Постанова
від 11.06.2019 по справі 2140/1809/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 червня 2019 р.м.ОдесаСправа № 2140/1809/18

Категорія: 6.1 Головуючий в 1 інстанції: Кисильова О.Й.

Місце ухвалення: м. Херсон

Дата складання повного тексту: 10.12.2018 р.

Судова колегія П'ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - Бітова А.І.

суддів - Лук'янчук О.В.

- Ступакової І.Г.

при секретарі - Рощіній К.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 10 грудня 2018 року у справі за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, Товариства з обмеженою відповідальністю "Тихий хутор", фізичної особи-підприємця ОСОБА_2, фізичної особи-підприємця ОСОБА_3, фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 до управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, третя особа Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради Олешківського району Херсонської області, про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И Л А :

У вересні 2018 року фізична особа-підприємець (далі ФОП) ОСОБА_1, ФОП ОСОБА_2, ФОП ОСОБА_3, ФОП ОСОБА_4, товариство з обмеженою відповідальністю (далі ТОВ) "Тихий хутор" звернулися до суду з позовом до управління Державної архітектурно-будівельної інспекції (далі УДАБІ) у Херсонській області, ДАБІ України, третя особа Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради Олешківського району Херсонської області, про визнання протиправним та скасування рішення УДАБІ у Херсонській області від 12 червня 2018 року №189/Омр про скасування дії паспорту прив'язки від 29 грудня 2017 року №23/2017 на комплекс із 5 стаціонарних тимчасових споруд (далі ТС) (павільйонів) в складі із зупинкою громадського транспорту на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи в„–2) в м. Олешки.

Обґрунтовуючи свої вимоги, позивачі вказували, що 29 грудня 2017 року відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради ФОП ОСОБА_4, ФОП ОСОБА_2, ФОП ОСОБА_1, ФОП ОСОБА_3, ТОВ "Тихий хутор" виданий паспорт прив'язки №23/2017 на комплекс із 5 стаціонарних ТС (павільйонів) в складі із зупинкою громадського транспорту на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи в„–2) у м. Олешки, строк дії паспорту прив'язки до 29 грудня 2022 року.

Рішенням головного інспектора УДАБІ в Херсонській області від 12 червня 2018 року №189/Омр скасовано дію паспорту прив'язки №23/2017 на зазначений комплекс із 5 стаціонарних будівель. Посилаючись на норми Земельного кодексу України, Законів України "Про регулювання містобудівної діяльності" та "Про благоустрій населених пунктів" позивачі зазначають, що ними дотримані вимоги законодавства, яке регулює порядок розміщення тимчасових споруд, що і стало підставою для отримання паспорту прив'язки.

Також позивачі наголошують, що до повноважень УДАБІ у Херсонській області віднесено здійснення державного нагляду за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час провадження уповноваженими органами містобудування та архітектури містобудівної діяльності. Оскільки Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг прийняті на виконання Закону України "Про дорожніх рух", а УДАБІ у Херсонській області встановив порушення третьою особою абз.2 п.27 цих Правил при видачі паспорту прив'язки №23/2017, то, на думку позивачів, у головного інспектора будівельного нагляду УДАБІ у Херсонській області відсутні повноваження на здійснення контролю щодо дотримання Відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради вимог Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг під час видачі паспорта прив'язки ТС, у тому числі на прийняття рішення про скасування паспортів прив'язки. З огляду на наведені обставини, просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідач УДАБІ у Херсонській області позов не визнало, вказуючи, що на його адресу надійшло звернення прокуратури Херсонської області від 05 лютого 2018 року про порушення відділом містобудування та архітектури Херсонської міської ради містобудівного законодавства під час видачі паспорту прив'язки №23/2017 від 29 грудня 2017 року. 21 травня 2018 року ДАБІ України видав Наказ №610 "Про проведення позапланової перевірки", у ході якої встановлено порушення вимог абз.2 п.27 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року №198 під час видачі третьою особою паспорта прив'язки ТС №23/2017. Висновки акту перевірки стали підставою для прийняття рішення №189/Омр від 12 червня 2018 року про скасування дії паспорту прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності від 29 грудня 2017 року "Комплекс із 5 стаціонарних тимчасових споруд (павільйонів) в складі зупиночного комплексу на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи в„–2) в м. Олешки Херсонської області". У свою чергу УДАБІ у Херсонській області зазначило, що повноваження на проведення перевірки передбачені ст. 41-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", а порядок проведення такої перевірки врегульовано Порядком здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 року №698. Порушення виявлені під час позапланової перевірки позивачами не спростовано.

Справу розглянуто за правилами спрощеного позовного провадження.

Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 10 грудня 2018 року адміністративний позов задоволено повністю.

Визнано протиправним та скасовано рішення головного інспектора будівельного нагляду Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області (код ЄДРПОУ 37471912, 73000, м. Херсон, вул. Кременчуцька, 69) від 12 червня 2018 року №189/Омр про скасування дії паспорту прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності від 29 грудня 2017 року №23/2017 "Комплекс із п'яти стаціонарних тимчасових споруд (павільйонів) в складі із зупинкою громадського транспорту на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи в„–2) в м. Олешки Херсонської області".

В апеляційній скарзі УДАБІ у Херсонській області ставиться питання про скасування судового рішення в зв'язку з тим, що воно постановлено з порушенням норм матеріального права, а також у зв'язку з тим, що висновки суду не відповідають обставинам справи.

В обгрунтування апеляційної скарги УДАБІ у Херсонській області зазначає, що до повноважень головних інспекторів будівельного нагляду, в межах здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, входить проведення позапланових перевірок уповноваженими органами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил і у разі виявлення порушень об'єктами нагляду, скасовувати чи зупиняти дії прийнятих ними рішень.

Відзивів на апеляційну скаргу від учасників справи не надходило.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги УДАБІ у Херсонській області, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, судова колегія приходить до наступного.

Обставини встановлені судом першої інстанції, підтверджені судом апеляційної інстанції та неоспорені учасниками апеляційного провадження:

Рішенням виконавчого комітету Олешківської міської ради Олешківського району Херсонської області "Про дозвіл на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи в„– 2), в м. Олешки" №467 від 29 грудня 2017 року дозволено розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, відповідно до паспорту прив'язки ТС "Комплекс із 5 стаціонарних тимчасових споруд (павільйонів) в складі із зупинкою громадського транспорту на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи в„– 2), в м. Олешки", що додається до цього рішення суб'єктам підприємницької діяльності: ФОП ОСОБА_4, ФОП ОСОБА_2, ФОП ОСОБА_1, ФОП ОСОБА_3, ТОВ "Тихий хутор".

Додатком до рішення Олешківської міської ради Олешківського району Херсонської області "Про дозвіл на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи в„–2), в м. Олешки" №467 від 29 грудня 2017 року є паспорт прив'язки №23/2017 від 29 грудня 2017 року, виданий начальником відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради та затверджений головою міської ради, термін дії паспорту прив'язки з 29 грудня 2017 року по 29 грудня 2022 року.

05 квітня 2018 року на підставі звернення прокуратури Херсонської області про порушення земельного законодавства в частині неоформлення права на землю підприємцями, яким видано паспорт прив'язки від 29 грудня 2017 року №23/2017, УДАБІ у Херсонській області направило на адресу відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради вимогу про надання копій документів, що передбачені п.п.2.2, 2.3, 2.6, 2.10, 2.11 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, які стали підставою для видачі паспорту прив'язки ТС №23/2017 суб'єктам підприємницької діяльності на розміщення комплексу із 5 стаціонарних ТС, а також інші документи та інформацію, яка може вплинути на повне та об'єктивне здійснення державного нагляду щодо порушеного питання.

19 квітня 2018 року відділ містобудування та архітектури Олешківської міської ради надав на адресу УДАБІ у Херсонській області всі наявні документи та матеріали.

На підставі службової записки начальника УДАБІ у Херсонській області від 15 травня 2018 року та довідки про результати документальної перевірки від 15 травня 2018 року, Наказом ДАБІ України "Про проведення позапланової перевірки" від 21 травня 2018 року №610 доручено проведення позапланової перевірки з питань дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час провадження відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради містобудівної діяльності, а саме: видача паспорта прив'язки тимчасових споруд №23/2017 від 29 грудня 2017 року.

На підставі Наказу від 21 січня 2018 року №610 головному інспектору будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури та містобудування УДАБІ у Херсонській області видано направлення №28/а від 25 травня 2018 року на проведення позапланової перевірки відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради, строк дії направлення з 29 травня по 11 червня 2018 року.

За результатами проведеної перевірки складено акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 11 червня 2018 року, яким зафіксовано, що згідно затвердженої схеми розміщення тимчасових споруд (павільйонів) в складі із зупинкою громадського транспорту на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи № 2) в м. Олешки для провадження підприємницької діяльності, яка входить до складу паспорта прив'язки, розміщення групи ТС запроектовано вздовж проїзної частини на відстані менше, ніж 5 метрів до неї (ТС 1, 2, 3, 5 розміщено на відстані 4,06 м, а ТС 4 на відстані 1,5 м від проїзної частини вулиці Пролетарської), чим порушено п.1.12 Порядку №244 в частині не врахування всіх наявних планувальних обмежень, що передбачені будівельними нормами при розміщенні ТС.

З актом перевірки та з направленнями на перевірку керівник відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради ознайомився 11 червня 2018 року, про що зазначено у зауваженнях до акту перевірки.

Висновки акту перевірки стали підставою для прийняття УДАБІ у Херсонській області рішення від 12 червня 2018 року №189/Омр про скасування дії паспорта прив'язки ТС для провадження підприємницької діяльності від 29 грудня 2017 року №23/2017 "Комплекс із п'яти стаціонарних тимчасових споруд (павільйонів) в складі із зупинкою громадського транспорту на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи в„–2) в м. Олешки Херсонської області", виданого на підставі рішення №467 від 29 грудня 2017 року.

Позивачі вважають, що спірне рішення порушує їх права та інтереси, в зв'язку з чим звернулись до суду з даним позовом.

Вирішуючи справу, суд першої інстанції виходив з того, що правовідносини щодо встановлення ТС, призупинення чи анулювання паспорта прив'язки ТС виникають між замовником та органом місцевого самоврядування, який надає дозвіл на розміщення ТС, відтак питання призупинення чи анулювання паспорта прив'язки ТС можливе виключно у спосіб прийняття рішення органом, до якого звертається замовник із відповідною заявою про можливість розміщення ТС. Рішення, яким скасовано паспорт прив'язки ТС від 29 грудня 2017 року №23/2017, прийняте УДАБІ у Херсонській області, тобто органом, до повноважень якого не відноситься видача паспортів прив'язки ТС. Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності не передбачено повноважень головного інспектора будівельного нагляду приймати рішення про скасування паспорта прив'язки,

Судова колегія не погоджується з цими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з положеннями ч.3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;

8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Повноваження ДАБІ України у спірних правовідносинах визначаються, зокрема, Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", Порядком здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України №698 (далі Порядок №698).

Згідно з положеннями ст. 41-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" державний архітектурно-будівельний нагляд - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання уповноваженими органами містобудування та архітектури, структурними підрозділами Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та виконавчими органами сільських, селищних, міських рад з питань державного архітектурно-будівельного контролю, іншими органами, що здійснюють контроль у сфері містобудівної діяльності (далі - об`єкти нагляду), вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час провадження ними містобудівної діяльності.

Державний архітектурно-будівельний нагляд здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, через головних інспекторів будівельного нагляду у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

З метою здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду головні інспектори будівельного нагляду: 1) перевіряють законність рішень у сфері містобудівної діяльності, прийнятих об`єктами нагляду; 2) витребовують від органів державної влади, фізичних та юридичних осіб документи і матеріали щодо предмета нагляду, одержують інформацію з автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та баз даних, створених органами державної влади; 3) мають право безперешкодного доступу до місць будівництва об`єктів, приміщень, документів та матеріалів, необхідних для здійснення нагляду; 4) вимагають від органів державного архітектурно-будівельного контролю проведення перевірок у разі наявності ознак порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил; 5) залучають у разі потреби до здійснення нагляду фахівців підприємств, установ, організацій, контрольних і фінансових органів.

У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, вчинених об`єктами нагляду, головні інспектори будівельного нагляду мають право: 1) видавати обов`язкові до виконання об`єктами нагляду приписи про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності; 2) притягати посадових осіб об`єктів нагляду до відповідальності за вчинені правопорушення відповідно до закону; 3) ініціювати притягнення посадових осіб об`єктів нагляду до дисциплінарної відповідальності; 4) вносити подання про звільнення посадової особи об`єкта нагляду до органу, який здійснив його призначення; 5) вносити подання про позбавлення права виконувати певні види робіт посадової особи об`єкта нагляду до органу, яким таке право надавалося; 6) скасовувати чи зупиняти дію рішень, прийнятих об`єктами нагляду відповідно до визначених цим Законом повноважень, які порушують вимоги містобудівного законодавства, з одночасним складанням протоколу відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення та подальшим оприлюдненням такої інформації на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

Відповідно до п.2 Порядку №698 нагляд здійснюється ДАБІ через головних інспекторів будівельного нагляду шляхом проведення планових, позапланових, документальних і камеральних перевірок. Перевірки проводяться головним інспектором будівельного нагляду або кількома головними інспекторами будівельного нагляду.

Згідно з п.3 Порядку №698 основними завданнями нагляду є: 1) виявлення, припинення та запобігання порушенню уповноваженими органами містобудування та архітектури, визначеними відповідно до ст. 13 Закону України "Про архітектурну діяльність", органами державного архітектурно-будівельного контролю, визначеними відповідно до ст. 6 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", іншими органами, що здійснюють контроль у сфері містобудівної діяльності, вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час провадження ними містобудівної діяльності; 2) скасування чи зупинення дії рішень, прийнятих з порушенням вимог містобудівного законодавства об`єктами нагляду, зокрема щодо документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування або анулювання зазначених документів; 3) притягнення посадових осіб об`єктів нагляду до відповідальності відповідно до закону.

Пунктом 32 Порядку №698 передбачено, що якщо рішення об`єкта нагляду порушує вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, таке рішення скасовується або його дія зупиняється в разі можливості усунення виявлених порушень. Про скасування або зупинення дії рішення об`єкта нагляду головним інспектором будівельного нагляду приймається рішення за формою згідно з додатком 6, яке надсилається об`єкту нагляду протягом трьох робочих днів з дати його прийняття рекомендованим листом з описом вкладення з повідомленням про вручення.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти висновку про те, що до повноважень головних інспекторів будівельного нагляду, в межах здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, входить проведення позапланових перевірок об`єктів нагляду на предмет відповідності їх рішень вимогам законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил та, у разі виявлення порушень об`єктами нагляду цих вимог, скасовувати чи зупиняти дію прийнятих ними рішень.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 31 травня 2019 року у справі №823/687/18.

Згідно абз.2 п.27 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року №198, у населених пунктах малі архітектурні форми (крім кіосків для продажу проїзних квитків на зупинках громадського транспорту) розміщуються за межею тротуару, пішохідних доріжок, алей на відстані не менше ніж 1 метр, але не ближче ніж 5 метрів до проїзної частини доріг і вулиць.

Разом з тим, згідно п.1.12 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року №244 (далі Порядок №244) при розміщенні ТС ураховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами.

Враховуючи викладене, судова колегія приходить до висновку, що Відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Олешківської міської ради при оформленні та видачі паспорта прив'язки ТС від 29 грудня 2017 року №23/2017 на комплекс із 5 стаціонарних ТС порушено п.1.12 Порядку №244, абз.2 ст. 27 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, оскільки згідно паспорта прив'язки ТС 1, 2, 3, 5 розміщено на відстані 4,06 м, а ТС 4 на відстані 1,5 м від проїзної частини вулиці Пролетарської.

За таких обставин, судова колегія доходить висновку про необґрунтованість позовних вимог ФОП ОСОБА_1, ФОП ОСОБА_2., ФОП ОСОБА_3, ФОП ОСОБА_4., ТОВ "Тихий хутор" і, відповідно, необхідність відмови і їх задоволенні.

Оскільки рішення суду приймається на користь суб'єкта владних повноважень, підстави для розподілу судових витрат, відповідно до ст. 139 КАС України, відсутні.

Враховуючи, що судом першої інстанції порушені норми матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, а також, що висновки суду не відповідають обставинам справи, судова колегія, керуючись п.п.3, 4 ч.1 ст. 317 КАС України вважає необхідним, скасовуючи рішення суду першої інстанції, ухвалити нове рішення, яким відмовити ФОП ОСОБА_1, ФОП ОСОБА_2., ФОП ОСОБА_3, ФОП ОСОБА_4., ТОВ "Тихий хутор" у задоволенні позову.

Керуючись ст.ст. 308, 310, п.2 ч.1 ст. 315, п.п.3, 4 ч.1 ст. 317, 321, 322, 325, ч.5 ст. 328 КАС України, судова колегія, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області задовольнити.

Рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 10 грудня 2018 року скасувати.

Ухвалити нове судове рішення, яким відмовити фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1, фізичній особі-підприємцю ОСОБА_2, фізичній особі-підприємцю ОСОБА_3, фізичній особі-підприємцю ОСОБА_4, товариству з обмеженою відповідальністю "Тихий хутор" у задоволенні позову про визнання протиправним та скасування рішення Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області від 12 червня 2018 року №189/Омр про скасування дії паспорту прив'язки від 29 грудня 2017 року №23/2017 на комплекс із 5 стаціонарних тимчасових споруд (павільйонів) в складі із зупинкою громадського транспорту на розі вулиць Пролетарська та Софіївська (біля школи в„–2) в м. Олешки.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття, оскарженню в касаційному порядку не підлягає.

Повне судове рішення складено 24 червня 2019 року.

Головуючий: Бітов А.І. Суддя: Суддя: Ступакова І.Г. Лук'янчук О.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2019
Оприлюднено25.06.2019
Номер документу82564927
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2140/1809/18

Постанова від 11.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 26.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 24.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 04.03.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Рішення від 10.12.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

Ухвала від 28.11.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

Ухвала від 17.10.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

Ухвала від 21.09.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні