Справа № 560/854/19
РІШЕННЯ
іменем України
13 червня 2019 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Козачок І.С.
за участю:секретаря судового засідання Данилюк К.Б. представників сторін розглянувши адміністративну справу за позовом Фермерського господарства "Агро Віта АФ" до Головного управління ДФС у Хмельницькій області , Державної фіскальної служби України про визнання рішень протиправними та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
ПРЕДМЕТ, ПІДСТАВИ ТА ЗМІСТ ПОЗОВУ.
Фермерське господарство "Агро Віта АФ" з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, звернулось до суду з позовом до Головного управління ДФС у Хмельницькій області та Державної фіскальної служби України про визнання протиправними рішень комісії Головного управління ДФС у Хмельницькій області № 1039655/41037759 від 29.12.2018 року, № 1039667/41037759 від 29.12.2018 року, № 1039656/41037759 від 29.12.2018 року про відмову в реєстрації податкових накладних Фермерського господарства "Агро Віта АФ" №1 та №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року. Також просить зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Фермерського господарства "Агро Віта АФ" №1 та №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач покликається на те, що ним були складені вищезазначені податкові накладні, які 12 листопада 2018 року направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно з квитанціями податкового органу реєстрація податкових накладних зупинена, оскільки ПН/РК відповідають вимогам пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Фермерське господарство "Агро Віта АФ" направило в електронному вигляді до органу ДФС повідомлення №1, №2 та №3 щодо подачі пояснень та документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовним податковим накладним та відповідні документи для підтвердження операцій.
29 грудня 2018 року комісією Головного управління ДФС у Хмельницькій області прийняті оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, підставою для чого стало ненадання достатнього пакету документів для прийняття рішення про реєстрацію. Не погоджуючись з рішеннями, позивач оскаржив їх у адміністративному порядку, однак рішенням комісії вищого рівня скаргу платника залишено без задоволення.
Позивач вважає, що ним були надані усі необхідні документи для реєстрації податкових накладних №1, №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року, які повністю підтверджують правомірність та реальний характер вчинених господарських операцій.
Крім того, покликається на те, що саме зупинення реєстрації податкових накладних було протиправним, оскільки незрозуміло з яких підстав платник був внесений до переліку ризикових ще до того, як став платником податку на додану вартість.
Відтак, позивач вважає, що оскільки зупинення реєстрації податкових накладних відбулось без будь-яких належних підстав, платник взагалі не був зобов`язаний подавати фіскальному органу будь-які документи за вказаними податковими накладними. Однак, враховуючи те, що позивач все ж таки надав увесь наявний у нього обсяг документів, які повністю підтверджували правомірність оформлення податкових накладних, відповідач безпідставно відмовив у їх реєстрації.
ПЕРЕБІГ СПРАВИ.
03 квітня 2019 року суд відкрив провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження, призначивши підготовче засідання на 03 травня 2019 року.
18 квітня 2019 року надійшов відзив Головного управління ДФС у Хмельницькій області, яке є правонаступником первинного відповідача, де вказується на незгоду з позовними вимогами. Покликається на правомірність зупинення реєстрації податкових накладних та те, що позивачем не було надано повного пакету документів, які підтверджують законність оформлення податкових накладних та суми задекларованого податку. Просить у задоволенні позову відмовити.
Ухвалою від 03.05.2019 року вирішене клопотання позивача про заміну неналежної сторони, до участі у справі в якості належних відповідачів залучено Головне управління ДФС у Хмельницькій області, ДФС України.
11 травня 2019 року надійшов уточнений адміністративний позов, а 15 травня 2019 року - спільний відзив відповідачів на адміністративний позов.
У відзиві відповідачі посилаються на те, що позивачем до пояснень було надано частину документів, які необхідні для реєстрації податкових накладних, але цих документів не було достатньо. Стосовно зупинення реєстрації податкових накладних вказують на те, що воно відповідає вимогам закону.
В судовому засіданні представник позивача позов підтримав, покликаючись на доводи, викладені у адміністративному позові та додатках до нього. Також уточнив стосовно того, що під час складання позову було допущено описки в частині номерів оскаржуваних рішень.
Представники відповідачів проти позову заперечили, покликаючись на доводи, викладені у відзивах, які є у справі. Вважають, що фіскальні органи діяли відповідно до вимог Закону, відтак відсутні підстави для задоволення позову.
Заслухавши представників сторін, дослідивши обставини у справі та перевіривши їх доказами, суд виходить з наступного.
ЗАКОНОДАВСТВО.
Положеннями п. 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (п. 201.7 ст. 201 ПК України).
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п. 12 Порядку № 117, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються серед іншого
- критерій (ї) ризиковості платника податку та/або критерій (ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (-их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; - пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Критерії ризиковості визначені та затверджені Державною фіскальною службою у листі № 959/99-99-07-18 від 21.03.2018.
Підпунктом 1.6 п. 1 цих Критеріїв визначається, що платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо - платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); - дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; - платник податку юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); - платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; - платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; - платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України(далі Кодекс); - наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Перелік документів, які є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, вказано в п. 14 Порядку № 117: це договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ.
Судом встановлено, що Фермерське господарство Агро Віта АФ є зареєстрованим платником податку на додану вартість (ІПН 410377522080), перебуває на податковому обліку Головного управління ДФС у Хмельницькій області, здійснює діяльність у сфері вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.
19.10.2018 року між Фермерським господарством Агро Віта АФ та Товариством з обмеженою відповідальністю КЛОВ укладений договір купівлі - продажу кукурудзи № КЛВ191018/007 (а. с. 21-23).
Згідно з умовами цього договору позивач 21.10.2018 року, 22.10.2018 року та 23.10.2018 року здійснив поставку TOB КЛОВ врожаю кукурудзи. Факт передачі (транспортування) та відвантаження врожаю кукурудзи підтверджується товарно-транспортними накладними від 21.10.2018 року, 22.10.2018 року, 23.10.2018 року. (а. с. 27-40). Поставка здійснюється на склад покупця у Тернопільській області, а датою поставки є дата підписання сторонами видаткових накладних (а. с. 27 зворот).
Фермерське господарство "Агро Віта АФ" по факту першої події оформило в електронній формі податкові накладні №1, №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року. (а. с. 12-14 ) В подальшому реєстрацію цих податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, що підтверджується квитанціями від 12.11.2018 року, реєстраційні номери №9247908652, № 9248323539 та №9247908333. (а. с. 15-17 )
Зазначено, що податкові накладні прийняті, але їх реєстрація зупинена оскільки ПН/РК відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків визначених підпунктом 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податків, затверджених ДФС України 21.03.2018 року листом №959/99-99-07-18. Платнику запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Суд звертає увагу на те, що Фермерське господарства Агро Віта АФ зареєстроване, як платник податку на додану вартість 01.04.2018 року.
У той же час відповідно до даних Реєстру ризикових платників Фермерське господарства Агро Віта АФ відповідає критеріям ризиковості за пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку , причому такі дані до Реєстру були внесені 06.03.2018 року, тобто заздалегідь до реєстрації позивача, як платника ПДВ.
Позивач 18.03.2019 року звернувся до ГУ ДФС у Хмельницькій області із запитом на отримання публічної інформації, у якому просив надати інформацію про те, яким саме критеріям ризиковості платника податку відповідає податкова накладна №3 від 23.10.2018 року, якого з підприємств - покупця чи продавця стосуються критерії ризиковості та чи можлива реєстрація податкових накладних №1, №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Головне управління ДФС у Хмельницькій області листом від 24.05.2019 року повідомило про те, що на засіданні ГУ ДФС у Хмельницькій області прийнято рішення про виключення Фермерського господарства Агро Віта АФ з переліку ризикових платників податків.
Отже, станом на час зупинення реєстрації податкових накладних позивач безпідставно знаходився у категорії ризикових, що не було спростовано під час розгляду справи. Враховуючи те, що саме присутність його у категорії ризикових платників і стало підставою для блокування податкових накладних, подальше посилання відповідачів на неподання платником певних документів для підтвердження правомірності оформлення податкових накладних саме по собі є необґрунтованим.
Однак, не зважаючи на це, позивач направив на адресу ГУ ДФС в Хмельницькій області повідомлення № 1 від 27.12.2018 року, №2 та №3 від 28.12.2018 року (а. с. 72-74) про подання пояснень та копій документів про підтвердження реальності здійснення операцій по накладним, реєстрацію яких зупинено, а саме:
- Договір купівлі-продажу № КЛВ191018/007 від 19.10.2018 р. покупець TOB "Клов" предмет договору кукурудза урожаю 2018 року га Додаток № 1 від 19.10.2018 р.:
- Звіт про посівні площі № 4 CT,
- Рахунок фактуру № 1 від 22.10.2018 р. кукурудза 183,120 т. на суму 462154,6 грн.
- Рахунок фактуру № 2 від 22.10.2018 р. кукурудза 143,820 т. на суму 423776,56 грн.
- Рахунок фактуру № 3 від 23.10.2018 р. кукурудза 207,92 т. на суму 604832,63 грн.
- Видаткову накладну №1 від 22.10.2018 року одержувач TOB "Клов" кукурудза 183.120 т. на суму 462154,60 грн.
- Видаткову накладну №2 від 22.10.2018 року одержувач TOB "Клов" кукурудза 143,820 т. на суму 423776,56 грн.
- Видаткову накладну №3 від 23.10.2018 одержувач TOB "Клов" кукурудза 207.92 т. на суму 604832,63 грн.
- Акт розрахунок №0000001376 від 22.10.2018 року, акт розрахунок №0000001364 від 22.10.2018 року, акт розрахунок №0000001380 від 23.10.2018 року,
- Картку № 1376 від 22.10.2018 року аналізу зерна,
- Товарно транспортні накладні №025 від 22.10.2018 року перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_1 автомобіль РЕНО НОМЕР_3., ТТН №005 від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_2 автомобіль ДАФ НОМЕР_4, ТТН б/н від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_3 автомобіль МАН НОМЕР_5, ТTH №004 від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_1 автомобіль МАИ НОМЕР_6, ТТН №024 від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул. Лози, 42 а. Водій ОСОБА_4 автомобіль РЕНО НОМЕР_7, ТТН №1 від 21.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_5 автомобіль КАМАЗ НОМЕР_8, ТТН №2 від 21.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_6 автомобіль КАМАЗ НОМЕР_9, ТТН 001 від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_7 автомобіль ДАФ НОМЕР_10, ТТН №20 від 23.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_10 автомобіль Вольво НОМЕР_11, ТТН №016 від 23.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_8 автомобіль КАМАЗ НОМЕР_12, ТТН №10 від 22.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_10 автомобіль Вольво НОМЕР_13, ТТН б/н від 22.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 , ТТН №8 від 22.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а, ТТН б/н від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул. Лози, 42 а.
- Платіжне доручення № 8184 від 23.11.2018 р. платник ТОВ "Клов" на суму 200000,00 грн., Платіжне доручення № 8279 від 26.11.2018 р. платник TOB "Клов" на суму 200000,00 грн., Платіжне доручення № 8012 від 19.11.2018 р. платник ТОВ "Клов" на суму 300723,68 грн.
Комісією ГУ ДФС в Хмельницькій області були прийняті оскаржені рішення від 29 грудня 2018 року №1039656/41037759, №1039667/41037759 та №1039655/41037759 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з тим, що Фермерським господарством "Агро Віта АФ" не надано достатній пакет документів для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Зазначається про те, що платником не надані копії документів: звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур на 01.12.2018 року №29 СГ; картку рахунок 361 по контрагенту TOB "Клов"; відсутня інформація щодо власних або орендованих ОЗ; первинні документи щодо придбання насіння кукурудзи, щодо посіву та обмолоту, платіжні документи.
Судом враховано вимоги ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , згідно з якою підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Вони повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
Водночас ст.4 Закону України №996-XIV встановлений принцип превалювання сутності над формою, тобто, операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми. Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів на підтвердження здійснення господарської операції.
Під час судового розгляду відповідачами не доведено, чому відсутність картки рахунку №361 по контрагенту TOB "Клов" унеможливлює прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за наявності усього масиву інших первинних документів, позаяк картка рахунку №361 не відноситься до переліку документів, визначених п. 14 Порядку № 117 і окремо від платника податків не витребовувалась.
Судом встановлено, що проведення оплати за поставлений товар документально підтверджене наявними у справі платіжними дорученнями (копії), накладними № 1 від 22.10.18 року на суму 462154,60 грн. в тому числі ПДВ 77025,77 грн., № 2 від 22.10.18 року на суму 423776,56 грн. в тому числі ПДВ 70629,43 грн. та № 3 від 23.10.18 року на суму 604832,63 грн. в тому числі ПДВ 100805,44 грн., заключною випискою АТ КБ "Приватбанк" про рух коштів (надходження від ТОВ "КЛОВ") на рахунок № НОМЕР_2 ФГ Агро Віта АФ за період з 01.11.2018 року по 30.11.2018 року.
Що стосується твердження про необхідність подачі інших документів, вказаних у рішенні, відповідачами не доведено, що неподання платником саме цих документів спростовує реальний характер господарських операцій і є перешкодою для реєстрації податкових накладних.
Судом встановлено, що надані відповідачу документи цілком підтверджують зміст, обсяг та реальний характер господарських операцій, проведених позивачем та його контрагентом, факти розрахунків між ними, відвантаження та передачу/отримання продукції, добросовісне виконання сторонами їх зобов`язань.
Оскільки відповідачі не довели правомірність оскаржуваних рішень, а встановлені обставини справи свідчать про їх протиправність, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог в цілому. Відтак, оскаржувані рішення підлягають скасуванню, а податкові накладні, реєстрацію яких було зупинено - підлягають реєстрації у Єдиному реєстрі.
Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Отже, на користь позивача потрібно стягнути понесені ним витрати зі сплати судового збору.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Хмельницькій області
№ 1039655/41037759 від 29.12.2018 року, № 1039667/41037759 від 29.12.2018 року, № 1039656/41037759 від 29.12.2018 року про відмову в реєстрації податкових накладних Фермерського господарства "Агро Віта АФ" №1 та №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Фермерського господарства "Агро Віта АФ" №1 та №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року.
Стягнути на користь Фермерського господарства "Агро Віта АФ" судовий збір в розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Хмельницькій області.
Стягнути на користь Фермерського господарства "Агро Віта АФ" судовий збір в розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 21 червня 2019 року
Позивач:Фермерське господарство "Агро Віта АФ" (вул. Зелена, 10,Новостав,Ізяславський район, Хмельницька область,30324 , код ЄДРПОУ - 41037759) Відповідач:Головне управління ДФС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 39492190) Державна фіскальна служба України (Львівська площа, 8,Київ 53,04655 , код ЄДРПОУ - 39292197)
Головуючий суддя І.С. Козачок
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.06.2019 |
Оприлюднено | 23.06.2019 |
Номер документу | 82537731 |
Судочинство | Адміністративне |
Адмінправопорушення
Дубровицький районний суд Рівненської області
Сидоренко З.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні