ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
15 квітня 2019 року 16:08Справа № 280/4826/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Бойченко Ю.П., за участю секретаря судового засідання Гавриленко А.О. та представників:
позивача: Д`ячкової Т.В.
відповідача: Піддубної О.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Транш Ті
до 1. Державної фіскальної служби України
2. Головного управління ДФС у Запорізькій області
про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
14.11.2018 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю Транш Ті (далі - позивач або ТОВ Транш Ті ) до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач 1 або ДФС України), Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області (далі - відповідач 2 або ГУ у Запорізькій області), в якій позивач просить суд (з урахуванням уточнень від 04.12.2018):
визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації від 03.04.2018 №627308/37902586, від 04.04.2018 №630294/37902586, №630297/37902586, №630235/37902586, №630213/37902586, №630275/37902586, №630286/37902586, №630292/37902586, №630247/37902586, №630301/37902586;
зобов`язати відповідача 1 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 12.03.2018 №№186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195.
Ухвалою суду від 19.11.2018 позовну заяву залишено без руху.
Ухвалою суду від 06.12.2018 відкрито загальне позовне провадження та призначено підготовче засідання на 26.12.2018.
Ухвалою суду від 26.12.2018 продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів та відкладено підготовче засідання до 12.02.2019.
12.02.2019 підготовче засідання відкладено до 25.02.2019.
25.02.2019 протокольною ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначений судовий розгляд справи по суті на 25.02.2019.
25.02.2019 у судовому засіданні оголошено перерву до 21.03.2019.
У період з 11.03.2019 по 22.03.2019 суддя Бойченко Ю.П. була відсутня на роботі, що підтверджується відповідною довідкою Запорізького окружного адміністративного суду вих. № 02-35/19/27 від 25.03.2019.
У зв`язку із відсутністю судді Бойченко Ю.П. , судове засідання призначене на 21.03.2019 перенесено на 15.04.2019 о 14:30, про що повідомлено учасників справи.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та надав пояснення, аналогічні викладеним у адміністративному позові та відповіді на відзив. Зокрема зазначає про безпідставність прийняття комісією ГУ ДФС рішень про відмову у реєстрації спірних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вказував, що реальність господарських операцій, в межах яких виписані податкові накладні, беззаперечно підтверджується первинними документами, тобто всі здійснені господарські операції є прозорими та стандартними, підтвердженими усіма обов`язковими первинними документами. Ураховуючи викладене, просить скасувати оскаржувані рішення Комісії ГУ ДФС України та зобов`язати відповідача 1 зареєструвати спірні податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Представник відповідача позов не визнав з підстав, викладених у відзиві на позов зокрема зазначає, що комісія ГУ ДФС України, діючи у відповідності до приписів Податкового кодексу України, забезпечуючи виконання покладених на неї функцій та повною мірою використовуючи надані їй законодавством права правомірно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України прийняла рішення про зупинення реєстрації податкових накладних. Вказує, що позивачем не надано документів у повному обсязі, наявність яких передбачена пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117. На підставі викладеного, вважає, що у Комісії ГУ ДФС були законні підстави для прийняття рішення про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, у зв`язку з чим просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.
Розгляд справи здійснювався за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу Акорд .
У судовому засіданні 15.04.2019, на підставі ст. 250 КАС України, судом проголошено вступну та резолютивну частину рішення.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення учасників справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -
ВСТАНОВИВ:
ТОВ Транш Ті (код ЄДРПОУ 37902586) зареєстроване 07.10.2011 як суб`єкт підприємницької діяльності - юридична особа за №1 266 102 0000 039866, та знаходиться за адресою: 71112, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шевченка, буд. 13, офіс 106.
Так, судом встановлено та матеріалами підтверджено, що між ТОВ ТРАНШ ТІ (Виконавець) та ПП ТРАНС ЛОГІСТИК (Замовник) укладено договір про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013, відповідно до умов якого передбачено обов`язок виконавця надати замовнику послуги по транспортному, транспортно-експедиційному, експедиційному обслуговуванню - перевезення вантажу та/або організація перевезення вантажу автотранспортом по території України та обов`язок замовника приймати та сплачувати належним чином надані послуги в строки та на умовах, передбачених умовами договору. Виконавець може також надавати замовнику за попередньою письмовою згодою інші транспортно-експедиційні послуги, що не суперечать законодавству. Терміни виконання робіт та їх вартість визначаються у відповідних заявках до договору про надання послуг по транспортному обслуговуванню. Оплата послуг виконавця здійснюється замовником в безготівковій формі на підставі рахунків та актів здачі - прийняття наданих послуг, підписаних сторонами. Вартість послуг визначається на підставі тарифів, вказаних в Додатку №3 до Договору або в Заявці. Остаточний розрахунок вартості наданих послуг здійснюється по фактичним показникам, зафіксованим в товарно-транспортних накладних, та відображається в акті здачі - приймання наданих послуг.
На виконання договору № 570 від 20.03.2013, згідно заявок про надання послуг по транспортному обслуговуванню: № 570/20/03/13-21.02.2018, № 570/20/03/13-17.02.2018, № 570/20/03/13-17.02.2018, № 570/20/03/13-05.02.2018, № 570/20/03/13-20.02.2018, № 570/20/03/13-18.02.2018, № 570/20/03/13-18.02.2018, № 570/20/03/13-24.02.2018, № 570/20/03/13-24.02.2018, № 570/20/03/13-23.02.2018, № 570/20/03/13-10.02.2018, № 570/20/03/13-25.02.2018, № 570/20/03/13-22.02.2018, № 570/20/03/13-10.02.2018, № 570/20/03/13-06.02.2018, № 570/20/03/13-23.02.2018, № 570/20/03/13-16.02.2018, № 570/20/03/13-09.02.2018, позивачем у березні 2018 року надані послуги з транспортування вантажу - ПП ТРАНС ЛОГІСТИК на загальну суму 185 300,00 грн., в тому числі ПДВ 30 883,33 грн., та експедиційні послуги на суму 25 700,00 грн., в тому числі ПДВ 4 283,33 грн. ПП ТРАНС ЛОГІСТИК .
Факт надання позивачем ПП ТРАНС ЛОГІСТИК підтверджується наступними актами здачі - прийняття робіт (надання послуг) та рахунками - фактури: акт № 186 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 11 500,00 грн., в тому числі ПДВ 1916,67 грн.; акт № 186 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 1 500,00 грн., в тому числі ПДВ 250,00 грн.; рахунок № СФ - 186 від 12.03.2018 на загальну суму 13 000,00 грн., в тому числі ПДВ 2166,67 грн.; акт № 187 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 30 000,00 грн., в тому числі ПДВ 5 000,00 грн.; акт № 187 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 7 500,00 грн., в тому числі ПДВ 1250,00 грн.; рахунок № СФ - 187 від 12.03.2018 на загальну суму 37 500,00 грн., в тому числі ПДВ 6 250,00 грн.; акт № 188 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 32 900,00 грн., в тому числі ПДВ 5 483,33 грн.; акт № 188 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 4 600,00 грн., в тому числі ПДВ 766,67 грн.; рахунок № СФ - 188 від 12.03.2018 на загальну суму 37 500,00 грн., в тому числі ПДВ 6 250,00 грн.; акт №189 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 30 000,00 грн., в тому числі ПДВ 5 000,00 грн.; акт № 189 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 7500,00 грн., в тому числі ПДВ 1 250,00 грн.; рахунок № СФ - 189 від 12.03.2018 на загальну суму 37 500,00 грн., в тому числі ПДВ 6 250,00 грн.; акт № 190 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 11 500,00 грн., в тому числі ПДВ 1 916,67 грн.; акт № 190 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 1 500,00 грн., в тому числі ПДВ 250,00 грн.; рахунок № СФ - 190 від 12.03.2018 на загальну суму 13 000,00 грн., в тому числі ПДВ 2 166,67 грн.; акт № 191 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1666,66 грн.; акт № 191 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 2 500,00 грн., в тому числі ПДВ 416,67 грн.; рахунок № СФ - 191 від 12.03.2018 на загальну суму 12 500,00 грн., в тому числі ПДВ 2 083,33 грн.; акт № 192 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 29 700,00 грн., в тому числі ПДВ 4 950,00 грн.; акт № 192 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 300,00грн., в тому числі ПДВ 50,00 грн.; рахунок № СФ - 192 від 12.03.2018 на загальну суму 30 000,00 грн., в тому числі ПДВ 5 000,00 грн.; акт № 193 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 9 900,00 грн., в тому числі ПДВ 1 650,00 грн.; акт № 193 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 100,00 грн., в тому числі ПДВ 16,67 грн.; рахунок № СФ - 193 від 12.03.2018 на загальну суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1666,67 грн.; акт № 194 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 9900,00 грн., в тому числі ПДВ 1 650,00 грн.; акт № 194 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 100,00 грн., в тому числі ПДВ 16,67 грн.; рахунок № СФ - 194 від 12.03.2018 на загальну суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1 666,67 грн.; акт № 195 від 12.03.2018 за послуги транспортування вантажу на суму 9 900,00 грн., в тому числі ПДВ 1650,00 грн.; акт № 195 від 12.03.2018 за експедиційні послуги на суму 100,00 грн., в тому числі ПДВ 16,67 грн.; рахунок № СФ - 195 від 12.03.2018 на загальну суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1 666,67 грн.
Господарські операції по взаємовідносинах з ПП ТРАНС ЛОГІСТИК відображені в бухгалтерському обліку на підставі первинних документів: актів здачі - прийняття робіт (надання послуг) в повному обсязі бухгалтерськими проводками:
Дт рахунку 361 Розрахунки з покупцями та замовниками контрагент ПП ТРАНС ЛОГІСТИК Кт рахунку 703 Дохід від реалізації робіт і послуг - 211 000,00 грн.
Дт рахунку 703 Дохід від реалізації робіт і послуг Кт рахунку 643 Податкові зобов`язання - 35 166,68 грн.
Дт рахунку 703 Дохід від реалізації робіт і послуг Кт рахунку791 Результат операційної діяльності - 175 833,32 грн.
Для надання послуг ТОВ ТРАНШ ТІ замовляє відповідні послуги (послуги вантажного перевезення, транспортні послуги):
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 186 від 12.03.2019 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013, ФОП Журавель С.М., згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 230-02 від 21.02.2018 на загальну суму 11 500,00 грн. в тому числі ПДВ 1 916,67 грн., актом надання послуг № 28/18 від 22.02.2018, рахунок на оплату № 28/18 від 22.02.2018 надано позивачу транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно-транспортною накладною № 4524156-007 від 21.02.18, автомобіль ДАФ НОМЕР_1 НОМЕР_2 , водій ОСОБА_4 , маса вантажу 14,504 тн. Оплата за надані послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4285 від 23.03.2018 на суму 11 500,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України ФОП ОСОБА_5 складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 13 від 22.02.2018 на загальну суму 11 500,00 гри., в тому числі ПДВ 1 916,67 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9032781764 від 27.02.2018.
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 187 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013 ФОП Сєднєв О.В., згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 144-02 від 05.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1 666,67 грн., актом надання послуг № ОУ-ООООЮЗ від 06.02.2018, рахунок на оплату № СФ-0000103 від 06.02.2018 надано позивачу транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4470694-006 від 05.02.18, автомобіль РЕНО НОМЕР_3 НОМЕР_4 , водій ОСОБА_6 , маса вантажу 6,895 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення №4397 від 19.04.2018 на суму 10 000,00 грн., та згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 205-02 від 16.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1 666,67 грн., актом надання послуг № ОУ-0000132 від 18.02.2018, рахунок-фактура № СФ-0000132 від 18.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4510634-006 від 17.02.18, автомобіль РЕНО НОМЕР_6 НОМЕР_6 , водій ОСОБА_7 , маса вантажу 6,304 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4426 від 03.05.2018 на суму 10 000,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України ФОП ОСОБА_8 , складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкові накладні № 19 від 06.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1 666,67 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9024531220 від 19.02.2018 та № 48 від 18.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1 666,67 гри., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9031704898 від 27.02.2018.
Також, для виконання комплексу робіт згідно акту № 187 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013 ТОВ ТОП ТРАНС Україна , згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом від 17.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1666,67грн., актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000246 від 18.02.2018, рахунок-фактура № СФ-0000246 від 18.02.2018 надано позивачу транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно -транспортною накладною № 4510636-006 від 17.02.18, автомобіль ДАФ НОМЕР_7 НОМЕР_8 , водій ОСОБА_9 , маса вантажу 6,501 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4315 від 28.03.2018 на суму 10 000,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України ТОВ ТОП ТРАНС Україна , складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 246 від 18.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1 666,67 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9036513422 від 05.03.2018
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 188 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013, ТОВ Українські транспортні системи, згідно договору № 011017-ІТ про надання транспортно-експедиційних послуг від 01.10.2017 та договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 208-02 від 18.02.2018 на загальну суму 12 400,00 грн. в тому числі ПДВ 2 066,67 грн., актом надання послуг № Т0060 від 18.02.2018, рахунок на оплату № Т0060 від 18.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4513989-006 від 18.02.18, автомобіль ДАФ АЕ 3038АК НОМЕР_9 , водій ОСОБА_10 , маса вантажу 6,501 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4171 від 27.02.2018 на суму 12 400,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України ТОВ Українські транспортні системи складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 22 від 18.02.2018 на загальну суму 12400,00 грн. в тому числі ПДВ 2 066,67 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9031609210 від 26.02.2018.
Також, для виконання комплексу робіт згідно акту № 188 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013 ТОВ СЕЛТОС , згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 209-02 від 17.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1666,67 грн., актом надання послуг № ОУ-0000069 від 19.02.2018, рахунок-фактура №СФ-0000069 від 19.02.2018 надано позивачу транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4513991-006 від 18.02.2018, автомобіль РЕНО АЕ 2474ІК НОМЕР_10 , водій ОСОБА_11 , маса вантажу 6,501 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4286 від 23.03.2018 на суму 10 000,00 грн., та згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 222-02 від 20.02.2018, на загальну суму 10 500,00 грн. в тому числі ПДВ 1 750,00 грн., актом надання послуг № ОУ-0000059 від 21.02.2018, рахунок-фактура № СФ-0000059 від 21.02.2018 надано транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортними накладними № 4519723-007 від 20.02.2018 та № 4519723-0019 від 20.02.2018, автомобіль Volvo НОМЕР_11 НОМЕР_12 , водій ОСОБА_12 , маса вантажу 3,094 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4302 від 27.03.2018 на суму 10 500,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України ТОВ СЕЛТОС , складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкові накладні № 27 від 19.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1666,67грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за №9038406482 від 06.03.2018 та № 29 від 21.02.2018 на загальну суму 10 500,00 грн. в тому числі ПДВ 1750,00 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9038407994 від 06.03.2018.
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 189 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013 ТОВ СЕЛТОС , згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 250-02 від 23.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1 666,67 грн., актом надання послуг № ОУ-0000070 від 24.02.2018, рахунок-фактура № СФ-0000070 від 24.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортними накладними № 4530094-007 від 23.02.18, автомобіль Volvo НОМЕР_11 НОМЕР_12 , водій ОСОБА_12 , маса вантажу 0,234 тн. та № 4530094-006 від 23.02.18, автомобіль Volvo НОМЕР_11 НОМЕР_12 , водій ОСОБА_12 , маса вантажу 5,516 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4312 від 27.03.2018 р. на суму 10 000,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України ТОВ СЕЛТОС , складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 32 від 24.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1 666,67 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9044569205 від 14.03.2018.
Також, для виконання комплексу робіт згідно акту № 189 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013 ТОВ ТОП ТРАНС Україна , згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом від 24.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1666,67 грн., актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000305 від 24.02.2018, рахунок-фактура № СФ-0000305 від 24.02.2018 позивачу надано транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно-транспортною накладною № 4533191-006 від 24.02.18, автомобіль ДАФ НОМЕР_7 НОМЕР_8 , водій ОСОБА_9 , маса вантажу 6,501 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4394 від 18.04.2018 на суму 10 000,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України ТОВ ТОП ТРАНС Україна , складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 305 від 24.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1 666,67 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9039557495 від 07.03.2018.
Також, для виконання комплексу робіт згідно акту № 189 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013 ТОВ Транс-Карпати-М , згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 249-02 від 23.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1666,67 грн., що засвідчується, підписаним сторонами та скріпленим печатками, актом надання послуг № 26/02 від 26.02.2018, рахунок на оплату № 26/02 від 26.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4530854-006 від 24.02.18, автомобіль Мерседес НОМЕР_26 НОМЕР_27, водій ОСОБА_13 , маса вантажу 6,501 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4303 від 27.03.2018 на суму 10 000,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України ТОВ Транс-Карпати-М складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 77 від 26.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1666,67 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за №9042710599 від 13.03.2018.
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 190 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013, ФОП ОСОБА_15, згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 175-02 від 10.02.2018 на загальну суму 11 500,00 грн. в тому числі ПДВ 1916,67 грн., актом надання послуг № 300 від 11.02.2018, рахунок на оплату № 208 від 11.02.2018 позивачу надано транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4489107-007 від 10.02.18, автомобіль ДАФ НОМЕР_13 НОМЕР_14 , водій ОСОБА_14 , маса вантажу 17,042 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4398 від 19.04.2018 на суму 11500,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України, ФОП ОСОБА_15 складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 77 від 11.02.2018 на загальну суму 11 500,00 грн., в тому числі ПДВ 1916,67 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9030222029 від 25.02.2018.
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 191 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013, ФОП Гороховський О.В., згідно договору-заявки на перевезення вантажу автомобільним транспортом № 259-02 від 24.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1666,67 грн., актом надання послуг № 58 від 26.02.2018, рахунок на оплату № 58 від 26.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4537225-006 від 25.02.18, автомобіль Рено НОМЕР_15 НОМЕР_16 , водій ОСОБА_16 , маса вантажу 6,501 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4299 від 27.03.2018 на суму 10 000,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України, ФОП ОСОБА_17 , складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну від 26.02.2018 на загальну суму 10 000,00 грн. в тому числі ПДВ 1666,67 гри., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за №9033590416 від 28.02.2018.
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 192 від 12.03.2018, за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013, ТОВ МІКРОТЕН ГП , згідно договору № 0112/2017 про надання транспортно-експедиційних послуг від 01.12.2017 на загальну суму 9900,00 грн. в тому числі ПДВ 1650,00 грн., актом надання послуг № Т00021 від 06.02.2018, рахунок на оплату № Т00021 від 06.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4473068 від 06.02.18, автомобіль РЕНО НОМЕР_17 НОМЕР_18 , маса вантажу 11,960 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4084 від 09.02.2018 на суму 9 900,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України, ТОВ МІКРОТЕН ГП , складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 15 від 06.02.2018 на загальну суму 9900,00 грн. в тому числі ПДВ 1650,00 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9021606761 від 14.02.2018.
Також, ТОВ Українські транспортні системи ЛТД , згідно договору № 011017-1Т про надання транспортно-експедиційних послуг від 01.10.2017 на загальну суму 19800,00 грн. в тому числі ПДВ 3300,00 грн., актами надання послуг № Т0050 від 12.02.2018, рахунок на оплату № Т0050 від 12.02.2018 та № Т0068 від 22.02.2018, рахунок на оплату № Т0068 від 22.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортними накладними № 4487375 від 10.02.2018, автомобіль РЕНО НОМЕР_19 НОМЕР_20 , водій Полисвіт, маса вантажу 9,621 тн. та № 4525902 від 22.02.2018, автомобіль ДАФ НОМЕР_21 НОМЕР_28, водій Крупа, маса вантажу 8,870 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4120 від 20.02.2018 на суму 9 900,00 грн. та № 4194 від 02.03.2018 на суму 9 900,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України, ТОВ Українські транспортні системи ЛТД , складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкові накладні № 6 від 12.02.2018 на загальну суму 9 900,00 грн., в тому числі ПДВ 1650,00 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9030023379 від 12.02.2018 та № 27 від 22.02.2018 на загальну суму 9900,00 грн., в тому числі ПДВ 1650,00 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9031606117 від 26.02.2018.
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 193 від 12.03.2018 за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013, ТОВ Українські транспортні системи ЛТД , згідно договору № 011017-1Т про надання транспортно-експедиційних послуг від 01.10.2017 на загальну суму 9 900,00 грн. в тому числі ПДВ 1650,00 грн., актом надання послуг № Т0069 від 23.02.2018, рахунок на оплату № Т0069 від 23.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4529804 від 23.02.18, автомобіль РЕНО НОМЕР_19 НОМЕР_20 , водій Полисвіт, маса вантажу 9,442 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4194 від 02.03.2018 на суму 9 900,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України, ТОВ Українські транспортні системи ЛТД складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 28 від 23.02.2018 на загальну суму 9 900,00 грн. в тому числі ПДВ 1650,00 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9031612117 від 26.02.2018.
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 194 від 12.03.2018, за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013, ТОВ Українські транспортні системи ЛТД , згідно договору № 011017-1Т про надання транспортно-експедиційних послуг від 01.10.2017 на загальну суму 9900,00 грн. в тому числі ПДВ 1650,00 грн., що засвідчується, підписаним сторонами та скріпленим печатками, актом надання послуг № Т0059 від 17.02.2018, рахунок на оплату № Т0059 від 17.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4506678 від 16.02.18 р., автомобіль РЕНО НОМЕР_22 НОМЕР_23 , водій Полисвіт, маса вантажу 11,503 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4171 від 27.02.2018 на суму 9 900,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України, ТОВ Українські транспортні системи ЛТД складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 21 від 17.02.2018 на загальну суму 9 900,00 грн. в тому числі ПДВ 1 650,00 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9031625156 від 26.02.2018.
Для виконання комплексу робіт згідно акту № 195 від 12.03.2018, за договором про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013 ТОВ Українські транспортні системи ЛТД , згідно договору № 011017-1Т про надання транспортно-експедиційних послуг від 01.10.2017 на загальну суму 9900,00 грн. в тому числі ПДВ 1650,00 грн., актом надання послуг № Т0049 від 12.02.2018, рахунок на оплату № Т0049 від 12.02.2018 позивачу надані транспортні послуги. Факт надання транспортних послуг підтверджується товарно - транспортною накладною № 4483818 від 09.02.2018, автомобіль РЕНО НОМЕР_24 НОМЕР_25 , водій Бондарук, маса вантажу 18,039 тн. Оплата за послуги здійснювалась у безготівковій формі згідно платіжного доручення № 4120 від 20.02.2018 на суму 9 900,00 грн. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України, ТОВ Українські транспортні системи ЛТД складено та надано ТОВ ТРАНШ ТІ податкову накладну № 7 від 12.02.2018 на загальну суму 9 900,00 грн. в тому числі ПДВ 1650,00 грн., зареєстровану в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за № 9029978441 від 23.02.2018.
Відповідно до приписів п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України, позивачем при здійсненні господарських операцій на дату оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг - акт здачі-приймання наданих послуг складено наступні податкові накладні:
№ 186 від 12.03.2018 на загальну суму 13 000,00 грн., в тому числі ПДВ 2166,67 грн.
№ 187 від 12.03.2018 на загальну суму 37 500,00 грн., в тому числі ПДВ 6250,00 грн.
№ 188 від 12.03.2018 на загальну суму 37500,00 грн., в тому числі ПДВ 6250,00 грн.
№ 189 від 12.03.2018 на загальну суму 37 500,00 грн., в тому числі ПДВ 6250,00 грн.
№ 190 від 12.03.2018 на загальну суму 13 000,00 грн., в тому числі ПДВ 2166,67 грн.
№ 191 від 12.03.2018 на загальну суму 12 500,00 грн., в тому числі ПДВ 2083,33 грн.
№ 192 від 12.03.2018 на загальну суму 30 000,00 грн., в тому числі ПДВ 5000,00 грн.
№ 193 від 12.03.2018 на загальну суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1666,67 грн.
№ 194 від 12.03.2018 на загальну суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1666,67 грн.
№ 195 від 12.03.2018 на загальну суму 10 000,00 грн., в тому числі ПДВ 1666,67 грн.
Відповідно до Квитанцій від 27.03.2018, реєстрація вищезазначених ПН зупинена. Відповідно до інформації, зазначеній у Квитанціях, направлених ДФС України через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України, версія 2.2.16.57: відповідно до п.201.16. ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 49.41 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.п. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. ПН відповідають вимогам пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН.
Позивачем, на підставі п. 14 Постанови КМУ Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 117 від 21.02.2018 (далі - Постанова № 117), та п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) направлено письмові пояснення з копіями документів що підтверджують реальність фінансово-господарських операцій, за наслідками яких було складено відповідні податкові накладні, а також додано копії первинних документів, що підтверджують походження послуг, які в подальшому були реалізовані ПП ТРАНС ЛОГІСТИК , а саме: копія договору оренди нежитлового приміщення; копія договору про надання послуг по транспортному обслуговуванню № 570 від 20.03.2013 та додатків до нього; заявки про надання послуг по транспортному обслуговуванню; копії рахунків - фактури від 12.03.2018 № СФ - 186, № СФ - 187, № СФ - 188, № СФ - 189, № СФ - 190, № СФ - 191, № СФ - 192, № СФ - 193, № СФ - 194, № СФ - 195; копії актів здачі - прийняття робіт (надання послуг) від 12.03.2018 № 186, № 187, № 188, № 189, № 190, № 191, № 192, № 193, № 194, № 195; копії договорів, договорів - заявок на перевезення вантажу автомобільним транспортом з перевізниками; копії актів здачі - прийняття робіт (надання послуг) перевізниками; копії рахунків - фактури перевізників; копії товарно-транспортних накладних; копії платіжних доручень.
Однак, рішенням Комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: від 03.04.2018 №627308/37902586, від 04.04.2018 №630294/37902586, від 04.04.2018 №630297/37902586, від 04.04.2018 №630235/37902586, від 04.04.2018 №630213/37902586, від 04.04.2018 №630275/37902586, від 04.04.2018 №630286/37902586, від 04.04.2018 №630292/37902586, від 04.04.2018 №630247/37902586, від 04.04.2018 №630301/37902586 позивачу відмовлено у реєстрації зазначених податкових накладних.
Підставою вказаних рішень зазначено, що платником податку не надано контролюючому органу договорів, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них.
Підставою для прийняття рішення від 03.04.2018 №627308/37902586 зазначено, що платником податку не надано контролюючому органу первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Вважаючи прийняті відповідачем 2 рішення протиправним позивач звернувся до суду із даним позовом про їх скасування та зобов`язання відповідача 1 зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Ураховуючи викладене, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України).
Відповідно до підпункту 16.1.2, 16.1.3 пункт 16.1 статті 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Відповідно до підпунктів а, б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається згідно з приписами норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті188 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна є електронним документом, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 зазначеного вище Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Аналогічні приписи наведені у підпункті 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
21 лютого 2018 року постановою Кабінету Міністрів України № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено таке.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 12).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, який включає Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів, які складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС) (пункти 18 та 19 Порядку).
Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 20 Порядку).
Згідно з пунктом 23 Порядку, комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку: щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу; щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку (пункт 27).
Організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - комісії контролюючих органів), а також права та обов`язки її членів визначаються Порядком роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС) (пункт 2 Порядку).
Комісія контролюючого органу діє в межах повноважень, визначених у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пункт 3 Порядку).
Рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена (пункт 19 Порядку).
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.
Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація податкових накладних була зупинена у зв`язку з тим, що ПН/РК відповідає вимогам п.п. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку та пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку .
Так, згідно з пп. 1.6. п.1. Критеріїв ризиковості платника податку, оприлюднених листом ДФС України від 21.03.2018 № 959/99-99-07-18, комісії Головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: 1) платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); 2) дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; 3) платник податку-юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); 4) платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; 5) платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; 6) платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України; 7) наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Разом з цим, у листі Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 Критерії ризиковості платника податку , зокрема, зазначено: зокрема, зазначено: 1. податкові накладні/розрахунки коригування, складені платниками податку, перевіряються на відповідність ознакам ризиковості здійснення операцій: якщо: … 2.1. обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку(ий) подано на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 відсотків загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС відповідно до додатка, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється)…. .
Разом з цим, встановити із наявної в матеріалах справи копії квитанції, які саме із перелічених критеріїв пп. 1.6. п.1. та пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку стосуються позивача не можливо.
Також, під час розгляду справи судом, відповідачами не було надано суду жодних доказів щодо приналежності позивача до перелічених категорій ризикових платників податків.
Між іншого, суд зауважує, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.
Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 по справі №822/1878/18.
Відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
За таких обставин, суд вважає необґрунтованим посилання контролюючого органу на п.п. 2.1 п. 2 та пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку як на підставу зупинення реєстрації податкових накладних з огляду на те, що лист ДФС України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, яким оприлюднено дані критерії, не є нормативно-правовим актом.
Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Так, судом встановлено, що підставою для відмови у реєстрації податкових накладних є надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Аналіз наведених правових норм дає підстав для висновку, що і рішення Комісії Державної фіскальної служби України повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт критеріїв оцінки без наведення відповідного підпункту є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Як зазначено вище, оскаржувані рішення вмотивовані неподання позивачем копій документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Вказані переліки помічені хрестиком без наявності відповідних підкреслень, як того вимагає форма рішення чи будь-яких дописів з конкретизацією відсутніх документів.
Разом з цим, сукупність первинних документів, наданих до матеріалів справи, не дають підстав для сумніву щодо дійсності укладеного договору про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013, на виконання вимог якого складені спірні податкові накладні.
У відзиві контролюючий орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкових накладних посилається на наступне.
У наданому пакеті документів відсутній договір з замовником перевезень ПП Транс Логістик № 1310 від 13.10.2014 та відсутній документ щодо отримання оплати від замовника перевезень ПП Транс Логістик , надання яких передбачено пунктами 13,14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117.
Також, позивачем порушено ст. 187, 188, 201, 200 Податкового кодексу України при оформленні актів здачі-прийняття робіт від 12.03.2018, які по суті включають в себе перевезення фактично виконані у лютому 2018 року, проте акти складаються лише 12.03.2018. Дана послуга фактично надавалась позивачем у лютому місяці, що є неправомірним та порушенням податкової дисципліни.
Суд зазначає, що вказаний у відзиві договір з замовником перевезень ПП Транс Логістик № 1310 від 13.10.2014 про обов`язковість якого стверджує контролюючий орган жодним чином не стосується господарської діяльності, у межах якої виписані спірні податкові накладні. Однак, як зазначалось вище, позивачем після отримання квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних до контролюючого органу направлявся договір про надання послуг з транспортного обслуговування №570 від 20.03.2013.
Більш того, суд зауважує, що в оскаржуваних рішеннях про відмову у реєстрації податкової накладної не було відмічено, що підставою для його прийняття стала відсутність рахункових документів, а тому посилання відповідачів наразі на такі обставини суд вважає безпідставним.
На думку суду, позивачем надано всі необхідні та достатні документи для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних від 12.03.2018 №186, від 12.03.2018 №187, від 12.03.2018 №188, від 12.03.2018 №189, від 12.03.2018 №190, від 12.03.2018 №191, від 12.03.2018 №192, від 12.03.2018 №193, від 12.03.2018 №194, від 12.03.2018 №195 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Суд акцентує увагу, що в порядку виконання обов`язку, встановлено частиною другою статті 77 КАС України, відповідачами не спростовано фактичне виконання спірних операцій та не доведено зворотного.
Оцінюючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку, що рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.04.2018 №627308/37902586, від 04.04.2018 №630294/37902586, від 04.04.2018 №630297/37902586, від 04.04.2018 №630235/37902586, від 04.04.2018 №630213/37902586, від 04.04.2018 №630275/37902586, від 04.04.2018 №630286/37902586, від 04.04.2018 №630292/37902586, від 04.04.2018 №630247/37902586, від 04.04.2018 №630301/37902586 є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо позовних вимог про реєстрацію податкових накладних, слід зазначити, що відповідно до підпункту 201.16.4. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:
а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, з 01 січня 2018 року пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України викладено в новій редакції, згідно якої реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з пунктів 19, 20 Порядку №1246, в редакцій на час вирішення спору по суті, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;
набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);
неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Таким чином, законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов`язання ДФС зареєструвати податкову накладну в ЄРПН.
Відтак, оскільки рішення Комісії ГУ ДФС України про відмову у реєстрації податкових накладних від 03.04.2018 №627308/37902586, від 04.04.2018 №630294/37902586, від 04.04.2018 №630297/37902586, від 04.04.2018 №630235/37902586, від 04.04.2018 №630213/37902586, від 04.04.2018 №630275/37902586, від 04.04.2018 №630286/37902586, від 04.04.2018 №630292/37902586, від 04.04.2018 №630247/37902586, від 04.04.2018 №630301/37902586 підлягають скасуванню, то, відповідно, з урахуванням положень пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов`язання відповідача 1 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 12.03.2018 №186, від 12.03.2018 №187, від 12.03.2018 №188, від 12.03.2018 №189, від 12.03.2018 №190, від 12.03.2018 №191, від 12.03.2018 №192, від 12.03.2018 №193, від 12.03.2018 №194, від 12.03.2018 №195.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Отже, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідачі, як суб`єкт владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довили правомірності своїх рішень, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 139, 241, 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Транш Ті задовольнити.
2. Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.04.2018 №630294/37902586, від 04.04.2018 №630297/37902586, від 04.04.2018 №630235/37902586 від 04.04.2018 №630213/37902586, від 04.04.2018 №630275/37902586, від 03.04.2018 №627308/37902586, від 04.04.2018 №630286/37902586, від 04.04.2018 №630292/37902586, від 04.04.2018 №630247/37902586, від 04.04.2018 №630301/37902586.
3. Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю Транш Ті (71112, Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Шевченка, буд. 13, код ЄДРПОУ 37902586) від 12.03.2018 №186, від 12.03.2018 №187, від 12.03.2018 №188, від 12.03.2018 №189, від 12.03.2018 №190, від 12.03.2018 №191, від 12.03.2018 №192, від 12.03.2018 №193, від 12.03.2018 №194, від 12.03.2018 №195.
4. Судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 17620 (сімнадцять тисяч шістсот двадцять) гривень 00 копійок присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Транш Ті (71112, Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Шевченка, буд. 13, код ЄДРПОУ 37902586) солідарно за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; ЄДРПОУ 39292197) та Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166; код ЄДРПОУ 39396146).
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення у повному обсязі складено та підписано 10.06.2019.
Суддя Ю.П. Бойченко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2019 |
Оприлюднено | 11.06.2019 |
Номер документу | 82285141 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні