Рішення
від 27.06.2019 по справі 1.380.2019.002274
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 1.380.2019.002274

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 червня 2019 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючої судді Мричко Н.І.,

за участю секретаря судового засідання Кулик С.В.,

представника позивача Цинайко Н.І.,

представника третьої особи Чібісової-Зозулі Ю.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом заступника керівника Золочівської місцевої прокуратури в інтересах держави до Виконавчого комітету Підлипецької сільської ради Золочівського району Львівської області, сільського голови с. Підлипці Золочівського району Львівської області за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області про визнання протиправною бездіяльності суб`єктів владних повноважень, зобов`язання вчинити дії, -

в с т а н о в и в:

заступник керівника Золочівської місцевої прокуратури в інтересах держави (далі - Позивач) звернувся до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Виконавчого комітету Підлипецької сільської ради Золочівського району Львівської області (далі - Відповідач 1) , сільського голови с. Підлипці Золочівського району Львівської області (далі - Відповідач 2), в якому просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Підлипецької сільської ради Золочівського району Львівської області та сільського голови с. Підлипці Золочівського району Львівської області щодо незабезпечення облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Боровицька долина поблизу с. Підлипці Золочівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232;

- зобов`язати виконавчий комітет Підлипецької сільської ради Золочівського району Львівської області та сільського голову с. Підлипці Золочівського району Львівської області вжити невідкладних заходів, спрямованих на облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Боровицька долина поблизу с. Підлипці Золочівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232.

При обґрунтуванні позовних вимог Позивач зазначив, що відповідно до підпункту 6 частини 1 статті 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин. Вказує на те, що за наслідками проведеного епізоотичного обстеження худобомогильника, розташованого на території Підлипецької сільської ради в с. Підлипці в урочищі Боровицька долина , у присутності сільського голови Підлипецької сільської ради, працівниками дільничних лікарень ветеринарної медицини складено акт епізоотичного обстеження худобомогильника від 14.11.2018. Зазначає, що згідно вказаного акта встановлено недотримання Відповідачами вимог облаштування худобомогильника, що є порушенням п.п. 4.1, 4.2, 4.4, 4.8 Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232. Разом з тим, наголошує, що Відповідачами ігноруються зазначені у вказаному акті вимоги Правил, що ставить під загрозу закріплені ст.ст. 49, 50 Конституції України гарантії у сфері охорони здоров`я та навколишнього природного середовища, грубо порушує вимоги Законів України Про місцеве самоврядування в Україні , Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення , Про захист населення від інфекційних хвороб , Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною та Правил, а також може завдати тяжких наслідків для здоров`я людей, що здійснюють життєдіяльність на відповідній території.

Ухвалою судді від 13.05.2019 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду в порядку загального позовного провадження.

Відповідач 1 та Відповідач 2 правом на подання відзиву на позовну заяву не подали. 29.05.2019 та 03.06.2019 на адресу суду надійшли заяви від Відповідачів, згідно з якими позовні вимоги визнають в повному обсязі. Одночасно просили суд розгляд справи проводити у відсутності представника Підлипецької сільської ради (арк. справи 39-40, 42, 44).

Ухвалою суду від 03.06.2019 закрито підготовче провадження в адміністративній справі та призначено справу до судового розгляду по суті. Одночасно суд, керуючись статтею 49 Кодексу адміністративного судочинства України залучив до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області (далі - ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області, Третя особа).

В судовому засіданні представник Позивача позовні вимоги підтримала з підстав наведених у позові. Просила позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Представник Третьої особи у судовому засіданні позовні вимоги підтримала повністю. Просила позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Відповідач 1 та Відповідач 2 у судове засідання не з`явилися, явки уповноважених представників не забезпечили.

Заслухавши пояснення представників Позивача та Третьої особи, дослідивши матеріали справи на підтвердження й спростування заявлених вимог в їх сукупності, надавши їм юридичну оцінку, суд встановив наступне.

14.11.2018 комісією Золочівського районного управління ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області в складі зав. Плугівською д/в-л Мончак С.І., в/л Плугівської д/в-л Ланчина А.В., керуючись Законом України Про ветеринарну медицину , Правилами облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України та листом ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області № 7-1-13/9021 від 01.11.2018, у присутності голови Підлипецької сільської ради Гуменюк Г.Й. складено акт епізоотичного обстеження худобомогильника у с. Підлипці Золочівського району Львівської області, в якому зафіксовані порушення вищевказаних Правил та запропоновано Відповідачам облаштувати територію худобомогильника, зокрема: встановити огорожу, обкопати ровом, поставити шлагбаум або ворота з вивіскою (арк. справи 19).

15.01.2019 заступником керівника Золочівської місцевої прокуратури Львівської області в порядку ч. 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру надіслано запит № 05-47/3/20 вих-19, зокрема, Відповідачу 2 щодо надання інформації з дотриманням вимог законодавства у сфері поводження з місцями захоронення відходів тваринного походження (арк. справи 17).

04.02.2019 у відповідь на вказаний запит Відповідач 2 листом № 33 повідомив Позивача про те, що на території Підлипецької сільської ради розміщений один діючий худобомогильник, розташований за межами села Підлипці в урочищі Боровицька долина . Місце захоронення відходів тваринного походження знаходиться у задовільному стані, заходи щодо покращення стану протягом 2016-2018 років не проводилися (арк. справи 18).

25.02.2019 заступником керівника Золочівської місцевої прокуратури Львівської області в порядку ч. 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру до Підлипецької сільської ради надіслано запит № 05-47/160 вих. 19 щодо надання інформації з дотриманням вимог законодавства у сфері поводження з місцями захоронення відходів тваринного походження (арк. справи 25). У вказаному запиті запропоновано надати інформацію, а саме: з якого часу Підлипецькій сільській раді стало відомо про порушення Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 щодо існуючого худобомогильника, розташованого на території Підлипецької сільської ради Золочівського району; які заходи вживались Підлипецькою сільською радою з часу встановлення порушень Правил з метою облаштування існуючого худобомогильника, розташованого на території Підлипецької сільської ради Золочівського району. Вказана інформація очікувалася не пізніше 27.02.2019.

Листом від 27.02.2019р. № 40 у відповідь на запит № 05-47/160 вих. 19 Підлипецька сільська рада повідомила Позивача про те, що згідно з акта епізоотичного обстеження худобомогильника від 14.11.2018, комісією подані пропозиції, щодо встановлення огорожі, обкопування території ровом та встановлення вивіски на ворота худобомогильника. Також зазначено, що вказані пропозиції прийняті для розгляду на сесії Підлипецької сільської ради (арк. справи 26).

Оскільки порушення встановленні в акті епізоотичного обстеження худобомогильника від 14.11.2018 Відповідачами усунуті не були, Позивач звернувся до суду із цим позовом.

При вирішенні спору, суд виходить з наступного.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 4 статті 49 Конституції України передбачено, зокрема, що держава забезпечує санітарно-епідемічне благополуччя.

Відповідно до статті 5 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб органи місцевого самоврядування у сфері захисту населення від інфекційних хвороб, зокрема, забезпечують проведення профілактичних і протиепідемічних заходів на територіях населених пунктів, у місцях масового відпочинку населення та рекреаційних зонах, а також робіт по ліквідації епідемій та спалахів інфекційних хвороб і вирішують питання фінансового та матеріально-технічного забезпечення цих заходів і робіт; здійснюють комплексні заходи, спрямовані на ліквідацію епідемій, спалахів інфекційних хвороб та їх наслідків.

Згідно із статтею 16 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб захист населення від інфекційних хвороб, спільних для тварин і людей (зооантропонозних інфекцій), забезпечується проведенням ветеринарно-санітарних, протиепізоотичних, профілактичних і протиепідемічних заходів під час догляду за тваринами, виробництва, переробки та реалізації продукції тваринництва, дотриманням усіма господарюючими суб`єктами вимог ветеринарних, санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм, а також контролем місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за їх дотриманням.

Статтею 140 Конституції України встановлено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.

Згідно з частиною 1 статті 144 Конституції України, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території. Інші питання організації місцевого самоврядування, формування, діяльності та відповідальності органів місцевого самоврядування визначаються законом на підставі статті 146 Конституції України.

Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до частини 1 статті 12 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об`єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста.

Частиною третьою вказаної статті встановлено, що сільський, селищний, міський голова очолює виконавчий комітет відповідної сільської, селищної, міської ради, головує на її засіданнях.

У відповідності до положень пунктів 1, 2 частини 4 статті 42 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільський, селищний, міський голова, зокрема, забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади; організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету.

Відповідно до частини 1 статті 51 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень.

Частиною 5 вказаної статті визначено, що очолює виконавчий комітет сільської, селищної, міської ради відповідно сільський, селищний, міський голова, районної у місті ради - голова відповідної ради. У виконавчому комітеті сільської ради функції секретаря виконавчого комітету за рішенням ради може здійснювати секретар відповідної ради.

Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами визначенні статтею 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , статтею 21 Закону України Про відходи .

При цьому відповідно до підпункту 6 пункту а частини 1 статті 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.

З огляду на викладене, враховуючи положення статей 12, 30, 42, 51 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , суд дійшов висновку, що сільський голова відповідної селищної ради є її уповноваженою особою, головною посадовою особою, має певні повноваження, зокрема, щодо знешкодження та захоронення трупів тварин.

Суд встановив, що на території Підлипецької сільської ради в урочищі Боровицька долина розміщений худобомогильник, площею 150 кв. м., на відстані 3 км. від населеного пункту. Тварини, що загинули від сибірки захоронені у 1949 році, останнє захоронення інших трупів тварин відбулося у 1990 році.

14.11.2018 за наслідками проведеного епізоотичного обстеження комісією Золочівського районного управління ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області складений акт епізоотичного обстеження худобомогильника у с. Підлипці Золочівського району Львівської області, в якому зафіксовані порушення Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України та запропоновано Відповідачам облаштувати територію худобомогильника, зокрема: встановити огорожу, обкопати ровом, поставити шлагбаум або ворота з вивіскою.

Правилами облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 (далі - Правила) встановлено основні ветеринарно-санітарні вимоги щодо утримання і ветеринарно-санітарного упорядкування діючих худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України. Ці Правила поширюються на місцеві органи виконавчої влади, суб`єктів господарювання всіх форм власності, що займаються утриманням, розведенням, обігом тварин та переробкою сировини тваринного походження.

Пунктом 4.1. вказаних Правил встановлено, що територія ділянки, відведеної під худобомогильник, біотермічну яму, не повинна піддаватись дії зсувів і обвалів, затоплюватися талими, дощовими і паводковими водами та має характеризуватися легкокерованими ґрунтами.

Згідно з пункту 4.2. Правил максимальний рівень стояння ґрунтових вод від поверхні землі на ділянці має бути не менше 2,5 м. від поверхні ґрунту.

Відповідно до пункту 4.3. Правил санітарно-захисна зона від території худобомогильника та біотермічної ями до житлових і громадських будівель (населених пунктів), зон відпочинку та інших об`єктів, пов`язаних з постійним перебуванням людей, повинна бути не менше 1000 метрів.

Пунктом 4.4. Правил передбачено, що територію худобомогильника, біотермічної ями огороджують суцільним парканом з цегли, блоків, дерева заввишки не менше двох метрів, із внутрішнього боку паркану по всьому периметру викопують рів глибиною 0,8-1,4 м. і шириною не менше 1,5 м. з насипом валу з вийнятого ґрунту. В`їзд на територію худобомогильника, біотермічної ями обладнують воротами, а біотермічні ями закривають кришками із замком. Через рів облаштовують міст для заїзду.

Під`їздні шляхи до худобомогильника та біотермічної ями повинні бути зручними і мати тверде покриття (абз. 2 п. 4.8 Правил).

Відповідно до пункту 4.12. Правил дозволяється використання території закритих худобомогильників та біотермічних ям (не раніше ніж через 25 років після останнього захоронення), за умови, що на них не було здійснено захоронення трупів тварин, які загинули від сибірки, сказу, трихінельозу, емкару, сапу та інших особливо небезпечних інфекційних хвороб тварин невстановленої етіології, за погодженням з місцевими органами державної служби ветеринарної медицини, санітарно-епідеміологічної служби, державної екологічної служби, при відповідному рівні упорядкування, під парки та сквери.

Території закритих худобомогильників та біотермічних ям, де були захоронення трупів тварин, які загинули від сибірки, сказу, трихінельозу, емкару, сапу та інших особливо небезпечних інфекційних хвороб тварин невстановленої етіології, забороняється використовувати на невизначений термін для будь-яких цілей (п. 5.5. Правил).

Отже, в акті епізоотичного обстеження від 14.11.2018 чітко визначені порушення, встановлені Правилами облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України.

Однак, як видно з листів Підлипецької сільської ради № 33 від 04.02.2019 та № 40 від 27.02.2019, на території Підлипецької сільської ради розміщений один діючий худобомогильник, розташований за межами села Підлипці в урочищі Боровицька долина , місце захоронення відходів тваринного походження знаходиться у задовільному стані, заходи щодо покращення стану протягом 2016-2018 років не проводилися. Щодо пропозицій комісії зазначених в акті епізоотичного обстеження від 14.11.2018, а саме: встановлення огорожі, обкопування ровом та встановлення вивіски на ворота худобомогильника, то такі прийняті для розгляду на сесії Підлипецької сільської ради.

Таким чином, суд зазначає, що Підлипецька сільська рада не виконала робіт по облаштуванню худобомогильника, розташованого за межами села Підлипці в урочищі Боровицька долина на території Підлипецької сільської ради, а відтак не усунула порушень зафіксованих в акті епізоотичного обстеження від 14.11.2018, чим допустила протиправну бездіяльність.

Крім цього, суд звертає увагу, що згідно з листом Відділу у Золочівському районі Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 15.03.2019 № 0-13-0.24-166/106-19 (арк. справи 24) правовстановлюючі документи, а також документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на земельну ділянку, на території Підлипецької сільської ради, на якій розміщений худобомогильник - відсутні.

Відтак територія худобомогильника використовується із порушенням режиму його санітарно-захисної зони, а не усунення порушень встановлених епізоотичними обстеженнями може спричинити безпосередню загрозу життю та/або здоров`ю людей і тварин.

Вказані обставини свідчать про те, що Відповідачами у своїй діяльності допущено порушення вимог Законів України Про місцеве самоврядування в Україні , Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення , Про захист населення від інфекційних хвороб , Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною та Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що позовна вимога визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Підлипецької сільської ради Золочівського району Львівської області та сільського голови с. Підлипці Золочівського району Львівської області щодо незабезпечення облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Боровицька долина поблизу с. Підлипці Золочівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232, підлягає до задоволення.

Як наслідок обґрунтованими є і похідною вимога про спонукання до вчинення дій, а саме зобов`язати Відповідачів вжити невідкладних заходів, спрямованих на облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Боровицька долина поблизу с. Підлипці Золочівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232. Таким чином, вказана вимога Позивача також підлягає до задоволення.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно частиною 4 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві. У разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог.

Таким чином, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів поданих сторонами, визнання позову Відповідачами, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати з Відповідача стягненню не підлягають.

Керуючись статтями 2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Підлипецької сільської ради Золочівського району Львівської області (місцезнаходження: 80744, Львівська обл., Золочівський р-н, с. Підлипці, вул. Зелена, 11а, код ЄДРПОУ: 04374200) та сільського голови с. Підлипці Золочівського району Львівської області (80744, Львівська обл., Золочівський р-н, с. Підлипці, вул. Зелена, 11а, код ЄДРПОУ: 04374200) щодо незабезпечення облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Боровицька долина поблизу с. Підлипці Золочівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232.

Зобов`язати виконавчий комітет Підлипецької сільської ради Золочівського району Львівської області (код ЄДРПОУ: 04374200, місцезнаходження: 80744, Львівська обл., Золочівський р-н, с. Підлипці, вул. Зелена, 11а, код ЄДРПОУ: 04374200) та сільського голову с. Підлипці Золочівського району Львівської області (80744, Львівська обл., Золочівський р-н, с. Підлипці, вул. Зелена, 11а, код ЄДРПОУ: 04374200) вжити невідкладних заходів, спрямованих на облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Боровицька долина поблизу с. Підлипці Золочівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232.

Судові витрати зі сторін стягненню не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складено 08.07.2019.

Суддя Мричко Н.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.06.2019
Оприлюднено09.07.2019
Номер документу82867062
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.002274

Рішення від 27.06.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 03.06.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні