Ухвала
від 20.06.2019 по справі 202/4005/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/4005/19

Провадження № 1-кс/202/6654/2019

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

20 червня 2019 року м. Дніпро

слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходиться кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019040000000277 від 22 березня 2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

18 червня 2019 року слідчому судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дане клопотання, згідно з протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду, було передано слідчому судді 18 червня 2019 року.

Згідно з матеріалами клопотання, досудовим розслідуванням встановлено, що за результатами проведених процедур закупівель, між ІНФОРМАЦІЯ_1 та підприємством ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », укладено: договір № 1 від 15.03.2018 року на виконання робіт «Реконструкція з прибудовою клубу за адресою: АДРЕСА_1 » на загальну суму 1 251 766,00 гривень; договір № 4/05 від 05.12.2018 року на виконання робіт «Капітальний ремонт пішохідних доріжок в с. Дослідне, Дніпровського району Дніпропетровської області» на загальну суму 1 427 127,00 гривень; договір № 26/04 від 26.04.2018 року на виконання робіт «Капітальний ремонт дороги по вул. Квіткова в сел. Дослідне Дніпровського району Дніпропетровської області» на загальну суму 1 110 000,00 гривень.

Співробітниками УЗЕ в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України виявлено, що об`єми фактично виконаних робіт не відповідають об`ємам, зазначеним у актах приймання виконаних робіт. Розмір невідповідностей та сума спричинених матеріальних збитків підлягає встановленню у ході проведення досудового розслідування під час проведення судових будівельних та економічних експертиз.

Слідчий у своєму клопотанні звертає увагу слідчого судді на те, що досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до документів податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » нібито закуповує у підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » будівельні матеріали. При цьому, номенклатура придбаних зазначеними підприємствами товарів відрізняється від реалізованих. Тобто, зазначеним підприємствам штучно сформовано податковий кредит за рахунок зазначення у податковій звітності неіснуючих операцій з придбання продовольчої групи товарів, а саме безалкогольних напоїв, чаю та інших продуктів, які фактично реалізовані в торгівельних мережах за готівковою формою розрахунку.

Сукупність отриманої інформації свідчить про заволодіння службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » бюджетними коштами на суму, яка підлягає встановленню у ході здійснення досудового розслідування.

Встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 ) має банківський рахунок № НОМЕР_2 у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », який використовує для ведення господарської діяльності.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що з метою доказування події кримінального правопорушення, виду і розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, проведення судової економічної експертизи, виявлення способу виведення у тіньовий сектор економіки бюджетних грошових коштів після заволодіння ними, необхідно отримання тимчасового доступу до документів у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (МФО НОМЕР_3 , код за ЄДРПОУ - НОМЕР_4 ), а саме до документів щодо відкриття, обслуговування банківських рахунків та інформації про рух коштів.

Наведене зумовило слідчого за погодженням з прокурором звернутись до слідчого судді з відповідним клопотанням.

З метою запобігання можливій зміни або знищення документів до яких планується отримати тимчасовий доступ, слідчий просив розглядати клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

У судове засідання слідчий не з`явився, подав заяву в якій просив розглядати клопотання у його відсутність.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з ч. 5ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про тимчасовий доступ до речей і документів може дати розпорядження про можливість вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, вважаю, що клопотання слідчого є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження і встановлення осіб, причетних до вказаного кримінального правопорушення, необхідний доступ до документів, які знаходяться у розпорядженні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (МФО НОМЕР_3 , код за ЄДРПОУ - НОМЕР_4 ) зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_2 .

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 110, 131, 132, 159-166, 309, 369-372, 395 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Зобов`язати уповноважених осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (МФО НОМЕР_3 , код за ЄДРПОУ - НОМЕР_4 ), надати (забезпечити) слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні № 12019040000000277 від 22 березня 2019 року тимчасовий доступ до документів та інформації, щодо банківського рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 ) № НОМЕР_2 та інших гривневих та валютних рахунків зазначеного клієнта протягом періоду: з 01.01.2018 року до 20 червня 2019 року співробітникам вказаної вище банківської установи, що перебуває у розпорядженні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (МФО НОМЕР_3 , код за ЄДРПОУ - НОМЕР_4 ) зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_2 , а саме до:

1. Роздруківки руху коштів по зазначеним банківським рахункам зазначених клієнтів протягом періоду: з 01.01.2018 року до 20 червня 2019 року співробітникам вказаної вище банківської установи, із зазначенням наступних відомостей:

- дата проведення відповідної фінансово - господарської операції;

- сума відповідної фінансово - господарської операції;

- сума податку на додану вартість відповідної фінансово - господарської операції;

- призначення відповідного платежу;

- організаційно - правова форма підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції;

- назви підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;

- коди ЄДРПОУ підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;

- номери банківських рахунків підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції, які (рахунки) використовувались для здійснення такої операції;

- назви та коди банківських установ, в яких відкриті банківські рахунки, які використовувались для здійснення відповідної фінансово - господарської операції;

2. Копій карток зі зразками підписів осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження зазначеними вище поточними рахунками та підписання розрахункових документів, та відбитками печаток зазначеного підприємства;

3. Копій документів щодо відкриття та функціонування банківських рахунків вказаних вище підприємств, у т.ч.:

- заяви на відкриття вказаного вище банківського рахунку (встановленого зразка);

- належним чином завірених копій паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів службових осіб та засновників відповідного суб`єкта підприємницької діяльності;

- оригіналу Свідоцтва про державну реєстрацію в органі виконавчої влади, а у разі її відсутності завірену належним чином копію;

- оригіналу документа, що підтверджує взяття підприємства на податковий облік (ф. 4 - ОПП), а у разі його відсутності завірену належним чином копію;

- оригіналів документів, що підтверджує реєстрацію підприємства в органах ІНФОРМАЦІЯ_7 , а у разі їх відсутності завірену належним чином копію;

- оригіналу довідки про внесення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а у разі її відсутності завірену належним чином копію;

- оригіналу страхового свідоцтва, що підтверджує реєстрацію підприємства у ІНФОРМАЦІЯ_8 від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України як платника соціальних страхових внесків, а у разі його відсутності завірену належним чином копію;

- копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів осіб, які мають право першого та другого підписів (осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів);

- договорів на розрахунково - касове обслуговування відповідного підприємства;

- договору щодо надання зазначеною вище банківською установою вказаному вище підприємству послуг, пов`язаних з функціонуванням системи „Клієнт - банк (а також будь - яких додатків до такого договору, якщо вони складались), а також технічної документації щодо проведення працівниками відповідного банку встановлення (інсталяції) на комп`ютер зазначеного вище підприємства вказаної системи, включаючи дату та місце проведення вказаної операції;

- заяви на визначення порядку та встановлення строків здавання готівки;

- опитувальника клієнта (у тому випадку, якщо такий складався);

- інших документів, які надавались вказаним вище підприємством до зазначеної вище банківської установи у зв`язку з відкриттям (закриттям) та функціонуванням названого банківського рахунку;

4. Відомостей (прізвище, ім`я та по - батькові), а також копій документів (паспорту, довіреності) щодо фізичної особи, яка отримувала готівкові грошові кошти (у тому випадку, якщо по відповідному рахунку проводились видаткові готівкові розрахунки) з вказаного вище банківського рахунку;

5. Копій платіжних та меморіальних ордерів банку;

6. Копій прибуткових та видаткових касових ордерів, грошових чеків, які підтверджують зняття та внесення службовими особами відповідного підприємства грошових коштів на вказаний вище поточний рахунок;

7. Копій (або належним чином завірених копій) будь - яких інших документів (у тому випадку, якщо по вказаному вище рахунку проводились фінансово - господарські операції, здійснення яких потребувало надання (відповідним підприємством) до вказаної вище банківської установи будь - яких інших документів, окрім окреслених вище (придбання валютних коштів, надання кредитних коштів), у тому числі: оригіналів (або належним чином завірених копій) листів, заяв, доручень та інших документів, наданих службовими особами, щодо надання повноважень іншим особам подавати до банківської установи платіжні доручення, отримувати кошти, виписки банку тощо);

8. Виписок з номерами телефонів, зазначенням IP-адрес, з яких проходило з`єднання системи "Клієнт-Банк" між комп`ютером банку і комп`ютером вказаного вище підприємства, з зазначенням часу і дати проведення вказаних з`єднань, за період з часу відкриття рахунків по дату проведення виїмки;

9. Копій вхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та вказаним вище клієнтом банку, інформацію щодо проведення моніторингу по операціях, що йому підлягають, з наданням підтверджуючих документів, інших документів (заяв-анкет на видачу платіжної банківської картки, документів ідентифікації особи-користувача платіжної банківської картки), що стали підставою для видачі пластикових платіжних карток клієнта.

10. Копій договорів, укладених на користь чи за дорученням за період з моменту відкриття рахунку по дату оголошення ухвали суду, в тому числі договорів укладених з іншими суб`єктами підприємницької діяльності щодо придбання та продажу цінних паперів;

11. Матеріалів фото- та відео- фіксації осіб, які проводили будь-які операції (відкриття рахунків, подання документів, тощо), а також знімали грошові кошти з банківських рахунків у відділеннях банку та з банкоматів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк виконання ухвали до 18 липня 2019 року.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення20.06.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу82570336
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/4005/19

Ухвала від 20.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 20.06.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні