попередні ДБН, оскільки позивач звернувся до відповідач у той період коли дію вказаних ДБН Б. 2.2-12:2018 Планування і забудова територій було зупинено.
З огляду на наведене, відповідач видав містобудівні умови та обмежень забудови земельної ділянки протиправно застосувавши ДБН Б .2.2-12:2018 Планування і забудова територій .
Згідно зі ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
Згідно положень ст. 75 КАС України, достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. При цьому в силу положень ст. 76 КАС України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що обов`язок доказування в спорі покладається на відповідача орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.
Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Частиною 4 ст. 159 КАС України встановлено, що подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню шляхом визнаня неправомірними дій в.о. начальника відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області щодо видачі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва №К-10 від 13.03.2019 р. та зобов`язання відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області видати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва багатоквартирного житлового будинку з нежитловим поверхом підземним паркінгом за адресою: Одеська область, Крижанівська сільська рада, Лиманський р-н., Одеська область, (кадастровий номер 5122783200:02:001:0849, 5122783200:02:001:0850) у відповідності до поданих документів.
Відповідно до ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи, що при прийнятті рішення суд дійшов висновку про задоволення позову, суд вважає за необхідне, з урахуванням приписів ч. 1 ст. 139 КАС України, стягнути з Відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області за рахунок бюджетних асигнувань на користь обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія судовий збір у розмірі 3842,00 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 8, 9, 10, 77, 90, 139, 159, 205, 242-246, 250, 251, 255, 295, 297 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
Позов обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія (67562, Одеська обл. Лиманський р-н., с. Крижанівка, вул. Вишнева, буд. 2, напівпідвал №43, код ЄДРПОУ 34396969) до Відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області (67500, Одеська область, Лиманський р-н., смт. Доброслав, пр. 40-річчя Визволення, 1, код ЄДРПОУ 37681154), в.о. начальника відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області про визнання протиправними дій щодо видачі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва № К-10 від 13.03.2019р., зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити.
Визнати дії в.о. начальника відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області щодо видачі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва від 13.03.2019 року № К-10,- неправомірними.
Зобов`язати відділ містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області видати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва багатоквартирного житлового будинку з нежитловим поверхом підземним паркінгом за адресою: Одеська область, Крижанівська сільська рада, Лиманський район, Одеська область (кадастрові номери: 5122783200:02:001:0849, 5122783200:02:001:0850) у відповідності до поданих документів.
Стягнути з Відділу містобудування та архітектури Лиманської районної державної адміністрації Одеської області (67500, Одеська область, Лиманський р-н., смт. Доброслав, пр. 40-річчя Визволення, 1, код ЄДРПОУ 37681154)за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасні дорожні матеріали" судовий збір у розмірі 3842,00 грн. (три тисячі вісімсот сорок дві гривні 00 коп.)
Рішення може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до П`ятого апеляційного адміністративного суду.
Повний текст рішення виготовлено та підписано 04.06.2019 р.
Суддя Г.П. Самойлюк
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.06.2019 |
Оприлюднено | 05.06.2019 |
Номер документу | 82164924 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Самойлюк Г. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні