Ухвала
від 19.06.2019 по справі 520/10813/19
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 520/10813/19

Провадження № 1-кс/520/7470/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.06.2019 року м. Одеса

Слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання

старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , про призначення судової будівельно-технічної експертизи,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до суду з клопотанням про призначення експертизи, зі змісту якого вбачається, що:

Відділом розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управлінням ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018160000000428 відомості про яке 30.05.2018 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочаті за матеріалами перевірки УСБУ в Одеській області відносно службових осіб комунального підприємства, що діє на території Одеської області, які за попередньою змовою між собою, протягом тривалого часу привласнюють бюджетні кошти, що виділяються з місцевого бюджету на потреби вказаного комунального підприємства, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

В ході проведення досудового розслідування, встановлено, що директор комунального підприємства «Великодолинське» ОСОБА_4 , перебуваючи у змові з головним бухгалтером вказаного комунального підприємства ОСОБА_5 , шляхом використання свого службового становища, шляхом створення та використання злочинних схем розтрати та привласнення в особливо великих розмірах бюджетних коштів, що виділяються с місцевого бюджету, в тому числі шляхом нарахування заробітної плати на осіб, які фактично ніколи не були працевлаштовані та шляхом укладення угод з підконтрольними підприємствами, через які виводяться та привласнюються бюджетні кошти.

Впровадження протиправних механізмів розтрати та привласнення бюджетних коштів та контролюються головою Великодолинської селищної ради Овідіопольського району Одеської області ОСОБА_6 .

Так, встановлено, що однією із схем привласнення бюджетних коштів є створення та залучення підконтрольних підприємств для укладення договорів на виконання підрядних робіт на території Великодолинської селищної ради.

Встановлено, що ОСОБА_6 , перебуваючи на посаді голови Великодолинської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, керуючись злочинним умислом направленим на привласнення бюджетними коштами, постійно укладає договори на виконання підрядних робіт на підконтрольні підприємства, одним з яких є ФОП ОСОБА_7 , ІПН НОМЕР_1 . В період з жовтня 2016 по березень 2019 року ФОП ОСОБА_7 укладено 21 угода з Великодолинською селищною радою на суму 3581114 грн.

В ході досудового розслідування зібрано докази, які підтверджують що вказані підприємства мають ознаки фіктивності та підконтрольні ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , а бухгалтерський облік та бухгалтерський контроль вказаних підприємств, комунального підприємства та селищної ради здійснює ОСОБА_5 .

Крім того, до СУ ГУНП в Одеській області з УЗЕ в Одеській області ДЗЕ НПУ надійшли матеріали щодо фактів привласнення бюджетних коштів посадовими особами Великодолинської селищної ради Овідіопольського району Одеської області під час проведення державних закупівель «Поточного ремонту (утеплення будівлі) ДНЗ Теремок в смт. Великодолинське Овідіопольського району Одеської області» на загальну суму 108229 грн. Відповідно до вказаних матеріалів вбачається, що для виконання вказаних робіт Великодолинська селищна рада уклала з ФОП ОСОБА_7 договір підряду №24 від 05.03.2019 відповідно до умов якого потрібно було виконати ремонт (утеплення будівлі) ДНЗ «Теремок» в смт. Великодолинське. В подальшому на рахунок ФОП « ОСОБА_7 перераховано бюджетні кошти в розмірі 199969 гривень.

Однак, з отриманих матеріалів вбачаться що вказані роботи взагалі не проводились, але акти виконаних робіт були складені та підписані, що свідчить про умисне на заволодіння бюджетними коштами та невиконання робіт відповідно до укладеного договору.

Крім того, в ході проведення санкціонованих обшуків за місцем розташування Великодолинської селищної ради та КП «Великодолинське» виявлено та вилучено речі та документи, в ході вивчення та аналізу яких виявлено факти що свідчать про використання службовими особами Великодолинської селищної ради та КП «Великодолинське» протиправного механізму розтрати та привласнення бюджетних коштів, шляхом залучення підконтрольних фізичних та юридичних осіб, через які освоюються бюджетні кошти. В подальшому отримані кошти переводяться в готівку яка привласнюється та розподіляться між ОСОБА_6 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_7 .

В ході обшуку вилучені документи відповідно до яких проводилися роботи з монтажу системи блискавкозахисту на об`єкті будівлі «А», будівлі «Б» та будівлі «Т» (251.30м2) Великодолинського дошкільного навчального закладу «Теремок» за адресою: вул. Кооперативна, 36, смт. Великодолинське Овідіопольський район Одеська область відповідно до умов договору № 92 від 02.05.2019.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що Великодолинський дошкільний навчальний заклад «Теремок» код ЄДРПОУ 36851740 розташований за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, селище міського типу Великодолинське, вулиця Кооперативна, будинок 36.

З такого та з метою отримання відомостей, які мають суттєве значення як докази у зазначеному кримінальному провадженні, а також те, що для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання, слідчий просив суд задовольнити подане клопотання.

Відповідно до положення ч. 2 ст. 242 КПК України, слідчий або прокурор зобов`язані звернутись з клопотанням до слідчого судді для проведення експертизи.

З такого враховуючи вищевикладене, а також з метою отримання відомостей, які мають суттєве значення як докази у зазначеному кримінальному провадженні, а також те, що для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання в галузі дослідження матеріалів, речовин та виробів, та в інший спосіб встановити обставини, які передбачається довести за допомогою отримання результатів судово-хімічної експертизи не надається можливим, а отриманий висновок експертизи допоможе досудовому розслідуванню здійснити повне дослідження обставин вчинення кримінального правопорушення, відповідно, важливі для остаточної кваліфікації кримінального правопорушення, слідчий просив задовольнити подане клопотання.

Відповідно до вимог ч.1 ст.242 КПК України експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.

Згідно зі ст. 243 КПК України експерт залучається за наявності підстав для проведення експертизи за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження.

Приймаючи до уваги те, що проведення зазначеної експертизи є одним з джерел встановлення об`єктивної істини по провадженню, тобто доказом, який підтверджує або спростовує факт наявності самої події кримінального правопорушення, неможливість у інший спосіб отримати доказові відомості, що свідчить про доцільність її проведення, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.110, 242-244, 309, 369-372, 392-395 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , про призначення судової будівельно-технічної експертизи - задовольнити.

1.Доручити експерту (експертам) Одеського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України що за адресою: місто Одеса вулиця Ланжеронівська, 21 провести у кримінальному провадженні №12018160000000428 від 30.05.2018 судову будівельно-технічну експертизу.

2.Поставити перед експертам (експертами) Одеського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України наступний перелік питань, які необхідно дослідити в ході проведення судової будівельно-технічної експертизи, а саме:

-який фактичний обсяг виконаних будівельних робіт у травні 2019 року з монтажу системи блискавкозахисту на об`єкті будівлі «А», будівлі «Б» та будівлі «Т» (251.30м2) Великодолинського дошкільного навчального закладу «Теремок» за адресою: вул. Кооперативна, 36, смт. Великодолинське Овідіопольський район Одеська область відповідно до умов договору № 92 від 02.05.2019?;

-чи відповідає обсяг фактично виконаних будівельних робіт обсягам, зазначеним в актах приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) з монтажу системи блискавкозахисту на об`єкті будівлі «А», будівлі «Б» та будівлі «Т» (251.30м2) Великодолинського дошкільного навчального закладу «Теремок» за адресою: вул.. Кооперативна, 36, смт. Великодолинське Овідіопольський район Одеська область відповідно до умов договору № 92 від 02.05.2019 за травень 2019 року, які підписані головою Великодолинської селищної ради ОСОБА_6 та Директором ПП «Хмельницьк Антисептик-БМУ» ОСОБА_8 . Якщо ні, то в якому обсязі і на яку суму грошових коштів?;

-чи правильно застосовані у вищевказаних актах приймання виконаних робіт будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) з монтажу системи блискавкозахисту на об`єкті будівлі «А», будівлі «Б» та будівлі «Т» (251.30м2) Великодолинського дошкільного навчального закладу «Теремок» за адресою: вул.. Кооперативна, 36, смт. Великодолинське Овідіопольський район Одеська область відповідно до умов договору № 92 від 02.05.2019 за травень 2019 року розцінки витрат праці працівників?;

-чи виконані роботи з монтажу системи блискавкозахисту на об`єкті будівлі «А», будівлі «Б» та будівлі «Т» (251.30м2) Великодолинського дошкільного навчального закладу «Теремок» за адресою: вул.. Кооперативна, 36, смт. Великодолинське Овідіопольський район Одеська область відповідно до умов договору № 92 від 02.05.2019 відповідно до вимог чинних будівельних норм?;

-чи відповідають розцінки і вартість робіт, зазначених в кошторисній документації з монтажу системи блискавкозахисту на об`єкті будівлі «А», будівлі «Б» та будівлі «Т» (251.30м2)Великодолинського дошкільногонавчального закладу«Теремок» заадресою:вул..Кооперативна,36,смт.Великодолинське Овідіопольськийрайон Одеськаобласть відповіднодо умовдоговору №92від 02.05.2019,вимогам чиннихбудівельних норм,якщо ні,то вказатиза якоїпричини іза якимироботами встановленоневідповідність?

3.В розпорядження експертів надати оригінали та копії документів з матеріалів кримінального провадження №12018160000000428 від 30.05.2018.

4.Дозволити експерту (експертам) у провадженні яких буде знаходитись вказана судова експертиза, у разі необхідності надсилати слідчому у провадженні якого перебуватимуть матеріали кримінального провадження №12018160000000428, клопотання/листи про надання копій тих чи інших матеріалів справи або з приводу інших питань, які виникатимуть під час проведення даної судової експертизи.

5.Зобов`язати Одеський науково-дослідний інституту судових експертиз Міністерства юстиції України надати старшому слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_3 , чи іншій особі за відповідним дорученням, висновок експерта за результатами судової експертизи по кримінальному провадженню №12018160000000428.

Попередити експерта про кримінальну відповідальність, передбачену ст.ст. 384, 385 КК України.

Ухвала слідчого судді набирає законної сили з моменту її постановлення, є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення19.06.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу82491572
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення експертизи

Судовий реєстр по справі —520/10813/19

Рішення від 18.12.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Ухвала від 29.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Ухвала від 18.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Ухвала від 18.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Прохоров П. А.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Прохоров П. А.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Прохоров П. А.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Прохоров П. А.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Прохоров П. А.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Прохоров П. А.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Прохоров П. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні