Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03.06.2019 м. Івано-ФранківськСправа № 909/294/19
Господарський суд Івано-Франківської області у складі:
судді Рочняк О.В.,
секретар судового засідання Клапків Н.В.
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Тора-10",
вул. Галицька, 10, м. Івано-Франківськ, 76018
до відповідача: Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради,
вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76018
до відповідача: Фінансового управління Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради,
вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, 76018;
про внесення змін до договору №71 від 22.08.2018 про пайову участь замовників будівництва
за участю представників:
від позивача: Савчук Василь Романович,
від відповідача: Буджак Віктор Миколайович,
від відповідача: Чекайло Василь Михайлович,
ВСТАНОВИВ: ТОВ "Тора-10" звернулося до Господарського суду Івано-Франківської області з позовною заявою до Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та Фінансового управління Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, в якій позивач просить суд внести зміни до договору №71 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста від 22.08.2018, укладеного між Виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Фінансовим управлінням Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та ТОВ "Тора-10": пункти 3.2 та 3.3 Договору викласти у запропонованій позивачем редакції.
Згідно з ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 01.04.2019, суд (суддя Грица Ю.І.) прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі, постановив здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначив на 23.04.2019.
23.04.2019 суд перейшов до судового розгляду справи по суті та відклав розгляд справи на 16.05.2019.
У зв`язку з перебуванням судді Грици Ю. І. у відпустці з 14.05.2019 по 25.06.2019, на підставі розпорядження керівника апарату Господарського суду Івано-Франківської області №16 від 15.05.2019, проведено повторний автоматизований розподіл судової справи між суддями, за результатами якого справу № 909/294/19 передано на розгляд судді Рочняк О.В. ( витяг з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 15.05.2019).
У відповідності до п.2 ч. 14 ст. 32 ГПК України у разі зміни складу суду на стадії розгляду справи по суті суд повторно розпочинає розгляд справи по суті, крім випадку, коли суд ухвалить рішення про повторне проведення підготовчого провадження.
Згідно з ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 20.05.2019, суд прийняв справу №909/294/19 до розгляду та призначив справу до судового розгляду справи по суті на 30.05.2019.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав, викладених в позовній заяві та відповіді на відзиви (вх.№7116/19). Обґрунтовуючи позовні вимоги представник позивача зазначив що розрахунок розміру пайової участі, вказаний в укладеному між сторонами договорі, не відповідає вимогам Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", при цьому вказавши, що розмір пайового внеску, визначений в укладеному договорі, перевищує допустимий граничний розмір, визначений ч.6 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Також представник позивача зазначив, що звертався до відповідачів із пропозицією внести зміни до укладеного між ними договору в частині визначення розміру пайового внеску, виходячи із загальної кошторисної вартості об`єкта будівництва, однак відповідачі відмовились внести такі зміни до договору.
Представник відповідача - Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради проти позовних вимог заперечує з підстав, викладених у відзиві на позов (вх.№6887/19 від 18.04.2019), просить суд відмовити в позові з огляду на його безпідставність та необґрунтованість, оскільки даний договір є чинним і його умови є відповідними до виконання.
Представник відповідача - Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради проти задоволення позову заперечив, про що зазначив письмово у відзиві №364/11.1-03/14в від 19.04.2019 (вх.№6957/19) з огляду на те, що під час укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста було погоджено всі умови договору, які є обов`язковими до виконання, просить суд в позові відмовити з аналогічних підстав що й фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської.
В судовому засіданні 30.05.2019 суд оголосив перерву до 03.06.2019, про що представники сторін повідомлені під розписку.
В судовому засіданні 03.06.2019 представник відповідача - Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради надав клопотання про приєднання доказів до матеріалів справи, які є загальнодоступними: копію рішення Івано-Франківської міської ради №1231-38 від 18.10.2018.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з`ясувавши всі обставини, на яких ґрунтуються вимоги, давши оцінку доказам у відповідності до ст.86 Господарського процесуального кодексу України, які мають значення для справи, суд встановив таке.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
22.08.2018 між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради (виконком), фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (фінансове управління) та товариством з обмеженою відповідальністю "Тора-10"(замовник) укладено договір №71 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (договір).
Даний договір сторони уклали на виконання вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста".
Істотними умовами договору є розмір і порядок оплати пайового внеску, строк дії договору та відповідальність сторін.
У відповідності до п.1.1. договору замовник, що здійснює будівництво спортивно-відпочинкового комплексу з підземним паркінгом, багатоповерхових житлових будинків з приміщеннями громадського призначення та благоустроєм прибережної зони р.Бистриця Солотвинська в районі вул.Галицької-Витвицького в порядку та на умовах, визначених договором, бере участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська.
Замовник зобов`язується сплатити пайовий внесок у розмірі та у терміни, визначені договором ( п.2.1).
Невід`ємною частиною договору є розрахунок величини пайового участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Відповідно до п.3.1 договору сторони погодили, що розрахунок розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до договору. Пунктами 3.2 та 3.3 договору сторони визначили, що величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру) затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у сумі 8361 грн 67 коп (без ПДВ). Замовник сплачує пайову участь у сумі 5 365 432 грн 79 коп в 7-денний термін з моменту реєстрації договору.
Договір набуває чинності з моменту його реєстрації і діє до моменту повного виконання умов договору (п.4.1).
Сторони у договорі передбачили відповідальність при простроченні платежу, визначеного п.3.3 договору, а саме, замовник сплачує до міського бюджету суму боргу з врахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, 3 % річних від простроченої суми та пеню у розмірі 120% річних облікової ставки НБУ, що діє у період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний прострочений день (п.5.1).
В пункті 6.2 договору сторони зазначили, що зміни до договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляється додатковою угодою до цього договору, у разі невиконання п.3.3 з врахуванням п.5.1 договору, виконком та /або фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, про що повідомляє замовника.
П.6.3 договору визначено, що зміни до договору оформляються додатком, який є його невід"ємною частиною, і мають однакову юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін. В разі невиконання п.3.3 з врахуванням п.5.1 договору, виконком та /або фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, оформлюючи додатком, про що повідомляє замовника.
У додатку до договору №71 від 22.08.2018 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста зазначений розрахунок розміру пайової участі (єдиний), який вирахуваний з показника опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв. об`єкта будівництва в Івано-Франківській області помножений на загальну площу об`єкта будівництва (житлових та не житлових будівель) та помножений на 4 (житло) та 7 (нежитло) відсотків. Розмір пайової участі - 5365432 грн 79 коп.
Після укладення договору, позивач здійснив замовлення експертної оцінки кошторису в ДП "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Згідно Експертної оцінки від 14.03.2019 №29/09-0085/ЕО-19 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації складеної на основі робочого проекту, заявлена кошторисна вартість будівництва, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 05.03.2019 складала 49174810 грн, у тому числі: будівельні роботи - 40234862 грн, інші витрати - 8 939 948 грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 05.03.2019 складає 49174810 грн, у тому числі: будівельні роботи - 40234862 грн, інші витрати - 8939948 грн.
18.03.2019 позивач надіслав на офіційну адресу виконкому та фінансового управління лист №06/19 з пропозицією виконати вимоги чинного законодавства щодо пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста шляхом підписання, надісланої у двох екземплярах додаткової угоди з додатками про внесення змін до договору №71 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
Доказів підписання відповідачами додаткової угоди про внесення змін до договору №71 від 22.08.2019, матеріали справи не містять.
НОРМИ ПРАВА, ЯКІ ЗАСТОСУВАВ СУД, ТА МОТИВИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
Предметом даного спору є вимога замовника будівництва про внесення змін до договору про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. Правовідносини, що виникли між сторонами регулюються Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до ст. 11 Цивільного кодексу України (ЦК України) підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Частиною четвертою вказаної статті передбачено, що у випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов`язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.
У відповідності до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з положеннями статей 525, 526 ЦК України, зобов`язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається.
За приписами ст. 626 та ст.638 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Зазначені норми кореспондуються з приписами ст. 180 Господарського кодексу України ( ГК України).
Як визначено в ст. 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Зміст договору, згідно з ч. 1 ст. 628 ЦК України, становлять умови (пункти), визначенні на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно ст. 188 ГК України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Згідно ч. 3 ст. 179 ГК України укладення господарського договору є обов`язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов`язком для суб`єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов`язковості укладення договору для певних категорій суб`єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Разом з тим, ч. 1 ст. 648 ЦК України встановлено, що зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов`язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлюються Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", що спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Відповідно до ч.1 ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності порядок залучення, розрахунку розміру та використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.
Згідно з частинами 2, 3, 5, 6 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об`єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.
Встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати:
1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта - для нежитлових будівель та споруд;
2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта - для житлових будинків.
Отже, розмір пайового внеску замовника повинен розраховуватись з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта.
Порядок і умови залучення коштів для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська регулює Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста", яке затверджене рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.10.2013 № 1231-38.
Відповідно до п. 6.2 цього Положення, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та порядок її сплати визначається в залежності від категорії об`єктів містобудування та відповідно до типового договору укладеного з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури) та на основі вартості будівництва (реконструкції) об`єкта містобудування. Вартість будівництва (реконструкції) об`єкта містобудування не може бути нижчою за загальну кошторисну вартість будівництва об`єкту: 7 відсотків вартості будівництва (реконструкції) об`єкта містобудування - для нежитлових будівель та споруд (п. 6.2.1); 4 відсотки вартості будівництва (реконструкції) об`єкта містобудування - для житлових будинків (п.6.2.2).
Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради визначило розмір пайового внеску виходячи з опосередкованої вартості спорудження житла, однак такий порядок розрахунку як визначено в абзаці 2 ч. 5 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" слід застосовувати у тому разі, якщо загальна кошторисна вартість будівництва об`єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.
Як вбачається з матеріалів справи, позивач надав відповідачам зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва та експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації складеної на основі робочого проекту, згідно з якими й мав бути розрахований розмір пайової участі, звернувся із відповідною заявою про внесення змін до договору щодо розміру пайового внеску в порядку визначеному Положенням "Про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста", яке затверджене рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.10.2013 № 1231-38.
Ухилення від приведення у відповідність умов договору до вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" в частині розрахунку розміру пайового внеску є порушенням зобов`язання, яке прямо передбачене чинним законодавством. Невиконання такого зобов`язання не звільняє відповідачів від обов`язку внести зміни до договору №71 від 22.08.2018.
Судом встановлено, що наведений позивачем у позовній заяві розрахунок розміру пайової участі, згідно ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та п. 6.2. Положення становить 2567244 грн 67 коп.
Орган місцевого самоврядування, відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", вправі визначати порядок розрахунку розміру, однак в жодному випадку не має права змінювати методику розрахунку розміру пайового внеску.
Такої правової позиції дотримується Верховний суд, яку зазначив у постановах від 11.04.2018 по справі № 909/239/17, від 05.12.2018 по справі № 909/253/18.
З огляду на вищевикладене, вимоги позивача про внесення змін до договору №71 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста від 22.08.2018 року, укладеного між Виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю "Тора-10" є обґрунтованими та належать до задоволення.
Судовий збір, у відповідності до ч. 1 ст. 129 ГПК України, покладається на відповідачів у рівних частинах.
Керуючись статтями 73, 74, 76-80, 129, 232, 236-238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
позов задовольнити.
Внести зміни до договору №71 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста від 22 серпня 2018 року, укладеного між Виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю "Тора-10":
пункти 3.2. та 3.3. договору викласти в наступній редакції:
"3.2. Величина пайового внеску визначається на підставі загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта. Загальна кошторисна вартість будівництва об`єкта розрахована згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, що підтверджено експертною оцінкою №29/09-0085/ЕО-19 та становить 49 174 810 грн.
3.3 Замовник сплачує пайову участь у сумі 2 567 244 грн 67 коп в 7-денний термін з моменту вступу рішення суду в законну силу.
Додаток до договору викласти в наступній редакції:
"Розрахунок розміру пайової участі
(єдиний)
Об`єкт: спортивно-відпочинковий комплекс з підземним паркінгом, багатоквартирні житлові будинки з приміщеннями громадського призначення та благоустроєм прибережної зони р.Бистриця Солотвинська в районі вулиць Галицької-Витвицького
Показник опосередкованої вартості
Спорудження 1 м.кв. об`єкту будівництва, грн 4000,88
Площа об`єкта будівництва, м. кв. (житло) 7290,00
Площа об`єкта будівництва, м. кв. (нежитло) 5001,00
Відсоток, передбачений п. 6.2.2.Положення
"Про пайову участь замовників будівництва
у створенні і розвитку інженерно-транспортної
та соціальної інфраструктури міста від 18.10.2013
року (житло) 4
Відсоток, передбачений п. 6.2.1.Положення
"Про пайову участь замовників будівництва
у створенні і розвитку інженерно-транспортної
та соціальної інфраструктури міста від 18.10 2013 року 7
(нежитло)
Розмір пайової участі всього, грн, з них: 2 567 244 грн 67 коп
Розмір пайової участі на соціальну
інфраструктуру міста, грн: 1 797 071 грн 27 коп
Розмір пайової участі на інженерно-транспортну
інфраструктуру міста, грн: 770 173 грн 40 коп
Одержувач платежу:
МБ м. Івано-Франківська
24170000
код: 37952250
р/р: 31517921009002
МФО: 899998
УК в м. Івано-Франківську
Призначення платежу:
на інженерно-транспортну та соціальну інфраструктуру міста."
Cтягнути з Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Дністровська, 28, код 02314062) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Тора-10", (м.Івано-Франківськ, вул. Галицька,10 код 34084586) 960 (дев`ятсот шістдесят) грн 50 коп судового збору.
Cтягнути з Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21; код 04054346) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Тора-10", (м.Івано-Франківськ, вул. Галицька, 10, код 34084586) 960 (дев`ятсот шістдесят) грн 50 коп судового збору.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Відповідно до ст.241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 13.06.2019
Суддя О. В. Рочняк
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 03.06.2019 |
Оприлюднено | 18.06.2019 |
Номер документу | 82400694 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Рочняк О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні