Постанова
від 11.06.2019 по справі 540/2075/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 червня 2019 р.м.ОдесаСправа № 540/2075/18 Головуючий в 1 інстанції: Морська Г.М.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Потапчука В.О.

суддів: Шляхтицького О.І. , Семенюка Г.В.

розглянувши у письмовому провадженні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2018 року прийнятого у відкритому судовому засіданні о 15:36 год. (суддя:Морська Г.М.) у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Максвелл Агро" до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування Наказу

В С Т А Н О В И В :

Короткий зміст позовних вимог.

У жовтні 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Максвелл Агро" (далі за текстом - ТОВ "Максвелл Агро", позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (далі - ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, відповідач/скаржник), в якому просить скасувати наказ №1001 від 25 вересня 2018 року про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки позивача.

В обґрунтування позовних вимог товариством зазначено, що відповідачем видано наказ №1001 від 25 вересня 2018 року про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки позивача. Вказаний наказ позивач вважає протиправним, виданим без належної правової підстави. Так, відповідно до Наказу №1001 від 25 вересня 2018 року підставою для призначення позапланової документальної невиїзної перевірки став п.п 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 та ст. 79 ПК України. На думку позивача для здійснення документальної позапланової невиїзної перевірки, контролюючий орган спочатку повинен надати письмовий запит позивачу про надання пояснень та їх документального підтвердження стосовно здійснення взаємовідносин з контрагентами, і лише після отримання відповідної інформації або відмови у наданні пояснень, відповідач повинен був призначити перевірку. Письмовий запит відповідач про надання інформації та її документальне підтвердження позивачу не надавав. Тому вважає, що неправомірність призначення документальної позапланової невиїзної перевірки позивача підтверджується відсутністю належним чином оформленого обов`язкового письмового запиту відповідача, в якому б останній посилався на отримання інформації, що свідчить про порушення позивачем законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Крім того, протиправність оскаржуваного наказу обґрунтовує неповідомленням позивача про проведення такої перевірки у строки, визначені податковим законодавством. Також стверджує про відсутність у податкового органу підстав для прийняття наказу № 1001 від 25 вересня 2018 року, оскільки відповідачем уже призначена позапланова виїзна документальна перевірка ТОВ "Максвелл Агро" наказом № 972 від 14 вересня 2018 року, яка в тому числі охоплює той самий період діяльності позивача із тими самими контрагентами.

Короткий зміст рішення суду першої інстанції.

Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2018 року адміністративний позов ТОВ "Максвелл Агро" задоволено.

Короткий зміст вимог апеляційної скарги.

Не погоджуючись з вказаним рішенням ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі звернулося до суду з апеляційною скаргою, у якій зазначено, що рішення винесено з порушенням норм матеріального та процесуального права, у зв`язку з чим скаржник просить скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким у задоволенні адміністративного позову відмовити.

Окрім того, скаржник зазначає, що твердження ТОВ "Максвелл Агро" про не надання запитів та відсутності підстав для проведення перевірки згідно наказу ТУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі № 25 вересня 2018 року №1001 не відповідає дійсності, оскільки контролюючим органом були направлені запити, однак відповіді надані не у повному обсязі. За результатами розгляду наданих документів та відповідей ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі наказом від 14 вересня 2018 року № 972 призначено проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Максвелл Агро". Перевірка повинна була проводитись з 18 вересня 2018 року по 20 вересня 2018 року. У зв`язку з ненаданням документів через втрату складено Акт "Про ненадання документів під час проведення перевірки ТОВ "Максвелл Агро" та неможливість проведення перевірки" № 2285/21-22-14-06 від 20 вересня 2018 року та наказом ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі від 21 вересня 2018 року № 993 перенесено терміни проведення перевірки з 20 вересня 2018 року до дати відновлення документів. Таким чином, перевірка згідно наказу від 14 вересня 2018 року № 972 припинена. Так як, ТОВ "Максвелл Агро" на запити відповідача частково надані копії первинних бухгалтерських документів, наказом ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі від 25 вересня 2018 року №1001 прийнято рішення про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "Максвелл Агро". Крім того, ТОВ "Максвелл Агро" надіслано рекомендованим листом із повідомленням про вручення за податковою адресою підприємства письмове повідомлення про дату початку та місце проведення документальної позапланової невиїзної перевірки від 25 вересня 2018 року, копію наказу від 25 вересня 2018 року №1001, повідомлення про запрошення платника податків до кабінету прийому громадян ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі.

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 08 квітня 2019 року поновлено управлінню строк на звернення до суду з апеляційною скаргою, відкрито апеляційне провадження у справі.

Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Справу розглянуто відповідно ст. 311 КАС України в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами у зв`язку з неприбуттям жодного з учасників справи у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

Обставини справи.

ТОВ "Максвелл Агро" зареєстроване юридичною особою 27 листопада 2015 року та, як платник податків, перебуває на обліку у Херсонському ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області (Чаплинське відділення).

На адресу позивача контролюючим органом направлені запити:

1. від 04 квітня 2016 року №3093/21-03-12-01 про надання документальних підтверджень та пояснень щодо проведених фінансово-господарських операцій з ТОВ "ОТРАДА-Агро" (33511359), ТОВ "АГОТОК ЛТД" (32809847), ТОВ "УКРАГРОСОЛІД ІНТЕРНЕШНЛ" (40144993) за лютий 2016 року.

Позивачем надано відповідь від 15 квітня 2016 року №1/15-04 з копіями підтверджуючих документів на 87 аркушах, при цьому документи надано не в повному обсязі, сертифікати походження товару відсутні.

2. від 20 квітня 2016 року №422/10/21-03-12-01-14 про надання документальних підтверджень та пояснень щодо проведених фінансово-господарських операцій з ПП "Грін Ліф" ( 31293345 ) та неіснуючого контрагента з ІПН " 400000000000" з питання включення до складу податкового кредиту в декларації з ПДВ за березень 2016 року,

Відповідь підприємством не надано.

3. від 28 жовтня 2017 року №1940/10/21-22-14-06-19 про надання документів, що безпосередньо стосуються господарських відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків (їх відображення в обліку та звітності) з ТОВ "ІК "Плазма Плюс" (код 39557886) за квітень 2016, ТОВ "Укртрейд Альянс" (код 40033864) за квітень 2016 року, ТОВ "Укрстройагропроект" (код 38481193) за березень - червень 2016 року.

Відповідь Товариством не надана. Лист повернуто поштою за закінченням терміну зберігання.

Судом встановлено, що вказаний запит направлений не на адресу ТОВ "Максвелл Агро" (75200, Херсонська обл., Чаплинський район, с.м.т. Чаплинка, вул. Кудрі, б.3Г), а на адресу м. Херсон, вул. Московська, буд.9/7.

4. від 14 лютого 2017 року №360/10/21-22-12-01-08 про надання документів, що безпосередньо стосуються господарських відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків (їх відображення в обліку та звітності) з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями у грудні 2016 року.

Вказаний запит також направлений не на адресу Товариства, у зв`язку з чим відповідь не надана. Лист повернуто поштою за закінченням терміну зберігання.

5. від 05 грудня 2017 року №6222/10/21-22-12-01-08 за березень-червень по взаємовідносинам з контрагентами-постачальниками ПП ВК "Цемент" (код 35870029) за березень, травень, червень 2017 року, ПП "Добробут Трейд" (код 40408526) за квітень 2017, ПП "Колос" (код 38045027) за квітень-травень 2017 року.

На вказаний письмовий запит позивачем надано відповідь (лист від 22 січня 2018 року, вх.№677/7) не в повному обсязі, а саме: не надано регістрів бухгалтерського обліку по рахунку 631, 361, копії товарно-транспортних накладних надані в неналежному вигляді, неможливо ідентифікувати транспортні засоби, тощо.

6. від 13 серпня 2018 року №9042/10/21-22-14-06-16 за квітень 2018 року про надання документів, що безпосередньо стосуються господарських відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків (їх відображення в обліку та звітності) з ТОВ "Домінон" (код 41386509).

Позивачем надана відповідь від 28 серпня 2018 року №13 без підтверджуючих документів.

За результатами розгляду наданих позивачем документів та відповідей Головним управлінням ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі наказом від 14 вересня 2018 року № 972 на підставі ст.20, п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78, п. 79.1, п. 79.2, п. 79.3 ст. 79 ПК України призначено проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Максвелл Агро" (код 40144993) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на прибуток підприємства за 2016, 2017 роки та податку на додану вартість за звітні (податкові) періоди лютий-червень, серпень, грудень 2016 року, березень - червень 2017 року, квітень 2018 року по взаємовідносинам з контрагентами - постачальниками: ТОВ "ІК "Плазма Плюс" (код 39557886) за лютий, квітень 2016 року, ТОВ "Укртрейд Альянс" (код 40033864 ) за лютий, квітень, серпень 2016 року, ТОВ "Укрстройагропроект" (код 38481193) за лютий - червень 2016 року, серпень 2016 року, грудень 2016 року, ТОВ "Рост - Херсон" (код 38151336) за лютий 2016 року, ГІП ВК "Цемент" (код 35870029) за березень, травень, червень 2017 року, ПП "Добробут Трейд" (код 40408526 ) за квітень 2017 року, ПП "Колос" (код 38045027) за квітень - травень 2017 року, ТОВ "Домінон" (код 41386509 ) за квітень 2018 року та з постачальником (ІПН " 400000000000") за березень 2016 року, подальшого використання (реалізації) придбаних у контрагентів - постачальників товарів/послуг, відображення здійснених фінансово - господарських операцій у податковій звітності.

Зі змісту наказу слідує, що проведення перевірки призначено з 18 вересня 2018 року по 20 вересня 2018 року.

18 вересня 2018 року в день початку перевірки, головному бухгалтеру ТОВ "Максвелл Агро" ОСОБА_1 під підпис вручено копію наказу від 14 вересня 2018 року №972 та ознайомлено з направленням на перевірку від 17 вересня 2018 року № 575.

Крім того, 18 вересня 2018 року на вимогу головного бухгалтера ОСОБА_1 . у зв`язку з тим, що документи за перевіряємий період знаходяться в іншому приміщенні, ревізором на підставі пунктів 20.1.2, 20.1.6 пункту 20.1 статті 20 розділу І, пункту 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України надано запит про надання інформації з питань, документальне підтвердження з яких не надано у відповідях ТОВ "Максвелл Агро" на запити Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі, а саме: надати документи по взаємовідносинам з ТОВ "Інноваційна компанія "Плазма-Плюс" за квітень 2016 року, ТОВ "Рост-Херсон" за лютий 2016 року; ТОВ "Укртрейд Альянс" за квітень, серпень 2016 року, ТОВ "Укрстройагропроект" за лютий, березень, квітень, травень, червень, серпень, грудень 2016 року; ТОВ "Домінон" за квітень 2018 року; ПП "Колос" за квітень, травень 2017 року та контрагентом з не існуючим ІПН " 400000000000" за березень 2016 року, а також надати пояснення з виявлених під час аналізу наявних документів розбіжностей по ПП "КОЛОС" та ПП "ВК Цемент".

Термін на виконання запиту встановлено 19 вересня 2018 року.

Сторони домовились про надання витребуваних контролюючим органом документів 20 вересня 2018 року.

Листом-повідомленням від 19-20 вересня 2018 року Товариством повідомлено контролюючий орган про втрату документів під час їх перевезення з місця зберігання та в підтвердження надано копію витягу з Єдиного реєстру судових розслідувань. В листі вказано, що 19 вересня 2018 року у ввечері відбулася крадіжка із автомобіля фінансових та бухгалтерських документів ТОВ "Максвелл Агро" в смт. Чаплинка, а саме: договори, видаткові накладні, податкові накладні, рахунки, платіжні відомості, банківські виписки, товарно-транспортні накладні за 2016, 2017, 2018 роки з контрагентами постачальниками щодо яких призначена перевірка.

У зв`язку з ненаданням документів через втрату складено акт "Про ненадання документів під час проведення перевірки ТОВ "Максвелл Агро" та неможливість проведення перевірки" № 2285/21-22-14-06 від 20 вересня 2018 року.

На підставі викладеного наказом Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі від 21 вересня 2018 року № 993 перенесено терміни проведення перевірки до дати відновлення документів відповідно до вимог, визначених п.44.5 ст.44 Податкового кодексу України.

Копію наказу ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі від 21 вересня 2018 року № 993 надіслано рекомендованим листом із повідомленням про вручення за податковою адресою підприємства вул. Кудрі, буд. 3-Г, смт. Чаплинка, Херсонська область, 75200 (номер поштового відправлення 7302200461080 від 25.09.2018), яке отримано 28 вересня 2018 року.

Наказом ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі №1001 від 25 вересня 2018 року призначена документальна позапланова невиїзна перевірка ТОВ "Максвелл Агро" з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на прибуток підприємств за 2016 - 2017 роки та податку на додану вартість по взаємовідносинам з контрагентами - постачальниками: ТОВ "ІК Плазма Плюс", ТОВ "Укртрейд Альянс", ПП ВК "Цемент", ПП "Добробут Трейд", ПП "Колос".

Наказ №1001 від 25 вересня 2018 року направлений на податкову адресу позивача.

Вказаний наказ позивач вважає протиправним та просить скасувати, що і стало підставою для звернення до суду з даним позовом.

Висновок суду першої інстанції.

Задовольняючи адміністративний позов суд першої інстанції виходив з того, що податковий орган сам визнав недостатність первинних документів для проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "Максвелл Агро" з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на прибуток підприємств за 2016 - 2017 роки та податку на додану вартість по взаємовідносинам з контрагентами - постачальниками: ТОВ "ІК Плазма Плюс", ТОВ "Укртрейд Альянс", ПП ВК "Цемент", ПП "Добробут Трейд", ПП "Колос", таким чином, суд дійшов до висновку про неправомірність прийнятого наказу №1001 від 25 вересня 2018 року "Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "Максвелл Агро".

Колегія суддів вважає такий висновок суду першої інстанції правильним та таким, що відповідає вимогам Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України (надалі по тексту - КАС України) та Податковому кодексу України (надалі по тексту - ПК України).

Джерела права й акти їх застосування.

Статтею 75 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом.

Згідно п.п.78.1, 78.4 ст.78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема 78.1.4. виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Відповідно п.п.42.1, 42.2 ст. 42 ПК України податкові повідомлення - рішення, податкові вимоги або інші документи, адресовані контролюючим органом платнику податків, повинні бути складені у письмовій формі, відповідним чином підписані та у випадках, передбачених законодавством, завірені печаткою такого контролюючого органу.

Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Особливості проведення документальної невиїзної перевірки передбачені ст.79 ПК України, відповідно до якої документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності підстав для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови вручення платнику податків (його представнику) у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки.

Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов`язкова.

Оцінка суду.

З наведених норм слідує, що законодавцем передбачений чіткий порядок та умови, які мають передувати призначенню та проведенню документальної перевірки.

Згідно п.44.5 ст. 44 ПК України, у разі неможливості проведення перевірки платника податків у випадках, передбачених цим підпунктом, терміни проведення таких перевірок переносяться до дати відновлення та надання документів до перевірки в межах визначених цим підпунктом строків.

Як вбачається з матеріалів справи, наказом від 21 вересня 2018 року №993 перенесено проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Максвелл Агро" з 20 вересня 2018 року до дати відновлення документів.

Однак, вже 25 вересня 2018 року податковий орган приймає рішення у вигляді наказу №1001 від 25 вересня 2018 року про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "Максвелл Агро" з метою перевірки питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на прибуток підприємства за 2016, 2017 роки та податку на додану вартість за звітні (податкові) періоди лютий-червень, серпень, грудень 2016, березень - червень 2017, квітень 2018 року по взаємовідносинам з контрагентами - постачальниками: ТОВ "ІК "Плазма Плюс" (код 39557886) за лютий, квітень 2016 року, ТОВ "Укртрейд Альянс" (код 40033864 ) за лютий, квітень, серпень 2016 року, ТОВ "Укрстройагропроект" (код 38481193) за лютий - червень 2016 року, серпень 2016 року, грудень 2016 року, ТОВ "Рост - Херсон" (код 38151336) за лютий 2016 року, ГІП ВК "Цемент" (код 35870029) за березень, травень, червень 2017 року, ПП "Добробут Трейд" (код 40408526 ) за квітень 2017, ПП "Колос" (код 38045027) за квітень - травень 2017 року, ТОВ "Домінон" (код 41386509) за квітень 2018 року та з постачальником (ІПН " 400000000000") за березень 2016 року, подальшого використання (реалізації) придбаних у контрагентів - постачальників товарів/послуг, відображення здійснених фінансово - господарських операцій у податковій звітності.

Вказаний наказ прийнятий на підставі пп.78.1.4 п.78.1 ст.78, ст. 20 ПК України.

Дослідивши матеріали справи колегія суддів погоджується з судом першої інстанції про те, що контролюючим органом повторно призначена перевірка одного і того самого періоду, що суперечить вимогам п.78.2 ст. 78 ПК України, відповідно до якого контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, які передбачені підпунктами 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.

В свою чергу, колегія суддів зазначає, відповідно наведених норм ПК України слідує, що документальна невиїзна перевірка проводиться у випадку надання платником податку на письмовий запит податкового органу усіх необхідних документів для проведення такої перевірки.

Разом із тим, приймаючи наказ № 972 від 14 вересня 2018 року про проведення документальної виїзної перевірки, податковий орган підтвердив недостатність отриманих від ТОВ "Маквелл Агро" документів, проте через 10 днів 25 вересня 2018 року наказом № 1001 податковий орган визнає достатніми надані платником документи для проведення невиїзної документальної перевірки.

До того ж, про суперечність такої позиції ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі свідчить також і та обставина, що у відзиві на позовну заяву (а.с. 26) і у судовому засідання представник відповідача підтвердив, що на запит від 04 квітня 2016 року №3093/21-03-12-01 про надання документальних підтверджень та пояснень щодо проведених фінансово-господарських операцій з ТОВ "ОТРАДА-Агро" (33511359), ТОВ "АГОТОК ЛТД" (32809847), ТОВ "УКРАГРОСОЛІД ІНТЕРНЕШНЛ" (40144993) за лютий 2016 року та на запит від 05 грудня 2017 року №6222/10/21-22-12-01-08 за березень-червень по взаємовідносинам з контрагентами-постачальниками ПП ВК "Цемент" (код 35870029) за березень, травень, червень 2017 року, ПП "Добробут Трейд" (код 40408526) за квітень 2017, ПП "Колос" (код 38045027) за квітень-травень 2017 позивачем надані відповіді (листи від 15 квітня 2016 року №1/15-04 та від 22 січня 2018 року, вх.№677/7) не в повному обсязі.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду попередньої інстанції про те, що податковий орган сам визнав недостатність первинних документів для проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "Максвелл Агро" з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на прибуток підприємств за 2016 - 2017 роки та податку на додану вартість по взаємовідносинам з контрагентами - постачальниками: ТОВ "ІК Плазма Плюс", ТОВ "Укртрейд Альянс", ПП ВК "Цемент", ПП "Добробут Трейд", ПП "Колос".

Таким чином, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про неправомірність прийнятого наказу №1001 від 25 вересня 2018 року "Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "Максвелл Агро".

При цьому, доводи апеляційної скарги колегія суддів до уваги не приймає, оскільки вони не спростовують висновки суду першої інстанції з якими погоджується колегія суддів.

Статтею 316 КАС України встановлено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи все вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції порушень матеріального і процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують, відповідно, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Розподіл судових витрат згідно вимог ст.139 КАС України не підлягає.

Керуючись ст.ст. 316, 322, 325 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі - залишити без задоволення.

Рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2018 року прийнятого у відкритому судовому засіданні о 15:36 год. (суддя:Морська Г.М.) у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Максвелл Агро" до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування Наказу №1001 від 25 вересня 2018 року про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки позивача - залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складений та підписаний 11 червня 2019 року.

Головуючий суддя Потапчук В.О. Судді Шляхтицький О.І. Семенюк Г.В.

Дата ухвалення рішення11.06.2019
Оприлюднено13.06.2019
Номер документу82348037
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2075/18

Ухвала від 23.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 11.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Потапчук В.О.

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Потапчук В.О.

Ухвала від 09.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Потапчук В.О.

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Потапчук В.О.

Ухвала від 11.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Потапчук В.О.

Рішення від 31.10.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Ухвала від 26.10.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Ухвала від 08.10.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні