Рішення
від 08.07.2019 по справі 420/852/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/852/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 червня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Марина П.П.,

за участю секретаря Хлевитська С.І.,

за участю сторін:

від позивача - ОСОБА_1 , (за ордером),

від відповідачів - Кисельов О.М., (за довіреністю),

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративний позов Науково-виробничої приватної фірми АГРОСВІТ до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Науково-виробничої приватної фірми АГРОСВІТ до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС в Одеській області, в якому позивач просить визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №995636/30251105 від 21.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 15.11.2017 року, №995628/30251105 від 22.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 16.11.2017 року, №995623/30251105 від 21.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 17.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних та зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені Науково-виробничою приватною фірмою АГРОСВІТ податкові накладні №4 від 15.11.2017 року, №5 від 16.11.2017 року, №6 від 17.11.2017 року за датою їх фактичного отримання.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що позивачем складено і направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкові накладні №№4, 5, 6, проте податковим органом зупинено реєстрації у зв`язку з тим, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом МФУ №567 від 13.06.2017 р. Виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1001, та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Не дивлячись на те, що позивачем надано повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, що підтверджують реальність господарських операцій, Державною фіскальною службою України було прийнято відповідні рішення про відмову у реєстрації податкових накладних. Позивачем оскаржено рішення про відмову у реєстрації податкових накладних, але Рішеннями комісії з питань розгляду скарг скарги про відмову у реєстрації податкових накладних залишено без задоволення, а відповідні рішення податкового органу без змін. Позивач вважає рішення про відмову у реєстрації податкових накладних є такими, що не відповідають вимогам діючого законодавства України, є незаконним, необґрунтованим та підлягають скасуванню.

Представником відповідача - Державної фіскальної служби України, 29.03.2019 року надано до суду відзив на адміністративний позов, в якому представник зазначає, що ГУ ДФС в Одеській області та ДФС України не погоджується з доводами позивача. Представник відповідачів наголошує, що в оскаржуваних рішеннях було зазначено які саме документи не надано підприємством НВПФ Агросвіт разом із повідомленням. З огляду на ненадання НВПФ Агросвіт разом із повідомленнями всіх необхідних документів, ГУ ДФС України в Одеській області було винесене оскаржуване рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних із посиланням на підставу - не надання платником податку всіх необхідних копій документів, а тому відповідач вважає, що вказані рішення є повністю обґрунтованими.

Представником відповідачів - Головного управління ДФС в Одеській області та Державної фіскальної служби України, 17.04.2019 року надано до суду відзив на адміністративний позов, який аналогічний відзиву від 29.03.2019 року.

Ухвалою суду від 19.02.2019 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження.

Ухвалою суду від 11.04.2019 року судом здійснено перехід до розгляду справи за правилами загального позовного провадження.

У судовому засіданні 27.06.2019 року представник позивача підтримала позовні вимоги у повному обсязі та просила їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.

Представник відповідачів проти задоволення позову заперечував та просив відмовити у його задоволенні.

У судовому засіданні 27.06.2019 року судом, керуючись положеннями ст.250 КАС України, проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши наявні в справі письмові докази, оцінивши їх за власним внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді справи, суд встановив наступні факти та обставини.

Науково-виробнича приватна фірми АГРОСВІТ зареєстрована з 16.12.1998 року, за №5561200000003858 та згідно даних органів статистики основний вид економічної діяльності підприємства: Код КВЕД 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (а.с.21, том 1), а також фірма має право вирощувати зерняткові і кісточкові фрукти, ягоди, горіхи, інших плодових дерев і чагарників; займатись допоміжною діяльністю у рослинництві; оптовою торгівлею зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (а.с.19, том 1).

Між Науково-виробничою приватною фірмою АГРОСВІТ та ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕЙД 15.11.2017 року укладено договір поставки №ОД3907/18, відповідно до предмету якого НВПФ АГРОСВІТ зобов`язується передати у власність ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД пшеницю 3 кл., українського походження, врожаю 2017 р., а ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД зобов`язується прийняти та оплатити вказаний товар за договором (а.с.24-26, том 1).

Позивачем 15.11.2017 року виписано накладну №19 на суму 274320,00 грн. на доставку пшениці 3 кл., українського походження, врожаю 2017 року (а.с.28, том 1).

Відповідно до рахунку-фактури №19 від 15.11.2017 року за вказаний товар ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД має сплатити позивачу кошти в розмірі 274320, 00 грн. (а.с.27, том 1).

Відповідно до платіжного доручення №394171 від 17.11.2017 року ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД здійснило перерахунок коштів в розмірі 274320,00 грн. за доставку пшениці 3 кл., українського походження, врожаю 2017 року відповідно до накладної №19 від 15.11.2017 року (а.с.87, том 2).

Позивачем, 15.11.2017 року складено податкову накладну №4 на суму 274320,00 грн. та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до квитанції від 27.11.2017 року податкову накладну №4 від 15.11.2017 року прийнято, проте реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення реєстрації вищезазначеної податкової накладної вказано відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної зупинена. Податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом МФУ №567 від 13.06.2017 року. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1001. У зв`язку з чим, позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567.

Як встановлено судом позивачем направлено до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області повідомлення №1 від 14.11.2018 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено до яких додано пояснення та договір №ОД3907/18 від 15.11.2017 року, рахунок-фактуру №19 від 15.11.2017 року, накладну №19 від 15.11.2017 року.

За наслідками розгляду повідомлень №1 від 14.11.2018 року, Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення №995636/30251105 від 21.11.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 15.11.2017 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів, а саме: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків (а.с.34-35, том 1).

Позивач, не погоджуючись з вказаним рішенням, оскаржив його, проте за результатами розгляду скарги позивачем отримано Рішення комісії з питань розгляду скарг №48892/30251105/2 на скаргу про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 15.11.2017 року, яким вищевказану скаргу залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної - без змін (а.с.39, том 1).

Також, судом встановлено, що між Науково-виробничою приватною фірмою АГРОСВІТ та ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕЙД 16.11.2017 року укладено договір поставки №ОД3955/18, відповідно до предмету якого НВПФ АГРОСВІТ зобов`язується передати у власність ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД пшеницю 5 кл., українського походження, врожаю 2017 р., а ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД зобов`язується прийняти та оплатити вказаний товар за договором (а.с.41-43, том 1).

Позивачем 16.11.2017 року виписано накладну №20 на суму 251379,19 грн. на доставку пшениці 5 кл., українського походження, врожаю 2017 року (а.с.45, том 1).

Відповідно до рахунку-фактури №20 від 16.11.2017 року за вказаний товар ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД має сплатити позивачу кошти в розмірі 251379,19 грн. (а.с.44, том 1).

Відповідно до платіжного доручення №394438 від 20.11.2017 року ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД здійснило перерахунок коштів в розмірі 251379,19 грн. за доставку пшениці 5 кл., українського походження, врожаю 2017 року відповідно до накладної №20 від 16.11.2017 року (а.с.88, том 2).

Позивачем, 16.11.2017 року складено податкову накладну №5 на суму 251379,19 грн. та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до квитанції від 05.12.2017 року податкову накладну №5 від 16.11.2017 року прийнято, проте реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення реєстрації вищезазначеної податкової накладної вказано відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної зупинена. Податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом МФУ №567 від 13.06.2017 року. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1001.. У зв`язку з чим, позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 (а.с.47, том 1).

Як встановлено судом позивачем направлено до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області повідомлення №2 від 14.11.2018 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено до яких додано пояснення та договір №ОД3955/18 від 16.11.2017 року, рахунок-фактуру №20 від 16.11.2017 року, накладну №20 від 16.11.2017 року (а.с.49-50, том 1).

За наслідками розгляду повідомлень №2 від 14.11.2018 року, Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення №995628/30251105 від 21.11.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 16.11.2017 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів, а саме: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків (а.с.51-52, том 1).

Позивач, не погоджуючись з вказаним рішенням, оскаржив його, проте за результатами розгляду скарги позивачем отримано Рішення комісії з питань розгляду скарг №48893/30251105/2 на скаргу про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 16.11.2017 року, яким вищевказану скаргу залишено без задоволення а рішення про відмову у реєстрації податкової накладної - без змін (а.с.54, 56, том 1).

Між Науково-виробничою приватною фірмою АГРОСВІТ та ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕЙД 17.11.2017 року укладено договір поставки №ОД3983/18, відповідно до предмету якого НВПФ АГРОСВІТ зобов`язується передати у власність ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД пшеницю 4, 5, 6 кл., українського походження, врожаю 2017 р., а ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД зобов`язується прийняти та оплатити вказаний товар за договором (а.с.58-60, том 1).

Позивачем 17.11.2017 року виписано накладну №21 на суму 247426,69 грн. на доставку пшениці 5 кл., українського походження, врожаю 2017 року (а.с.62, том 1).

Відповідно до рахунку-фактури №21 від 17.11.2017 року за вказаний товар ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД має сплатити позивачу кошти в розмірі 247426,69 грн. (а.с.61, том 1).

Відповідно до платіжного доручення №394438 від 20.11.2017 року ТОВ КЕРНЕЛ-ТРЕИД здійснило перерахунок коштів в розмірі 247426,69 грн. за доставку пшениці 5 кл., українського походження, врожаю 2017 року відповідно до накладної №21 від 17.11.2017 року (а.с.89, том 2).

Позивачем, 17.11.2017 року складено податкову накладну №6 на суму 247426,69 грн. та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до квитанції від 11.12.2017 року податкову накладну №6 від 17.11.2017 року прийнято, проте реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення реєстрації вищезазначеної податкової накладної вказано відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної зупинена. Податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом МФУ №567 від 13.06.2017 року. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1001.. У зв`язку з чим, позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 (а.с.64, том 1).

Як встановлено судом позивачем направлено до ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області повідомлення №3 від 14.11.2018 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено до яких додано пояснення та договір №ОД3983/18 від 17.11.2017 року, рахунок-фактуру №21 від 17.11.2017 року, накладну №21 від 17.11.2017 року (а.с.65-66, том 1).

За наслідками розгляду повідомлень №3 від 14.11.2018 року, Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення №995623/30251105 від 21.11.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 17.11.2017 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів, а саме: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків (а.с.67-68, том 1).

Позивач, не погоджуючись з вказаним рішенням, оскаржив його, проте за результатами розгляду скарги позивачем отримано Рішення комісії з питань розгляду скарг №48894/30251105/2 на скаргу про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 17.11.2017 року, яким вищевказану скаргу залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної - без змін (а.с.70, 72, том 1).

Суд також зазначає, що у повідомленнях про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, позивачем зазначено, що НВПФ АГРОСВІТ в сезоні 2018 року придбало у ДП КУЧУРГАНСЬКЕ 812,5 т озимої пшениці, а на даний період реалізовано 610,58 т. Таким чином, на підприємстві є залишки озимої пшениці для подальшої реалізації.

Крім того, як вбачається з наданих відповідачем скріншотів з аналітичної системи, позивачем на підтвердження придбання у ДП КУЧУРГАНСЬКЕ пшениці надано Договір на виконання сільськогосподарських робіт від 23.06.2010 року (а.с.58-60, том 2), додаток №1 до зазначеного договору від 25.06.2010 року (а.с.54-57, том 2), податкові накладні, видаткові накладні, рахунки на оплату.

Відповідно до вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів а, б п.185.1 ст.185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми п.187.1 ст.187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів, що передбачено п.188.1 ст.188 ПК України.

Пунктом 201.10 ст.201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

За приписами п.74.2. ст.74 ПК України (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (п.74.3 ст.74 ПК України).

Відповідно до п.2 Постанови КМУ Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних №1246 від 29.12.2010 року (далі Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі ПК України) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно п.12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених п.192.1 ст.192 та п.201.10 ст.201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п.201.1 ст.201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 ст.200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до підпункту 201.16.1. п.201.16 ст.201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.1 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених Наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 року №567 (далі - Критеріїв оцінки ступня ризиків) оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування цим Критеріям (далі - Моніторинг).

Пункт 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків Наказу №567 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) містить у собі наступний критерій: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60% - від 0,02 до 0,03; більше 50% - від 0,015 до 0,02; більше 40% - від 0,01 до 0,015, більше 30% - від 0,005 до 0,01, більше 20% - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 пункту 6 та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог п.201.16 ст.201 розділу V ПК України.

Вичерпний перелік документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно з п.1 Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом МФУ від 13.06.2017 року №567, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017р. №567 (далі - Критерії):

для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Згідно з п.14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21.02.2018 року (далі - Порядку №117), перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Відповідно до положень п.15-16 Порядку №117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів (п.18 Порядку №117).

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС) (п.19 Порядку №117).

Відповідно до п.20-21 Порядку №117 зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Згідно з п.23 Порядку №117 комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Суд зазначає, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації (далі - Постанова №190), визначено підстави для прийняття комісією рішень про реєстрацію або відмову у реєстрації податкових накладних.

Приписами пп. 201.16.3 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України передбачено, що зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до Постанови №190 підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Як встановлено судом, реєстрація податкових накладних №4, №5, №6 зупинена з підстав того, що вказані податкові накладні відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017р. №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:1001.. У зв`язку з чим, позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567

Отже, як вбачається з вищезазначеного, податковим органом у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних зазначено лише загальне посилання на відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН №567. Таке нечітке посилання контролюючого органу ускладнює надання платником податку необхідних документів, перелік яких міститься у вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Позивач, не маючи конкретних визначень щодо вчинених ним порушень, фактично не має прямої можливості здійснити необхідні дії для виправлення порушення. Позивачеві, фактично на власний розсуд, надана можливість подати документи, котрі були б достатніми для здійснення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних дотримуючись вказаного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв переліку документів. Податковий орган надсилаючи квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних мав би конкретизувати позивачу яких саме підтверджуючих документів не вистачає для здійснення реєстрації податкових накладних, цим самим забезпечивши реалізацію однієї з основних функцій контролю, котра покладена державою на органи фіскальної служби.

Суд звертає увагу, що чітка та конкретна вказівка фіскального органу щодо підстав зупинення реєстрації податкової накладної надає платнику податків можливість надати саме ті документи та докази, які є необхідними для підтвердження чи спростування підстав зупинення реєстрації.

Оскільки визначення у квитанціях конкретного критерію ризику прямо впливає на можливість надання в подальшому платником податків відповідних документів, перелік яких міститься у Наказі №567 «Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» , суд вважає, що відповідачем не виконано вимоги законодавства щодо обов`язку контролюючого органу зазначити необхідність надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також суд зазначає, що відповідачем в оскаржуваних рішеннях відповідачем зазначено, що позивачу відмовлено в реєстрації податкових накладних у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів, а саме: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків

Отже, зі змісту вказаних рішень не вбачається, які саме документи не було надано позивачем, жоден з перелічених документів не підкреслено. При цьому, у самій формі рішення зазначається, що документи, які не надано, необхідно підкреслити.

Рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

При цьому, суд зазначає, що позивачем до контролюючого органу надано необхідні документи на підтвердження реальності здійснених господарських операцій, про що зазначено вище та досліджено судом, які оформлені належним чином, що в сукупності підтверджує наявність підстав для реєстрації податкових накладних №4 від 15.11.2017 року, №5 від 16.11.2017 року, №6 від 17.11.2017 року.

Суд вважає, що подані позивачем документи є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних №4 від 15.11.2017 року, №5 від 16.11.2017 року, №6 від 17.11.2017 року, а тому рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №995636/30251105 від 21.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 15.11.2017 року, №995628/30251105 від 22.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 16.11.2017 року, №995623/30251105 від 21.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 17.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню, а податкові накладні №4 від 15.11.2017 року, №5 від 16.11.2017 року, №6 від 17.11.2017 року підлягають реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних датою їх направлення для реєстрації.

Суд звертає увагу, що в прохальній частині позивач просить визнати протиправними та скасувати саме рішення Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації. Проте, оскаржувані рішення були прийняті Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, а тому, з урахуванням зазначеного суд вважає, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню, з вірним зазначенням комісії.

Оскільки суд прийшов до висновку, що податкові накладні №4 від 15.11.2017 року, №5 від 16.11.2017 року, №6 від 17.11.2017 року підлягають реєстрації, тому позовні вимоги позивача щодо визнання протиправними та скасування рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №995636/30251105 від 21.11.2018 року, №995628/30251105 від 22.11.2018 року, №995623/30251105 від 21.11.2018 року підлягають скасуванню.

Також, суд вважає за необхідне зазначити, що позивач просить стягнути судовий збір за даним позовом в розмірі 1762,00 грн., проте, фактично за подання даного позову, позивачем сплачено судовий збір в розмірі 1921,00 грн., а тому суд з урахуванням положень ст.139 КАС України, вважає за необхідне стягнути з Головного управління ДФС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Науково-виробничої приватної фірми АГРОСВІТ суму сплаченого судового збору за подання позовної заяви у розмірі 1921,00 грн.

Згідно з ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що обов`язок доказування в спорі покладається на відповідача орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.

Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч.ч.1-3 ст. 242 КАСУ, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню.

Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Судові витрати розподілити відповідно до ст.139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 9, 72-73, 77, 90, 242, 245, 255, 295 КАС України суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Науково-виробничої приватної фірми АГРОСВІТ до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №995636/30251105 від 21.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 15.11.2017 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №995628/30251105 від 22.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 16.11.2017 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №995623/30251105 від 21.11.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 17.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені Науково-виробничою приватною фірмою АГРОСВІТ податкові накладні №4 від 15.11.2017 року, №5 від 16.11.2017 року, №6 від 17.11.2017 року за датою їх фактичного отримання.

В іншій частині позову - відмовити.

Стягнути з Головного управління ДФС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Науково-виробничої приватної фірми АГРОСВІТ суму сплаченого судового збору за подання позовної заяви у розмірі 1921,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст.255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи проводився в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення виготовлено та підписано суддею 08.07.2019 року.

Позивач: Науково-виробнича приватна фірма АГРОСВІТ (код ЄДРПОУ 30251105, 65005, м.Одеса, вул.Дальницька, 25));

Відповідач: Державна фіскальна служба України (код ЄДРПОУ 39292197, 04053, м. Київ, Львівська площа, 8);

Відповідач: Головне управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 37873786, 65044, м.Одеса, вул. Семінарська, 5).

Суддя П.П. Марин

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.07.2019
Оприлюднено11.07.2019
Номер документу82931992
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/852/19

Ухвала від 20.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 20.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 23.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 06.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 06.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Рішення від 08.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Рішення від 12.06.2019

Адміністративне

Новопсковський районний суд Луганської області

Пронька В. В.

Ухвала від 22.05.2019

Адміністративне

Новопсковський районний суд Луганської області

Пронька В. В.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 19.02.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні