Ухвала
від 11.06.2019 по справі 520/12479/19
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 520/12479/19

Провадження № 1-кс/520/6626/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.06.2019 року

Слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі с/з ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СВ Київського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором Одеської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 , про надання дозволу на призначення документальної позапланової перевірки, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018160480000435 від 08.02.2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 та ч.5 ст.191 КК України

ВСТАНОВИВ:

До Київського районного суду м. Одеси надійшло клопотання старшого слідчого СВ Київського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором Одеської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 , про надання дозволу на призначення документальної позапланової перевірки, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018160480000435 від 08.02.2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 та ч.5 ст.191 КК України, у якому останній просить суд: Надати дозвілна призначення документальноїпозапланової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Вігранд» (кодЄДРПОУ 41430400), розташованого за адресою: Одеса, вул. Середньофонтанська, 41, за періодз 01.01.2017року по30.05.2019. Проведення документальної позаплановоїперевірки доручити працівникам Головного управління ДФС в Одеській області в строки, встановлені Податковим кодексом України. В ході документальної позаплановоїперевірки відобразити обставини здійснення перевіряємих фінансово-господарських операцій (вказати осіб, якими підписувалися відповідні документі фінансово-господарської діяльності, інформацію щодо товарно-матеріальних цінностей, які були предметом господарських операцій (їх найменування, кількість, вартість, подальший продаж, тощо), умови та стан розрахунків між контрагентами на конкретні документи, на підставі яких здійснювались такі операції та у випадку виявлення порушень законодавства, встановити розмір матеріальної шкоди.

В судовому засіданні слідчий підтримав заявлене клопотання та просив суд задовольнити його, посилаючись на викладені доводи.

Вислухавши думку учасників судового засідання, дослідивши клопотання слідчого та додані до нього матеріали, якими слідчий обґрунтовує його задоволення, оцінивши всі обставини у сукупності, слідчий суддя приходить до наступного.

З матеріалів провадження вбачається, що Слідчим відділомКиївського ВПв м.Одесі ГУНПв Одеськійобласті здійснюєтьсядосудове розслідуванняу кримінальномупровадженні №12018160480000435 від 08.02.2018за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.3ст.191,ч.5ст.191 КК України, а саме за фактом заволодіння грошовими коштами місцевого бюджету під час проведення будівельних робіт ТОВ «Спецпромторг-Приморський» (код ЄДРПОУ 40582120), замовником яких був Департамент міського господарства Одеської міської ради за період 2017-2018рр.

В ході досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні встановлено, що у 2017 року Департаментом міського господарства Одеської міської ради укладено з ТОВ «Спецпромторг-Приморський» (кодЄДРПОУ 40582120)договори:№ 1273від 01.12.2017,№ 1274від 01.12.2017,№ 1275від 01.12.2017,№ 1276від 01.12.2017,№ 1277від 01.12.2017,№ 1278від 01.12.2017,№ 1279від 01.12.2017 ,щодо капітального ремонту під`їздів житлових будинків за адресами: м. Одеса, пр. Шевченка, 8-А (один під`їзд); м. Одеса, вул. Довженка, 10 (один під`їзд) та капітального ремонту житлових будинків (заміна віконних блоків в під`їздах житлових будинків) за адресами: м. Одеса, пр-т Шевченка, 10/9; м. Одеса, пр-т Шевченка, 17-Б; м. Одеса, пр-т Шевченка, 17-А; м. Одеса, пр-т Шевченка, 8/9; м. Одеса, пр-т Шевченка, 8/11, за рахунок коштів місцевого бюджету.

Також встановлено, що у 2018 року Департаментом міського господарства Одеської міської ради укладено з ТОВ «Спецпромторг-Приморський» (кодЄДРПОУ 40582120)договори:№ 587від 18.06.2018,№ 588від 18.06.2018,№ 589від 18.06.2018,№ 590від 18.06.2018,№ 591від 18.06.2018,№ 592від 18.06.2018,№ 593від 18.06.2018, №594 від 18.06.2018, №595 від 18.06.2018, №596 від 18.06.2018, №597 від 18.06.2018, №807 від 09.08.2018 щодо капітального ремонту житлових будинків (заміна віконних блоків в під`їздах житлових будинків) за адресами: АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_2 ; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 10/4; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 10/3; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 10/2; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 8-А; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 8/10; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 8/8; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 8/7; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 8/1; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 8/2; м.Одеса, пр.-т Шевченка, 10/8; за рахунок коштів місцевого бюджету.

В ході досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні та з допиту свідка ОСОБА_5 встановлено наявність ознак розкрадення (розтрати) коштів місцевого бюджету та їх подальшої легалізації, зокрема при фінансово-майнових операцій діяльності ТОВ «Спецпромторг-Приморський» (код ЄДРПОУ 40582120) з ТОВ «Стрілець»(кодЄДРПОУ 30420938),ПП «Отрадос»(код ЄДРПОУ 33217219), ТОВ «Вігранд» (код ЄДРПОУ 41430400) та іншими суб`єктами господарюванняприпроведенні у2017-2018роках капітальногоремонту вжитлових будинкахза адресами:АДРЕСА_3 ;м.Одеса,вул.Довженка,10;м.Одеса,пр-тШевченка,10/9;м.Одеса,пр-тШевченка,17-Б;м.Одеса,пр-тШевченка,8/9;м.Одеса,пр-тШевченка,8/11; м.Одеса,пр.-тШевченко,8/1;м.Одеса,пр.-тШевченка,8/2;м.Одеса,пр.-тШевченка,8/8;м.Одеса,пр.-тШевченка,8/10;м.Одеса,пр.-тШевченка,8-А;м.Одеса,пр.-тШевченка,10/2;м.Одеса,пр.-тШевченка,10/3;м.Одеса,пр.-тШевченка,10/8;м.Одеса,пр.-тШевченка,10/4;м.Одеса,вул.Армійська,9;м.Одеса,вул.Армійська,12/1,за рахунок коштів місцевого бюджету.

На даній час виникла необхідність в призначенні документальної позапланової перевірки ТОВ «Стрілець» (кодЄДРПОУ 30420938)з питань дотримання вимог податкового, валютного, митного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських взаємовідносин з суб`єктами господарювання за період з 01.01.2017 року по наступний час. В ході перевірки слід відобразити обставини здійснення перевіряємих фінансово-господарських операцій (вказати осіб, якими підписувалися відповідні документі фінансово-господарської діяльності, інформацію щодо товарно-матеріальних цінностей, які були предметом господарських операцій (їх найменування, кількість, вартість, подальший продаж, тощо), умови та стан розрахунків між контрагентами на конкретні документи, на підставі яких здійснювались такі операції.

Згідно п. 78.1.11 ст.78 Податкового кодексу України передбачено, що документальна позапланова перевірка здійснюється у разі, якщо отримано судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Згідно вимог п. 2 ч.1, ч.ч. 2-4 ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставами для здійснення позапланових заходів є виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених у документах обов`язкової звітності, поданих суб`єктом господарювання. Проведення позапланових заходів з інших підстав, крім передбачених цією статтею, забороняється, якщо інше не передбачається законом або міжнародним договором України, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України. Суб`єкт господарювання повинен ознайомитися з підставою проведення позапланового заходу з наданням йому копії відповідного документа. Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб`єктів малого підприємництва двох робочих днів, якщо інше не передбачено законом.

Вимогами п.2 Постанови КМ України «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами від 13 серпня 2015 року №408, передбачено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК України.

Статтею 91 КПК Українипередбачено, що у кримінальному провадженні підлягають доказуванню обставини, у тому числі: подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), вид та розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням.

Згідно зпунктом 78.1.11. Податкового кодексу Українидокументальна позапланова перевірка проводиться у разі отримання судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесеної ними відповідно до закону.

Пункт 4 частини другоїстатті 40 КПК Українита пункт 6 частини другоїстатті 36 КПК України, якими слідчий та прокурор уповноважувались призначати ревізії та перевірки, виключено на підставіЗакону № 1697-VII від 14.10.2014.

Відповідно до частини 2статті 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбаченихКПК України.

Пункт 10 та пункт 21 частини другоїстатті 36 КПК Українивизначає, що прокурор, здійснюючи нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у форму процесуального керівництва досудовим розслідуванням уповноважений погоджувати або відмовляти у погоджені клопотань слідчого до слідчого судді про проведення слідчих (розшукових), негласних слідчих (розшукових) дій, інших процесуальних дій у випадках, передбаченихКПК Україничи самостійно подавати слідчому судді такі клопотання, а також здійснювати інші повноваження, передбаченіКПК України.

Стороною обвинуваченнядоведена наявністьдостатніх підставвважати,що іншимчином ніжнадати дозвілна призначення документальноїпозапланової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Вігранд» (кодЄДРПОУ 41430400), неможливо в ході досудового розслідування кримінального провадження підтвердити чи спростувати факт розтрати бюджетних коштів, з використанням службового становища, у зв`язку із чим слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючисьст.78 Податкового кодексу України, п.2 Постанови КМ України «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» від 13 серпня 2015 року №408, п.2 ч.1, ч.ч. 2-4 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»та ст.ст.36,93,110,107,309,372,392 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого СВ Київського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором Одеської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 , про надання дозволу на призначення документальної позапланової перевірки, в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018160480000435 від 08.02.2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 та ч.5 ст.191 КК України задовольнити.

Надати дозвілна призначення документальноїпозапланової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Вігранд» (кодЄДРПОУ 41430400), розташованого за адресою: Одеса, вул. Середньофонтанська, 41, за період з 01.01.2017 року по 30.05.2019.

Проведення документальної позаплановоїперевірки доручити працівникам Головного управління ДФС в Одеській області в строки, встановлені Податковим кодексом України.

В ході документальної позаплановоїперевірки відобразити обставини здійснення перевіряємих фінансово-господарських операцій (вказати осіб, якими підписувалися відповідні документі фінансово-господарської діяльності, інформацію щодо товарно-матеріальних цінностей, які були предметом господарських операцій (їх найменування, кількість, вартість, подальший продаж, тощо), умови та стан розрахунків між контрагентами на конкретні документи, на підставі яких здійснювались такі операції та у випадку виявлення порушень законодавства, встановити розмір матеріальної шкоди.

Ухвала слідчого судді набирає законної сили з моменту її постановлення та оскарженню в порядку ст.309 КПК України не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення11.06.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу82359959
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання

Судовий реєстр по справі —520/12479/19

Рішення від 21.12.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

Ухвала від 22.11.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

Ухвала від 13.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 29.08.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Копіца О. В.

Ухвала від 29.08.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Копіца О. В.

Ухвала від 24.07.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Копіца О. В.

Ухвала від 24.07.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Копіца О. В.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 11.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні