П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 560/353/19
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Тарновецький І.І.
Суддя-доповідач - Матохнюк Д.Б.
09 липня 2019 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Матохнюка Д.Б.
суддів: Боровицького О. А. Шидловського В.Б. ,
за участю:
секретаря судового засідання: Бондаренко С.А.,
представника позивача: ОСОБА_1 ,
представників відповідачів: Карповича В.М., Чубко Л.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальностю "Агробілд компані" на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 22 квітня 2019 року (повний текст якого складено в м. Хмельницький 26 квітня 2019 року) у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальностю "Агробілд компані", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - приватне підприємство "Вектор-М", до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби України в Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
у лютому 2019 року товариство з обмеженою відповідальністю Агробілд компані (ТОВ Агробілд компані ) звернулось в суд з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (ДФС України), Головного управління Державної фіскальної служби України в Хмельницькій області (ГУ ДФС України в Хмельницькій області), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - приватне підприємство Вектор - М (ПП Вектор -М ), про визнання протиправним та скасування рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.01.2019 року №1043612/42381077 та зобов`язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ "Агробілд компані" від 10.12.2018 року №3.
22 квітня 2019 року Хмельницький окружний адміністративний суд прийняв рішення про відмову у задоволенні адміністративного позову.
Не погоджуючись з судовим рішенням позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що, на його думку, призвело до неправильного вирішення спору.
У судовому засіданні представник позивача апеляційну скаргу підтримав та просив її задовольнити.
Представники відповідачів про задоволення апеляційної скарги заперечили, посилаючись на її необґрунтованість та безпідставність.
Третя особа будучи належним чином повідомлена про час та місце розгляду справи судовою повісткою, в судове засідання не з`явилася.
У відповідності до вимог ч.1 ст.205 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Заслухавши, суддю-доповідача, пояснення учасників справи, перевіривши доводи апеляційної скарги наявними в матеріалах справи письмовими доказами, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено те, що 29 жовтня 2018 року між ПП «Вектор - М» (Замовник) та ТОВ «Агробілд компані» (Підрядник) було укладено Договір субпідряду №1/11, згідно п.1.1 підрядник зобов`язується на власний ризик, власними силами і засобами, матеріальними ресурсами, у відповідності до умов даного Договору, виконати будівельно - монтажні роботи «Будівництво Святецької амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральна в с. Святець, Теофіпольського району, Хмельницької області (код ДК 021-2015 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) згідно із затвердженою проектно - кошторисною документацією.
Відповідно до п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ «Агробілд компані» сформовано податкову накладну №3 від 10.12.2018 на загальну суму - 150000,00 грн., в тому числі ПДВ, в результаті оплати ПП «Вектор - М» виконаних будівельних робіт, згідно договору субпідряду №1/11 від 29 жовтня 2018 року, та яку направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Проте, ДФС України надіслала позивачу квитанцію від 27.12.2018 року №9291177040 про зупинення реєстрації вказаної податкової накладної, вказавши, що обсяг постачання товару/послуги 41.00.4 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6. п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення.
27 грудня 2018 року ТОВ Агробілд компані направило відповідачу повідомлення щодо подачі документів на підтвердження проведеної господарської операції по відмовленій у реєстрації податкової накладної.
Рішенням від 04 січня 2019 року №1043612/42381077 відповідач відмовив позивачу у реєстрації податкової накладної від 10.12.2018 №3, у зв`язку з ненаданням платником податку копії документів достатніх для прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме банківської виписки за 10.12.2018 року, а картка рахунку 361, контрагент ПП "Вектор-М" подана лише за період 01.11.2018 року по 06.12.2018 рік, внаслідок чого неможливо встановити дотримання платником вимог п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України.
Не погодившись з таким рішенням позивач оскаржив його до Хмельницького окружного адміністративного суду.
Відмовляючи у задоволенні позовних вимог суд першої інстанції виходив з того, що відповідач при прийнятті рішення діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України (ПК України) датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Згідно із п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29 грудня 2010 року затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (Порядок №1246).
Згідно п. 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Аналогічні норми містить пп. 201.16.1 п. 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Відповідно до пп. 201.16.1. п. 201.16 ст. 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, згідно з пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня, з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 ПК України).
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Так, абзацом 1 постанови Кабінету Міністрів України "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" №190 від 29 березня 2017 (Постанова №190) визначено, що комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.
Абзацом 2 Постанови №190 визначено, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу ;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Відповідно до п.2 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року №567 моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до цих Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності, якщо така інформація врахована комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Пунктом 6 вказаних Критеріїв визначено, що моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60 % - від 0,02 до 0,03; більше 50 % - від 0,015 до 0,02; більше 40 % - від 0,01 до 0,015, більше 30 % - від 0,005 до 0,01, більше 20 % - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);
2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб`єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними пп. 215.3.1 та 215.3.2 п. 215.3 ст. 215 розділу VI Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі;
3) розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).
У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам пп. 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V ПК України.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зокрема, для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв:
-договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Так, перелік документів, які є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначено в п. 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21.02.2018 року (Порядок №117): це договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
На виконання вимог контролюючого органу, позивач надав копії документів на підтвердження реальності здійснення господарської операції по відмовленій у реєстрації податкової накладної, а саме:
-копії договору субпідряду між ПП «Вектор-М» та ТОВ «Агробілд компані» від 29.10.18 року;
-звіт про дебетові і кредитні операції по рахунку № НОМЕР_1 від 28.11.2018 року наданий АТ КБ «Приватбанк» ;
- довідки ТОВ «Агробілд компані» від 28.11.18 року за вих. №1 про кількість працівників;
- видаткову накладну №836 від 08.11.2018 року щодо купівлі у Українсько-польського товариства з обмеженою відповідальністю «Емтел-Інвест» основних засобів;
- видаткову накладну №6НФ00002628 від 20.11.2018 року щодо купівлі у ПП «Народний формат» будівельних матеріалів;
- видаткову накладну №280 від 23.11.2018 року щодо купівлі у ТОВ «Укртрестінвест» будівельних матеріалів;
- видаткову накладну №259 від 07.11.2018 року щодо купівлі у ТОВ «Укртрестінвест» будівельних матеріалів;
- видаткову накладну №279 від 23.11.2018 року щодо купівлі у ТОВ «Укртрестінвест» будівельних матеріалів;
- видаткову накладну №231 від 16.11.2018 року про купівлю у ПП «Бетон-буд» будівельних матеріалів;
- акт надання послуг №218 від 07.11.2018 щодо отримання від ПП «Бетон-буд» послуг з перевезення вантажу;
- акт надання послуг №2346 від 23 листопада 2018 року щодо отримання від ТОВ «Поділляпостачбуд» транспортних послуг по доставці бетонних сумішей (маршрут м. Хмельницький, - с. Святець, Теофіпольський район, Хмельницької області) та експедиторських послуг;
- технічний паспорт на залізобетонні вироби від 25.10.2018 року №ХЗБ00033701 виданого ТДВ «Хмельницькзалізобетон» ;
- технічний паспорт на залізобетонні вироби від 06.11.2018 року №ХЗБ00035277 виданого ТДВ «Хмельницькзалізобетон» ;
- технічний паспорт на залізобетонні вироби від 25.10.2018 року №ХЗБ00033699 виданого ТДВ «Хмельницькзалізобетон» ;
- акт надання послуг №219 від 08.11.2018 року на отримання від ПП «Бетон-буд» послуг з перевезення вантажу;
- акт здачі-приймання робіт №1033 від 12.11.2018 року щодо надання послуг автокрана від Теофіпольського виробничого управління житлово - комунального господарства;
- акт отримання послуг щодо надання спецтехніки від 07.12.2018 року №282;
- товаро-транспортну накладну №16/1 від 16.11.2018 року;
- товаро-транспортну накладну №16/2 від 16.11.2018 року;
- товаро-транспортну накладну №06/2 від 06.11.2018 року;
- товаро-транспортну накладну №06/1 від 06.11.2018 року;
- договір на виконання робіт №1/118 від 01.11.2018 року між ТОВ «Агробілд компані» та ФОП ОСОБА_2 ;
- довідку видану ФОП ОСОБА_2 від 30.11.2018 року про вартість виконання будівельних робіт за листопад 2018 року;
- акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року форми КБ-2;
- довідку видану ФОП ОСОБА_2 від 07.12.2018 про вартість виконання будівельних робіт за грудень 2018 року;
- акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року форми КБ-2;
- видаткову накладну №26016873 від 15.11.2018 року щодо купівлі у ТОВ «АВ метал груп» будівельних матеріалів;
- видаткову накладну №26016875 від 15.11.2018 року щодо купівлі у ТОВ «АВ метал груп» будівельних матеріалів;
- видаткову накладну №26017224 від 22.11.2018 року щодо купівлі у ТОВ «АВ метал груп» будівельних матеріалів;
- договір про надання послуг перевезення вантажу №06/11/1 від 06.11.2018 року;
- договір транспортного експедирування №ЗЕ-196 від 22.11.2018 року;
- договір про надання послуг по перевезенню від 03.12.2018 року;
- акт здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг №54 від 03.12.2018 року;
- акт здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг №54 від 06.12.2018 року;
- накладна №2 від 05.12.2018 року на купівлю у ПП «Корниця» будівельних матеріалів;
- акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року між ТОВ «Агробілд компані» та ПП «Вектор-М» форми КБ-2;
- довідку про вартість виконання будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року від 20.12.2018 року (АКТИ №2,3);
- акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року між ТОВ «Агробілд компані» та ПП «Вектор-М» форми КБ-2;
- довідку про вартість виконання будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року від 06.12.2018 року;
- акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року між ТОВ «Агробілд компані» та ПП «Вектор-М» форми КБ-2;
- договір оренди обладнання №10/12 від 10.12.2018 року;
- договір №26 від 29.11.2018 року;
- повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) від 22.10.2018 року ХМ 061182952071;
- картки рахунку Дебет « 311» , Кредит « 361» по договору субпідряду №1/11 від 29.10.2018 року контрагент ПП «Вектор-М» за період з 01.11.2018 року по 06.12.2018 рік.
Проте, серед поданих позивачем документів не було банківської виписки за 10.12.2018 року, або будь-яких інших документів у підтвердження отримання коштів за отриманні послуги, виконанні роботи, а також надана картка рахунку 361 контрагент ПП Вектор-М подана лише за період 01.11.2018 року по 06.12.2018 рік.
За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що позивачем при реєстрації податкової накладної не подано усіх документів, визначених п. 14 Порядку №117, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що при прийнятті оскаржуваного рішення відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому відсутні підстави для його скасування.
Таким чином, колегія суддів дійшла висновку, що доводи апеляційної скарги спростовуються встановленими у справі обставинами.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення дотримано норми матеріального і процесуального права, а тому відсутні підстави для задоволення вимог апеляційної скарги.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальностю "Агробілд компані" залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 22 квітня 2019 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.
Постанова суду складена в повному обсязі 11 липня 2019 року.
Головуючий Матохнюк Д.Б. Судді Боровицький О. А. Шидловський В.Б.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2019 |
Оприлюднено | 12.07.2019 |
Номер документу | 82947241 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Матохнюк Д.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні