Справа № 283/2496/18
провадження №1-кс/283/942/2019
У Х В А Л А
09 липня 2019 року слідчий суддя Малинського районного суду Житомирської області ОСОБА_1 , з секретарем судового засідання ОСОБА_2 ,розглянувши клопотання слідчого СВ Малинського ВП Коростишівського ВП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 в кримінальному провадженні, внесеному 07.11.2018 року в ЄРДР за №12018060080000706 за ст. 273 ч.1 КК України про проведення комплексно-комісійної пожежно-технічної, електротехнічної експертизи та експертизи з безпеки життєдіяльності та охорони праці,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ Малинського ВП ОСОБА_3 08.07.2019 року звернулася до Малинського районного суду Житомирської області з клопотанням про проведення експертизи по кримінальному провадженню №12018060080000706 від 07.11.2018 року заст.273 ч.1КК України.
В клопотанні слідчий вказала, що досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ «ГРІНЕКС КОМПАНІ» здійснює свою діяльність на території Українківської та Слобідської сільських рад Малинського району Житомирської області з порушенням правил безпеки на вибухотехнічних підприємствах, створюючи при цьому загрозу загибелі людей чи настання інших тяжких наслідків, заподіюючи шкоду здоров`ю потерпілим, шляхом здійснення зберігання, продажу зрідженого газу без відповідних дозвільних документів на 95км автодороги «Київ-Ковель-Ягодин» поблизу с. Українки Малинського району, неподалік кафе «Криниченька» та на 90км+160м автодороги Овруч Малин Кочерів на території Слобідської сільської ради.
За даним фактом 07.11.2018 року внесені відомості до ЄРДР за №12018060080000706 та розпочате досудове розслідування за ч.1 ст.273 КК України.
В ході досудового розслідування було проведено огляд АГЗС «СТС» ТОВ «ГРІНЕКС КОМПАНІ» на 95км автодороги «Київ Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області, у ході якого зафіксовано діяльність даної АГЗС по продажу зрідженого газу.
Для з`ясування обставин вчинення кримінального правопорушення необхідні спеціальні знання, а тому слідчий звернулася з клопотанням про призначення комплексно-комісійної пожежно-технічної, електротехнічної експертизи та експертизи з безпеки життєдіяльності та охорони праці, вказавши питання, для вирішення яких необхідно її призначення.
Дослідивши матеріали провадження, встановлено наступне:
Підстави проведення експертизи визначеност.242 КПК України, порядок розгляду слідчим суддею клопотання про проведення експертизи регламентованост.244 КПК України.
Відповідно до положеньст.244 КПК Україниекспертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.
Відповідно до ч. 6ст. 244 КПК Українислідчий суддя задовольняє клопотання, якщо особа, яка звернулася з відповідним клопотанням, доведе, що для вирішення питань, що мають істотне значення для кримінального провадження, необхідне залучення експерта. Слідчий суддя самостійно визначає експерта, якого необхідно залучити, або експертну установу, якій необхідно доручити проведення експертизи.
Згідно до ч. 7ст. 244 КПК Українидо ухвали слідчого судді про доручення проведення експертизи включаються запитання, поставлені експертові особою, яка звернулася з відповідним клопотанням.
Клопотання відповідає вимогамст.244ч.1КПК України, підстави для його повернення відсутні, подано слідчому судді суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, містить обґрунтовані доводи, що для вирішення питань, що мають істотне значення для кримінального провадження, необхідне залучення експерта.
Керуючись ст.ст.110,242,244 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СВ Малинського ВП Коростишівського ВП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 про доручення проведення комплексно-комісійної пожежно-технічної, електротехнічної експертизи та експертизи з безпеки життєдіяльності та охорони праці задовольнити.
Доручити експертам Вінницького відділення КНДІСЕ МЮ України та Вінницького НДЕКЦ МВС України проведення комплексно-комісійної пожежно-технічної, електротехнічної експертизи та експертизи з безпеки життєдіяльності та охорони праці у кримінальному провадженні, внесеному 07.11.2018 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018060080000706 за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст.273 КК України.
На розв`язання експертам поставити наступні запитання:
1.Чи можливо за наявними матеріалами кримінального провадження ідентифікувати об`єкт дослідження, а саме АГЗС "СТС" ТОВ "ГРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області, як об`єкт стаціонарного призначення для проведення технологічних операцій, пов`язаних із завантаженням газоподібного палива (газу) у резервуар та відвантаження газу окремим індивідуальним споживачам у окремі ємкості та/або паливні резервуари індивідуальних транспортних засобів?
2.Якщо, так, то чи є АГЗС "СТС" ТОВ "ГРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області, об`єктом підвищеної небезпеки та (або) чи є потенційно небезпечним об`єктом?
3.Якщо так, то за якими саме ознаками?
4.Чи відповідає дана АГЗС "СТС" ТОВ "ГРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області, вимогам забезпечення норм, викладених у НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні», ГОСТ 12.1.004-91 «ССБТ. Пожарная безопасность. Общие требования»?
5.Чи забезпечена АГЗС "СТС" ТОВ "ГРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області, необхідними засобами захисту від пожежі, та, як наслідок, вибуху газоповітряної суміші із повітрям?
6.Чи можливо за матеріалами кримінального провадження вказати, що під час здійснення технологічних операцій, пов`язаних із завантаженням/відвантаженням газу застосовується мережа постійного струму бортової мережі живлення чи/або для цього застосована зовнішня мережа електричного живлення змінного струму?
7.Якщо так, то яка сама мережа електричного живлення, а саме: зовнішня змінного струму чи бортова постійного струму, застосована для роботи (здійснення технологічних операцій) електричного обладнання (установок) на АГЗС "СТС" TOB ТРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області?
8.Чи відповідає мережа електричного живлення АГЗС "СТС" ТОВ "ГРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області, що знаходиться під робочою напругою, вимогам, встановленим для визначених(ої) категорій(ї) та зон класу по дотриманню (відповідності) умов забезпечення пожежовибухобезпечності об`єкту?
9.Чи є в наявності захисне заземлення під час здійснення технологічних операцій?
10.Якщо, так то чи відповідає заземлення нормативним вимогам?
11.Чи є в наявності блискавкозахист АГЗС "СТС" ТОВ 'ТРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області?
12.Якщо так,то яким чином (способом) він виконаний?
13.Чи можливо вказати про дотримання організаційних вимог щодо забезпечення безпеки життєдіяльності та охорони праці при проведенні (здійсненні технологічних операцій, наданні послуг) на АГЗС "СТС" ТОВ "ГРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с.Українка Малинського району Житомирської області?
14.Чи за результатами проведеного дослідження АГЗС "СТС" ТОВ "ГРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області, та наданих матеріалів, встановлені відомості щодо невідповідності вимогам нормативних документів, які можуть становити загрозу його експлуатації із виникненням наслідків, що можуть створити загрозу безпечної життєдіяльності громадян та створення інших небезпечних ситуацій?
15.Чи допускається на даній АГЗС "СТС" ТОВ "ГРІНЕКС КОМПАНІ" на 95 км автодороги «Київ-Ковель», поблизу с. Українка Малинського району Житомирської області, невідповідності встановлених правил безпеки для об`єкту (потенційно небезпечного та/або підвищеної небезпеки), що можуть створити загрозу загибелі громадян чи настання інших наслідків?
З метою проведення експертизи надати експертам у розпорядження матеріали кримінального провадження №12018060080000706.
Вінницьке відділення КНДІСЕ, як структурну одиницю науково-дослідної установи Міністерства Юстиції України, вважати провідною установою в питанні організації проведення комплексно-комісійної пожежно-технічної, електротехнічної, експертизи та експертизи з безпеки життєдіяльності та охорони праці, експерта Вінницького відділення визнати головою комісії з проведення експертизи.
Проведення пожежно-технічної експертизи та експертизи з безпеки життєдіяльності та охорони праці доручити експертам Вінницького відділення КНДІСЕ та Вінницького НДЕКЦ МВС України.
Проведення електротехнічної частини експертизи доручити експертам Вінницького відділення КНДІСЕ.
При наявності особистої думки окремого експерта у відповіді щодо одного того ж самого питання, поставленого до розв`язування, відповіді на питання надавати одноосібно, в іншому висновок підлягає підпису усіма експертами в обов`язковому порядку.
До висновку експертів Вінницького відділення КНДІСЕ та Вінницького НДЕКЦ МВС України долучити таблицю ілюстрацій із тлумаченнями та роз`ясненнями (при необхідності) результатів зафіксованих обставин результатів експертного огляду об`єкта дослідження, експертами Вінницького відділення КНДІСЕ та Вінницького НДЕКЦ МВС України у повному складі судових експертів за експертними спеціальностями.
Після проведення експертизи висновок направити слідчому СВ Малинського ВП Коростишівського ВП ГУНП в Житомирській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 : Житомирська область, м.Малин, вул. Захарченка,16.
Роз`яснити експерту його права та обов`язки, передбачені ст.69 КПК України, у випадку якщо дослідження, пов`язане з повним або частковим знищенням об`єкта експертизи або зміною його властивостей, то слідчий суддя надає на це дозвіл.
Попередити експерта про кримінальну відповідальність за ст.384,385,387 КК Україниза завідомо неправдивий висновок експерта, відмову експерта без поважних причин від виконання покладених на них обов`язків у суді, під час провадження досудового розслідування, розголошення без письмового дозволу прокурора, слідчого або особи, яка провадила оперативно-розшукову діяльність, даних оперативно-розшукової діяльності або досудового розслідування.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Малинський районний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2019 |
Оприлюднено | 17.02.2023 |
Номер документу | 82893647 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення експертизи |
Кримінальне
Малинський районний суд Житомирської області
Ярмоленко В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні