Рішення
від 04.06.2019 по справі 420/1672/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/1672/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 травня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Стефанова С.О.,

за участю секретаря судового засідання Мельника Ю.В.,

представника позивача - Базилюка К.В. (за довіреністю),

представника відповідача - Бугаєнко Т.В. (за довіреністю),

представника третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Одеського управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби - Захарченко А.О. (за довіреністю),

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю СТАРГРУП ТОРГ до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Одеського управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0226851210 від 08.11.2018 року, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю СТАРГРУП ТОРГ (надалі по тексту - позивач або ТОВ СТАРГРУП ТОРГ ) звернулося до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області (надалі по тексту - відповідач або ГУ ДФС в Одеській області), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Одеського управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (надалі по тексту - третя особа), в якому позивач просить:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0226851210 від 08.11.2018 року;

- розподілити судові витрати згідно чинного законодавства.

Адміністративний позов обґрунтовано наступним

Позивач зазначає, що податкові накладні за період з січня 2017 року по квітень 2017 року, які були предметом розгляду перевірки посадовою особою ГУ ДФС в Одеській області, виписані та направлені засобами електронного зв`язку (M.E.doc) для реєстрації у ЄРПН у чіткій відповідності до вимог ПК України, що підтверджується відповідними квитанціями №1, але в подальшому контролюючим органом у такій реєстрації було відмолено з підстав: можливо припинено дію договору про визнання електронних документів , що підтверджується квитанціями №2.

11.12.2018 року позивач отримав податкове повідомлення-рішення за формою Н ГУ ДФС в Одеській області №0226851210 від 08.11.2018 року, винесене на підставі Акту №31857/15-32-12-10/38622315 від 11.10.2018 року Про результати перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних .

ТОВ СТАРГРУП ТОРГ вважає податкове повідомлення-рішення №0226851210 від 08.11.2018 року незаконним, складеним з порушенням норм податкового кодексу, а обставини викладені в Акті помилковими, надуманими та такими, що не відповідають фактичним обставинам, що порушує його права, у зв`язку з чим позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду.

Процесуальні дії

Ухвалою судді від 22 березня 2019 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. Перше судове засідання призначено на 16 квітня 2019 року.

10 квітня 2019 року від ГУ ДФС в Одеській області надійшов відзив на адміністративний позов (вхід. №ЕП/2686/19), згідно якого відповідач просить суд відмовити в задоволенні позову ТОВ СТАРГРУП ТОРГ в повному обсязі.

Ухвалою суду від 23 квітня 2019 року розгляд справи вирішено проводити за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання по справі призначено на 23 квітня 2019 року.

Ухвалою суду від 23 квітня 2019 року залучено до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Одеське управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби.

07 травня 2019 року від Одеського управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби надійшли пояснення щодо позову (вхід. №16464/19), згідно яких третя особа просить відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.

08 травня 2019 року від ГУ ДФС в Одеській області надійшли письмові пояснення (вхід. №ЕП/3372/19).

Ухвалою суду від 16 травня 2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 22 травня 2019 року.

Відзив на позовну заяву обґрунтовано наступним

Відповідач зазначає, що всі дії відносно проведення перевірки та прийняття оскаржуваного податкового повідомлення-рішення відповідають вимогам Податкового кодексу України та Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1204 від 28.12.2015 року. Також ГУ ДФС в Одеській області звертає увагу суду, що єдиною підставою для скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення позивач вважає протиправну бездіяльність Одеського управління ОВПП ДФС , проте в даній справі відповідачем є саме ГУ ДФС в Одеській області. Відповідач також зазначає, що посилання позивача на судові рішення по справам №815/729/17, №815/2606/17 та №815/2574/17 не мають жодного відношення до винесеного ГУ ДФС в Одеській області податкового повідомлення-рішення №0226851210 від 08.11.2018 року.

Пояснення третьої особи обґрунтовано наступним

ТОВ СТАРГРУП ТОРГ 16.01.2017 року, 20.01.2017 року та 26.01.2017 року засобами телекомунікаційного зв`язку було надано договори про визнання електронних документів. Відомості з ЄДР та договори про визнання електронних документів містили адресу: Україна, 54017, Миколаївська область, м. Миколаїв, Центральний р-н, вул. Московська, буд.55, в той час, як фактично підприємство за вказаною адресою не знаходилося.

Таким чином, договори про визнання електронних документів від 16.01.2017 року, 20.01.2017 року та 26.01.2017 року ТОВ СТАРГРУП ТОРГ було відхилено у зв`язку з тим, що місцезнаходження юридичної особи не відповідає відомостям Єдиного державного реєстру.

Після усунення обставин, що стали підставою для відмови в укладанні договорів та надання підприємством договору оренди нежитлового приміщення Одеським управлінням Офісу великих платників податків ДФС 07.02.2017 року було укладено з ТОВ СТАРГРУП ТОРГ договір від 01.02.2017 року про визнання електронних документів. Станом на час подання податкових накладних договір був чинним. Зазначений факт підтверджує і позивач у своєму позові. Таким чином з 07.02.2017 року ТОВ СТАРГРУП ТОРГ могло без перешкод реєструвати податкові накладні.

Відповідно до квитанцій №1 до податкових накладних, наданих позивачем, Автоматизована система Єдине вікно подання електронної звітності ДФС України повідомила ТОВ СТАРГРУП ТОРГ , що документи не прийняті. Також було вказано позивачу про необхідність виправити документи та направити їх знову. Але як вбачається з матеріалів справи ТОВ СТАРГРУП ТОРГ не вжило заходів щодо повторної подачі електронних документів, та з`ясування дійсних підстав їх не прийняття. Чи то мали місце несправності будь-яких засобів телекомунікаційного зв`язку, відключення та перебоїв у мережах живлення, або інше.

Також, третя особа звертає увагу суду, що відповідно до тих же квитанцій податкові накладні були доставлені до центрального рівня Державної фіскальної служби України 28-30.03.2017 року та 16.06.2017 року, тобто вже з порушенням граничних строків реєстрації податкових накладних.

Вивчивши матеріали справи, вислухавши пояснення осіб, які брали участь у розгляді справи, а також дослідивши обставини, якими обґрунтовувалися позовні вимоги, відзив на позовну заяву та пояснення відповідача та третьої особи, перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.

Обставини справи встановлені судом

Товариство з обмеженою відповідальністю СТАРГРУП ТОРГ (код ЄДРПОУ 38622315) є юридичною особою, основним видом діяльності якого є неспеціалізована оптова торгівля (46.90).

11 жовтня 2018 року головним державним ревізором-інспектором відділу камеральних перевірок податкової звітності м. Одеси управління податків і зборів юридичних осіб Головного управління ДФС в Одеській області Хрустальовою Альоною Вячеславівною, на підставі п.п.75.1.1 п.75.1 ст.75, п.п.20.1.4 статті 20 Податкового кодексу України проведено перевірку своєчасності реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю СТАРГРУП ТОРГ в Єдиному реєстрі податкових накладних, дата виписки яких припадає на січень - квітень 2017 року.

За результатами проведення перевірки, відповідачем складено Акт №31857/15-32-12-10/38622315 від 11.10.2018 року Про результати перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних (т.1 а.с.11-14).

У висновках до Акту №31857/15-32-12-10/38622315 від 11.10.2018 року зазначено, що перевіркою встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації. Відповідальність платника податків за порушення визначена ст.120 1 ПКУ. Порушення термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також допущення помилок, при визначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної.

07 листопада 2018 року за вих. №07/11/18 позивачем до ГУ ДФС в Одеській області подано заперечення до Акту №31857/15-32-12-10/38622315 від 11.10.2018 року (т.1 а.с.16-17).

За результатами встановлених порушень Головним управлінням ДФС в Одеській області винесено податкове повідомлення рішення №0226851210 від 08.11.2018 року, яким за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 171517 грн. 95 коп., застосовано штраф в розмірі 30% у сумі 51455 грн. 39 коп., за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 61 і більше календарних днів на суму ПДВ 4780572 грн. 33 коп., застосовано штраф в розмірі 40% у суму 1912228 грн. 93 коп., загальна сума штрафу становить 1963684,32 грн. (т.1 а.с.9).

20 листопада 2018 року відповідачем надано відповідь на заперечення ТОВ СТАРГРУП ТОРГ (т.1 а.с.19-22).

19 грудня 2018 року за вих. №19/12/18 позивач подав до ДФС України скаргу на податкове повідомлення-рішення №0226851210 від 08.11.2018 року (т.1 а.с.24-26).

08 січня 2019 року ДФС України прийнято рішення про продовження строку розгляду скарги (т.1 а.с.29).

Крім того, судом встановлено, що відповідно до постанов Одеського окружного адміністративного суду від 22 березня 2017 року по справі №815/729/17 (т.1 а.с.191-195), від 26 червня 2017 року по справі №815/2606/17 (т.1 а.с.196-202), від 21 червня 2017 року по справі №815/2574/17 (т.1 а.с.203-207), від 14 липня 2017 року по справі №815/728/17 (т.1 а.с.208-215), які набрали законної сили, дії Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС щодо відмови у прийнятті податкової звітності були визнані протиправними.

Не погоджуючись з рішенням контролюючого органу, вважаючи податкове повідомлення-рішення №0226851210 від 08.11.2018 року - протиправним, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.

Джерела права та висновки суду

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст.9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно пп.62.1.3 п.62.1 ст.62 ПК України передбачено, що податковий контроль здійснюється шляхом: перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно п.75.1 ст.75 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Згідно пп.75.1.1 п.75.1 ст.75 ПК України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

Відповідно до ст.76 ПК України камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов`язкова.

Згідно абз.2 п.76.3 ст.76 ПК України камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання. Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу.

Відповідно до п.86.2 ст.86 ПК України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Згідно п.86.7 ст.86 ПК України, у разі незгоди платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки). Такі заперечення та/або додаткові документи розглядаються контролюючим органом протягом семи робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв`язку з необхідністю з`ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді заперечень та/або додаткових документів, про що такий платник податків зазначає у запереченнях та/або листі про надання додаткових документів в порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу.

У разі якщо платник податків виявив бажання брати участь у розгляді його заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів, зазначивши про це в запереченні та/або листі про надання додаткових документів у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, контролюючий орган зобов`язаний повідомити такому платнику податків про місце і час проведення такого розгляду. Таке повідомлення надсилається платнику податків не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від нього заперечень та/або листа про надання додаткових документів у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, але не пізніше ніж за чотири робочі дні до дня їх розгляду. Повідомлення має бути надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

За змістом п.44.7 ст.44 ПК України протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта перевірки, платник податків має право подати контролюючому органу, що проводив перевірку, заперечення та/або додаткові документи, які підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності.

Наказом Міністерства фінансів України №1204 від 28.12.2015 року затверджено Порядок надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, який визначає форму та порядок надіслання (вручення) контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків. Як зазначено в пункті 2 розділу ІІ Порядку відповідний структурний підрозділ контролюючого органу складає податкове повідомлення-рішення, зокрема, за формою, Н - за порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 Кодексу.

За змістом п.187.1 ст.187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата складання податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу); д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

Згідно з п.201.2 ст.201 ПК України форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до абз.1 п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Як вбачається з матеріалів справи, на виконання основного виду діяльності ТОВ СТАРГРУП ТОРГ , позивачем сформовані податкові накладні: №12 від 04.01.2017 року на суму ПДВ 12420,96 грн.; №13 від 03.01.2017 року на суму ПДВ 96601,06 грн.; №18 від 10.01.2017 року на суму ПДВ 42191,39 грн.; №17 від 10.01.2017 року на суму ПДВ 445496,85; №19 від 11.01.2017 року на суму ПДВ 289800,68 грн.; №16 від 10.01.2017 року на суму ПДВ 19282,00 грн.; №41 від 17.01.2017 року на суму ПДВ 282318,74 грн.; №28 від 20.01.2017 року на суму ПДВ 30117,90 грн.; №30 від 23.01.2017 року на суму ПДВ 143209,21 грн.; №35 від 26.01.2017 року на суму ПДВ 2727,60 грн.; №43 від 27.01.2017 року на суму ПДВ 10906,28 грн.; №29 від 20.01.2017 року на суму ПДВ 175318,80 грн.; №23 від 16.01.2017 року на суму ПДВ 9314,59 грн.; №37 від 27.01.2017 року на суму ПДВ 60382,14 грн.; №24 від 16.01.2017 року на суму ПДВ 186625,81 грн.; №27 від 19.01.2017 року на суму ПДВ 57098,80 грн.; №40 від 13.01.2017 року на суму ПДВ 26613,85 грн.; №26 від 18.01.2017 року на суму ПДВ 14306,20 грн.; №20 від 12.01.2017 року на суму ПДВ 80232,80 грн.; №33 від 24.01.2017 року на суму ПДВ 55048,00 грн.; №31 від 23.01.2017 року на суму ПДВ 100,92 грн.; №32 від 24.01.2017 року на суму ПДВ 3031,20 грн.; №22 від 16.01.2017 року на суму ПДВ 147537,97 грн.; №34 від 25.01.2017 року на суму ПДВ 39642,75 грн.; №44 від 17.01.2017 року на суму ПДВ 82072,00 грн.; №38 від 30.01.2017 року на суму ПДВ 3976,56 грн.; №14 від 04.01.2017 року на суму ПДВ 217432,74 грн.; №39 від 31.01.2017 року на суму ПДВ 91104,88 грн.; №4 від 03.02.2017 року на суму ПДВ 49318,27 грн.; №3 від 02.02.2017 року на суму ПДВ 44891,40 грн.; №2 від 02.02.2017 року на суму ПДВ 6800,00 грн.; №1 від 01.02.2017 року на суму ПДВ 91674,59 грн.; №6 від 06.02.2017 року на суму ПДВ 270694,65 грн.; №9 від 07.02.2017 року на суму ПДВ 2665,00 грн.; №7 від 06.02.2017 року на суму ПДВ 43755,00 грн.; №16 від 20.02.2017 року на суму ПДВ 68616,60 грн.; №5 від 06.02.2017 року на суму ПДВ 193296,27 грн.; №12 від 13.02.2017 року на суму ПДВ 30144,33 грн.; №11 від 10.02.2017 року на суму ПДВ 15395,70 грн.; №13 від 13.02.2017 року на суму ПДВ 5252,10 грн.; №15 від 14.02.2017 року на суму ПДВ 33039,07 грн.; №14 від 13.02.2017 року на суму ПДВ 47990,40 грн.; №10 від 09.02.2017 року на суму ПДВ 47,04 грн.; №17 від 21.02.2017 року на суму ПДВ 36002,97 грн.; №8 від 07.02.2017 року на суму ПДВ 66979,54 грн.; №1 від 01.03.2017 року на суму ПДВ 49012,80 грн.; №2 від 01.03.2017 року на суму ПДВ 89,54 грн.; №3 від 01.03.2017 року суму ПДВ 10152,35 грн.; №5 від 02.03.2017 року на суму ПДВ 105348,00 грн.; №6 від 02.03.2017 року на суму ПДВ 13392,00 грн.; №4 від 01.03.2017 року на суму ПДВ 28664,40 грн.; №11 від 10.03.2017 року на суму ПДВ 16040,77 грн.; №14 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 77250,61 грн.; №16 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 16577,95 грн.; №15 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 26,33 грн.; №18 від 17.03.2017 року на суму ПДВ 24680,39 грн.; №21 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 4204,03 грн.; №23 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 7200,00 грн.; №20 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 7256,95 грн.; №22 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 83123,42 грн.; №29 від 29.03.2017 року на суму ПДВ 35368,41 грн.; №26 від 24.03.2017 року на суму ПДВ 1041,60 грн.; №9 від 06.03.2017 на суму ПДВ 13213,58 грн.; №10 від 07.03.2017 року на суму ПДВ 1441,20 грн.; №12 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 272434,96 грн.; №13 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 41600,00 грн.; №31 від 31.03.2017 року на суму ПДВ 8580,80 грн.; №24 від 21.03.2017 року на суму ПДВ 1702,45 грн.; №28 від 27.03.2017 року на суму ПДВ 858,66 грн.; №30 від 29.03.2017 року на суму ПДВ 301088,08 грн.; №8 від 06.03.2017 року на суму ПДВ 9,38 грн.; №17 від 16.08.2017 року на суму ПДВ 3389,30 грн.; №7 від 06.03.2017 року на суму ПДВ 4580,00 грн.; №19 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 4834,50 грн.; №25 від 21.03.2017 року на суму ПДВ 39128,00 грн.; №27 від 27.03.2017 року на суму ПДВ 6806,26 грн.; №2 від 03.04.2017 року на суму ПДВ 14334,00 грн.; №3 від 04.04.2017 року на суму ПДВ 5358,09 грн.; №4 від 04.04.2017 року на суму ПДВ 115938,00 грн.; №1 від 03.04.2017 року на суму ПДВ 25217,67 грн.; №5 від 05.04.2017 року на суму ПДВ 10670,19 грн.

Відповідно до квитанцій №1, які наявні в матеріалах справи, сформовані у період з 27 - 30 березня 2017 року, вищевказані податкові накладні не прийняті, виявлені помилки: Можливо припинено дію Договору про визнання електронних документів .

Принципи організації інформаційного обміну під час подання платниками податків податкової звітності до органів державної податкової служби України в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису, визначені в Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв`язку, затвердженій наказом Державної податкової адміністрації України від 10 квітня 2008 року №233 (далі - Інструкція №233).

Зокрема, згідно з п. 1 розділу 2 Інструкції №233, платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді відповідно до законодавства із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення формування податкових документів, засобу КЗІ, керуючись цією Інструкцією та договором.

Для подання податкових документів в електронному вигляді платник податків, серед іншого, має заповнити та подати до органу ДПС за місцем реєстрації підписані та скріплені печаткою два примірники договору про визнання електронних документів, а орган ДПС де зареєстрований платник податків, на його запит, приймає від платника податків підписані та скріплені печаткою (для фізичної особи суб`єкта підприємницької діяльності за наявності печатки) два примірники договору та електронний носій з посиленими сертифікатами відкритих ключів; звіряє реквізити, вказані у договорі, з реєстраційними даними платника податків в органах ДПС; після підписання договору вносить відповідний запис до журналу обліку договорів про визнання електронних документів з платниками податків та видає платнику податків один примірник договору.

Додатком 1 до Інструкції №233 затверджено примірний договір про визнання електронних документів, відповідно до п.4 розділу 6 якого, орган ДПС має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку ненадання платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни платником місця реєстрації.

Судом встановлено, що 16.01.2017 року позивачем до Одеського управління офісу великих платників податків ДФС надсилався договір №160120171 про визнання електронних документів (т.2 а.с.22-24).

Згідно квитанції №2 документ не прийнято, виявлені помилки: місцезнаходження юридичної особи не відповідає відомостям Єдиного державного реєстру (т.2 а.с.27).

20.01.2017 року позивачем до Одеського управління офісу великих платників податків ДФС надсилався договір №200120171 про визнання електронних документів (т.2 а.с.17-19).

Відповідно до квитанції №2 документ не прийнято, виявлені помилки: місцезнаходження юридичної особи не відповідає відомостям Єдиного державного реєстру (т.2 а.с.21).

26.01.2017 року позивачем до Одеського управління офісу великих платників податків ДФС надсилався договір №260120171 про визнання електронних документів (т.2 а.с.11-13).

Згідно квитанції №2 документ не прийнято, виявлені помилки: місцезнаходження юридичної особи не відповідає відомостям Єдиного державного реєстру (т.2 а.с.16).

01.02.2017 року позивачем до Одеського управління офісу великих платників податків ДФС надсилався договір №260120171 про визнання електронних документів (т.2 а.с.7-9).

Відповідно до квитанції №2 документ прийнято (т.2 а.с.10).

Абзацами 14-16 п.201.10 ст.201 ПК України визначено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до п.192.1 ст.192 ПК України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Так, згідно з абз.6 п.192.1 ст.192 ПК України розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Відповідно до п. 120-1.1 ст.120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.

Отже, приписами ПК України на платника податків покладено обов`язок з реєстрації податкової накладної протягом 15 календарних днів, наступних за датою її складання.

Судом встановлено, що за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, контролюючим органом застосовано штрафні санкції по кожній накладній, а саме: №12 від 04.01.2017 року - 3 726,28 грн.; №13 від 03.01.2017 року - 28980,31 грн.; №18 від 10.01.2017 року - 12 657,41 грн.; №17 від 10.01.2017 року - 133649,05 грн.; №19 11.01.2017 року - 86940,20 грн.; №16 від 10.01.2017 року - 5784,60 грн.; №41 від 17.01.2017 року - 75695,62 грн.; №28 від 20.01.2017 року - 9035,37 грн.; №30 від 23.01.2017 року - 42962,76 грн.; №35 від 26.01.2017 року - 818,28 грн.; №43 від 27.01.2017 року - 3 271,88 грн.; №29 від 20.01.2017 року - 52595,64 грн.; №23 від 16.01.2017 року - 2 794,37 грн.; №37 від 27.01.2017 року - 18114,64 грн.; №24 від 16.01.2017 року - 55987,74 грн.; №27 від 19.01.2017 року - 17129,64 грн.; №40 від 13.01.2017 року - 7984,15 грн.; №26 від 18.01.2017 року - 4291,86 грн.; №20 від 12.01.2017 року - 24069,84 грн.; №33 від 24.01.2017 року - 16514,40 грн.; №31 від 23.01.2017 року - 30,27; №32 від 24.01.2017 року - 909,36 грн.; №22 від 16.01.2017 року - 44261,39 грн.; №34 від 25.01.2017 року - 11892,82 грн.; №44 від 17.01.2017 року - 24621,60 грн.; №38 від 30.01.2017 року - 1192,96 грн.; №14 від 04.01.2017 року - 65229,82 грн.; №39 від 31.01.2017 року - 27331,46 грн.; №4 від 03.02.2017 року - 9863,65 грн.; №3 від 02.02.2017 року - 8978,28 грн.; №2 від 02.02.2017 року - 1360,00 грн.; №1 від 01.02.2017 року - 18334,91 грн.; №6 від 06.02.2017 року - 54138,93 грн.; №9 від 07.02.2017 року - 533,00 грн.; №7 від 06.02.2017 року - 8751,00 грн.; №16 від 20.02.2017 року - 6861,66 грн.; №5 від 06.02.2017 року - 38659,25 грн.; №12 від 13.02.2017 року - 6028,86 грн.; №11 від 10.02.2017 року - 3079,13 грн.; №13 від 13.02.2017 року - 1050,42 грн.; №15 від 14.02.2017 року - 6607,81 грн.; №14 від 13.02.2017 року - 9598,08 грн.; №10 від 09.02.2017 року - 9,40 грн.; №17 від 12.02.2017 року - 3600,29 грн.; №8 від 07.02.2017 року - 13395,90 грн.; №23 від 20.03.2017 року - 2880,00 грн.; №29 від 29.03.2017 року - 14147,36 грн.; №26 від 24.03.2017 року - 416,64 грн.; №31 від 31.03.2017 року - 3432,32 грн.; №24 від 21.03.2017 року - 681,00 грн.; №28 від 27.03.2017 року - 343,46 грн.; №30 від 29.03.2017 року - 120435,23 грн.; №25 від 21.03.2017 року - 15651,20 грн.; №27 від 27.03.2017 року - 2722,50 грн.; №2 від 03.04.2017 року - 4300,00 грн.; №3 від 04.04.2017 року - 1607,42 грн.; №4 від 04.04.2017 року - 34781,40 грн.; №1 від 03.04.2017 року - 7565,30 грн.; №5 від 05.04.2017 року - 3201,57 грн.

Водночас, позивачем не надано жодних доказів відправлення на реєстрацію податкових накладних в межах строку їх реєстрації, а саме: №12 від 04.01.2017 року на суму ПДВ 12420,96 грн.; №13 від 03.01.2017 року на суму ПДВ 96601,06 грн.; №18 від 10.01.2017 року на суму ПДВ 42191,39 грн.; №17 від 10.01.2017 року на суму ПДВ 445496,85; №19 від 11.01.2017 року на суму ПДВ 289800,68 грн.; №16 від 10.01.2017 року на суму ПДВ 19282,00 грн.; №41 від 17.01.2017 року на суму ПДВ 282318,74 грн.; №28 від 20.01.2017 року на суму ПДВ 30117,90 грн.; №30 від 23.01.2017 року на суму ПДВ 143209,21 грн.; №35 від 26.01.2017 року на суму ПДВ 2727,60 грн.; №43 від 27.01.2017 року на суму ПДВ 10906,28 грн.; №29 від 20.01.2017 року на суму ПДВ 175318,80 грн.; №23 від 16.01.2017 року на суму ПДВ 9314,59 грн.; №37 від 27.01.2017 року на суму ПДВ 60382,14 грн.; №24 від 16.01.2017 року на суму ПДВ 186625,81 грн.; №27 від 19.01.2017 року на суму ПДВ 57098,80 грн.; №40 від 13.01.2017 року на суму ПДВ 26613,85 грн.; №26 від 18.01.2017 року на суму ПДВ 14306,20 грн.; №20 від 12.01.2017 року на суму ПДВ 80232,80 грн.; №33 від 24.01.2017 року на суму ПДВ 55048,00 грн.; №31 від 23.01.2017 року на суму ПДВ 100,92 грн.; №32 від 24.01.2017 року на суму ПДВ 3031,20 грн.; №22 від 16.01.2017 року на суму ПДВ 147537,97 грн.; №34 від 25.01.2017 року на суму ПДВ 39642,75 грн.; №44 від 17.01.2017 року на суму ПДВ 82072,00 грн.; №38 від 30.01.2017 року на суму ПДВ 3976,56 грн.; №14 від 04.01.2017 року на суму ПДВ 217432,74 грн.; №39 від 31.01.2017 року на суму ПДВ 91104,88 грн.; №4 від 03.02.2017 року на суму ПДВ 49318,27 грн.; №3 від 02.02.2017 року на суму ПДВ 44891,40 грн.; №2 від 02.02.2017 року на суму ПДВ 6800,00 грн.; №1 від 01.02.2017 року на суму ПДВ 91674,59 грн.; №6 від 06.02.2017 року на суму ПДВ 270694,65 грн.; №9 від 07.02.2017 року на суму ПДВ 2665,00 грн.; №7 від 06.02.2017 року на суму ПДВ 43755,00 грн.; №16 від 20.02.2017 року на суму ПДВ 68616,60 грн.; №5 від 06.02.2017 року на суму ПДВ 193296,27 грн.; №12 від 13.02.2017 року на суму ПДВ 30144,33 грн.; №11 від 10.02.2017 року на суму ПДВ 15395,70 грн.; №13 від 13.02.2017 року на суму ПДВ 5252,10 грн.; №15 від 14.02.2017 року на суму ПДВ 33039,07 грн.; №14 від 13.02.2017 року на суму ПДВ 47990,40 грн.; №10 від 09.02.2017 року на суму ПДВ 47,04 грн.; №17 від 21.02.2017 року на суму ПДВ 36002,97 грн.; №8 від 07.02.2017 року на суму ПДВ 66979,54 грн.; №1 від 01.03.2017 року на суму ПДВ 49012,80 грн.; №2 від 01.03.2017 року на суму ПДВ 89,54 грн.; №3 від 01.03.2017 року суму ПДВ 10152,35 грн.; №5 від 02.03.2017 року на суму ПДВ 105348,00 грн.; №6 від 02.03.2017 року на суму ПДВ 13392,00 грн.; №4 від 01.03.2017 року на суму ПДВ 28664,40 грн.; №11 від 10.03.2017 року на суму ПДВ 16040,77 грн.; №14 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 77250,61 грн.; №16 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 16577,95 грн.; №15 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 26,33 грн.; №18 від 17.03.2017 року на суму ПДВ 24680,39 грн.; №21 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 4204,03 грн.; №20 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 7256,95 грн.; №22 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 83123,42 грн.; №9 від 06.03.2017 на суму ПДВ 13213,58 грн.; №10 від 07.03.2017 року на суму ПДВ 1441,20 грн.; №12 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 272434,96 грн.; №13 від 13.03.2017 року на суму ПДВ 41600,00 грн.; №8 від 06.03.2017 року на суму ПДВ 9,38 грн.; №17 від 16.08.2017 року на суму ПДВ 3389,30 грн.; №7 від 06.03.2017 року на суму ПДВ 4580,00 грн.; №19 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 4834,50 грн.; №2 від 03.04.2017 року на суму ПДВ 14334,00 грн.; №3 від 04.04.2017 року на суму ПДВ 5358,09 грн.; №4 від 04.04.2017 року на суму ПДВ 115938,00 грн.; №1 від 03.04.2017 року на суму ПДВ 25217,67 грн.; №5 від 05.04.2017 року на суму ПДВ 10670,19 грн.

Відповідно до ч.4 ст.161 КАС України, позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).

Норма вказаної статті є імперативною і не допускає вільного трактування.

Імперативна норма - виражає в категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії й не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов`язків суб`єктів. Інакше: імперативні норми прямо наказують правила поведінки.

Отже, подання позивачем доказів є його обов`язком.

Водночас, суд погоджується з твердженням представника третьої особи, що враховуючи те, що 01.02.2017 року між ТОВ СТАРГРУП ТОРГ та Одеським управлінням Офісу великих платників податків ДФС укладено договір про визнання електронних документів то з 07.02.2017 року позивач міг без перешкод реєструвати податкові накладні, проте позивачем цього зроблено не було, що й стало підставою для пропуску строку реєстрації податкових накладних, та як наслідок і застосування штрафних санкцій до позивача.

Також, суд зазначає, що загальна сума штрафних санкцій, відповідно до наданого представником відповідача розрахунку складає 1 181 489,69 грн. (т.2 а.с.184-189).

Водночас, в податковому повідомленні-рішенні №0226851210 від 08.11.2018 року загальна сума штрафу зазначена 1 963 684,32 грн.

Суд також зазначає, що в матеріалах справи відсутні квитанції про відправлення на реєстрацію наступних податкових накладних:

№23 від 20.03.2017 року на суму ПДВ 7200,00 грн.;

№29 від 29.03.2017 року на суму ПДВ 35368,41 грн.;

№26 від 24.03.2017 року на суму ПДВ 1041,60 грн.;

№31 від 31.03.2017 року на суму ПДВ 8580,80 грн.;

№24 від 21.03.2017 року на суму ПДВ 1702,45 грн.;

№28 від 27.03.2017 року на суму ПДВ 858,66 грн.;

№30 від 29.03.2017 року на суму ПДВ 301088,80 грн.;

№25 від 21.03.2017 року на суму ПДВ 39128,00 грн.;

№27 від 27.03.2017 року на суму ПДВ 6806,26 грн.

Не направлення вищевказаних податкових накладних також підтвердив представник позивача в судовому засіданні та не заперечувалось представником відповідача.

Таким чином, судом встановлено розбіжність суми штрафних санкцій у розмірі 782 194,63 грн., згідно оскаржуваного податкового повідомлення-рішення та розрахунку штрафних санкцій наданого відповідачем.

З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку, що Головним управлінням ДФС в Одеській області вірно встановлено факт порушення реєстрації податкових накладних і відповідне доведено при розгляді справи, проте, враховуючи відсутність в матеріалах справи доказів направлення на реєстрацію податкових накладних: №23 від 20.03.2017 року; №29 від 29.03.2017 року; №26 від 24.03.2017 року; №31 від 31.03.2017 року; №24 від 21.03.2017 року; №28 від 27.03.2017 року; №30 від 29.03.2017 року; №25 від 21.03.2017 року; №27 від 27.03.2017 року, суд приходить до висновку, що податкове повідомлення-рішення №0226851210 від 08.11.2018 року підлягає скасуванню в частині стягнення штрафних санкцій у розмірі 782 194,63 грн.

Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Згідно ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Таким чином, на підставі ст.8 КАС України, згідно якої, усі учасники адміністративного процесу є рівними та ст.9 КАС України, згідно якої розгляд і вирішення справ у адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, з`ясувавши обставини у справі, перевіривши всі доводи і заперечення сторін та надавши правову оцінку наданим доказам, суд дійшов висновку, що позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю СТАРГРУП ТОРГ до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Одеського управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0226851210 від 08.11.2018 року підлягають частковому задоволенню, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню в частині стягнення штрафних санкцій у розмірі 782 194,63 грн.

Відповідно до ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на часткове задоволення позову та згідно із ст.139 КАС України судові витрати позивача у загальній сумі 7 651,00 грн. сплачені згідно з платіжними дорученнями №8 від 20 березня 2019 року на суму 19 210,00 грн. підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 12, 14, 44, 139, 242-246 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю СТАРГРУП ТОРГ до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Одеського управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0226851210 від 08.11.2018 року - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області №0226851210 від 08.11.2018 року в частині стягнення штрафних санкцій у розмірі 782 194,63 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646) на користь товариства з обмеженою відповідальністю СТАРГРУП ТОРГ (код ЄДРПОУ 38622315) суму сплаченого судового збору в розмірі 7 651,00 грн. (сім тисяч шістсот п`ятдесят одна гривня нуль копійок).

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили, згідно ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено, згідно ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

При цьому, відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VІІ Перехідні положення КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Повний текст судового рішення складено та підписано суддею 04 червня 2019 року.

Суддя С.О. Cтефанов

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.06.2019
Оприлюднено06.06.2019
Номер документу82192244
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/1672/19

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 18.02.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 23.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 25.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 06.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 01.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Рішення від 04.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

Ухвала від 16.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні