Рішення
від 27.06.2019 по справі 420/1002/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/1002/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 червня 2019 року Одеський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Левчук О.А., розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія" до Одеської митниці ДФС, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить визнати протиправною бездіяльність Одеської митниці ДФС, що полягає у не підготовці у визначений законом строк та неподанні до Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області висновку про повернення надміру сплачених ТОВ Дунайська імпортна компанія до Державного бюджету України митних платежів на загальну суму 4279,07 грн. (ввізне мито 784,38 грн. та ПДВ 3294,69 грн.); зобов`язати Одеську митницю ДФС повернути ТОВ Дунайська імпортна компанія надміру сплачені до Державного бюджету України платежі у сумі 4279,07 грн. (ввізне мито 784,38 грн. та ПДВ 3294,69 грн.) шляхом підготування висновку про повернення товариству з обмеженою відповідальністю Дунайська імпортна компанія надмірно сплачених до бюджету платежів у сумі 4279,07 грн. (ввізне мито 784,38 грн. та ПДВ 3294,69 грн.) та подати його для виконання до Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що 23.08.2017 рішенням відділу митного оформлення № 6 митного поста "Одеса-Центральний" Одеської митниці ДФС позивачу було відмовлено в оформлені товару за ціною договору, у зв`язку із чим позивачам на підставі ч.7 ст.55 МК України звернувся до митного органу із заявою про випуск товарів у вільний обіг на умовах фінансової гарантії, сплативши грошову заставу в розмірі 4279,07 грн. (ввізне мито 784,38 грн. та ПДВ 3294,69 грн.). Не погодившись із вищезазначеним рішенням, позивач оскаржив його до суду, в результаті чого рішення митного органу визнано неправомірним та скасовано. Після набрання рішенням суду законної сили позивач звернувся до Одеської митниці ДФС із заявою від 14 .08 .2018 року про повернення надміру сплачених сум грошових зобов`язань, проте з боку митного органу було відмовлено з підстави, що судовим рішенням не зобов`язано митницю повернути надмірно сплачені суми. Таким чином, митний орган ухилився від складання висновку про повернення надмірно сплаченої суми митних платежів .

Представником Одеської митниці ДФС до суду надано відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача вказує, що обов`язковою умовою для надання контролюючим органом висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подання його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, є відсутність у платника податків податкового боргу. Однак до заяви товариства не було додано доказів відсутності у позивача податкового боргу та доказів надміру сплачених митних платежів. Також, до заяви не надано копій судових рішень по справі № 815/6863/17, які відповідають вимогам п. 6.8.8 Інструкції з діловодства в адміністративних судах України. У зв`язку із чим заява не відповідала вимогам п.43.2 ст.43 ПК України та Порядку № 1146 від 15.12.2015 року.

Представником позивача до суду надано відповідь на відзив, в якій представник позивача вказує, що в наданій до митного органу заяві зазначено всі необхідні дані, які стосуються повернення платежів. При цьому документи, що підтверджують надмірно сплачену суму, є в наявності митного органу в електронному вигляді. При цьому законодавством визначено вимогу платнику при подачі заяви надавати документ, що підтверджує суму надмірно сплачених митних платежів, а не документ, що підтверджує сплату, як помилково вважає відповідача. Також, платіжні документи, що підтверджують зарахування митних платежів, знаходяться в розпорядженні Одеської митниці ДФС, а звільнення товару у вільний обіг не відбулося б взагалі без сплати належних на думку митного органу платежів. Також Порядок № 634 не містить вимоги надавати доказів відсутності податкового боргу. Натомість у розпорядженні митного органу, що входить в систему фіскальної служби, наявна вся інформація про наявність або відсутність податкового боргу платника податків, що звернувся із заявою про повернення надмірно сплачених платежів.

Ухвалою суду від 26 лютого 2019 року прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія", повідомлено про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

24 квітня 2019 року прийнято ухвалу про розгляд справи за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія" до Одеської митниці ДФС, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, проводити в порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання .

Представником позивача до суду надано клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Представником відповідача до суду надано клопотання про розгляд справи за його відсутності в порядку письмового провадження.

Представник Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області до судового засідання не з`явились, про дату, час та місце судового засідання був повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив.

Ухвалою суду від 11 червня 2019 року, занесеною до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті в порядку письмового провадження.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.

23 серпня 2017 року Одеською митницею ДФС винесено картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці ДФС № UA500060/2017/00859.

23 серпня 2017 року Одеською митницею ДФС прийнято рішення про коригування митної вартості товарів № UA 500060/2017/0000134/2, яким здійснено коригування митної вартості заявленого позивачем товару та визначено її за резервним методом.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 22 лютого 2018 року по справі № 815/815/6863/17 у задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія" до Одеської митниці ДФС про визнання противоправним та скасування Рішення про коригування митної вартості товарів № UА500060/2017/0000134/2 від 23.08.2017 р. та скасування Картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UА 500060/2017/00859 від 23.08.2017року - відмовлено повністю (а.с. 13-41).

Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 16 травня 2018 року апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю Дунайська імпортна компанія - задоволено; рішення Одеського окружного адміністративного суду від 22 лютого 2018 року - скасувано, прийнято по справі нову постанову, якою позовні вимоги задоволено повністю, визнано протиправним та скасовано рішення Одеської митниці ДФС про коригування митної вартості товарів №UА500060/2017/000134/2 від 23 серпня 2017 року; визнано протиправним та скасовано картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UА500060/2017/00859 від 23 серпня 2017 року (а.с. 42-52).

Ухвалою Верховного Суду від 08 жовтня 2018 року відмовлено Одеській митниці ДФС у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою на постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 16.05.2018 у справі № 815/6863/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Дунайська імпортна компанія до Одеської митниці ДФС про визнання противоправним та скасування рішення про коригування митної вартості товарів від 23.08.2017 № UА500060/2017/0000134/2 та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від 23.08.2017 № UА 500060/2017/00859 (а.с. 53-55).

14 серпня 2018 року ТОВ "Дунайська імпортна компанія" звернулось до Одеської митниці ДФС із завою (вхід. № 5491/10-29) про повернення надмірно сплачених коштів на загальну суму 4279,07 грн., яка складається з сум ввізного мита у розмірі 748,38 грн. та ПДВ у розмірі 3494,69 грн., оскільки постановою Одеського апеляційного адміністративного суду скасовано рішення про коригування митної вартості товарів № UA 500060/2017/0000134/2, до якої додано копії митних декларацій, картки відмови, рішення про коригування митної вартості та рішення Одеського апеляційного адміністративного суду (а.с. 57).

04 вересня 2018 року Одеською митницею ДФС на адресу ТОВ "Дунайська імпортна компанія" направлено відповідь № 4305/10/15-70-19-02 , якою повідомлено, що в митниці відсутня інформація щодо повернення надміру сплачених сум митних платежів судовим рішенням, зокрема по справі № 815/815/6863/17, а тому відсутні підстави для повернення грошових коштів з Державного бюджету України (а.с. 61-74).

13 листопада 2018 року ТОВ "Дунайська імпортна компанія" повторно звернулось до Одеської митниці ДФС із завою (вхід. № 7941/10-29) про повернення надмірно сплачених коштів (а.с. 58-60).

11 грудня 2018 року Одеською митницею ДФС на адресу ТОВ "Дунайська імпортна компанія" направлено відповідь № 6613/10/15-70-19-02-08, якою повідомлено, що повернення з Держбюджету сум надмірно сплачених до бюджету митних платежів здійснюється за умови дотримання положень та вимог, визначених ПКУ, МКУ, Порядком № 1146 та Порядком № 643 (а.с. 75-79).

Відповідно до ч. 1, 3 ст. 301 Митного кодексу України повернення помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів здійснюється відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України. Помилково та/або надміру зараховані до державного бюджету суми митних платежів повертаються з державного бюджету в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Згідно пп. 43.1, 43.3 ст. 43 Податкового кодексу України помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу. Обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.

Відповідно до п. 102.5 ст. 102 ПК України заяви про повернення надміру сплачених грошових зобов`язань або про їх відшкодування у випадках, передбачених цим Кодексом, можуть бути подані не пізніше 1095 дня, що настає за днем здійснення такої переплати або отримання права на таке відшкодування.

Так, послідовність та порядок виконання дій посадовими особами митниць Державної фіскальної служби (далі - ДФС) при поверненні суб`єктам господарювання та/або фізичним особам (далі - платники податків) коштів авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів, контроль за справлянням яких здійснюється митницями ДФС, визначено Порядком повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 18.07.2017 № 643.

Згідно п. 1 розділу 3 Порядку № 643 повернення з державного бюджету помилково та/або надміру сплаченої суми митних, інших платежів та пені здійснюється за заявою платника податків протягом 1095 днів від дня її виникнення. Повернення сум відповідних митних платежів у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 301 Митного кодексу, здійснюється за умови, що заява подається не пізніше одного року з дня, наступного за днем виникнення обставин, що тягнуть за собою повернення сплачених сум митних платежів.

Відповідно до п. 3 розділу 3 вказаного Порядку у заяві зазначаються: 1) сума коштів до повернення за видами митних, інших платежів та пені; 2) причини виникнення такої суми коштів; 3) найменування юридичної особи та код за ЄДРПОУ, або прізвище, ім`я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); 4) напрям(и) перерахування суми коштів: а) на поточний рахунок платника податку в установі банку із зазначенням реквізитів; б) для виплати готівкою (у разі якщо кошти авансових платежів (передоплати) вносилися готівкою); в) для подальших розрахунків як авансові платежі (передоплата) або грошова застава: на депозитний рахунок 3734; на депозитний рахунок 3734 іншої митниці ДФС; на банківський рахунок 2603 (у разі якщо кошти авансових платежів (передоплати) вносилися готівкою); г) для погашення грошового зобов`язання (податкового боргу) з інших платежів незалежно від виду бюджету; 5) реквізити митної декларації (іншого документа, що її замінює) або уніфікованої митної квитанції, за якими помилково та/або надміру сплачені суми митних платежів.

До заяви додаються: документи, що підтверджують суму помилково та/або надміру сплачених митних, інших платежів та пені; виконавчий лист суду та/або рішення суду, що набрало законної сили (за наявності), щодо повернення сум відповідних митних платежів; документи, що підтверджують право на перенесення граничних строків для подання заяви щодо повернення надміру сплачених митних платежів (за наявності).

Згідно п. 4, 5, 6 розділу 3 Порядку № 643 після реєстрації в митниці ДФС заява платника податку про повернення помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені передається на опрацювання до Підрозділу. Підрозділ перевіряє факт перерахування суми коштів з відповідного рахунку до державного бюджету за допомогою автоматизованої системи митного оформлення та відсутність у нього податкового боргу. За результатами опрацювання готує висновок або лист про відмову в поверненні коштів з відповідним обґрунтуванням (пункт 11 цього розділу). Заява платника податку, висновок, завізований керівником (заступником керівника) Підрозділу, реєстри висновків за відповідними платежами, підготовлені за формами згідно з з додатком 1, 2 до Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15 грудня 2015 року № 1146, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 31 грудня 2015 року за № 1679/28124, та акт звірки (у разі складання) подаються керівнику (заступнику керівника) митниці ДФС для прийняття рішення та підписання висновку і реєстрів за відповідними платежами.

Відповідно до п. 7, 8 розділу 3 Порядку № 643 висновок реєструється в журналі реєстрації висновків про повернення з державного бюджету помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені (далі - Журнал реєстрації висновків про повернення платежів з державного бюджету), який ведеться Підрозділом за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку. Митниця ДФС у строк не пiзнiше нiж за п`ять робочих днiв до закiнчення двадцятиденного строку з дня подання платником податкiв заяви передає висновки згiдно з реєстром висновкiв за відповідними платежами для виконання вiдповiдному органу Державної казначейської служби України (далі - орган Казначейства).

При цьому, взаємовідносини територiальних органів Державної фіскальної служби України (далі - органи ДФС) з мiсцевими фiнансовими органами та територіальними органами Державної казначейської служби України (далі - органи Казначейства) в процесi повернення платникам податкiв помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов`язань та пені за платежами, контроль за справлянням яких покладено на органи ДФС, з метою належного виконання положень статте 43, 102 Податкового кодексу України, частини другої статтi 45 та частини другої статтi 78 Бюджетного кодексу України регламентує Порядок взаємодії територiальних органів Державної фіскальної служби України, мiсцевих фiнансових органiв та територiальних органiв Державної казначейської служби України у процесi повернення платникам податкiв помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов`язань та пені, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 № 1146.

Згідно п. 5, 6 вказаного Порядку повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов`язань та пені у випадках, передбачених законодавством, здiйснюється виключно на пiдставi заяви платника податку (за винятком повернення надмiру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фiзичних осiб, якi розраховуються органом ДФС на пiдставi поданої платником податкiв податкової декларацiї за звiтний календарний рiк шляхом проведення перерахунку за загальним рiчним оподатковуваним доходом платника податку), яка може бути подана до територіального органу ДФС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надмiру сплаченої суми протягом 1095 днiв вiд дня її виникнення.

У заяві платник вказує суму і вид помилково та/або надміру сплаченого платежу та визначає напрям(и) перерахування коштiв, що повертаються: 1) на поточний рахунок платника податку в установі банку; 2) на погашення грошового зобов`язання та пені (податкового боргу) з iнших платежiв, контроль за справлянням яких покладено на органи ДФС, незалежно вiд виду бюджету; 3) готiвкою за чеком у разi вiдсутностi у платника податкiв рахунку в установі банку; 4) готівкою з рахунків банків у разі відсутності у платника податків рахунку в установі банку; 5) поштовим переказом через підприємства поштового зв`язку; 6) для подальших розрахункiв як авансові платежі (передоплата) або грошова застава: на небюджетний рахунок з облiку коштiв забезпечення сплати майбутніх митних та інших платежів - рахунок 3734, відкритий на балансі Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві; банкiвський балансовий рахунок 2603, відкритий для органу ДФС у відповідному уповноваженому банку (у разі якщо кошти авансових платежів (передоплати), доплати тощо вносилися готівкою).

З аналізу вищевикладеного вбачається, що обов`язковою умовою для здійснення повернення надмірно сплачених сум митних та інших платежів є наявність факту надмірної сплати коштів, подання платником податків заяви про таке повернення до митного органу не пізніше 1095-го від дня виникнення надміру сплаченої суми із зазначенням напрямку перерахування коштів.

Аналогічну позицію висловлено Верховним Судом в постанові від 29 січня 2019 року по справі № 804/2048/15.

При цьому, відповідно до вимог Порядку № 618 та Порядку № 1146 митний орган зобов`язаний перевірити факт наявності зайвої сплати грошових коштів до бюджету та надати у разі підтвердження цього факту до відповідного органу Державного казначейства України висновок про повернення надмірно зарахованих до бюджету митних платежів.

Як вбачається з матеріалів справи, заява товариства з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія" від 14 .0 8.2018 року (вхід. № 5491/10-29) та заява від 13.11.2018 року № 7941/10-29 містять всі необхідні дані, передбачені п. 3 розділу 3 Порядку повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 18.07.2017 № 643 (а.с. 41, 47-49).

Проте, всупереч вимогам Порядку № 618 та Порядку № 1146 Одеською митницею ДФС не вчинено жодних дій, передбачених чинним законодавством, щодо повернення товариству з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія" надмірно зарахованих до бюджету митних платежів у сумі 4279,07 грн., чим допущено протиправну бездіяльність.

Разом з тим, суд не приймає до уваги посилання відповідача на те, що до заяви не додано документу, який підтверджує здійснення надмірної оплати, чим не дотримано вимоги Порядку № 643, оскільки зазначеним нормативно-правовим актом визначено вимогу платника додати до заяви документ, який підтверджує суму надміру сплачених платежів - в даному випадку в графі 47В МД від 23 .0 8.2017 року № UA 500060/2017/015183 зазначено 020 - 784,38 грн. (донарахування мита митницею), 028 - 3494,69 грн. (донарахування ПДВ) (а.с. 110-112).

При цьому, факт сплати товариством з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія" надмірних митних платежів встановлений постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 16 травня 2018 року по справі № 815/6863/17, що набрала законної сили, якою визнано протиправним та скасовано рішення Одеської митниці ДФС про коригування митної вартості товарів № №UА500060/2017/000134/2 від 23 серпня 2017 року.

Також, суд вважає неспроможними доводи відповідача щодо того, що ТОВ "Дунайська імпортна компанія" до заяв не надано копій судових рішень по справі № 815/6863/17, які відповідають вимогам п. 6.8.8 Інструкції з діловодства в адміністративних судах України, оскільки Порядок № 643 вказаної вимоги не містить, а надана ТОВ "Дунайська імпортна компанія" копія постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 16 травня 2018 року по справі № 815/6863/17 містила відмітку про набрання законної сили 16.05.2018 року (а.с. 42-52).

Крім того, суд не приймає до уваги посилання представника відповідача на те, що позивачем до заяви не надано доказів відсутності у товариства податкового боргу, оскільки Порядок № 643 такої вимоги не висуває. Натомість, зазначеним Порядком № 643 передбачено, що безпосередньо підрозділом митниці ДФС перевіряється, зокрема, відсутність у платника податків податкового боргу, а також факт перерахування суми коштів з відповідного рахунку до державного бюджету за допомогою автоматизованої системи митного оформлення.

За таких підстав, доводи представника відповідача щодо того, що Одеська митниця ДФС діяла на підставі вимог законодавства, суд вважає необґрунтованими та такими, що спростовуються зібраними по справі доказами.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених фактів, суд вважає, що адміністративний позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню шляхом визнання протиправною бездіяльності Одеської митниці ДФС щодо не підготовки та неподання до Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області висновку про повернення ТОВ "Дунайська імпортна компанія" надміру сплачених до Державного бюджету України митних платежів на загальну суму 4279,07 грн. (ввізне мито 784,38 грн. та ПДВ 3294,69 грн.); зобов`язання Одеської митниці ДФС підготувати та надати до Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області висновок про повернення ТОВ "Дунайська імпортна компанія" надміру сплачених до Державного бюджету України митних платежів на загальну суму 4279,07 грн. (ввізне мито 784,38 грн. та ПДВ 3294,69 грн.).

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При розподілі судових витрат суд враховує, що позивачем сплачено судовий збір у розмірі 3842,00 грн., відповідно до платіжних доручень № 194 від 13.02.2019 року та № 319 від 20.02.2019 року (а.с. 3,4 ).

Таким чином, відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, з Одеської митниці ДФС за рахунок її бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія" слід стягнути судовий збір у розмірі 3842,00 грн. (три тисячі вісімсот сорок дві гривні 00 копійок).

Керуючись ст. ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, ч. 9 ст. 205, 242-246, 250, 255, 257-262 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія" (код ЄДРПОУ 40017905, адресам місцезнаходження: 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, Болградське шосе, 31/1) до Одеської митниці ДФС (код ЄДРПОУ 39441717, адреса місцезнаходження: 65078, м. Одеса, вул. Гайдара, 21-а), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області (код ЄДРПОУ 37607526, адреса місцезнаходження: 65023, м. Одеса, вул. Садова, 1-а) про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Одеської митниці ДФС щодо не підготовки та неподання до Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області висновку про повернення ТОВ "Дунайська імпортна компанія" надміру сплачених до Державного бюджету України митних платежів на загальну суму 4279,07 грн. (ввізне мито 784,38 грн. та ПДВ 3294,69 грн.).

Зобов`язати Одеську митницю ДФС підготувати та надати до Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області висновок про повернення ТОВ "Дунайська імпортна компанія" надміру сплачених до Державного бюджету України митних платежів на загальну суму 4279,07 грн. (ввізне мито 784,38 грн. та ПДВ 3294,69 грн.).

Стягнути з Одеської митниці ДФС за рахунок її бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Дунайська імпортна компанія" судовий збір у розмірі 3842,00 грн. (три тисячі вісімсот сорок дві гривні 00 копійок).

Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. 295, 297 КАС України, з урахуванням особливостей, встановлених п. 15.5 Розділу VII Перехідних Положень КАС України.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.

Суддя О.А. Левчук

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.06.2019
Оприлюднено01.07.2019
Номер документу82706231
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/1002/19

Рішення від 11.11.2019

Цивільне

Новопсковський районний суд Луганської області

Чалий А. В.

Ухвала від 12.09.2019

Цивільне

Новопсковський районний суд Луганської області

Чалий А. В.

Ухвала від 11.07.2019

Цивільне

Новопсковський районний суд Луганської області

Чалий А. В.

Рішення від 27.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 13.06.2019

Цивільне

Новопсковський районний суд Луганської області

Чалий А. В.

Ухвала від 24.04.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 26.02.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні