Постанова
від 10.07.2019 по справі 200/8567/19-а
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 липня 2019 року справа №200/8567/19-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд колегією суддів у складі: головуючого судді Гайдара А.В., суддів Казначеєва Е.Г., Компанієць І.Д., секретар судового засідання Харечко О.П., за участю представника позивача - Сильченко О.В., розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 липня 2019 року у справі № 200/8567/19-а (головуючий І інстанції суддя Логойда Т.В., судді Буряк І.В., Михайлик А.С.) за позовом ОСОБА_1 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - політична партія Європейська Солідарність , про встановлення факту одноразового грубого порушення, визнання протиправною та скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

05 липня 2019 року о 22 год. 26 хв. ОСОБА_1 (далі - позивач) звернулася до суду з вказаним адміністративним позовом, в якому зазначала, що є виборцем та може брати участь у роботі виборчих комісій, зокрема як їх член.

Постановою Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 (далі -відповідач, ОВК) від 05 липня 2019 року № 11 Про відхилення кандидатур, внесених до складу дільничних виборчих комісій від політичної партії Європейська Солідарність депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання відхилені кандидатури до складу дільничних виборчих комісій як такі, що внесені з порушенням вимог ч. 7 ст. 28 Закону України Про вибори народних депутатів України (далі - Закон).

Вказаною постановою також відхилена її кандидатура на посаду голови, заступника голови, секретаря, члена дільничної виборчої комісії № 141232.

Вважала, що прийняттям вказаної постанови відповідач порушив вимоги Закону України Про вибори народних депутатів України , а також її право як виборця на участь у роботі дільничних виборчих комісій, та аналогічне право інших 112 осіб, включених до подання.

У зв`язку з наведеним позивач з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог просила: встановити факт одноразового грубого порушення відповідачем Закону України Про вибори народних депутатів України ; визнати протиправною та скасувати постанову Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 від 05 липня 2019 року № 11 Про відхилення кандидатур, внесених до складу дільничних виборчих комісій від політичної партії Європейська Солідарність депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання ; зобов`язати відповідача відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України Про вибори народних депутатів України включити до складу дільничних виборчих комісій кандидатури (виборців) згідно з поданням від 03 липня 2019 року щодо кандидатур до складу дільничних виборчих комісій політичної партії Європейська Солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання (т.1, арк.справи 3-4, 28-30).

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 07 липня 2019 року у задоволенні позову відмовлено (т.1, арк.справи 218-220).

Позивач з таким судовим рішенням не погодився, звернувся до суду апеляційної інстанції з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

На обґрунтування апеляційної скарги наведено фактично ті самі доводи, які були викладені в позовній заяві та протягом розгляду справи в суді першої інстанції.

В судовому засіданні представник позивача підтримав доводи апеляційної скарги та просив її задовольнити.

Відповідно до вимог частини 1 статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника позивача, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

03 липня 2019 року політична партія Європейська Солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання, на паперових носіях та в електронному вигляді подала до ОВК № 47 подання щодо кандидатур до складу дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України звичайних та/або спеціальних виборчих дільниць (вх. № 79 від 03 липня 2019 року).

Вказаним поданням, зокрема на посаду голови, заступника голови, секретаря, члена дільничної виборчої комісії № 141232 запропоновано кандидатуру позивача - ОСОБА_1 .

Відповідач розглянув вказане подання та виявив невідповідність заяв осіб, запропонованих до складу дільничних виборчих комісій, про згоду на участь в роботі виборчих комісій від відповідного суб`єкта подання вказаному поданню.

У зв`язку з наведеним постановою ОВК від 05 липня 2019 року № 11 на підставі ч. 5 ст. 28 Закону України Про вибори народних депутатів України відхилені кандидатури, внесені до складу дільничних виборчих комісій від політичної партії Європейська Солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання, з підстав внесення подання вказаним суб`єктом подання з порушенням вимог ч. 7 ст. 28 Закону України Про вибори народних депутатів України .

Вказана постанова прийнята на засіданні ОВК, яке відбулося 05 липня 2019 року і за результатами чого складено протокол засідання від 05 липня 2019 року № 11 (п. 3 порядку денного засідання). За прийняття оскарженої постанови проголосувало 11 членів виборчої комісії, проти - 6 членів, які виклали окремі думки з цього питання, в яких зазначили, що ця постанова порушує законні права виборців та не відповідає вимогам законодавства.

Колегією суддів також встановлено, що 05 липня 2019 року відповідачем утворені дільничні виборчі комісії в одномандатному виборчому окрузі № 47 з позачергових виборів народних депутатів України, що відображено в протоколі засідання від 05 липня 2019 року № 11.

Разом з тим, постановою Центральної виборчої комісії від 08 липня 2019 року № 1546 Про окремі питання діяльності окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47, утвореної на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року (далі - Постанова № 1546) було: скасовано постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 від 5 липня 2019 року № 11 Про відхилення кандидатур, внесених до складу дільничних виборчих комісій від Політичної партії Європейська солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання ; достроково припинено повноваження всього складу окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 у зв`язку із грубим порушенням нею Закону України Про вибори народних депутатів України ; встановлено, що суб`єкти подання, за поданнями яких до складу окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 було включено осіб, повноваження яких достроково припинено, можуть не пізніше 17 години 9 липня 2019 року внести подання до Центральної виборчої комісії щодо кандидатур для включення до складу зазначеної окружної виборчої комісії; зобов`язано окружну виборчу комісію з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 після сформування її нового складу до 11 липня 2019 року включно розглянути питання утворення дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України звичайних та спеціальних виборчих дільниць одномандатного виборчого округу № 47 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року з урахуванням подання Політичної партії Європейська Солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання, від 3 липня 2019 року щодо кандидатур до складу дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України звичайних та спеціальних виборчих дільниць з усіма наявними в комісії документами, поданими цією політичною партією, та прийняти рішення щодо утворення дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 відповідно до вимог Закону України Про вибори народних депутатів України .

Цю постанову оприлюднено на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії.

Згідно пункту 1 частини 2 ст. 11 Закону України Про вибори народних депутатів України , виборчий процес здійснюється, зокрема, на засадах дотримання принципів виборчого права, зазначених у статтях 2-10 цього Закону.

Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону України Про вибори народних депутатів України , яка регулює питання загального виборчого права, громадяни України, які мають право голосу, можуть брати участь у роботі виборчих комісій як їх члени, а також у проведенні передвиборної агітації, здійсненні спостереження за проведенням виборів депутатів та інших заходах у порядку, визначеному цим та іншими законами України.

Таким чином, колегія суддів зазначає, що є помилковим висновок суду першої інстанції щодо відсутності порушень виборчого права саме позивача, оскільки спірною постановою відповідача порушене виборче право позивача на участь у роботі виборчої комісії, передбачене ч.7 ст.2 вищевказаного Закону.

Щодо позовних вимог про встановлення факту одноразового грубого порушення відповідачем Закону України Про вибори народних депутатів України , колегія суддів зазначає наступне

За змістом частини першої статті 28 та частини третьої статті 107 Закону дільнична виборча комісія з виборів народних депутатів України (далі - дільнична виборча комісія) утворюється відповідною окружною виборчою комісією не пізніш як за п`ятнадцять днів до дня голосування у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії.

Право подання кандидатур до складу дільничних виборчих комісій мають суб`єкти подання, зазначені у частині другій статті 27 Закону, а саме політична партія, депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання; політичні партії ? суб`єкти виборчого процесу, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та кандидати в народні депутати України у відповідному одномандатному виборчому окрузі.

Частиною п`ятою статті 28 Закону визначено, що до складу дільничної виборчої комісії звичайної чи спеціальної виборчої дільниці, за винятком випадків, передбачених частиною дванадцятою цієї статті, обов`язково включаються (за наявності відповідного подання) по одному представнику політичної партії, депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання. Не більше ніж по одному представнику від політичних партій ? суб`єктів виборчого процесу, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та кандидатів у народні депутати України у відповідному одномандатному виборчому окрузі включаються до складу дільничної виборчої комісії шляхом жеребкування, що проводиться окружною виборчою комісією не пізніш як на третій день після закінчення строку внесення подань, зазначених у частині шостій цієї статті, в порядку, визначеному Центральною виборчою комісією. Кандидатури, внесені до складу дільничної виборчої комісії, можуть бути відхилені лише з підстав їх невідповідності вимогам, установленим статтею 26 Закону, або застосування механізму жеребкування, передбаченого цією частиною, а також внесення подання з порушенням вимог частин шостої, сьомої, дев`ятої цієї статті Закону.

Так, за змістом частини шостої статті 28 та частини третьої статті 107 Закону суб`єкт подання кандидатур до складу дільничних виборчих комісій не пізніш як за сімнадцять днів до дня голосування подає до відповідної окружної виборчої комісії на паперових носіях та в електронному вигляді за формою, затвердженою Центральною виборчою комісією, список осіб від цього суб`єкта подання, не більше однієї кандидатури до однієї виборчої комісії, для включення їх до складу відповідних дільничних виборчих комісій. У поданні зазначаються особи, запропоновані відповідним суб`єктом подання на посаду голови, заступника голови та секретаря виборчої комісії. Подання від політичної партії підписується керівником партії (або особою, яка виконує його повноваження) та скріплюється печаткою цієї партії. Подання від кандидата в народні депутати України вносяться за підписом відповідного кандидата в народні депутати України.

У поданні кандидатур до складу дільничних виборчих комісій зазначаються відомості, передбачені частиною п`ятою статті 27 Закону. До подання додаються заяви осіб, запропонованих до складу дільничної виборчої комісії, про згоду на участь у роботі виборчої комісії від відповідного суб`єкта подання, а у разі пропонування цієї кандидатури на посаду голови, заступника голови або секретаря виборчої комісії ? про згоду виконувати відповідні посадові обов`язки (частина сьома статті 28 Закону).

Згідно з частиною дев`ятою статті 28 Закону технічні описки та неточності, допущені у поданні, не є підставою для відхилення внесених кандидатур. Про виявлення таких описок і неточностей окружна виборча комісія невідкладно повідомляє відповідного суб`єкта подання. Зазначені описки та неточності можуть бути виправлені шляхом внесення уточненого подання стосовно відповідних кандидатур не пізніше наступного дня після отримання вказаного повідомлення. Якщо уточнене подання не надійшло у цей строк, відповідні кандидатури відхиляються.

Політичною партією Європейська Солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання, 3 липня 2019 року до окружної виборчої комісії внесено подання щодо кандидатур до складу дільничних виборчих комісій звичайних та спеціальних виборчих дільниць, за формою, затвердженою постановою Центральної виборчої комісії від 23 травня 2019 року № 894, за підписом керівника секретаріату цієї партії та скріплене її печаткою. До вказаного подання були додані заяви осіб, запропонованих до складу дільничних виборчих комісій звичайних та спеціальних виборчих дільниць, про згоду на участь у роботі відповідних комісій від Політичної партії Європейська Солідарність без зазначення, що її депутатська фракція зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання.

Разом з тим, згідно з розпискою про отримання окружною виборчою комісією виправлених заяв осіб, запропонованих до складу дільничних виборчих комісій про згоду на участь у роботі виборчих комісій від Політичної партії Європейська Солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання, представник цієї партії 4 липня 2019 року подав до окружної виборчої комісії виправлені заяви осіб про згоду на участь у роботі дільничних виборчих комісій від Політичної партії Європейська Солідарність , із зазначенням у заявах відомостей про те, що її депутатська фракція зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання. Указану розписку було зареєстровано окружною виборчою комісією того самого дня за № 98.

Однак під час прийняття постанови окружної виборчої комісії від 5 липня 2019 року № 11 виправлені заяви не було враховано.

З огляду на викладене, вказані обставини не могли слугувати підставою для відхилення кандидатур до складу дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України звичайних та спеціальних виборчих дільниць як порушення частини сьомої статті 28 Закону.

Дані фактичні обставини встановлені зазначеною Постановою №1546, яка є чинною; та не спростовані сторонами впродовж апеляційного розгляду справи.

Таким чином, колегія суддів вважає доведеним, що відповідач порушив вимоги частини п`ятої статті 28 Закону стосовно обов`язкового включення до складу дільничних виборчих комісій звичайних чи спеціальних виборчих дільниць по одному представнику політичної партії, депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання, за її поданням, таким чином обмеживши права політичної партії, а також запропонованих нею осіб на участь у роботі дільничних виборчих комісій звичайної чи спеціальної виборчої дільниці на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.

Колегія суддів зазначає, що про існування Постанови ЦВК № 1546 суду першої інстанції було невідомо, оскільки вона була прийнята після ухвалення оскаржуваного судового рішення.

Таким чином колегія суддів приходить до висновку, що позовні вимоги в частині встановлення факту одноразового грубого порушення відповідачем частини п`ятої статті 28 Закону України Про вибори народних депутатів України , підлягають задоволенню.

Щодо позовної вимоги про визнання протиправною та скасування постанови відповідача від 05 липня 2019 року № 11 Про відхилення кандидатур, внесених до складу дільничних виборчих комісій від політичної партії Європейська Солідарність депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання , колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до частини п`ятнадцятої статті 33 Закону рішення виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийняте з перевищенням її повноважень, може бути скасоване виборчою комісією вищого рівня або визнане протиправним та скасоване судом.

Як було зазначено раніше, Постановою ЦВК № 1546 було, зокрема, скасовано постанову відповідача від 5 липня 2019 року № 11 Про відхилення кандидатур, внесених до складу дільничних виборчих комісій від Політичної партії Європейська солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання .

Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України, суд закриває провадження у справі щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб`єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.

Тобто, оскільки Постановою ЦВК № 1546 було скасовано спірну постанову відповідача від 5 липня 2019 року № 11, колегія суддів приходить до висновку, що провадження у справі в цій частині позовних вимог підлягає закриттю.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання відповідача відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України Про вибори народних депутатів України включити до складу дільничних виборчих комісій кандидатури (виборців) згідно з поданням від 03 липня 2019 року щодо кандидатур до складу дільничних виборчих комісій політичної партії Європейська Солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання, колегія суддів зазначає наступне.

За Рекомендаціями Комітету Міністрів Ради Європи №R (80)2 від 11 березня 1980 року дискреційними є повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він уважає найкращим за цих обставин.

Отже, дискрецією є законодавчо закріплена можливість певного державного органу вибирати одне з альтернативних діянь. Причому, кожна з таких альтернатив є правомірною.

За правилами частин третьої, четвертої статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду. У випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень - прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд. У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Суд наголошує на тому, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним і таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Тому, у даному випадку належним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання відповідача повторно розглянути питання утворення дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України звичайних та спеціальних виборчих дільниць одномандатного виборчого округу № 47 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року з урахуванням подання Політичної партії Європейська Солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання, від 3 липня 2019 року щодо кандидатур до складу дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України звичайних та спеціальних виборчих дільниць з усіма наявними в комісії документами, поданими цією політичною партією.

Разом з тим, колегія суддів зазначає, що Постановою ЦВК № 1546 було, зокрема п.4, зобов`язано окружну виборчу комісію з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 після сформування її нового складу до 11 липня 2019 року включно розглянути питання утворення дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України звичайних та спеціальних виборчих дільниць одномандатного виборчого округу № 47 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року з урахуванням подання Політичної партії Європейська Солідарність , депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання, від 3 липня 2019 року щодо кандидатур до складу дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України звичайних та спеціальних виборчих дільниць з усіма наявними в комісії документами, поданими цією політичною партією, та прийняти рішення щодо утворення дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 відповідно до вимог Закону України Про вибори народних депутатів України .

Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що позовні вимоги в цій частині є передчасними та задоволенню не підлягають.

Колегія суддів дійшла висновку, що рішення суду підлягає скасуванню з прийняттям постанови про часткове задоволення позовних вимог та закриття провадження в частині позовних вимог.

Згідно частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України Про судовий збір № 3674-VI від 8 липня 2011 року (далі - Закон № 3674-VI) судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до Закону України Про державний бюджет України на 2019 рік з 1 січня 2019 року прожитковий мінімум для працездатних осіб встановлений у місячному розмірі 1921,00 грн.

Згідно п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону № 3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою встановлюється ставка судового збору 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно пп. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону № 3674-VI, за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду встановлюється ставка судового збору у розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Тобто, за подання позовної заяви до суду першої інстанції та апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції позивач повинен був сплатити судовий збір у розмірі 3842,00 гривень ((1536,80 грн. * 150 % + 1536,80 грн.) * 2).

Оскільки, колегія суддів прийшла до висновку про часткове задоволення апеляційної скарги та часткове задоволення позовних вимог, тому з позивача та відповідача підлягає стягненню на користь Державного бюджету України по 50 % розміру судового збору (1921 гривень), передбаченого до сплати.

Керуючись статтями 23, 33, 132, 139, 238, 271, 272, 273, 277, 278, 279, 292, 308, 310, 315, 317, 319, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 липня 2019 року у справі № 200/8567/19-а - задовольнити частково.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 липня 2019 року у справі № 200/8567/19-а - скасувати.

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47, про встановлення факту одноразового грубого порушення, визнання протиправною та скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Встановити одноразове грубе порушення Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 вимог частини п`ятої статті 28 Закону України Про вибори народних депутатів України .

Провадження у справі № 200/8567/19-а в частині позовних вимог про визнання протиправною та скасування постанови Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 від 05 липня 2019 року № 11 Про відхилення кандидатур, внесених до складу дільничних виборчих комісій від політичної партії Європейська Солідарність депутатська фракція якої зареєстрована в Апараті Верховної Ради України поточного скликання - закрити.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь Державного бюджету України (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106; код отримувача: 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО): 899998; рахунок отримувача: 31211256026001; код класифікації доходів бюджету: 22030106) з ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_1 ) судовий збір у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) гривень 00 копійок.

Стягнути на користь Державного бюджету України (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106; код отримувача: 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО): 899998; рахунок отримувача: 31211256026001; код класифікації доходів бюджету: 22030106) з Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 47 (84100, Донецька область, м. Слов`янськ, пл. Соборна, 2, НОМЕР_1 ) судовий збір у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) гривень 00 копійок.

Постанова суду набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню в касаційному порядку не підлягає.

Повне судове рішення складено 10 липня 2019 року.

Головуючий суддя А.В. Гайдар

Судді Е.Г. Казначеєв

І.Д. Компанієць

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.07.2019
Оприлюднено11.07.2019
Номер документу82932527
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/8567/19-а

Постанова від 10.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 06.07.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т.В.

Рішення від 07.07.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні