ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
18.06.2019Справа №905/770/16
Господарський суд міста Києва у складі судді Марченко О.В. розглянув в порядку спрощеного позовного провадження
справу № 905/770/16
за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Трубопроволочна компанія (85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Леніна, буд. 111, офіс 1; ідентифікаційний код 33417411)
до приватного акціонерного товариства Азовзагальмаш (87535, Донецька обл., м. Маріуполь, пл. Машинобудівельників, буд. 1; ідентифікаційний код 13504334)
про стягнення 130 844,15 грн.,
без виклику учасників справи.
Товариство з обмеженою відповідальністю Трубопроволочна компанія (далі - Компанія) звернулося до господарського суду Донецької області з позовом про стягнення з публічного акціонерного товариства Азовзагальмаш (далі - Товариство): 130 844,15 грн. заборгованості, яка виникла у зв`язку із неналежним виконанням відповідачем умов договорів від 01.11.2011 №ПСН-04457 (далі - Договір-1) та від 02.01.2013 №ПСН-04825 (далі - Договір-2); 10 514,75 грн. 3% річних; 95 555,17 грн. втрат від інфляції, а всього 236 914,07 грн.
Ухвалою господарського суду Донецької області від 25.02.2016 порушено провадження у справі.
Компанія 20.04.2016 подала суду уточнення позовних вимог , в яких фактично навело додаткові обґрунтування заявленого позову.
Разом з тим, 27.04.2016 Компанія подала суду уточнення до позовної заяви, в яких просила суд: зменшити розмір позовних вимог в частині стягнення з відповідача 3% річних та втрат від інфляції і стягнути з Товариства лише 130 844,15 грн. основного боргу.
Ухвалою господарського суду Донецької області від 27.04.2016 справу №905/770/16 передано за підсудністю до господарського суду міста Києва.
За результатами автоматичного розподілу справу №905/770/16 передано судді Марченко О.В. для розгляду.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 13.05.2016 суддею Марченко О.В. прийнято справу №905/770/16 до свого провадження.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 06.06.2016 прийнято відмову Компанії від позову в частині стягнення з Товариства 10 514,75 грн. 3% річних і 95 555,17 грн. втрат від інфляції; припинено провадження у справі №905/770/16 в частині стягнення з Товариства 10 514,75 грн. 3% річних і 95 555,17 грн. втрат від інфляції.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 04.07.2016 провадження у справі №905/770/16 зупинено до затвердження реєстру вимог кредиторів у справі №910/3262/16 про банкрутство Товариства.
27.05.2019 Товариство подало суду клопотання про поновлення провадження у справі №905/770/16, мотивоване тим, що за результатами попереднього засідання у справі №910/3262/16 прийнято ухвалу господарського суду міста Києва від 26.06.2018 про затвердження реєстру вимог кредиторів, до складу якого не було включено грошові вимоги Компанії.
15.12.2017 набрала чинності нова редакція Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України).
Згідно з пунктом 9 частини першої розділу XI Перехідні положення ГПК України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких порушено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 28.05.2019 провадження у справі №905/770/16 поновлено та вирішено розгляд справи здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами.
Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд міста Києва
ВСТАНОВИВ:
01.11.2011 Компанією (постачальник) і Товариством (покупець) було укладено Договір-1, за умовами якого:
- постачальник зобов`язується поставити, а покупець прийняти та оплатити дріт зварювальний (далі - товар) в асортименті та кількості згідно з специфікацією №1 (додаток №1), що є невід`ємною частиною Договору-1 (пункт 1.1 Договору-1);
- зміна асортименту, номенклатури, кількості товару оформляється шляхом підписання уповноваженими представниками сторін додаткових угод (пункт 1.2 Договору-1);
- загальна сума Договору-1 складає 1 235 340 грн., в тому числі ПДВ 20% - 205 890 грн. (пункт 6.2 Договору-1);
- оплата товару буде здійснюватися в національній валюті України на розрахунковий рахунок в такому порядку: 50% - авансовий платіж за 2 дні до запланованого відвантаження товару зі складу постачальника; 50% - оплата протягом 5 банківських днів з моменту відвантаження товару зі складу постачальника і виставлення рахунку (пункт 7.1 Договору-1);
- Договір-1 набуває чинності з моменту підписання його сторонами та діє до 31.12.2012 (пункт 12.1 Договору-1).
Сторонами також було підписано додаткові угоди від 01.12.2011 №1, від 01.02.2012 №2, від 17.06.2012 №3 та від 20.07.2012 №4 до Договору-1, якими погоджено додаткову поставку.
Додатковою угодою від 28.12.2012 №5 продовжено строк дії Договору-1 до 31.12.2013 у невиконаній частині.
Відповідно до частин першої та другої статті 712 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
Згідно з частиною першою статті 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
За приписами статті 525 ЦК України одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 629 ЦК України встановлено, що договір є обов`язковим для виконання сторонами.
На виконання умов Договору-1 позивачем було поставлено відповідачу товар на загальну суму 4 710 025,13 грн., що підтверджується видатковими накладними, а саме: від 28.12.2011 №28/12-1 на суму 96 923,52 грн.; від 29.12.2011 №29/12-2 на суму 166 432,09 грн.; від 18.01.2012 №18/01-1 на суму 134 831,94 грн.; від 26.01.2012 №26/01-2 на суму 83 408,77 грн.; від 31.01.2012 №31/01-1 на суму 156 283,13 грн.; від 13.02.2012 №13/02-1 на суму 136 176,01 грн.; від 20.02.2012 №20/02-1 на суму 170 430,90 грн.; від 27.02.2012 №27/02-1 на суму 145 484,03 грн.; від 19.03.2012 №19/03-1 на суму 145 375,13 грн.; від 26.03.2012 №26/03-1 на суму 158 388,98 грн.; від 30.03.2012 №30/03-2 на суму 161 105,27 грн.; від 03.04.2012 №03/04-2 на суму 136 172,88 грн.; від 19.04.2012 №19/04-1 на суму 154 045,52 грн.; від 24.04.2012 №24/04-4 на суму 151 600,20 грн.; від 24.05.2012 №24/05-2 на суму 170 516,08 грн.; від 11.06.2012 №11/06-2 на суму 154 523,42 грн.; від 25.06.2012 №25/06-4 на суму 150 748,84 грн.; від 23.07.2012 №23/07-1 на суму 141 405,46 грн.; від 03.06.2012 №03/08-1 на суму 157 606,99 грн.; від 14.08.2012 №14/08-1 на суму 143 350,31 грн.; від 21.08.2012 №21/08-2 на суму 80 056,15 грн.; від 05.09.2012 №05/09-2 на суму 136 042,82 грн.; від 13.09.2012 №13/09-1 на суму 100 554,65 грн.; від 14.09.2012 №14/09-1 на суму 149 812,19 грн.; від 27.09.2012 №27/09-1 на суму 122 359,91 грн.; від 04.10.2012 №04/10-1 на суму 155 997,68 грн.; від 12.10.2012 №12/10-1 на суму 157 062,01 грн.; від 23.10.2012 №23/10-1 на суму 98 975,15 грн.; від 12.10.2012 №12/11-2 на суму 157 444,93 грн.; від 21.10.2012 №21/11-1 на суму 12 936 грн.; від 30.10.2012 №30/11-1 на суму 131 941,42 грн.; від 07.12.2012 №07/12-1 на суму 147 581,42 грн.; від 21.12.2012 №21/12-2 на суму 82 331,52 грн.; від 28.12.2012 №28/12-2 на суму 138 641,77 грн.; від 17.01.2013 №17/01-1 на суму 123 478 грн.
Вказані видаткові накладні підписані уповноваженими представниками сторін та скріплені печаткою позивача.
Відповідач частково оплатив поставлений позивачем товар на загальну суму 4 708 874,02 грн., що підтверджується платіжними дорученнями, а саме: від 23.12.2011 №463791 на суму 100 000 грн.; від 28.12.2011 №464645 на суму 50 000 грн.; від 05.01.2012 №465318 на суму 50 000 грн.; від 11.01.2012 №465968 на суму 80 000 грн.; від 16.01.2012 №466674 на суму 75 000 грн.; від 18.01.2012 №467118 на суму 40 000 грн.; від 25.01.2012 №468090 на суму 100 000 грн.; від 26.01.2012 №468474 на суму 75 000 грн.; від 03.02.2012 №469826 на суму 40 000 грн.; від 08.02.2012 №470865 на суму 30 000 грн.; від 09.02.2012 №471104 на суму 20 000 грн.; від 10.02.2012 №471445 на суму 30 000 грн.; від 13.02.2012 №471724 на суму 50 000 грн.; від 14.02.2012 №472044 на суму 30 000 грн.; від 16.02.2012 №472625 на суму 50 000 грн.; від 20.02.2012 №473157 на суму 30 000 грн.; від 21.02.2012 №473379 на суму 30 000 грн.; від 22.02.2012 №473639 на суму 30 000 грн.; від 05.03.2012 №475993 на суму 47 600 грн.; від 21.03.2012 №478754 на суму 50 000 грн.; від 22.03.2012 №479030 на суму 70 000 грн.; від 23.03.2012 №479401 на суму 50 000 грн.; від 26.03.2012 №479700 на суму 50 000 грн.; від 27.03.2012 №479973 на суму 70 000 грн.; від 28.03.2012 №480366 на суму 55 000 грн.; від 30.03.2012 №480896 на суму 230 000 грн.; від 09.04.2012 №482628 на суму 50 000 грн.; від 10.04.2012 №482878 на суму 20 000 грн.; від 20.04.2012 №484847 на суму 62 000 грн.; від 23.04.2012 №485173 на суму 24 000 грн.; від 23.04.2012 №485174 на суму 51 000 грн.; від 04.05.2012 №486938 на суму 50 000 грн.; від 10.05.2012 №487833 на суму 40 000 грн.; від 14.05.2012 №488413 на суму 50 000 грн.; від 16.05.2012 №488881 на суму 20 000 грн.; від 22.05.2012 №490006 на суму 30 000 грн.; від 23.05.2012 №490404 на суму 50 000 грн.; від 11.06.2012 №493517 на суму 50 000 грн.; від 14.06.2012 №494554 на суму 20 000 грн.; від 15.06.2012 №494944 на суму 10 000 грн.; від 19.06.2012 №495473 на суму 30 000 грн.; від 20.06.2012 №495678 на суму 30 000 грн.; від 21.06.2012 №495987 на суму 40 000 грн.; від 25.06.2012 №496541 на суму 40 000 грн.; від 03.07.2012 №497364 на суму 50 000 грн.; від 04.07.2012 №497662 на суму 40 000 грн.; від 18.07.2012 №500301 на суму 40 000 грн.; від 23.07.2012 №501112 на суму 40 000 грн.; від 02.08.2012 №502988 на суму 40 000 грн.; від 03.08.2012 №503230 на суму 38 000 грн.; від 13.08.2012 №504815 на суму 100 000 грн.; від 14.08.2012 №505089 на суму 100 000 грн.; від 16.08.2012 №505631 на суму 40 000 грн.; від 17.08.2012 №505767 на суму 40 000 грн.; від 27.08.2012 №507120 на суму 30 000 грн.; від 03.09.2012 №508354 на суму 55 000 грн.; від 05.09.2012 №508725 на суму 100 000 грн.; від 10.09.2012 №509624 на суму 50 000 грн.; від 11.09.2012 №509914 на суму 30 000 грн.; від 12.09.2012 №510178 на суму 50 000 грн.;від 13.09.2012 №510502 на суму 60 000 грн.; від 27.09.2012 №513284 на суму 150 000 грн.; від 02.10.2012 №514064 на суму 50 000 грн.; від 03.10.2012 №514274 на суму 100 000 грн.; від 11.10.2012 №515536 на суму 100 000 грн.; від 22.10.2012 №516572 на суму 100 000 грн.; від 23.10.2012 №516984 на суму 100 000 грн.; від 06.11.2012 №519515 на суму 130 000 грн.; від 07.11.2012 №520010 на суму 35 000 грн.; від 15.11.2012 №521370 на суму 35 000 грн.; від 19.11.2012 №521920 на суму 50 000 грн.; від 21.11.2012 №522509 на суму 50 000 грн.; від 27.11.2012 №523343 на суму 100 000 грн.; від 28.11.2012 №523759 на суму 75 989,22 грн.; від 30.11.2012 №524253 на суму 45 000 грн.; від 05.12.2012 №524956 на суму 70 000 грн.; від 24.12.2012 №528489 на суму 30 000 грн.; від 27.12.2012 №529237 на суму 50 000 грн.; від 28.12.2012 №529510 на суму 115 284,80 грн.; від 16.01.2013 №531295 на суму 50 000 грн.; від 16.01.2013 №531455 на суму 50 000 грн.; від 21.01.2013 №532023 на суму 50 000 грн.; від 22.01.2013 №532221 на суму 50 000 грн.; від 23.01.2013 №532447 на суму 20 000 грн.
Отже, заборгованість відповідача за Договором-1 складає 1 151,11 грн.
02.01.2013 Компанією (постачальник) і Товариством (покупець) було укладено Договір-2, за умовами якого:
- постачальник зобов`язується поставити, а покупець прийняти та оплатити дріт зварювальний (далі - товар) в асортименті та кількості згідно з специфікацією №1 (додаток №1), що є невід`ємною частиною Договору-2 (пункт 1.1 Договору-2);
- зміна асортименту, номенклатури, кількості товару оформляється шляхом підписання уповноваженими представниками сторін додаткових угод (пункт 1.2 Договору-2);
- загальна сума Договору-2 складає 650 100 грн., в тому числі ПДВ 20% - 108 350 грн. (пункт 6.2 Договору-2);
- розрахунок за поставлений товар покупець проводить в національній валюті України на розрахунковий рахунок, за фактом поставки з відстрочкою платежу до 15 банківських днів; допускаються інші форми розрахунку, що не суперечать чинному законодавству (пункт 7.1 Договору-2);
- Договір-2 набуває чинності з моменту підписання його сторонами та діє до 31.12.2013 (пункт 12.1 Договору-2).
Додатковою угодою від 25.12.2013 №1 сторонами продовжено строк дії Договору-2 до 31.12.2014 у невиконаній частині.
На виконання умов Договору-2 позивачем було поставлено відповідачу товар на загальну суму 2 963 353,67 грн., що підтверджується видатковими накладними, а саме: від 23.01.2013 №23/01-3 на суму 146 166 грн.; від 04.02.2013 №04/02-1 на суму 144 207,22 грн.; від 18.02.2013 №18/02-1 на суму 156 611,86 грн.; від 01.03.2013 №01/03-1 на суму 161 114,50 грн.; від 05.03.2013 №05/03-1 на суму 154 438,66 грн.; від 19.03.2013 №19/03-1 на суму 137 098,03 грн.; від 12.04.2013 №12/04-2 на суму 159 249,24 грн.; від 22.04.2013 №22/04-1 на суму 81 522,72 грн.; від 20.05.2013 №20/05-2 на суму 81 181,01 грн.; від 03.06.2013 №03/06-1 на суму 143 905,15 грн.; від 17.06.2013 №17/06-1 на суму 95 272,56 грн.; від 27.06.2013 №27/06-1 на суму 48 376,66 грн.; від 05.07.2013 №05/07-1 на суму 40 224,38 грн.; від 15.07.2013 №15/07-2 на суму 95 034,88 грн.; від 26.07.2013 №26/07-2 на суму 81 995,98 грн.; від 02.08.2013 №02/08-2 на суму 79 454,02 грн.; від 15.08.2013 №15/08-1 на суму 78 292,44 грн.; від 29.08.2013 №29/08-1 на суму 56 839,03 грн.; від 10.09.2013 №10/09-2 на суму 79 928,06 грн.; від 23.09.2013 №23/09-1 на суму 80 117,59 грн.; від 04.10.2013 №04/10-1 на суму 39 453,96 грн.; від 14.10.2013 №14/10-1 на суму 53 817,05 грн.; від 18.10.2013 №18/10-2 на суму 66 127,37 грн.; від 24.10.2013 №24/10-1 на суму 47 905,91 грн.; від 06.11.2013 №06/11-1 на суму 81 094,10 грн.; від 19.11.2013 №19/11-1 на суму 78 756,10 грн.; від 11.12.2013 №11/12-2 на суму 81 196,36 грн.; від 18.12.2013 №18/12-2 на суму 64 304,75 грн.; від 20.01.2014 №20/01-2 на суму 88 412,26 грн.; від 04.02.2014 №04/02-1 на суму 82 933,27 грн.; від 12.03.2014 №12/02-2 на суму 41 339,02 грн.; від 02.04.2014 №02/04-1 на суму 46 746,24 грн.; від 10.04.2014 №10/04-2 на суму 90 237,29 грн.
Вказані видаткові накладні підписані уповноваженими представниками сторін та скріплені печаткою позивача.
Відповідач частково оплатив поставлений позивачем товар на загальну суму 2 862 968,07 грн., що підтверджується платіжними дорученнями, а саме: від 18.02.2013 №535901 на суму 50 000 грн.; від 22.02.2013 №536770 на суму 70 000 грн.; від 04.03.2013 №538270 на суму 65 000 грн.; від 22.03.2013 №540916 на суму 65 000 грн.; від 22.04.2013 №544678 на суму 30 000 грн.; від 17.05.2013 №547080 на суму 82 000 грн.; від 11.03.2013 №539245 на суму 50 000 грн.; від 13.03.2013 №539448 на суму 50 000 грн.; від 09.08.2013 №559113 на суму 58 000 грн.; від 23.07.2013 №556931 на суму 70 000 грн.; від 27.06.2013 №553724 на суму 50 000 грн.; від 15.07.2013 №555862 на суму 50 000 грн.; від 09.09.2013 №562633 на суму 50 000 грн.; від 27.11.2013 №573454 на суму 50 000 грн.; від 13.11.2013 №571894 на суму 50 000 грн.; від 18.10.2013 №569249 на суму 100 000 грн.; від 27.12.2013 №577808 на суму 50 000 грн.; від 30.08.2013 №562008 на суму 81 000 грн.; від 23.09.2013 №564416 на суму 50 000 грн.; від 31.05.2013 №549353 на суму 54 186,23 грн.; від 31.05.2013 №549352 на суму 62 894,71 грн.; від 17.06.2013 №551939 на суму 100 000 грн.; від 26.07.2013 №557847 на суму 50 000 грн.; від 20.05.2013 №547653 на суму 100 000 грн.; від 18.07.2013 №556209 на суму 50 000 грн.; від 14.10.2013 №568526 на суму 50 000 грн.; від 04.10.2013 №566549 на суму 70 000 грн.; від 23.10.2013 №569878 на суму 50 000 грн.; від 14.08.2013 №560038 на суму 50 000 грн.; від 15.11.2013 №572088 на суму 50 000 грн.; від 28.11.2013 №573740 на суму 50 000 грн.; від 01.03.2013 №538112 на суму 100 000 грн.; від 12.04.2013 №543544 на суму 227 887,13 грн.; від 13.02.2013 №535217 на суму 46 166 грн.; від 13.02.2013 №535216 на суму 53 834 грн.; від 10.12.2013 №575356 на суму 117 000 грн.; від 20.01.2014 №578952 на суму 100 000 грн.; від 29.01.2014 №579878 на суму 50 000 грн.; від 07.03.2014 №582431 на суму 80 000 грн.; від 28.03.2014 №583943 на суму 80 000 грн.; від 02.04.2014 №584219 на суму 50 000 грн.; від 08.04.2014 №584854 на суму 50 000 грн.; від 24.04.2014 №586104 на суму 50 000 грн.
Таким чином, заборгованість відповідача за Договором-2 становить 100 385,60 грн.
Загальна сума заборгованості за Договорами-1,2 становить 101 536,71 грн.
Разом з тим, як встановлено господарським судом міста Києва, 21.04.2016 на офіційному сайті Вищого господарського суду України опубліковано оголошення №30700 про порушення справи про банкрутство Товариства, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Шистопала Петра Миколайовича та оголошено про прийняття заяв кредиторів протягом тридцяти днів від дня опублікування даного оголошення.
Відповідно до частин першої і другої статті 17 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (далі - Закон) у разі якщо до боржника, щодо якого порушена справа про банкрутство, пред`явлений позов, який ґрунтується на грошових зобов`язаннях боржника, що виникли до відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство, суди мають у встановленому процесуальним законом порядку приймати такі позовні заяви і вирішувати спір за цією вимогою по суті за правилами позовного провадження до офіційного оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство.
Про офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство розпорядник майна повідомляє суд, який розглядає позовні вимоги конкурсних кредиторів до боржника. Цей суд (суди) після офіційного оприлюднення відповідного оголошення має зупинити позовне провадження та роз`яснити позивачу зміст частини четвертої статті 23 цього Закону, зазначивши про це в ухвалі або в протоколі судового засідання.
Згідно із частинами першою статті 23 Закону конкурсні кредитори за вимогами, які виникли до дня відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом тридцяти днів від дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство.
Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство.
Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.
Частиною четвертою вказаної статті Закону встановлено, що особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.
Відповідно до частини другої статті 25 Закону у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнані боржником та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження.
За результатами розгляду вимог кредиторів господарський суд виносить ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, які вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство або ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду, яке має відбутися у строки, встановлені частиною другою статті 22 цього Закону.
У реєстрі вимог кредиторів повинні міститися відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, черговість задоволення кожної вимоги.
З матеріалів справи вбачається, що вимоги Компанії до відповідача виникли до порушення провадження у справі про банкрутство Товариства, а тому Компанія є конкурсним кредитором у розумінні Закону.
У зв`язку з викладеним, ухвалою господарського суду міста Києва від 04.07.2016 провадження у справі №905/770/16 зупинено до затвердження реєстру вимог кредиторів у справі №910/3262/16 про банкрутство Товариства.
Судом встановлено, що за результатами попереднього засідання у справі №910/3262/16 прийнято ухвалу господарського суду міста Києва від 26.06.2018 про затвердження реєстру вимог кредиторів, до складу якого не було включено грошові вимоги Компанії.
Крім того, як зазначив відповідач, позивач не звертався до господарського суду міста Києва в межах справи №910/3262/16 з заявою про визнання його грошових вимог до Товариства; доказів протилежного суду не подано.
Згідно з частиною третьою статті 17 Закону якщо позивач не звернувся у тридцятиденний строк з дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство із заявою про визнання його грошових вимог до боржника у справі про банкрутство, суд, який розглядає позовну заяву, після закінчення тридцятиденного строку з моменту офіційного оприлюднення поновлює позовне провадження та відмовляє у задоволенні позову.
Отже, у задоволенні позовних вимог Компанії слід відмовити.
За приписами статті 129 ГПК України судові витрати зі справи слід покласти на позивача.
Керуючись статтями 13, 73, 74, 76 - 79, 86, 129, 232, 233, 236 - 238, 240, 247-252 ГПК України, господарський суд міста Києва
ВИРІШИВ:
1. Відмовити у задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю Трубопроволочна компанія (85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Леніна, буд. 111, офіс 1; ідентифікаційний код 33417411) до приватного акціонерного товариства Азовзагальмаш (87535, Донецька обл., м. Маріуполь, пл. Машинобудівельників, буд. 1; ідентифікаційний код 13504334) про стягнення 130 844,15 грн.
2. Судові витрати покласти на товариство з обмеженою відповідальністю Трубопроволочна компанія (85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Леніна, буд. 111, офіс 1; ідентифікаційний код 33417411).
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до апеляційного господарського суду через відповідний місцевий господарський суд протягом двадцяти днів з дня його проголошення. У разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 18.06.2019.
Суддя О.В. Марченко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2019 |
Оприлюднено | 19.06.2019 |
Номер документу | 82425408 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Марченко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні