ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 червня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/1165/19
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Шевякова І.С.,
за участю:
секретаря судового засідання - Кривошапка Н.А.
представник відповідача - Клименко О.В.
розглянув у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Приватного підприємства "Будівельне об`єднання "Райагробуд" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Полтавській області, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Старт-Інвест", про визнання протиправними та скасування рішень.
Позовні вимоги:
- визнання протиправними та скасування рішень комісії ГУ ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:
№ 11003/42478883/2 від 25.02.2019 (податкова накладна № 19 від 22.12.2018);
№ 11002/42478883/2 від 25.02.2019 (податкова накладна № 18 від 22.12.2018);
№ 10992/42478883/2 від 25.02.2019 (податкова накладна № 17 від 22.12.2018);
- зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 19 від 22.12.2018, податкова накладна № 18 від 22.12.2018, податкова накладна № 17 від 22.12.2018, складені та подані на реєстрацію Приватним підприємством "Будівельне об`єднання "Райагробуд".
Під час розгляду справи суд
В С Т А Н О В И В:
29 березня 2019 року Приватне підприємство "Будівельне об`єднання "Райагробуд" (надалі також - позивач, ПП "БО "Райагробуд") звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (надалі також - ДФС України), Головного управління ДФС у Полтавській області (надалі також - ГУ ДФС у Полтавській області), третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Старт-Інвест" (надалі також - третя особа, ТОВ "БК"Старт-Інвест"), про визнання протиправними та скасування рішень.
Ухвалою від 03 квітня 2019 року Полтавський окружний адміністративний суд прийняв позовну заяву до розгляду, відкрив провадження, вирішивши розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження з викликом учасників справи.
Ухвалою від 11 квітня 2019 року суд на підставі заяви ГУ ДФС у Полтавській області вирішив розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, замінивши засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням /а.с.111-112 т.1/.
28 травня 2019 року Полтавський окружний адміністративний суд своєю ухвалою закрив підготовче провадження і призначив справу до судового розгляду по суті.
Аргументи учасників справи
В обґрунтування своїх вимог позивач посилався на невідповідність спірних рішень вимогам чинного законодавства. За твердженням позивача, після зупинення реєстрації податкових накладних ПП "БО "Райагробуд" на вимогу фіскального органу були надані усі наявні документи на підтвердження реальності здійснення господарських операцій. Проте, відповідні документи не були взяті до уваги, у зв`язку з чим прийняте рішення про відмову в реєстрації вказаних податкових накладних в ЄРПН.
З квитанцій про зупинення реєстрації та рішень про відмову в реєстрації незрозуміло, які саме недоліки відповідач виявив у первинних документах та в чому вони не відповідають закону. Позивачем також надані документи бухгалтерського обліку на підтвердження реальності та правомірності господарських операцій.
Представник відповідачів у наданому до суду відзиві на позов /а.с. 187-189 т.1/ проти задоволення позовних вимог заперечував, просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю. При цьому посилався на правомірність та обґрунтованість спірних рішень. Зауважив, що позивачем разом з письмовими поясненнями не надано фіскальному органу усіх первинних документів: договорів, зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, атків приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки.
У своїй відповіді на відзив /а.с. 236-238 т.1/ позивач додатково наголошував, що ним вчинені всі необхідні дії для реєстрації податкових накладних: направлені відповідачу первинні документи щодо господарських операцій з ТОВ "БК"Старт-Інвест". Вказав, що позивач не займається зовнішньоекономічною діяльністю, а тому твердження відповідача про ненадання вищевказаних документів безпідставно та не стосується робіт, на підставі яких були оформлені вказані податкові накладні № 17, № 18, № 19 від 22.12.2018.
Представник позивача в судове засідання не з`явився. 16 червня 2019 року надав до суду заяву про розгляд справи за його відсутності /а.с. 5 т.2/.
Представник відповідачів проти задоволення позовних вимог заперечував.
Заслухавши пояснення представника відповідачів, з`ясувавши фактичні обставини, оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.
Обставини справи, встановлені судом
Юридична особа ПП "БО "Райагробуд" (код ЄДРПОУ 42478883; місцезнаходження: Полтавська область, м. Карлівка, вул. Січрвих Стрільців, б. 2) зареєстрована 17.09.2018 /а.с. 11 т.1/.
Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, одним з основних видів діяльності ПП "БО "Райагробуд" за КВЕД 42.11 є будівництво доріг і автострад.
23 жовтня 2018 року між ТОВ "БК"Старт-Інвест" (генпідрядник) та ПП "БО "Райагробуд" (субпідрядник) укладено Договір №2310/1 /а.с. 43-47 т.1/ субпідряду на надання послуг по експлуатаційному зимовому утриманню автомобільних доріг, який передбачав, що субпідрядник зобов`язується у порядку та на умовах, визначених цим договором, своїми силами і засобами на власний ризик надати послуги по експлуатаційному зимовому утриманню автомобільних дорів, а генпідрядник зобов`язується прийняти надані згідно з цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість.
До вказаного договору були складені додаток № 1 "Технічне завдання на експлуатаційне утримання автомобільних доріг", додаток № 2 "Перелік автомобільних доріг" /а.с. 48-54 т.1/.
З метою виконання вказаного договору позивач уклав договір оренди транспортних засобів № 1 від 03.12.2018, за змістом якого в оренду позивачу був переданий Урал 4320 НОМЕР_1 /а.с. 56 т.1/, договір оренди транспортних засобів № 1 від 03.12.2018, згідно з умовами якого в оренду були передані КАМАЗ 55111 НОМЕР_2 СО, Екскаватор колісний "Борекс-2201, 27262 ВІ, ГАЗ модель 33023-212 ВП ВІ 8660 СО, МТЗ 82.1.26 /а.с. 58-59 т.1/.
Також задля утримання автомобільних доріг на підставі договору купівлі-продажу №46 від 10.12.2018 позивач закупив пісок в кількості 800м 3 /а.с. 61 т.1/ й нафтопродукти згідно з договором на відпуск нафтопродуктів споживачу від 20.11.2018 /а.с. 63-64 т.1/.
На виконання умов вказаного договору складені рахунки на оплату № 11 від 22.12.2018 /а.с. 31 т.1/, № 12 від 22.12.2018 /а.с. 21 т.1/, № 14 від 22.12.2018 /а.с. 41 т.1/.
За наслідками відповідної господарської операції складені акти приймання виконаних будівельних робіт /а.с. 77-93 т.1/, товарно-транспортні накладні. Оплата наданих послуг здійснена відповідно до платіжних доручень № 654 від 27.12.2018, № 673 від 27.12.2018, №674 від 27.12.2018 /а.с. 32, 42, 22, т.1/.
22 грудня 2018 року ПП "БО "Райагробуд" складені податкові накладні № 17 від 22.12.2018 року /а.с. 17 т.1/ на загальну суму 151 874,03 грн; № 18 від 22.12.2018 року /а.с. 27 т.1/ на загальну суму 36080,08 грн; № 19 від 22.12.2018 року /а.с. 37 т.1/ на загальну суму 117 942,22 грн та подані на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (надалі - ЄРПН).
Після направлення для реєстрації податкових накладних автоматизованою системою ДФС України було направлено платнику Квитанції, у яких зазначено що відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 52.21.22 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуг та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, що достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.
На виконання зазначених вимог позивачем через автоматизовану систему на адресу відповідача направлені документи, які включали первинні документи на підтвердження реальності господарської діяльності та відповідних господарських операцій між позивачем та ТОВ "БК "Старт-Інвест" щодо надання послуг по експлуатаційному зимовому утриманню автомобільних доріг, та повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК.
Однак відповідач, зробивши висновок про недостатність наданих документів для прийняття комісією ДФС рішень про реєстрацію податкових накладних, та/або про надання копій документів, які складені з порушенням законодавства, прийняв рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних:
№ 11003/42478883/2 від 25.02.2019 (податкова накладна № 19 від 22.12.2018);
№ 11002/42478883/2 від 25.02.2019 (податкова накладна № 18 від 22.12.2018);
№ 10992/42478883/2 від 25.02.2019 (податкова накладна № 17 від 22.12.2018);
Не погоджуючись з рішеннями, позивач оскаржив їх до суду.
Норми права, які підлягають застосуванню
Надаючи оцінку оскаржуваному рішенню, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частинами 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, в редакції чинній на момент винесення оскаржуваного рішення, (надалі - ПК України), об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів;
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
За приписами пункту 74.2 статті 74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010, податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Висновки щодо правозастосування
В даному разі у спірних правовідносинах Квитанції щодо зупинення реєстрації податкових накладних № 17, № 18, №19 містять зазначену інформацію про те, що ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом пп. 2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податків. Виявлено, що обсяг постачання товару/послуги 52.21.22 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, що достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.
Відповідно до запропонованого, позивачем складено та направлено відповідачу через автоматизовану систему повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення, а також первинну документацію на підтвердження реальності господарських операцій з ТОВ "БК "Старт-Інвест".
Однак відповідачем вказані документи та пояснення до уваги взяті не були, з посиланням у рішеннях на відсутність копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/ чи можливість надання послуг, виконання робіт, а також відсутність копій документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/ або документи надані не в повному обсязі.
З огляду на викладене, Комісією ГУ ДФС у Полтавській області прийняті оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Пунктом 21 Постанови Кабінету Міністрів України , від 21.02.2018, № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" встановлено, що підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Таким чином, суд приходить до висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку або "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства", або "ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку"; або "ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено".
Проте в рішеннях вказано, що їх підставою стало відсутність копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/ чи можливість надання послуг, виконання робіт, а також відсутність копій документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/ або документи надані не в повному обсязі.
Необхідно зазначити, що, по-перше, квитанції про зупинення реєстрації вказаних податкових накладних, не містили чіткої вказівки на те, яку первинну документацію позивач повинен подати для здійснення їх реєстрації в ЄРПН.
Поряд з цим також не вбачається за можливе встановити, які саме документи надані не в повному обсязі.
У відзиві на позов представник відповідачів уточнив, що відсутність договорів, зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, атків приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, стала підставою для винесення оскаржуваних рішень.
Однак суд акцентує увагу на тому, що копії договорів позивачем до контролюючого органу були надані, що й не спростовує представник відповідача, а також надані акти приймання виконаних робіт, платіжні доручення, договори оренди транспортних засобів.
Незрозумілим є вимога відповідача надати зовнішньоекономічні контракти та інвойси, оскільки позивач не є учасником зовнішньоекономічної діяльності за укладеними з ТОВ "БК "Старт-Інвест" договорами. Вимога надати документи на підтвердження факту навантаження та розвантаження продукції також є необґрунтованою, оскільки позивач не надавав послуг з постачання продукції, а здійснював утримання автомобільних доріг у зимовий період.
Отже, на думку суду, оскаржувані рішення не є обґрунтованими та не відповідають критеріям правомірності рішення суб`єкта владних повноважень, що встановлені статтею 2 КАС України.
Таким чином, суд дійшов висновку, що зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про належне проведення господарської операції між позивачем та ТОВ "БК "Старт-Інвест", останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних № 17 від 22.12.2018, № 18 від 22.12.2018, № 19 від 22.12.2018.
Відтак, позовна вимога про скасування протиправних рішень щодо відмови в реєстрації податкових накладних підлягає задоволенню.
Також позивач просив зобов`язати ДФС України зареєструвати податкові накладні № 17 від 22.12.2018, № 18 від 22.12.2018, № 19 від 22.12.2018 в ЄРПН.
Зважаючи на те, що підставою для відмови в реєстрації податкової накладної контролюючим органом обрано лише відповідність такої накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, а обґрунтованість даної підстави не знайшла свого підтвердження у ході судового розгляду справи, суд дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного права позивача є саме зобов`язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 17 від 22.12.2018, № 18 від 22.12.2018, № 19 від 22.12.2018 датою їх подання.
Беручи до уваги встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд дійшов до висновку про задоволення позову Приватного підприємства "Будівельне об`єднання "Райагробуд" повністю.
Розподіл судових витрат
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи те, що позивачем при зверненні до суду сплачено судовий збір у розмірі 5763 грн і суд дійшов висновку про задоволення позову, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Полтавській області на користь позивача витрати зі сплати судового збору в розмірі 5763 грн.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Приватного підприємства "Будівельне об"єднання "Райагробуд" (вул.Січових Стрільців, 2 м.Карлівка Карлівського району Полтавської області ЄДРПОУ 42478883) до Державної фіскальної служби України (площа Львівська, 8 м.Київ ЄДРПОУ 39292197), Головного управління ДФС у Полтавській області (вул.Європейська, 4 м.Полтава ЄДРПОУ 39461639), третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Старт-Інвест" (вул.Зигіна, 19 кв. 2 м.Полтава ЄДРПОУ 41922954) задовольнити повністю.
Рішення комісії Головного управління ДФС у Полтавській області №11003/42478883/2 від 25 лютого 2019 року про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 22 грудня 2018 року; №11002/42478883/2 від 25 лютого 2019 року про відмову в реєстрації податкової накладної №18 від 22 грудня 2018 року; №10992/42478883/2 від 25 лютого 2019 року про відмову в реєстрації податкової накладної №17 від 22 грудня 2018 року - визнати протиправними та скасувати.
Зобов"язати Державну фіскальну службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Приватного підприємства "Будівельне об"єднання "Райагробуд" №17 від 22 грудня 2018 року, №18 від 22 грудня 2018 року, №19 від 22 грудня 2018 року.
Стягнути на користь Приватного підприємства "Будівельне об"єднання "Райагробуд" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Полтавській області витрати зі сплати судового збору у сумі 5 763,00 грн.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.
Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення судового рішення.
Повне рішення складено 24 червня 2019 року.
Головуючий суддя І.С. Шевяков
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.06.2019 |
Оприлюднено | 10.07.2019 |
Номер документу | 82894919 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні