Рішення
від 02.07.2019 по справі 440/1356/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 липня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/1356/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Алєксєєвої Н.Ю., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Жабківської сільської ради про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

15 квітня 2019 року ОСОБА_1 звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Жабківської сільської ради про:

- визнання протиправним та скасування рішення двадцять третьої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 16.10.2018 №493 "Про надання дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки ОСОБА_1 ";

- визнання протиправним та скасування рішення двадцять шостої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 08.02.2019 № 560 "Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. ОСОБА_1 в оренду";

- зобов`язання повторно розглянути клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 0,2700 га, яка знаходиться на вулиці Зацарина, с. Жабки, з прийняттям обґрунтованого та законного рішення.

В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що оскаржуване рішення прийнято відповідачем з грубим порушенням вимог законодавства України, що регулює процес виділення землі при прийнятті рішень суб`єктами владних повноважень, що потягло порушення прав та охоронюваних законом інтересів позивача. Вказує, що за життя мати позивачки ОСОБА_2 не встигла скористатися правом оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,27 га для ведення особистого селянського господарства на території Жабківської сільської ради. Факт перебування вказаної земельної ділянки у постійному користуванні ОСОБА_2 підтверджується витягами з погосподарських книг Луценківської (Жабківської) сільської ради, а тому позивач, як спадкоємець за законом першої черги, до якої перейшли усі права та обов`язки, що належали померлій матері ОСОБА_2 , і не припинилися внаслідок її смерті, має таке ж право, як складової частини спадщини. Пояснювала, що нормами Земельного кодексу України визначено вичерпний перелік підстав, за наявності яких заявнику може бути відмовлено у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи користування. при цьому, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень ст.ст. 118,123 Земельного кодексу України.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 16 квітня 2019 року позовну заяву ОСОБА_1 залишено без руху у зв`язку із її невідповідністю вимогам статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 06 травня 2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, постановлено розглядати справу за правилами спрощеного провадження з викликом учасників справи.

29 травня 2019 року відповідач подав відзив на адміністративний позов, в якому просив відмовити в його задоволенні, посилаючись на те, що Жабківська сільська рада не володіє даними щодо надання у власність чи користування ОСОБА_2 земельної ділянки площею 0,27 га, оскільки відсутні архівні дані. У зв`язку з чим немає можливості надати позивачу дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо передачі власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 0,27 га, яка розміщена в с. Жабки. Вказував на пропущення позивачем строку на звернення до суду в частині оскарження рішення двадцять третьої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 16.10.2018 №493 "Про надання дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки ОСОБА_1 ".

Позивач подав до суду відповідь на відзив, у якій вказав, що факт перебування в користуванні ОСОБА_2 земельної ділянки площею 0,27 га по АДРЕСА_1 ( АДРЕСА_2 підтверджується записами у погосподарській книзі Луценківської сільської ради № 3 на 2011-2015 роки, згідно яких станом на 1 січня 2011 року та 2012 року за ОСОБА_2 значилася земельна ділянка площею 0.27 га для ведення особистого селянського господарства, станом на 01.01.2013 року земельна ділянка становила 1,7700 га для ведення особистого селянського господарства. Згідно запису в погосподарській книзі Жабківської сільської ради № 2 на 2016-2023 роки, номер об`єкта погосподарського обліку 01-0191-5 земельна ділянка в розмірі 1.7700 га рахувалася за ОСОБА_2 Збільшення площі земельної ділянки до 1,7700 га сталося внаслідок безоплатної передачі у власність (приватизації) ОСОБА_2 земельної ділянки площею 1,5000 га з тим же цільовим призначенням, яка розташована по вул. Центральній у с. Жабки.

Вказував про безпідставність твердження відповідача про пропущення строку на звернення до суду, про що позивачем зазначено в позовній заяві, відтак відсутні підстави для залишення без розгляду позовної вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Жабківської сільської ради від 16 жовтня 2018 року.

Позивач до суду не з`явився, представник позивача надав клопотання про розгляд справи за його відсутності та відсутності позивача в порядку письмового провадження.

Відповідач явку у судове засідання уповноваженого представника не забезпечив, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином.

Згідно з частиною 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Зважаючи на відсутність перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених статтею 205 Кодексу адміністративного судочинства України, а також відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд ухвалив розглянути справу у порядку письмового провадження.

Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступні обставини та відповідні правовідносини.

17.09.2018 до Жабківської сільської ради Лохвицького району Полтавської області звернулася гр. ОСОБА_1 із заявою, в якій просила надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо передачі у власність земельної ділянки орієнтовною площею 0,27 га, яка розміщена в с. Жабки.

До вказаної заяви позивачем додано: графічні матеріали на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, копію паспорту та копію ідентифікаційного коду, копію свідоцтва про спадщину за законом, копію листа Жабківської сільської ради від 07.05.2018 №02-26/163 /а.с. 100-104/.

Рішенням 23 сесії 7 скликання Жабківської сільської ради від 16.10.2018 року №493 "Про надання дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки ОСОБА_1 " вирішено відмовити ОСОБА_1 у наданні дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки із земель запасу в межах населеного пункту с. Жабки, орієнтовною площею 0,2700 га для ведення особистого селянського господарства /а.с. 36/.

09.01.2019 гр. ОСОБА_1 повторно звернулася до Жабківської сільської ради із заявою, в якій просила надати в оренду земельну ділянку площею 0,27 га, яка була в користуванні ОСОБА_2 по АДРЕСА_3 Зацарина, АДРЕСА_4 . Жабки /а.с. 96/.

Рішенням 26 сесії 7 скликання Жабківської сільської ради від 08.02.2018 року №560 "Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. ОСОБА_1 в оренду" вирішено відмовити гр. ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на земельну ділянку орієнтовною площею 0,2700 га в оренду для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться по АДРЕСА_5 /а.с. 42/.

Позивач не погодилася з рішеннями Жабківської сільської ради про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у зв`язку з чим звернулася до суду з даним адміністративним позовом.

У відзиві на позовну заяву представником відповідача зазначено про пропущення позивачем без поважних причин строку звернення до адміністративного суду в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення двадцять третьої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 16.10.2018 №493 "Про надання дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки ОСОБА_1 ".

Статтею 122 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Суд, отримавши позов, зобов`язаний з`ясувати чи має місце порушення суб`єктивних прав, свобод чи інтересів особи.

У разі наявності порушення прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулась до адміністративного суду за захистом своїх прав за межами, встановлених главою 6 КАС строків, суд може поновити їх та вирішити спір по суті (задовольнити вимоги) чи залишити заяву без розгляду.

У випадку, коли суб`єктивне право, свободи або інтереси не порушені, а відтак і не підлягають судовому захисту, застосування строків звернення до суду є помилковим. Іншими словами, інститут строків застосовується лише у разі реального порушення суб`єктивних прав, свобод та інтересів особи, що звернулась із позовом.

Як вбачається з матеріалів справи, 15.04.2019 року ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом про визнання протиправним та скасування рішення двадцять третьої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 16.10.2018 №493 "Про надання дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки ОСОБА_1 ", яке направлено відповідачем на адресу ОСОБА_1 18.10.2018, що підтверджується супровідним листом виконавчого комітету Жабківської сільської ради від 18.10.2018 №02-26/520 /а.с. 35/.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що позивачем не пропущено шестимісячний строк звернення до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склалися, суд виходить з наступного.

Згідно зі статтею 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Правовідносини у сфері забезпечення права громадян на землю урегульовано Земельним кодексом України.

Відповідно до приписів ст. 12 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб.

Згідно із пунктом тридцять четвертим статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради. Тобто, способом волевиявлення ради, яка здійснює право власності від імені відповідної територіальної громади з регулювання земельних відносин, є прийняття рішення сесією.

Нормами статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування" визначено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

Частинами першою і другою статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Відповідно до частини 1 статті 116 Земельного кодексу України /у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин/ громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Набуття права власності громадянами та юридичними особами на земельні ділянки, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації, відбувається в порядку, визначеному частиною першою статті 128 цього Кодексу.

Частиною другою статті 22 Земельного кодексу України, встановлено, що до земель сільськогосподарського призначення належать: сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).

Відповідно до ч.3 ст.22 Земельного кодексу України, землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.

Відповідно до пункту "б" частини 1 статті 121 Земельного кодексу України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

У відповідності до ст. 118 Земельного кодексу України, що визначає порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

Таким чином, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність чи користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку /ст. 118 Земельного кодексу України/.

Таким чином, Земельний кодекс України визначає вичерпний перелік підстав для відмови особі в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, при цьому зобов`язує орган державної влади або орган місцевого самоврядування у випадках ухвалення рішення про відмову в надані такого дозволу належним чином мотивувати причини цієї відмови. При цьому, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 Земельного кодексу України.

Судовим розглядом встановлено, що рішенням 23 сесії 7 скликання Жабківської сільської ради від 16.10.2018 року "Про надання дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки ОСОБА_1 " відмовлено позивачу у наданні дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки із земель запасу в межах населеного пункту с. Жабки, орієнтовною площею 0,2700 га для ведення особистого селянського господарства /а.с. 36/.

Як вбачається з витягу з протоколу № 06 засідання постійної комісії з питань аграрної політики, земельних відносин та природокористування Жабківської сільської ради від 12.10.2018 /а.с. 37/, підставою відмови у наданні ОСОБА_1 дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність є те, що гр. ОСОБА_1 не зареєстрована та не проживає на території Жабківської сільської ради.

Рішенням 26 сесії 7 скликання Жабківської сільської ради від 08.02.2018 року "Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. ОСОБА_1 в оренду" вирішено відмовити гр. ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на земельну ділянку орієнтовною площею 0,2700 га в оренду для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться по АДРЕСА_5 /а.с. 42/.

Матеріалами справи підтверджується, що підставою для відмови у наданні дозволу по заяві від 09.01.2019 стало посилання відповідача на те, що гр. ОСОБА_1 не зареєстрована та не проживає на території Жабківської сільської ради. Передача в оренду земельних ділянок що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів /а.с. 43/.

Тож оскаржувані відмови прийнято не з підстав, визначених статтею 118 Земельного кодексу України, перелік яких є вичерпним та розширенню не підлягає.

Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача

Всупереч вимог даної статті, відповідач не довів та не обґрунтував суду правомірність прийнятого відносно позивача оскаржуваного рішення.

За таких обставин, приймаючи до уваги встановлені фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими врегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку про наявність у спірних відносинах порушеного права позивача у сфері публічно-правових відносин.

На підставі наведеного, суд приходить висновку, що рішення двадцять третьої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 16.10.2018 №493 "Про надання дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки ОСОБА_1 " та рішення двадцять шостої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 08.02.2019 № 560 "Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. ОСОБА_1 в оренду", не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а отже є протиправними.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне визнати протиправними та скасувати рішення двадцять третьої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 16.10.2018 №493 "Про надання дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки ОСОБА_1 " та рішення двадцять шостої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 08.02.2019 № 560 "Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. ОСОБА_1 в оренду"; зобов`язати Жабківську сільську раду повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 17.09.2018 та від 09.01.2019 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення, орієнтовною площею 0,27 га, для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту на території Жабківської сільської ради Лохвицького району Полтавської області з урахуванням висновків суду.

Отже, адміністративний позов ОСОБА_1 підлягає задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_6 , рнокпп НОМЕР_1 ) до Жабківської сільської ради (вул. Центральна, 10, с. Жабки, Лохвицький район, Полтавська область, 37210, код ЄЖРПОУ 21048637) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення двадцять третьої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 16.10.2018 №493 "Про надання дозволу на виконання проекту землеустрою з метою відведення земельної ділянки ОСОБА_1 ".

Визнати протиправним та скасувати рішення двадцять шостої сесії сьомого скликання Жабківської сільської ради від 08.02.2019 № 560 "Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. ОСОБА_1 в оренду".

Зобов`язати Жабківську сільську раду повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 0,27 га для ведення особистого селянського господарства на території Жабківської сільської ради Лохвицького району Полтавської області з урахуванням висновків суду.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Жабківської сільської ради (код ЄДРПОУ 21048637) на користь ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 ) витрати зі сплати судового збору в розмірі 1536,80 грн (одна тисяча п`ятсот тридцять шість гривень вісімдесят копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення .

Суддя Н.Ю. Алєксєєва

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.07.2019
Оприлюднено03.07.2019
Номер документу82752534
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/1356/19

Постанова від 30.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Постанова від 30.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 15.10.2019

Кримінальне

Буський районний суд Львівської області

Шендрікова Г. О.

Ухвала від 04.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 04.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Рішення від 02.07.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 12.06.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні