Справа № 420/1798/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 травня 2019 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Левчук О.А.,
за участю секретаря Любімової О.Є.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за позовом приватного підприємства «ОРАНДЖ-ФРУТ» до Головного управління ДФС в Одеській області про скасування наказу, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить скасувати наказ Головного управління ДФС в Одеській області № 2209 від 25.03.2019 року «Про внесення змін до наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» .
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що згідно приписів пп. 82.2, 82.4 ст. 82 ПК України вбачається лише право податкового органу на прийняття рішення про продовження строків на проведення перевірок, визначених ст. 78 ПК України, а також про зупинення проведення перевірки. Приписами п. 78.1 ст. 78 ПК України не передбачено підстав для проведення документальної позапланової виїзної перевірки, як доповідна записка начальника управління аудиту ГУ ДФС в області. Також, пп. 78.1.4, п. 78.1 ст. 78 ПК України містить імперативну вимогу щодо форми письмового запиту контролюючого органу, а саме у запиті має бути зазначено виявлену недостовірність даних, проте у наданому ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» запиті відсутні фактичні дані стосовно того, в чому полягає виявлена недостовірність даних у деклараціях та відсутня інформація, яка це підтверджує. Запит податкового органу про надання відповідної інформації платником податків повинен визначати конкретні підстави, тобто, наявність чітко окреслених обставин, які свідчать про порушення платником податків податкового законодавства. Без повідомлення вказаних фактів платник податків не має об`єктивної можливості надати будь-які пояснення та їх документальне підтвердження, а тому у Головного управління ДФС в Одеській області відсутні підстави для проведення документальної позапланової виїзної перевірки. Оскаржуваний наказ не відповідає приписам ПК України, оскільки не містить мету призначення перевірки, підстав для проведення перевірки, визначених ПК України. Крім того, законодавством чітко визначені випадки за яких можливо перенести терміни проведення перевірки, а у наказі обов`язково має міститися строки та обставини, які спричинили таке перенесення. Позивач вважає, що відповідач вийшов за межі дискреційних повноважень, визначених законом, а тому є підстави для визнання протиправним наказу Головного управління ДФС в Одеській області № 2209 від 25.03.2019 року «Про внесення змін до наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» .
Представником Головного управління ДФС в Одеській області до суду надано відзив на позовну заяву, у якому представник відповідача зазначає, що недотримання вимог пп. 78.1.4 ч. 78.1 ст. 78 ПК України є підставою для проведення позапланової виїзної перевірки контролюючим органом. При цьому, оскільки провести перевірку у встановлені наказом № 922 від 08.02.2019 року строки не являлось можливим, у зв`язку з відсутністю посадових осіб ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» за фактичним місцезнаходженням. ГУ ДФС в Одеській області вчинені дії для встановлення місця розташування посадових осіб, видано наказ № 2209 від 25.03.2019 року «Про внесення змін до наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» та здійснено вихід на перевірку, проте посадові особи ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» не допустили перевіряючих до перевірки.
Ухвалою суду від 01 квітня 2019 року по справі відкрито спрощене позовне провадження з викликом сторін та призначено судове засідання.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, просив суд відмовити в задоволенні адміністративного позову в повному обсязі.
Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, 25.07.2017 року проведено державну реєстрацію приватного підприємства «ОРАНДЖ-ФРУТ» (код ЄДРПОУ 41478484) за № 1 556 НОМЕР_1 0000 063192.
05 грудня 2018 року ГУ ДФС в Одеській області, на підставі ст. 16, п. 73.3 ст. 73 ПКУ, на адресу ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» направлено запит про надання інформації (пояснень) та її документальні підтвердження (завірені належним чином копії документів), які стосуються господарських правовідносин з ПП Стар фрут , код ЄДРПОУ 42029839 та ТОВ ТД АГРО-ТРЕЙД , код ЄДРПОУ 32837481 (а.с. 50-51).
21 грудня 2018 року до ГУ ДФС в Одеській області від ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» у відповідь на запит від 29.10.2018 року № 12727/10/15-32-14-07-08 надійшов лист, в якому ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» повідомило, що запит не містить жодних законних підстав для його направлення, що є порушенням п. 73.3 ст. 73 ПК України, а тому ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» дійшло до висновку про відсутність підстав для надання документів щодо правовідносин з ТОВ ВН СЕРВИС ГРУПП та ТОВ ТД ІНВЕСТИЦІЇ ТА СПРАВА (а.с. 39-43).
09 січня 2019 року до ГУ ДФС в Одеській області від ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» у відповідь на запит від 29.10.2018 року № 15276/10/15-32-14-07-08 надійшов лист, в якому ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» повідомило, що запит не містить жодних законних підстав для його направлення, що є порушенням п. 73.3 ст. 73 ПК України, а тому ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» дійшло до висновку про відсутність підстав для надання документів щодо правовідносин з ПП Стар Фрут та ТОВ ТД АГРО ТРЕЙД (а.с. 52-56).
08 лютого 2019 року ГУ ДФС в Одеській області, на підставі пп. 20.1.4, п. 20.1 ст. 20, пп. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, зі змінами та доповненнями, на підставі доповідної записки начальника управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області Білоус М.А. від 31.01.2019 року № 72/11/15-32-14-05, видано наказ № 922 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість при здійсненні фінансово-господарський відносин з ПП СТАР ФРУТ код за ЄДРПОУ 42029839, ТОВ ТД АГРО-ТРЕЙД код за ЄДРПОУ 32837481, ТОВ ТД ІНВЕСТИЦЇ ТА СПРАВА код за ЄДРПОУ 41554088 за період з 01.07.2018 по 31.10.2018 року з 25 лютого 2019 року тривалістю 5 робочих днів (а.с. 32).
25 лютого 2019 року посадовими особами ГУ ДФС в Одеській області складено акт про відсутність за місцезнаходженням та неможливість проведення перевірки ПП ОРАНДЖ ФРУТ (а.с. 85).
26 лютого 2019 року ГУ ДФС в Одеській області складено запит № 151/11/15-32-14-05-15 про встановлення місцезнаходження ПП ОРАНДЖ ФРУТ та його посадових осіб (а.с. 58-59).
26 лютого 2019 року начальником управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області Білоус М.А. складено доповідну записку № 152/11/15-32-14-05 про продовження терміну дії наказу від 08.02.2019 року № 992 «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» до встановлення місцезнаходження посадових осіб підприємства (а.с. 86).
07 березня 2019 року начальником першого оперативного відділу ОУ ГУ ДФС в Одеській області Дашковським О. на ім`я заступника начальника ГУ ДФС в Одеській області Бондаренка А. подано службову записку, якою повідомлено про встановлення керівника ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» ОСОБА_1 .В. та телефону для зв`язку, який зобов`язався з`явитися до податкового аудиту ГУ ДФС в Одеської області для проведення перевірки підприємства (а.с. 87).
19 березня 2019 року начальником управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області Білоус М.А. на ім`я заступника начальника ГУ ДФС в Одеській області Бондаренка А. складено доповідну записку № 212/11/15-32-14-05, якою повідомлено, що в результаті проведення оперативним відділом ОУ ГУ ДФС в Одеській області заходів, було встановлено посадових осіб ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» та запропоновано внести зміни до наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 року № 992 «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» щодо строків проведення перевірки (а.с. 60-61).
25 березня 2019 року ГУ ДФС в Одеській області відповідно до вимог пп. 20.1.4, п. 20.1 ст. 20, пп. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, на підставі доповідної записки начальника управління аудиту ГУ ДФС в Одеській області Білоус М.А. від 19.03.2019 року № 212/11/15-32-14-05 , видано наказ № 2209 про внесення змін до наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» , а саме п. 1 викладено у наступній редакції: Провести документальну позапланову виїзну перевірку ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484 з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість при здійсненні фінансово-господарський відносин з ПП СТАР ФРУТ код за ЄДРПОУ 42029839, ТОВ ТД АГРО-ТРЕЙД код за ЄДРПОУ 32837481, ТОВ ТД ІНВЕСТИЦЇ ТА СПРАВА код за ЄДРПОУ 41554088 за період з 01.07.2018 по 31.10.2018 року з 26 березня 2019 року тривалістю 5 робочих днів (а.с. 31).
На підставі наказу № 2209 від 25.03.2019 року ГУ ДФС в Одеській області видано направлення на перевірку (а.с. 62-63).
26 березня 2019 року посадовими особами ГУ ДФС в Одеській області складено акт про відмову в допуску до проведення документальної виїзної позапланової перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код ЄДРПОУ 41478484, примірник якого отримано директором ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» ОСОБА_2 (а.с. 33).
Відповідно до пп. 16.1.5 п. 16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний, зокрема, подавати на належним чином оформлену письмову вимогу контролюючих органів (у випадках, визначених законодавством) документи з обліку доходів, витрат та інших показників, пов`язаних із визначенням об`єктів оподаткування (податкових зобов`язань), первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансову звітність, інші документи, пов`язані з обчисленням та сплатою податків та зборів. У письмовій вимозі обов`язково зазначаються конкретний перелік документів, які повинен надати платник податків, та підстави для їх надання.
Згідно пп. 20.1.2 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право, зокрема, для здійснення функцій, визначених законом, отримувати безоплатно від платників податків, у тому числі благодійних та інших неприбуткових організацій, усіх форм власності у порядку, визначеному законодавством, довідки, копії документів, засвідчені підписом платника або його посадовою особою та скріплені печаткою (за наявності), про фінансово-господарську діяльність, отримані доходи, видатки платників податків та іншу інформацію, пов`язану з обчисленням та сплатою податків, зборів, платежів, про дотримання вимог законодавства, здійснення контролю за яким покладено на контролюючі органи, а також фінансову і статистичну звітність у порядку та на підставах, визначених законом.
Відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право, зокрема, проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.
Згідно п. 73.3 ст. 73 ПК України контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб`єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу і повинен містити: 1) підстави для надіслання запиту відповідно до цього пункту, із зазначенням інформації, яка це підтверджує; 2) перелік інформації, яка запитується, та перелік документів, які пропонується надати; 3) печатку контролюючого органу.
Відповідно до п. 75.1 ст. 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Згідно пп. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема, виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту.
Відповідно до п. 78.4 ст. 78 ПК України про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.
Згідно п. 10 Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1245, запит щодо отримання податкової інформації від платників податків та інших суб`єктів інформаційних відносин оформляється на бланку органу державної податкової служби та підписується керівником (заступником керівника) зазначеного органу. У запиті зазначаються: посилання на норми закону, відповідно до яких орган державної
податкової служби має право на отримання такої інформації; підстави для надіслання запиту; опис інформації, що запитується, та в разі потреби перелік документів, що її підтверджують.
Виходячи з аналізу наведених норм, вимоги, які висуваються до змісту запиту, є нормативно визначеними і розширеному тлумаченню не підлягають.
Як вбачається з матеріалів справи, запити, направлені ГУ ДФС в Одеській області на адресу ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» містили вказівку на фактичну і правову підстави направлення запиту, а саме п. 73.3 ст. 73 ПК України, зазначені такі обов`язкові реквізити, як підстави для надіслання запиту (вказана норма закону, виявлені недостовірності та інформацію, яка це підтверджує), визначений перелік інформації та документів, що запитуються, види та типи конкретних документів, які витребовувались, період, за який слід надати документи, а також попереджено про строки подання вказаних документів, про наслідки їх неподання, що у сукупності свідчить про формування та надіслання запиту відповідно до приписів податкового законодавства, а тому на ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» відповідно до пп. 16.1.5 п. 16.1 ст. 16 ПК України покладався обов`язок щодо надання відповідної інформації (а.с. 50-51).
Також, з матеріалів справи вбачається, що наказ ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» , як і наказ від 25.03.2019 року № 2209 Про внесення змін до наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» містять реквізити, передбачені п. 81.1 ст. 81 ПК України.
Фактичною підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» стало ненадання ним пояснень та їх документального підтвердження на обов`язковий письмовий запит контролюючого органу, який був сформований ГУ ДФС в Одеській області на підставі податкової інформації, отриманої відповідно до статей 72, 73, 74 ПК України.
Відповідно до ст. 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
При цьому, суд не приймає до уваги посилання представника позивача на окремі дефекти запитів про надання інформації, оскільки вони не впливають на обов`язок позивача надати всю необхідну інформацію за запитами. Відсутність або неповнота посилань на конкретні джерела отримання податкової інформації не повинні розглядатися як підстава для визнання запитів такими, що не відповідають вимогам п. 73.3 ст. 73 ПК України, та, як наслідок, бути підставою для визнання наказу про проведення податкової перевірки протиправним.
Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом в постанові від 11 квітня 2019 року по справі № 804/1188/18 (провадження № К/9901/55389/18) та в постанові від 21 травня 2019 року по справі № 808/2500/17 (провадження № К/9901/47700/18).
Таким чином, ГУ ДФС в Одеській області при направленні на адресу ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» запитів про надання інформації (пояснень) та її документальні підтвердження (завірені належним чином копії документів) діяв на підставі, в порядку і у спосіб, передбачений законодавством.
Також, суд вважає необґрунтованими доводи представника позивача на те, що терміни проведення документальної планової або позапланової перевірки платника податків можуть бути перенесені у випадках та на строк, які визначені пунктом 44.5 статті 44 та пунктом 85.9 статті 85 Кодексу, з огляду на наступне.
Відповідно до абз. 1, 4, 6 п. 1.4.5 Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом ДФС від 31.07.2014 року № 22, у разі коли при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість проведення перевірки у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням, у той же день складається відповідний акт у довільній формі, що засвідчує цей факт. У такому акті рекомендується зазначати інформацію про підстави для проведення перевірки (реквізити наказу, направлень тощо), дату встановлення факту та причини неможливості проведення перевірки, адресу місцезнаходження платника податків, за якою встановлено відсутність платника, та інші фактичні обставини, що засвідчують такі факти. При цьому підрозділ органу ДФС, який здійснює (очолює) перевірку та встановив неможливість проведення перевірки у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням, протягом 2-ох робочих днів з дня, наступного за днем складання цього акта, доповідною запискою повідомляє про це керівника (його заступника або уповноважену особу) органу ДФС та передає запит на встановлення місцезнаходження платника податків до оперативного підрозділу відповідного територіального органу ДФС за основним місцем обліку платника податків. До запиту додається копія акта про неможливість проведення перевірки у зв`язку з відсутністю платника податків за місцезнаходженням, а також надається інформація про результати проведених заходів структурним підрозділом органу ДФС шляхом спілкування (телефон, пошта, факс тощо) із платником податків щодо з`ясування його фактичного місцезнаходження.
Згідно абз. 8, 10 п. 1.4.5 Методичних рекомендацій оперативний підрозділ відповідного територіального органу ДФС не пізніше 10 календарних днів з дня отримання запиту в обов`язковому порядку письмово повідомляє ініціатора запиту про проведену роботу з наданням копій отриманих у ході його виконання матеріалів. У разі встановлення місцезнаходження платника податків оперативний підрозділ органу ДФС не пізніше наступного робочого дня письмово направляє ініціатору запиту інформацію про встановлене місцезнаходження. У разі необхідності працівниками оперативного підрозділу складається відповідна довідка.
Відповідно до п. 1.2.7 Методичних рекомендацій після усунення причин, передбачених підпунктами 1.4.5-1.4.6 пункту 1.4 розділу І Методичних рекомендацій, через які своєчасно не розпочато перевірку, видається наказ про внесення відповідних змін до попереднього наказу на проведення перевірки, або видається новий наказ про її проведення (з дотриманням порядку, встановленого пунктом 1.2 розділу І Методичних рекомендацій), копія якого вручається платнику податків у встановленому Кодексом порядку.
Як вбачається з матеріалів справи, 25 лютого 2019 року посадовими особами ГУ ДФС в Одеській області складено акт про відсутність за місцезнаходженням та неможливість проведення перевірки ПП ОРАНДЖ ФРУТ , на підставі якого в подальшому 26.02.2019 року складено запит № 151/11/15-32-14-05-15 про встановлення місцезнаходження ПП ОРАНДЖ ФРУТ та його посадових осіб (а.с. 58-59, 85).
На виконання запиту від 26.02.2019 року № 151/11/15-32-14-05-15 оперативним відділом ОУ ГУ ДФС в Одеській області вчинені дії для встановлення місцезнаходження ПП ОРАНДЖ ФРУТ та його посадових осіб, про що повідомлено службовою запискою від 07.03.2019 року та на підстав чого 25 березня 2019 року видано наказ № 2209 Про внесення змін до наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» (а.с. 87, 31)
Таким чином, Головним управлінням ДФС в Одеській області термін проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» не переносились у випадках та на строк, які визначені пунктом 44.5 статті 44 та пунктом 85.9 статті 85 ПК України, Головним управлінням ДФС в Одеській області видано наказ про внесення відповідних змін до попереднього наказу на проведення перевірки, відповідно до п. 1.2.7, 1.4.5 Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом ДФС від 31.07.2014 року № 22.
За таких підстав, суд дійшов до висновку, що оскаржуваний наказ Головного управління ДФС в Одеській області № 2209 від 25.03.2019 року «Про внесення змін до наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» , був прийнятий без порушення визначеної чинним законодавством процедури призначення перевірки та за наявності передбаченої податковим законодавством підстави для її проведення.
Крім того, як вбачається з матеріалів справи та відповідно до наданих представником позивача пояснень, ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» не зверталось до суду з позовом щодо оскарження наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» .
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.
Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
На підставі вищевикладеного, розглянувши справу в межах позовних вимог на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених обставин, суд дійшов до висновку, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 77, 90, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Відмовити в задоволенні адміністративного позову приватного підприємства «ОРАНДЖ-ФРУТ» (код ЄДРПОУ 41478484, адреса місцезнаходження: 65014, м. Одеса, вул. Успенська, 22) до Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646, адреса місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) про скасування наказу Головного управління ДФС в Одеській області № 2209 від 25.03.2019 року «Про внесення змін до наказу ГУ ДФС в Одеській області від 08.02.2019 № 922» «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «ОРАНДЖ-ФРУТ» код за ЄДРПОУ 41478484» , - в повному обсязі.
Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. 295, 297 КАС України, з урахуванням особливостей, встановлених п. 15.5 Розділу VII Перехідних Положень КАС України.
Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.
Повний текст рішення складено та підписано 05 червня 2019 року.
Суддя О.А. Левчук
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2019 |
Оприлюднено | 06.06.2019 |
Номер документу | 82222034 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Левчук О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні