Постанова
від 19.06.2019 по справі 200/1040/19-а
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2019 року справа №200/1040/19-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Гаврищук Т.Г.

суддів: Блохіна А.А.

Сіваченка І.В.

за участю секретаря судового засідання Кобець О.А.,

за участю сторін по справі:

позивач: ОСОБА_1

відповідач1: Кузіна Ю.В. (за довіреністю)

відповідач2: не з`явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції апеляційну скаргу Виконавчого комітету Краматорської міської ради на рішення Донецького окружного адміністративного суду (суддя - Абдукадирова К.Е.) від 03 квітня 2019 року (повне судове рішення складено 05 квітня 2019 року) у справі № 200/1040/19-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Радуга" до Виконавчого комітету Краматорської міської ради, Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради про визнання протиправним та скасування повідомлення, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Виконавчого комітету Краматорської міської ради, Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради про визнання протиправним та скасування повідомлення Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради від 12 грудня 2018 року за вих. № 18-19/559, яким відмовлено ТОВ Рекламне агентство Радуга у видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами; визнання протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Краматорської міської ради щодо ненадання ТОВ Рекламне агентство Радуга дозволів на розміщення зовнішньої реклами; зобов`язання Виконавчий комітет Краматорської міської ради прийняти рішення про надання ТОВ Рекламне агентство Радуга дозволів на розміщення зовнішньої реклами, з урахуванням принципу мовчазної згоди, згідно поданих заяв та отриманих описів за наступними адресами: -м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної (заява № 895/13-17-Ю); - м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної, район Стоматологічної поліклініки (заява № 1125/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Ювілейна, район будинку № 54 (заява № 1121/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Конрада Гампера, район будинку № 3 (заява № 1123/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 1 (заява № 1123/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 19 (заява № 894/13-17-10); - м.Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 37 (заява № 899/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 31 (заява № 900/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 17 (заява № 901/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 43 (заява № 894/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 45 (заява № 897/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 20 (заява № 1122/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 46 (заява № 1120/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, навпроти центрального входу до ринку (заява № 896/13-17-10); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Дніпровської (заява №903/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район фільтрувальної станції (заява №1137/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та бульвару Краматорського (заява №1138/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Південної (заява № 1139/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Василя Стуса та вулиці Дружби, район будинку №32 (заява № 1084/13-17-8); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 38 (заява № 1086/13-17-8); - м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між перехрестям вул. Олекси Тихого та вулиці Маяковського та АЗС АНП (заява № 1086/13-17-8); м.Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район лікарні (заява № 1080/13-17-8); м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між вулицею Південною та вулицею Аероклубною, 1 (заява № 1079/13-17-8); - м. Краматорськ, перехрестя бульвару Машинобудівників та проспекту Миру (заява № 1078/13-17-8); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Олекси Тихого (заява №1135/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та бульвару Краматорського (заява № 1135/13-17-4); - м. Краматорськ, перехрестя вулиці Сіверської та вулиці Конрада Гампера, район Ощадбанку (заява№ 1133/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та вулиці Академічної (заява № 1130/13- 17-4); м. Краматорськ, вулиця Хабаровська, район ринку Лазурний (заява№ 1131/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район автосалону НYUNDАІ (заява №1129/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Двірцевої та бульвару Краматорського (заява № 902/13-17-10); м.Краматорськ, вулиця Хабаровська, район будинку №32 (заява № 1131/13-17-4); м.Краматорськ, перехрестя вулиці Шкільної та вулиці Сіверської (заява №1081/13-17-8); м.Краматорськ, в`їзд до міста з боку міста Дружківка (заява № 1128/13-17-4); - м. Краматорськ, вул. Залізнична, район залізничного вокзалу (заява №1081/13-17-8).

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 03 квітня 2019 року позовні вимоги задоволено повністю; визнано протиправним та скасовано повідомлення Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради від 12 грудня 2018 року за вих.№18-19/559; визнано протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Краматорської міської ради щодо ненадання дозволів ТОВ Рекламне агентство Радуга на розміщення зовнішньої реклами; зобов`язано Виконавчий комітет Краматорської міської ради прийняти рішення щодо надання дозволів ТОВ Рекламне агентство Радуга на розміщення зовнішньої реклами за наступними адресами: м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної (заява № 895/13-17-Ю); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної, район Стоматологічної поліклініки (заява № 1125/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Ювілейна, район будинку № 54 (заява № 1121/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Конрада Гампера, район будинку № 3 (заява № 1123/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 1 (заява № 1123/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 19 (заява № 894/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 37 (заява № 899/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 31 (заява № 900/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 17 (заява № 901/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 43 (заява № 894/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 45 (заява № 897/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 20 (заява № 1122/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 46 (заява № 1120/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Паркова, навпроти центрального входу до ринку (заява № 896/13-17-10); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Дніпровської (заява №903/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район фільтрувальної станції (заява № 1137/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та бульвару Краматорського (заява №1138/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Південної (заява № 1139/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Василя Стуса та вулиці Дружби, район будинку №32 (заява № 1084/13-17-8); м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку №38 (заява № 1086/13-17-8); м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між перехрестям вул. Олекси Тихого та вулиці Маяковського та АЗС АНП (заява № 1086/13-17-8); м.Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район лікарні (заява № 1080/13-17-8); м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між вулицею Південною та вулицею Аероклубною, 1 (заява № 1079/13-17-8); м. Краматорськ, перехрестя бульвару Машинобудівників та проспекту Миру (заява № 1078/13-17-8); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Олекси Тихого (заява №1135/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та бульвару Краматорського (заява № 1135/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Сіверської та вулиці Конрада Гампера, район Ощадбанку (заява№ 1133/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та вулиці Академічної (заява № 1130/13- 17-4); м. Краматорськ, вулиця Хабаровська, район ринку Лазурний (заява№ 1131/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район автосалону НYUNDАІ (заява №1129/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Двірцевої та бульвару Краматорського (заява № 902/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Хабаровська, район будинку № 32 (заява № 1131/13-17-4); м.Краматорськ, перех. вулиці Шкільної та вулиці Сіверської (заява №1081/13-17-8); м. Краматорськ, в`їзд до міста з боку міста Дружківка (заява № 1128/13-17-4); м. Краматорськ, вул. Залізнична, район залізничного вокзалу (заява №1081/13-17-8)..

В апеляційній скарзі відповідач Виконавчий комітет Краматорської міської ради просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення, яким в задоволені позовних вимог відмовити в повному обсязі.

В обґрунтування доводів апеляційної скарги відповідач посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права. Відповідач вважає, що судом першої інстанції безпідставно не застосовані норми Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , норми ДБН, Земельного Кодексу України під час прийняття рішення щодо можливості розміщення зовнішньої реклами. Відповідач вважає, що позивачем не надано жодного доказу порушення його прав, свобод чи законних інтересів з боку Виконавчого комітету Краматорської міської ради. Відповідач також вважає, що подані позивачем заяви не відповідають вимогам Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затв. постановою КМУ від 29.12.2003р. №2067, а саме заяви подані на ім`я міського голови, а не керівника Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради; до заяв не додано копій свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи. Подальша процедура отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами визначена п.п. 10-22 Типових правил (в редакції, що діє з урахуванням Постанови Окружного адміністративного суду м.Києва №826/2002/16 від 22.06.2016 року та ухвали Київського апеляційного адміністративного суду №826/2002/16 від 25.08.2016 року), згідно яких до повноважень Виконавчого комітету Краматорської міської ради належить розгляд підготовленого робочим органом та поданого на розгляд виконкому проекту рішення з питання надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Проект рішення щодо надання позивачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами чи про відмову в наданні такого дозволу на розгляд відповідачу не подавався. Окрім того, судом першої інстанції під час прийняття рішення застосовані норми постанови КМУ від 29.12.2003р. №2067 в редакції змін, внесених п.8 Постанови КМУ від 16.12.2015 року №1173 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності , які визнані незаконними з моменту прийняття, а отже не можуть бути застосовані. Рішення суду першої інстанції в частині зобов`язання Виконавчого комітету Краматорської міської ради прийняти рішення щодо надання позивачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами у бажаних місцях прийнято з порушенням ч.4 ст.245 КАС України. В матеріалах справи відсутні докази виконання позивачем всіх умов, визначених законодавством для прийняття рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Розгляд заяв про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами згідно до Типових правил та Порядку віднесено до компетенції робочого органу - Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради. Крім того, за адресами, за якими позивач просив надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами вже встановлені інші рекламні конструкції, що підтверджується рішеннями виконавчого комітету Краматорської міської ради від 16.03.2016 року №192, від 06.04.2016 року №225.

Позивач проти доводів апеляційної скарги заперечував, вважає, що рішення суду є законним та обґрунтованим, ухвалено судом відповідно до норм матеріального та процесуального права на підставі повного і всебічного з`ясування обставин в адміністративній справі.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення позивача, представника відповідача1, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, відзив на скаргу, дійшла висновку про те, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню виходячи з наступного.

Судом першої інстанції та під час апеляційного провадження встановлено, що позивач 28 листопада 2018 року звернувся до Виконавчого комітету Краматорської міської ради з заявами про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами строком на п`ять років за наступними адресами:

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної (заява № 895/13-17-Ю);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної, район Стоматологічної поліклініки (заява № 1125/13-17-4);

м. Краматорськ, вулиця Ювілейна, район будинку № 54 (заява № 1121/13-17-4);

м. Краматорськ, вулиця Конрада Гампера, район будинку № 3 (заява № 1123/13-17-4);

м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 1 (заява № 1123/13-17-4);

м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 19 (заява № 894/13-17-10);

м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 37 (заява № 899/13-17-10);

м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 31 (заява № 900/13-17-10);

м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 17 (заява № 901/13-17-10);

м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 43 (заява № 894/13-17-10);

м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 45 (заява № 897/13-17-10);

м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 20 (заява № 1122/13-17-4);

м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 46 (заява № 1120/13-17-4);

м. Краматорськ, вулиця Паркова, навпроти центрального входу до ринку (заява № 896/13-17-10);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Дніпровської (заява №903/13-17-10);

м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район фільтрувальної станції (заява № 1137/13-17-4);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та бульвару Краматорського (заява №1138/13-17-4);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Південної (заява № 1139/13-17-4);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Василя Стуса та вулиці Дружби, район будинку №32 (заява № 1084/13-17-8);

м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 38 (заява № 1086/13-17-8);

м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між перехрестям вул. Олекси Тихого та вулиці Маяковського та АЗС АНП (заява № 1086/13-17-8);

м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район лікарні (заява № 1080/13-17-8);

м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між вулицею Південною та вулицею Аероклубною, 1 (заява № 1079/13-17-8);

м. Краматорськ, перехрестя бульвару Машинобудівників та проспекту Миру (заява №1078/13-17-8);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Олекси Тихого (заява №1135/13-17-4);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та бульвару Краматорського (заява №1135/13-17-4);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Сіверської та вулиці Конрада Гампера, район Ощадбанку (заява№ 1133/13-17-4);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та вулиці Академічної (заява № 1130/13- 17-4);

м. Краматорськ, вулиця Хабаровська, район ринку Лазурний (заява№ 1131/13-17-4);

м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район автосалону НYUNDАІ (заява №1129/13-17-4);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Двірцевої та бульвару Краматорського (заява №902/13-17-10);

м. Краматорськ, вулиця Хабаровська, район будинку № 32 (заява № 1131/13-17-4);

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Шкільної та вулиці Сіверської (заява №1081/13-17-8);

м. Краматорськ, в`їзд до міста з боку міста Дружківка (заява № 1128/13-17-4);

м. Краматорськ, вул. Залізнична, район залізничного вокзалу (заява №1081/13-17-8). (а.с. 17-124, т. 1).

До наведених заяв були додані: фотокартки місця на якому планується розташування рекламного засобу; ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням.

За наслідками розгляду наведених заяв, Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради листом від 12 грудня 2018 року з вих. № 18-19/559 повідомила позивача про те, що відповідно до затвердженої містобудівної документації, а саме: детального плану центральної частини міста, плану чергових ліній, місця розміщення рекламних засобів за адресами:

перх. вул.Дружби та вул.Ювілейної (за заявою №895/13/17/10);

перх. вул.Дружби та вул.Ювілейної, р-н стоматології (заява №1125/13/17/4);

вул.Ювілейна, р-н будинку №54 (заява №1121/13-17-4);

вул.Конрада Гампера, р-н будинку №3 (заява №1123/13-17-4);

вул.Двірцева, р-н будинку №1 (заява №1123/13-7-4);

вул.Двірцева, р-н будинку №19 (заява №894/13-17-40);

вул.Двірцева, р-н будинку №37 (заява №899/13-17-10);

вул.Двірцева, р-н будинку №31 (заява №900/13-17-10);

вул.Двірцева, р-н будинку №17 (заява №901/13-17-10);

вул.Двірцева, р-н будинку №43 (заява №894/13-17-10);

вул.Двірцева, р-н будинку №45 (заява №897/13-1710);

вул.Паркова, р-н будинку №20 (заява №1122/13-17-4);

вул.Паркова, р-н будинку №46 (заява №1120/13-17-4);

вул.Паркова, навпроти центрального входу до ринку (заява №896/13-17-10);

перех.вул.Олеси Тихого та вул.Дніпровської (заява №903/13-17-10);

вул.Двірцева, р-н фільтрувальної станції (заява №1137/13-17-4);

перехр. Вул.Дружби та бул. Краматорського (заява №1138/13-17-4);

перехр. Вул.Олеси Тихого та вул. Південної (заява №1139/13-17-4);

перехр. Вул.Дружби та вул.Василя Стуса, р-н будинку №32 (заява №1084/13-17-8);

вул.Паркова, р-н будинку №38 (заява №1086/13-17-8);

вул.Олеси Тихого, на відрізку між перехрестям вул.Олеси Тихого та Маяковського та АЗС АНП (заява №1086/13-17-8);

вул.Олеси Тихого, р-н лікарні (заява №1080/13-17-8);

вул.Олеси Тихого, на відривку між вул.Південною та вул. Аероклубною1 (заява №1079/13-17-8);

перех. бул.Машинобудівників та пр.Миру (заява №1078/13-17-8);

перехр. вул.Дружби та вул.Олеси Тихого (заява №1135/13-17-4);

перехр. вул.Паркової та бул. Краматосрького (заява №1135/13-17-4);

перехр. вул.Сіверської та вул. Конрада Гампера, р-н Ощадбанку (заява №1133/13-17-4);

перехр. вул.Паркової та вул.Академічної (заява№1130/13-17-4);

вул.Хабаросвьска, р-н ринку Лазурний (заява №1131/13-17-4);

вул. Олекси Тихого, р-н автосалону HYUNDAI (заява № 1129/13-17-4);

знаходяться в межах червоних ліній, в зоні транспортної інфраструктури (ТР-3). В зоні транспортної інфраструктури розміщення і будівництво об`єктів, крім об`єктів транспорту інженерних мереж, забороняється.

Місця розміщення за адресами:

перехр. вул.Двірцевої та бул.Краматосрького (заява №902/13-17-10);

вул.Хараровська, р-н будинку №32 (заява №1131/13-17-4);

знаходяться на прибудинкових територіях, розміщення будь-яких конструкцій, які передбачені державними будівельними нормами, заборонено.

Місце розміщення за адресою: м. Краматорськ, в`їзд до міста з боку Слов`янська (заява № 1127/13-17-4) знаходиться за межами міста, дозвіл надається Донецькою ОДА.

Місце розміщення за адресою: перехр. вул. Шкільної та вул. Сіверської (заява №1081/13-17-8) знаходяться в межах червоних ліній та в історичному ареалі міста.

Місце розміщення за адресою: м. Краматорськ, в`їзд до міста з боку. м. Дружківка 2 (заява № 1128/13-17-4) знаходиться в охоронній зоні шляхопроводу, яка станови: обидва боки, в якій заборонено розміщення будь-яких конструкцій.

Місце розміщення за адресою: вул. Залізнична, р-н залізничного вокзалу (заява № 1081/13-17-8) знаходиться в межах червоних ліній, в зоні транспортної інфраструктури (ТР-3). 05.12.201 наданий дозвіл № 492 на розміщення конструкції із 3-х білбордів на площі Привокзальній, відстань від бажаного місця розміщення до конструкції не становить 50 м відповідно до вимог Порядку розміщення зовнішньої реклами на території м.Краматорськ, затвердженого рішенням міської ради від 13.07.2011 № 7/V1-19 (із змінами).

Наведені обставини сторонами не оспорюється.

Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України Про рекламу розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.13 ч. 1 ст. 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, надання дозволу в порядку, встановленому законодавством, на розміщення реклами.

Рішенням Краматорської міської ради від 22.04.2014р. №37/YI-81 внесені зміни до Порядку розміщення зовнішньої реклами на території м.Краматорська, виклавши його в новій редакції (далі Порядок).

Згідно розділу 3 Порядку надання, внесення змін, подовження та скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами здійснюється у відповідності з Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами .

Типові правила розміщення зовнішньої реклами затверджено постановою Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003 року(далі - Типових правил ).

Пунктом 2 Типових правил (в редакції, чинної у спірний період) визначено, що дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;

Згідно із пунктом 3 Типових правил зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил.

Пунктом 5 Типових правил передбачено, що для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільська, селищна, міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління (далі - робочий орган).

Згідно п.2.1 Порядку розміщення зовнішньої реклами на території м.Краматорська, затв. Рішенням Краматорської міської ради від 22.04.2014р.№37/YI-81 робочим органом з регулювання зовнішньої реклами у м. Краматорськ, є Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради.

Відповідно до положень пункту 6 Типових правил до повноважень робочого органу належать, зокрема, розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії; прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету; підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу; видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради.

Аналогічні приписи містяться у п.п.2.1.2 п.2.1 Порядку розміщення зовнішньої реклами на території м.Краматорська .

Згідно пункту 9 Типових правил для одержання дозволу заявник подає робочому органу заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються: фотокартка або комп`ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням; копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця.

У відповідності до вимог пункту 10 Типових правил за наявності документів, передбачених пунктом 9 цих Правил, заява протягом трьох днів з дати її надходження реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі - журнал реєстрації), який ведеться за формою згідно з додатком 2.

Робочий орган протягом п`яти днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу. Після перевірки місця керівник робочого органу приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету робочий орган видає заявнику для оформлення два примірники дозволу за формою згідно з додатком 3 та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити.

У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган протягом трьох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого органу ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.

Згідно п. 11 Типових правил пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття керівником робочого органу відповідного рішення. Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений керівником робочого органу не більш як на три місяці у разі: продовження строку оформлення дозволу у зв`язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації; письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу. У разі продовження строку оформлення дозволу з підстав, передбачених абзацами третім і четвертим цього пункту, робочий орган письмово повідомляє про це заявника.

Дата і номер рішення керівника робочого органу про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації. Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством (п. 12 Типових правил).

Аналіз наведених вище норм дозволяє дійти висновку про те, що саме до повноважень Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради ( робочий орган) належить розгляд заяв позивача на надання дозволу, прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, або про відмову в установленні такого пріоритету; підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу; видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради.

В матеріалах справи відсутні докази щодо прийняття Управлінням містобудування та архітектури Краматорської міської ради рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету.

Листом Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради від 12 грудня 2018 року за вих. № 18-19/559 позивача було повідомлено про невідповідність розміщення зовнішньої реклами умовам затвердженої містобудівної документації. Рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету не приймалось. Тобто, наведеним листом не були порушені права позивача.

За таких обставин, колегія суддів вважає, що у спірних правовідносинах має місце бездіяльність саме Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, Управлінням містобудування та архітектури Краматорської міської ради рішення про встановлення за позивачем пріоритету на заявлене місце не приймалось, проект рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу не виготовлювався, а тому колегія суддів вважає, що судом першої інстанції помилково було визнано протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Краматорської міської ради.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності від 6 вересня 2005 року N 2806-IV (далі Закон N 2806-IV) виключно законами, які регулюють відносини, пов`язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються: необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види; дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру; платність або безоплатність видачі (переоформлення, анулювання) документа дозвільного характеру; строк видачі документа дозвільного характеру або відмови у його видачі; вичерпний перелік підстав для відмови у видачі, переоформлення, анулювання документа дозвільного характеру;строк дії документа дозвільного характеру або необмеженість строку дії такого документа; перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності; перелік та вимоги до документів, які суб`єкту господарювання необхідно подати для одержання документа дозвільного характеру.

Абзацом другим частини першої статті 4- 1 Закону N 2806-IV визначено, що порядок проведення дозвільної (погоджувальної) процедури, переоформлення та анулювання документів дозвільного характеру, що законами України віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування, встановлюється їх рішенням, а у випадках, передбачених законом, - на підставі типових порядків, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції про те, що системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами є дозвільною процедурою у розумінні статті 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", відтак, на дану процедуру поширюються норми зазначеного Закону.

Відповідно до частини шостої статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" у разі якщо у встановлений законом строк суб`єкту господарювання не видано або не направлено документ дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі, то через десять робочих днів з дня закінчення встановленого строку для видачі або відмови у видачі документа дозвільного характеру суб`єкт господарювання має право провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Копія заяви (опису прийнятих документів) з відміткою про дату їх прийняття є підтвердженням подачі заяви та документів адміністратору або дозвільному органу.

Днем видачі документа дозвільного характеру вважається останній день строку розгляду заяви дозвільним органом, передбаченого законом.

Згідно із абзацом десятим частини першої статті 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" принцип мовчазної згоди - принцип, згідно з яким суб`єкт господарювання набуває право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання відповідного документа дозвільного характеру, за умови якщо суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою подано в установленому порядку заяву та документи в повному обсязі, але у встановлений законом строк документ дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі не видано або не направлено.

Частиною шостою статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" передбачено, що у випадку невиконання дозвільним органом свого юридичного обов`язку (в установлений Законом строк видати документ дозвільного характеру або направити повідомлення про відмову у його видачі), тобто через свою бездіяльність, суб`єкт господарювання набуває право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання відповідного документа дозвільного характеру.

Таким чином, юридичний факт, який полягає у бездіяльності дозвільного органу, стає передумовою для виникнення правовідносин, у яких суб`єкт господарювання може застосувати принцип мовчазної згоди. Тобто, виникнення у суб`єкта господарювання права на застосування принципу мовчазної згоди настає при наявності системи таких умов: 1) суб`єктом господарювання подані всі визначені законом документи для отримання дозволу, що підтверджується копією заяви (опису прийнятих документів) з відміткою про дату їх прийняття; 2) закінчення строку розгляду поданих документі - 10 робочих днів від дня подання заяви; 3) відсутність/несвоєчасність відповіді суб`єкта владних повноважень по суті поданої заяви.

Аналогічний висновок міститься у постанові Верховного Суду від 26.06.2018 р. по справі N826/2810/17.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, позивачем 28 листопада 2018 року до Виконавчого комітету Краматорської міської ради було подано заяви про отримання дозволів, до яких не було додано весь перелік документів, передбачених пунктом 9 Типових правил, а саме копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця.

Крім того, в матеріалах справи не має жодного доказу на підтвердження тих обставин, що позивач реалізував своє право на застосування принципу мовчазної згоди щодо отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

Відповідно до ч. 5 ст. 4-1 Закону "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" підставами для відмови у видачі документа дозвільного характеру є: подання суб`єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком; виявлення в документах, поданих суб`єктом господарювання, недостовірних відомостей; негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.

Тобто, подані позивачем документи підлягають перевірці на відповідність норм щодо правил розміщення зовнішньої реклами, що відноситься до повноважень відповідача.

Колегія суддів звертає увагу, що отримавши пакет документів про розміщення зовнішньої реклами від позивача, відповідач може або надати дозвіл, або відмовити в наданні, але це рішення повинен прийняти саме суб`єкт владних повноважень.

Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень на відповідність закріпленим частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям, не втручається у дискрецію (вільний розсуд) суб`єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади.

Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно-дискреційних повноважень - ключовим завданням якого є здійснення правосуддя.

Проте, відповідно до до ч. 1, ч. 3 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Отже, під дискреційним повноваженням суд повинен розуміти таке повноваження, яке надає певний ступінь свободи адміністративному органу при прийнятті рішення, тобто, коли у межах, що визначені законом, адміністративний орган має можливість самостійно (на власний розсуд) вибрати один з кількох варіантів рішення.

Суд є правозастосовуючим органом та не може підміняти державний орган рішення якого оскаржується, приймати замість нього рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, та давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції такого суб`єкта владних повноважень.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного суду від 25 жовтня 2018 року у справі №826/6424/16.

У рішенні по справі Класс та інші проти Німеччини Європейський суд з прав людини зазначив, що суд не повинен підміняти думку національних органів будь-якою своєю думкою.

З урахуванням вищевикладеного, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про те, що зобов`язання Виконавчого комітету Краматорської міської ради прийняти рішення про надання позивачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами є втручанням в дискреційні повноваження відповідача, оскільки впливають на його право вибору при прийнятті відповідного рішення.

За таких обставин суд, дотримуючись принципів законності, поділу влади, а також компетенції, визначеної Конституцією та законами України, не має права перебирати на себе повноваження суб`єкта владних повноважень у відповідних правовідносинах, а тому позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню.

За приписами п.3 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись статтями 23, 33, 292, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 328, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Виконавчого комітету Краматорської міської ради на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 03 квітня 2019 року у справі № 200/1040/19-а - задовольнити частково.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 03 квітня 2019 року у справі № 200/1040/19- скасувати.

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Радуга" до Виконавчого комітету Краматорської міської ради, Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради про визнання протиправним та скасування повідомлення Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради від 12 грудня 2018 року за вих. № 18-19/559, яким відмовлено ТОВ Рекламне агентство Радуга у видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами; визнання протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Краматорської міської ради щодо ненадання ТОВ Рекламне агентство Радуга дозволів на розміщення зовнішньої реклами; зобов`язання Виконавчий комітет Краматорської міської ради прийняти рішення про надання ТОВ Рекламне агентство Радуга дозволів на розміщення зовнішньої реклами, з урахуванням принципу мовчазної згоди, згідно поданих заяв та отриманих описів за наступними адресами: -м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної (заява № 895/13-17-Ю); - м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної, район Стоматологічної поліклініки (заява № 1125/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Ювілейна, район будинку № 54 (заява № 1121/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Конрада Гампера, район будинку № 3 (заява № 1123/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 1 (заява № 1123/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 19 (заява № 894/13-17-10); - м.Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 37 (заява № 899/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 31 (заява № 900/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 17 (заява № 901/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 43 (заява № 894/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 45 (заява № 897/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 20 (заява № 1122/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 46 (заява № 1120/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, навпроти центрального входу до ринку (заява № 896/13-17-10); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Дніпровської (заява №903/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район фільтрувальної станції (заява №1137/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та бульвару Краматорського (заява №1138/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Південної (заява № 1139/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Василя Стуса та вулиці Дружби, район будинку №32 (заява № 1084/13-17-8); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 38 (заява № 1086/13-17-8); - м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між перехрестям вул. Олекси Тихого та вулиці Маяковського та АЗС АНП (заява № 1086/13-17-8); м.Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район лікарні (заява № 1080/13-17-8); м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між вулицею Південною та вулицею Аероклубною, 1 (заява № 1079/13-17-8); - м. Краматорськ, перехрестя бульвару Машинобудівників та проспекту Миру (заява № 1078/13-17-8); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Олекси Тихого (заява №1135/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та бульвару Краматорського (заява № 1135/13-17-4); - м. Краматорськ, перехрестя вулиці Сіверської та вулиці Конрада Гампера, район Ощадбанку (заява№ 1133/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та вулиці Академічної (заява № 1130/13- 17-4); м. Краматорськ, вулиця Хабаровська, район ринку Лазурний (заява№ 1131/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район автосалону НYUNDАІ (заява №1129/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Двірцевої та бульвару Краматорського (заява № 902/13-17-10); м.Краматорськ, вулиця Хабаровська, район будинку №32 (заява № 1131/13-17-4); м.Краматорськ, перехрестя вулиці Шкільної та вулиці Сіверської (заява №1081/13-17-8); м.Краматорськ, в`їзд до міста з боку міста Дружківка (заява № 1128/13-17-4); - м. Краматорськ, вул. Залізнична, район залізничного вокзалу (заява №1081/13-17-8) - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради щодо розгляду заяв Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Радуга" від 28 листопада 2018 року про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Зобов`язати Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради розглянути заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Радуга" від 28 листопада 2018 року про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами за наступними адресами:

м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної (заява № 895/13-17-Ю); - м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Ювілейної, район Стоматологічної поліклініки (заява № 1125/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Ювілейна, район будинку № 54 (заява № 1121/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Конрада Гампера, район будинку № 3 (заява № 1123/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 1 (заява № 1123/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 19 (заява № 894/13-17-10); - м.Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 37 (заява № 899/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 31 (заява № 900/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 17 (заява № 901/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 43 (заява № 894/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район будинку № 45 (заява № 897/13-17-10); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 20 (заява № 1122/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 46 (заява № 1120/13-17-4); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, навпроти центрального входу до ринку (заява № 896/13-17-10); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Дніпровської (заява №903/13-17-10); м. Краматорськ, вулиця Двірцева, район фільтрувальної станції (заява №1137/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та бульвару Краматорського (заява №1138/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Олекси Тихого та вулиці Південної (заява № 1139/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Василя Стуса та вулиці Дружби, район будинку №32 (заява № 1084/13-17-8); - м. Краматорськ, вулиця Паркова, район будинку № 38 (заява № 1086/13-17-8); - м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між перехрестям вул. Олекси Тихого та вулиці Маяковського та АЗС АНП (заява № 1086/13-17-8); м.Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район лікарні (заява № 1080/13-17-8); м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, на відрізку між вулицею Південною та вулицею Аероклубною, 1 (заява № 1079/13-17-8); - м. Краматорськ, перехрестя бульвару Машинобудівників та проспекту Миру (заява № 1078/13-17-8); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Дружби та вулиці Олекси Тихого (заява №1135/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та бульвару Краматорського (заява № 1135/13-17-4); - м. Краматорськ, перехрестя вулиці Сіверської та вулиці Конрада Гампера, район Ощадбанку (заява№ 1133/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Паркової та вулиці Академічної (заява № 1130/13- 17-4); м. Краматорськ, вулиця Хабаровська, район ринку Лазурний (заява№ 1131/13-17-4); м. Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, район автосалону НYUNDАІ (заява №1129/13-17-4); м. Краматорськ, перехрестя вулиці Двірцевої та бульвару Краматорського (заява № 902/13-17-10); м.Краматорськ, вулиця Хабаровська, район будинку №32 (заява № 1131/13-17-4); м.Краматорськ, перехрестя вулиці Шкільної та вулиці Сіверської (заява №1081/13-17-8); м.Краматорськ, в`їзд до міста з боку міста Дружківка (заява № 1128/13-17-4); - м. Краматорськ, вул. Залізнична, район залізничного вокзалу (заява №1081/13-17-8) з прийняттям відповідного рішення.

У задоволенні іншої частини позову відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Рекламне агентство Радуга" (Код ЄДРПОУ 39015606) за рахунок бюджетних асигнувань Управління містобудування та архітектури Краматорської міської ради витрати по сплаті судового збору у розмірі 1 921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп.

Вступна та резолютивна частина постанови прийнята у нарадчій кімнаті та проголошена у судовому засіданні 19 червня 2019 року.

Постанова у повному обсязі складена у нарадчій кімнаті 20 червня 2019 року.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з 19 червня 2019 року та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий: Т.Г. Гаврищук

Судді: А.А. Блохін

І.В. Сіваченко

Дата ухвалення рішення19.06.2019
Оприлюднено21.06.2019
Номер документу82495691
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1040/19-а

Постанова від 15.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 20.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 30.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 19.06.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Постанова від 19.06.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 16.05.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 16.05.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Рішення від 03.04.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні