ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 855/243/19 Суддя-доповідач - Мельничук В.П.
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 липня 2019 року м. Київ
Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:
Головуючого-судді: Мельничука В.П.
суддів: Земляної Г.В., Ісаєнко Ю.А.,
при секретарі: Сергієнко Т.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративний позов кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И Л А:
Кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 звернувся до Шостого апеляційного адміністративного суду з адміністративним позовом до Центральної виборчої комісії в якому просив:
- визнати протиправною бездіяльність Центральної виборчої комісії щодо невнесення змін до відомостей про посаду (заняття), місце роботи щодо кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 , оприлюднених на сайті Центральної виборчої комісії, а також відображених у тексті виборчого бюлетеню, затвердженого постановою № 1346 "Про форму, колір і тексти виборчих бюлетенів з виборів народних депутатів України для голосування в одномандатних виборчих округах на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року", в частині зазначення наступних відомостей про посаду (заняття) та місце роботи кандидата; керівник по зв`язках з громадськістю ПП СЛУГА НАРОДУ! ;
- зобов`язати Центральну виборчу комісію внести зміни до відомостей про посаду (заняття), місце роботи щодо кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 , оприлюднених на сайті Центральної виборчої комісії, в частині зазначення наступних відомостей про посаду (заняття) та місце роботи кандидата: керівник по зв`язках з громадськістю ПП СЛУГА НАРОДУ!
- зобов`язати Центральну виборчу комісію внести зміни до тексту виборчого бюлетеню, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 26 червня 2019 року № 1346 "Про форму, колір і тексти виборчих бюлетенів з виборів народних депутатів України для голосування в одномандатних виборчих округах на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року", в частині відомостей про кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 , а саме; в частині зазначення наступних відомостей про посаду (заняття) та місце роботи кандидата: керівник по зв`язках з громадськістю ПП СЛУГА НАРОДУ! .
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що оскільки кандидат в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 повідомив Центральну виборчу комісію про зміну відомостей про посаду (заняття), місце роботи, то після його реєстрації такі зміни мали бути відображені на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії, а також бути відображені у тексті бюлетеня, який затверджено постановою № 1346 "Про форму, колір і тексти виборчих бюлетенів з виборів народних депутатів України для голосування в одномандатних виборчих округах на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року".
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 02 липня 2019 року відкрито провадження у справі та, враховуючи особливості строку розгляду вказаної категорії справ, призначено до розгляду в судовому засіданні на 03 липня 2019 року о 17.00 год.
Центральною виборчою комісією не подано відзив на позовну заяву.
В судовому засіданні представник кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 позовні вимоги підтримав з підстав, викладених в позовній заяві, просив позов задовольнити.
Представник Центральної виборчої комісії в судовому засіданні проти задоволення адміністративного позову заперечував та просив у задоволенні позовних вимог відмовити.
Відповідно до ч. 11 ст. 273 КАС України, суд вирішує адміністративні справи, визначені цією статтею, у дводенний строк після надходження позовної заяви.
Колегією суддів встановлено, що 20 червня 2019 року ОСОБА_1 звернувся до Центральної виборчої комісії із заявою про самовисування, разом з іншими документами щодо реєстрації його кандидатом у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.
Центральною виборчою комісією вказані документи були прийняті 20 червня 2019 року о 22:28, що підтверджується довідкою (а.с. 41).
Постановою Центральної виборчої комісії від 24 червня 2019 року ОСОБА_1 зареєстровано кандидатом в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року (а.с. 29).
26 червня 2019 року ОСОБА_1 подав до Центральної виборчої комісії заяву, в якій просив внести зміни до анкетних даних щодо нього, оприлюднених на сайті Центральної виборчої комісії, а також до тексту виборчого бюлетеню стосовно відомостей про посаду (заняття), місце роботи на час звернення та зазначити (у зв`язку із працевлаштуванням) наступну посаду та місце роботи: керівник по зв`язках з громадськістю ПП СЛУГА НАРОДУ! (а.с. 10, 42).
Також, до заяви додано довідку Приватного підприємства СЛУГА НАРОДУ! від 26 червня 2019 року вих. № 1/19, яка видана ОСОБА_1 про те, що останній дійсно працює в Приватному підприємстві СЛУГА НАРОДУ! (ідентифікаційний код юридичної особи 43023288, місцезнаходження: 65020, Одеська обл., місто Одеса, вул.. Тираспольська, буд. 27/29) з 20 червня 2019 року (наказ Директор ПП СЛУГА НАРОДУ! від 19.06.2019 року № 07-К) по даний час на посаді керівника роботи з громадськістю (а.с. 43).
26 червня 2019 року постановою Центральної виборчої комісії від № 1346 Про форму, колір і тексти виборчих бюлетенів з виборів народних депутатів України для голосування в одномандатних виборчих округах на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року , затверджено форму і тексти виборчих бюлетенів з виборів народних депутатів України для голосування в одномандатних виборчих округах на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року (додатки 1-199).
У додатку 181 до вищезазначеної постанови про Позивача вказані такі відомості: ОСОБА_1 1960 року народження, освіта вища, пенсіонер, проживає в місті Львові, безпартійний, самовисуванець (а.с. 33).
01 липня 2019 року Центральна виборча комісія листом № 31-36-5631 повідомила, що відповідно до пункту 6 Роз`яснення щодо розгляду звернень з питань внесення змін до постанов Центральної виборчої комісії про реєстрацію кандидатів у народні депутати України на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 14 червня 2019 року № 1009 інформація, що міститься у зверненнях, стосовно уточнення відомостей про кандидатів у депутати та про політичні партії, які висунули кандидатів у депутати у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, що надійшли до Комісії після 25 червня 2019 року, береться Комісією до відома (а.с. 46).
Позивач вважає, що така позиція Відповідача, щодо не внесення відомостей про посаду (заняття), місце роботи, які мали бути відображені на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії, а також відображені у тексті бюлетеня є протиправною, тому звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Заслухавши пояснення представників сторін перевіривши матеріали справи, встановивши фактичні обставини, дослідивши надані докази, колегія суддів зазначає наступне.
Так, за приписами статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
Згідно з частиною 1 статті 1 Закону України Про Центральну виборчу комісію від 30 червня 2004 року № 1932-IV (далі - Закон № 1932-IV) Центральна виборча комісія (далі - Комісія) є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі Конституції України та законів України і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів Президента України, у порядку та в межах, встановлених законами України.
Статтею 2 Закону № 1932-IV встановлено, що Комісія відповідно до своїх повноважень забезпечує дотримання передбачених Конституцією України та законами України принципів і засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України. Комісія будує свою діяльність на принципах верховенства права, законності, незалежності, об`єктивності, компетентності, професійності, колегіальності розгляду і вирішення питань, обґрунтованості прийнятих рішень, відкритості і публічності.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону № 1932-IV Комісія та її члени зобов`язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України, цим та іншими законами України.
Згідно з пунктом 6 статті 19 Закону № 1932-IV Комісія реєструє кандидатів у народні депутати України в порядку, встановленому законом.
За приписами пункту 14 частини 2 статті 30 Закону Про вибори народних депутатів України від 17 листопада 2011 року № 4061-VI (далі - Закон № 4061-VI) установлено, що крім повноважень, визначених Законом України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія: затверджує форму, колір і текст виборчого бюлетеня для голосування в загальнодержавному окрузі та в одномандатних виборчих округах; забезпечує централізоване виготовлення у необхідній кількості та облік виборчих бюлетенів і передає їх окружним виборчим комісіям.
Таким чином, встановлення форми виборчого бюлетеня з виборів народних депутатів України та затвердження тексту, що міститься у ньому, належить до дискреційних повноважень Центральної виборчої комісії.
Як встановлено колегією суддів, 26 червня 2019 року постановою Центральної виборчої комісії від № 1346 Про форму, колір і тексти виборчих бюлетенів з виборів народних депутатів України для голосування в одномандатних виборчих округах на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року , затверджено форму і тексти виборчих бюлетенів з виборів народних депутатів України для голосування в одномандатних виборчих округах на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року (додатки 1-199).
У додатку 181 до вищезазначеної постанови про Позивача вказані такі відомості: ОСОБА_1 1960 року народження, освіта вища, пенсіонер, проживає в місті Львові, безпартійний, самовисуванець .
Тобто, Відповідач у тексті виборчого бюлетеня для голосування на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року в одномандатному виборчому окрузі № 205 на думку Позивача вказав неповну інформацію про нього, а саме: не зазначив повну назву його посади та не зазначив місце його роботи, а саме: керівник по зв`язках з громадськістю ПП СЛУГА НАРОДУ! , чим порушив вимоги абз. 2 ч. 4 ст. 80 Закону № 4061-VI.
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 80 Закону № 4061-VI у виборчому бюлетені для голосування в одномандатному окрузі зазначаються в алфавітному порядку прізвища, власні імена (усі власні імена) та по батькові (за наявності) зареєстрованих у цьому окрузі кандидатів у депутати з відомостями про рік народження, освіту, посаду (заняття), місце роботи, місце проживання, партійність, а також суб`єкт висування кожного кандидата. Ліворуч від прізвища кожного кандидата розташовується порожній квадрат.
З метою, повного, всебічного розгляду справи, колегією суддів було витребувано у Центральної виборчої комісії належним чином завірені копії документів, що були подані до Центральної виборчої комісії для реєстрації ОСОБА_1 , як кандидата в народні депутати в одномандатному виборчому окрузі, разом з додатками.
Дослідивши зміст наданих Відповідачу документів, зокрема копії автобіографії колегією суддів встановлено, що ОСОБА_1 зазначено трудову діяльність, останнє місце роботи з жовтня 2009 по липень 2011 р.р. - директор Торгового Дому Олеська мінеральна вода ; з лютого 2000 року - по теперішній час - військовий пенсіонер, відомості про посаду (зайняття); місце роботи на даний час: в даний час не працює у зв`язку з виходом на пенсію (а.с. 39).
Разом з цим, колегією суддів встановлено, що Позивачем станом на час подачі документів до Центральної виборчої комісії 20 червня 2019 року не зазначено про те, що він з 20 червня 2019 року працює в ПП СЛУГА НАРОДУ! на посаді керівника роботи з громадськістю (а.с. 43).
Пунктом 2 Роз`яснення щодо розгляду звернень з питань внесення змін до постанов Центральної виборчої комісії про реєстрацію кандидатів у народні депутати України на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року, зареєстрованих постановою Центральної виборчої комісії від 14.06.2019 року № 1009 (далі - Роз`яснення) передбачено, що відповідальність за достовірність та точність відомостей у документах, поданих до Комісії для реєстрації кандидатів у депутати, несуть відповідні суб`єкти виборчого процесу.
Тобто, відповідальність за достовірність даних вказаних в автобіографії покладається саме на кандидата і законом не передбачено обов`язку Центральної виборчої комісії їх перевіряти.
Як вже зазначалось, 26 червня 2019 року Позивач звернувся до Центральної виборчої комісії із заявою в якій просив, у зв`язку із працевлаштуванням з 20 червня 2019 року керівником по зв`язках з громадськістю ПП СЛУГА НАРОДУ , внести зміни у відповідні дані щодо нього, оприлюднені на сайті Центральної виборчої комісії та тексі виборчого бюлетеню стосовно відомостей про посаду (заняття), місце роботи.
У пункті 3 Роз`яснення передбачено, що враховуючи, що відомості про кандидатів у депутати та про політичні партії, які висунули кандидатів у депутати у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, є важливою складовою частиною інформації, на підставі якої виборці формують свою волю та виявляють її під час голосування, внесення до таких відомостей змін, а також виправлення технічних помилок в рішеннях Комісії про реєстрацію кандидатів у депутати, здійснюються шляхом прийняття відповідних постанов Комісії.
З метою забезпечення достовірності відомостей про кандидатів у депутати та про політичні партії, які висунули кандидатів у депутати у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, такі рішення приймаються Центральною виборчою комісією з власної ініціативи (у разі виявлення технічних помилок) та за зверненнями відповідних суб`єктів - центральних керівних органів політичних партій, визначених їх статутами, кандидатів у депутати (далі - суб`єкти звернення).
Колегія суддів зазначає, що в пункті 4 вказаних Роз`яснень передбачено, що уся інформація, подана до Комісії суб`єктами звернення, береться Комісією до уваги і в разі встановлення невідповідності відомостей у поданих до Комісії для реєстрації кандидатів у депутати документах, після прийняття Комісією рішень про їх реєстрацію (зокрема, щодо освіти, посади (заняття), місця роботи, партійності, місця проживання, суб`єкта висування окремого кандидата тощо, а також щодо політичних партій, які висунули кандидатів у депутати у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі) до таких рішень можуть вноситися відповідні зміни.
Водночас, колегія суддів враховує, що положеннями п. 6 Роз`яснень передбачено, що з метою недопущення порушення визначених Законом строків оприлюднення інформації про зареєстрованих кандидатів у депутати, виготовлення інформаційних плакатів політичних партій та кандидатів у депутати, а також виборчих бюлетенів, забезпечення при цьому достовірності та об`єктивності інформації про кандидатів у депутати та про політичні партії, які висунули кандидатів у депутати у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, усі звернення стосовно уточнення відомостей про них розглядаються Центральною виборчою комісією до 26 червня 2019 року включно.
Інформація, що міститься у зверненнях, стосовно уточнення відомостей про кандидатів у депутати та про політичні партії, які висунули кандидатів у депутати у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, що надійшли до Комісії після 25 червня 2019 року, береться Комісією до відома. Рішення про внесення змін до постанов Центральної виборчої комісії про реєстрацію кандидатів у депутати за такими зверненнями не приймаються.
Отже, оскільки Позивачем заяву до Центральної виборчої комісії було подано лише 26 червня 2019 року, колегія суддів приходить до переконання про відсутність протиправної бездіяльності Відповідача щодо неврахування під час затвердження тексту виборчих бюлетенів наявної в Комісії інформації, наданої ОСОБА_1 щодо внесення змін відносно відомостей про посаду (заняття) та місце роботи, у зв`язку із чим у задоволенні позову в цій частині необхідно відмовити.
Що стосується позовних вимог про зобов`язання Центральної виборчої комісії внести зміни до відомостей про посаду (заняття), місце роботи щодо кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 , оприлюднених на сайті Центральної виборчої комісії, в частині зазначення наступних відомостей про посаду (заняття) та місце роботи кандидата: керівник по зв`язках з громадськістю ПП СЛУГА НАРОДУ! та зобов`язання Центральної виборчої комісії внести зміни до тексту виборчого бюлетеню, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 26 червня 2019 року № 1346 "Про форму, колір і тексти виборчих бюлетенів з виборів народних депутатів України для голосування в одномандатних виборчих округах на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року", в частині відомостей про кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 , а саме; в частині зазначення наступних відомостей про посаду (заняття) та місце роботи кандидата: керівник по зв`язках з громадськістю ПП СЛУГА НАРОДУ! , колегія суддів зазначає, що такі вимоги також не можуть бути задоволені з наступних підстав.
26 червня 2019 року ОСОБА_1 подав до Центральної виборчої комісії заяву, в якій просив внести зміни до анкетних даних щодо нього, оприлюднених на сайті Центральної виборчої комісії, а також до тексту виборчого бюлетеню стосовно відомостей про посаду (заняття), місце роботи на час звернення та зазначити (у зв`язку із працевлаштуванням) наступну посаду та місце роботи: керівник по зв`язках з громадськістю ПП СЛУГА НАРОДУ! .
Також, до заяви додано довідку Приватного підприємства СЛУГА НАРОДУ! від 26 червня 2019 року вих. № 1/19, яка видана ОСОБА_1 про те, що останній дійсно працює в Приватному підприємстві СЛУГА НАРОДУ! (ідентифікаційний код юридичної особи 43023288, місцезнаходження: 65020, Одеська обл., місто Одеса, вул.. Тираспольська, буд. 27/29) з 20 червня 2019 року (наказ Директор ПП СЛУГА НАРОДУ! від 19.06.2019 року № 07-К) по даний час на посаді керівника роботи з громадськістю.
Колегія суддів констатує, що назви посади Позивача у його заяві та довідці мають певні відмінності.
Згідно до додатку № 24 Перелік кандидатів у народні депутати України, зареєстрованих на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року в одномандатних виборчих округах, утворених у межах Чернігівської області до постанови Центральної виборчої комісії від 24 червня 2019 року № 1209 щодо кандидата ОСОБА_1 зазначено, що він є пенсіонером.
Зазначена постанова Позивачем не оскаржувалась.
Крім того, у своїй автобіографії, що подана до Центральної виборчої комісії 20 червня 2019 року, Позивач жодним чином не зазначає про наявність у нього роботи, навпаки, вказує, що він є пенсіонером.
Трудова книжка чи будь-який інший документ на підтвердження факту перебування Позивача у трудових відносинах ані ЦВК, ані суду не надано.
Таким чином, після встановлення зазначених обставин у колегії суддів виникли певні сумніви щодо достовірності факту наявності роботи у Позивача станом на момент винесення оскаржуваної постанови про затвердження виборчих бюлетенів, тому будь-які підстави для внесення змін в цю постанову, а також для оприлюднення зазначеної інформації на сайті ЦВК відсутні.
Отже, доводи позовної заяви не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи та не можуть бути підставою для задоволення позовних вимог.
За приписами статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно із ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
В свою чергу, відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, зазначений обов`язок виконано, та у встановленому порядку обґрунтовано правомірність своїх дій та рішення.
Крім вище зазначеного, колегія суддів звертає увагу на те, що Позивачем не було сплачено судових збір за подання позовної заяви під час звернення до суду та вказує наступне.
Відповідно до правил ст. 139 КАС України та ст. ст. 4, 5 Закону України Про судовий збір від 08 липня 2011 року № 3674-VI суд вирішує питання про стягнення судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Пунктом 1 частини 3 статті 4 Закону України Про судовий збір визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру фізичною особою сплачується 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Станом на 01 січня 2019 року прожитковий мінімум для працездатних осіб встановлено у розмірі 1 921, 00 гривня (відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2629-VIII Про Державний бюджет України на 2019 рік ).
Поданий ОСОБА_1 адміністративний позов є позовом немайнового характеру та містить одну позовну вимогу.
Тобто, загальна сума до сплати при подачі адміністративного позову становить - 768, 40 грн., який належить стягнути з ОСОБА_1 .
На підставі викладеного та керуючись Конституцією України, Законом України Про Центральну виборчу комісію , Законом України Про вибори народних депутатів України , ст.ст. 139, 241, 242, 243, 272, 273, 278 КАС України, колегія суддів, -
В И Р І Ш И Л А:
У задоволенні адміністративного позову кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 205 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року ОСОБА_1 до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії - відмовити .
Стягнути з ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код платника податків НОМЕР_1 ) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду за наступними реквізитами: рахунок отримувача - 34312206081055; отримувач - УК у Печерському районі/Печерс.р-н.; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код ЄДРПОУ 38004897; код банку МФО 899998; код класифікації доходів бюджету - 22030001 Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), судовий збір у розмірі 768, 40 коп. (сімсот шістдесят вісім гривень сорок копійок).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження в порядку ч. 1 ст. 272 КАС України та може бути оскаржене до Верховного Суду у дводенний строк шляхом подачі апеляційної скарги через Шостий апеляційний адміністративний суд.
Головуючий-суддя: В.П. Мельничук
Судді: Г.В.Земляна
Ю.А. Ісаєнко
Головуючий суддя Мельничук Володимир Петрович
Судді: Ісаєнко Юлія Анатоліївна
Земляна Галина Володимирівна
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.07.2019 |
Оприлюднено | 05.07.2019 |
Номер документу | 82816390 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мельничук Володимир Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні