Рішення
від 09.07.2019 по справі 917/558/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

36000, м. Полтава, вул. Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.07.19 Справа № 917/558/19

Господарський суд Полтавської області у складі судді Безрук Т. М., при секретарі судового засідання Сілаєвій О.Ф., розглянув у відкритому судовому засіданні справу

за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Млинівський комплекс"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Гадячсир"

третя особа , яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, - Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Гадячсир - Україна"

про стягнення 935 533,16 грн.

За участю представників:

від позивача: Дробот Ю. М., від відповідача: Дробаха А. Е., від третьої особи: не з`явився

встановив:

До господарського суду Полтавської області надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Млинівський комплекс" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Гадячсир" про стягнення 935533,16 грн. заборгованості за товар, поставлений згідно договору поставки № 278-М від 01.12.2017р.

В обґрунтування позову позивач посилається на те, що відповідно до договору № 278-М від 01.12.2017 він поставив відповідачу молоко коров`яче, яке було прийнято відповідачем, проте відповідач оплати не провів.

Відповідач відзив на позов не надав.

Третя особа пояснень суду не надала.

Інші заяви по суті спору сторони та третя особа суду не надали.

У даній справі були вчинені наступні процесуальні дії.

За протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 08.04.2019р. даний позов був переданий на розгляд судді Безрук Т. М. (а.с.1).

За ухвалою господарського суду від 12.04.2019. було залишено позовну заяву без руху та встановлено строк для усунення недоліків. Позивач у встановлений судом строк виправив вказані недоліки (а.с.2-3, 61-146).

За даним позовом ухвалою Господарського суду Полтавської області 23.04.2019 відкрито провадження у справі № 917/558/19, призначено справу до розгляду в підготовче засідання, та встановлено сторонами строки для подання заяв по суті справи.

Також ухвалою від 23.04.2019 було залучено до участі у справі Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Гадячсир - Україна" як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.

Ухвалою від 21.05.2019р. суд продовжив строк проведення підготовчого провадження на 30 днів та відклав розгляд справи на 11.06.2019р. (а.с.168-169).

Ухвалою від 11.06.2019 суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 09.07.2019.

Про час та місце розгляду справи позивач, відповідач та третя особа повідомлені належно, що підтверджено поштовими повідомленнями від 10.05.2019, від 22.05.2019р., від 13.06.2019.

08.07.2019 Товариство з обмеженою відповідальністю "Гадячсир" подало до суду зустрічну позовну заяву у цій справі до Товариства з обмеженою відповідальністю "Млинівський комплекс", в якій прохає визнати договір поставки № 278-М від 01.12.2017р. виконаним в частині оплати за поставлений товар в повному обсязі.

У зустрічній позовній заяві ТОВ "Гадячсир" також заявлено клопотання про визнання причини пропуску строку для подання зустрічного позову поважними та поновити цей строк.

Ухвалою від 09.07.2019 суд відмовив у задоволенні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Гадячсир" про визнання причини пропуску строку для подання зустрічного позову поважними та про поновлення строку для подання зустрічного позову; зустрічну позовну заяву повернув заявнику.

Неявка представника третьої особи не перешкоджає проведенню даного судового засідання.

В судовому засіданні 09.07.2019р. судом було оголошено вступну та резолютивну частини рішення згідно з ч. 6 ст. 233, ст. 240 ГПК України.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши всі наявні у справі докази та письмові пояснення, суд встановив наступне.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю "Малиннівське" та Товариством з обмеженою відповідальністю "Гадячсир" (відповідачем) був укладений договір поставки № 278-М від 01.12.2017р. (далі - Договір; а.с.18-22).

11.04.2018 року на позачергових загальних зборах учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Малиннівське" (ідентифікаційний код 41104328) прийнято рішення про реорганізацію Товариства шляхом приєднання до Товариства з обмеженою відповідальністю "Млинівський комплекс" (ідентифікаційний код 4147178); (а.с.43).

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-сайті Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, внесено запис від 23.07.2018 року про припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Малиннівське" (ідентифікаційний код 41104328), номер запису: 15861120003001948. Правонаступником цього Товариства зареєстровано Товариство з обмеженою відповідальністю "Млинівський комплекс" (а.с.41-42).

Відповідно до Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю "Млинівський комплекс" затвердженого протоколом позачергових загальних зборів учасників №15 від 16.11.2018року., Товариство є правонаступником прав та зобов`язань Товариства з обмеженою відповідальністю "Малиннівське" в зв`язку з реорганізацією останнього. Зазначені зміни зареєстровані державним реєстратором у встановленому порядку, що підтверджується записом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.07.2018р. (а.с.38-40, 41-42).

Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю "Млинівський комплекс" є правонаступником за правами і обов`язками Товариства з обмеженою відповідальністю "Малиннівське", що виникли за договором поставки № 278-М від 01.12.2017р.

Відповідно до п. 1.1 вказаного договору постачальник (ТОВ "Малиннівське") зобов`язується постачати покупцю (відповідачу) молочну сировину - молоко, відповідно до усного та/або письмового замовлення покупця, а покупець - приймати і оплачувати його на умовах та в порядку, визначеному договором.

Згідно з пунктом 3.1.4 договору постачальник зобов`язаний надати покупцю супровідні документи - спеціалізовану товарну накладну на перевезення молока за формою №1 ТН (МС) та товарно-транспортну накладну Ф1-ТН - в день поставки молока/партії молока.

Пунктами 3.2.1, 3.2.3, 3.2.4, 3.2.5 договору передбачені, обов`язки покупця своєчасно прийняти молоко від постачальника в порядку та на умовах, визначених договором; здійснити своєчасну 100% оплату молока, згідно розділу 5 умов договору; виписувати та надавати постачальнику приймальну квитанцію за формою № 3-ПК (МС) в одному примірнику не пізніше 3-го числа наступного за місяцем, у якому здійснювалась поставка; підписати та повернути постачальнику його примірники Спеціалізованої товарної накладної, та товарно-транспортної накладної в електронному вигляді - не пізніше наступного робочого дня з моменту поставки, примірники видаткової накладної - не пізніше наступного дня з моменту її отримання.

Згідно з пунктом 5.1 договору, ціна на молоко погоджується сторонами шляхом підписання протоколу погодження цін, який є невід`ємною частиною договору.

Відповідно до пункту 5.2 договору покупець проводить 100% попередню оплату замовленого молока/партії молока у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок постачальника протягом 1 банківського дня, у відповідності до протоколу узгодження ціни та планових об`ємів поставок і оплати. У будь-якому у разі порушення з боку покупці умов 100% попередньої оплати, сторони погодили, що відповідно до ч.1 ст. 692 ЦК України покупець зобов`язаний оплатити товар в день його прийняття. Інших умов оплати сторони не передбачають.

01.12.2017 року між ТОВ "Малиннівське", ТОВ "Гадячсир", ТОВ "Торговий дім "Гадячсир-Україна" укладено додаткову угоду до договору поставки № 278-М від 01.12.2017р., відповідно до пунктів 1, 2 якої з метою належного виконання покупцем своїх обов`язків перед постачальником щодо оплати товару за договором поставки № 278-М від 01.12.2017р., сторони дійшли згоди про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Гадячсир-Україна" має право здійснювати за покупця на користь постачальника на умовах і в терміни, які визначені договором, оплату товару, що поставляється постачальником покупцю. Надходження коштів від товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Гадячсир-Україна" на банківський рахунок постачальника буде вважатись виконанням покупцем своїх зобов`язань по оплаті товару. Невиконання чи неналежне виконання платником обов`язків покупця щодо своєчасної та повної оплати вартості товару не звільняє покупця від виконання своїх зобов`язань в повному обсязі самостійно перед постачальником та не звільняє покупця від відповідальності передбаченої договором (а.с.28).

Відповідно до протоколів погодження ціни від 01.12.2017, від 01.12.2017, від 05.03.2018, від 30.03.2018, від 25.04.2018 сторони домовились, встановити планову закупівельну ціну за 1 тону молочної сировини 1 ґатунку (базисний жир - 3,4 %, базисний білок - 3,0 % (у співвідношенні 40/60)): починаючи з 01 грудня 2017 року - 10000,00 грн.; із 05.03.2018року - 9500,00грн.; починаючи із 01.04.2018р. - 9000,00грн., починаючи із 25 квітня 2018 року по 30 квітня 2018 року - 8700,00 грн. (а.с.23-27).

Позивач у позові посилається на те, що за період з 01 грудня 2017 року по 30 квітня 2018 року позивач поставив, а відповідач прийняв молоко вагою, на загальну суму 14302513,16 грн. В підтвердження наведеного позивач надав приймальні квитанції на закупівлю молочної сировини № 1 від 10.12.2017 року (за період з 01.12.2017 року по 10.12.2017 року) на загальну суму 921877,58 грн.; № 10 від 31.12.2017 року (за період з 01.12.2017 року по 31.12.2017 року) на загальну суму - 2878527,85 грн.; № 10 від 31.01.2018 року (за період з 01.01.2018 року по 31.01.2018 року) на загальну суму - 2933605,20грн.; № 10 від 28.02.2018 року (за період з 01.02.2018року по 28.02.2018 року) на загальну суму - 2685249,72 грн.; № 9 від 31.03.2018 року (за період з 01.03.2018року по 31.03.2018 року) на загальну суму - 2952775,11 грн.; № 1 від 31.03.2018 року (за період з 01.03.2018 року по 31.03.2018 року) на загальну суму 2992769,43 грн.; № 1 від 30.04.2018 року (за період з 01.04.2018 року по 30.04.2018 року) на загальну суму 2812360,96 грн. (а.с.29-33, 35, 139).

Факт поставки товару позивачем не заперечується.

Подані суду договір та інші первісні бухгалтерські документи сторонами не оспорюються, доказів визнання їх недійсними сторони суду не подали і на них під час розгляду справи не посилалися.

Згідно із банківськими виписками по рахунку позивача, відкритому в ПАТ КБ Фінансова ініціатива та ПАТ КБ Приватбанк за період із 06.12.2017 по 15.06.2018 на виконання договору на рахунок позивача перераховано 13366980,00грн., що підтверджується платіжними дорученнями № 4881 від 05.12.2017 року на суму 14321,00грн.; № 4856 від 05.12.2017року на суму 48690,00 грн.; № 5086 від 13.12.2017року на суму 133 275,00 грн.; № 5135 від 14.12.2017 року на суму 102 038,00 грн.; № 5174 від 15.12.2017 року на суму 324 576,00 грн.; № 5222 від 20.12.2017 року на суму 73 402,00 грн.; № 5265 від 20.12.2017 року на суму 201 222,00 грн.; № 5277 від 21.12.2017 року на суму 60 788,00 грн.; № 5332 від 22.12.2017 року на суму 398 944,00 грн.; № 5446 від 28.12.2017 року на суму 85 223,00 грн.; № 5491 від 05.01.2018 року на суму 121 762,00 грн.; № 5535 від 11.01.2018 року на суму 112 193,00 грн.; № 5565 від 12.01.2018 року на суму 209 676,00 грн.; № 5603 від 15.01.2018 року на суму 88 921,00 грн.; № 5659 від 16.01.2018 року на суму 92 453,00 грн.; № 5695 від 17.01.2018 року на суму 23 814,00 грн.; № 5756 від 19.01.2018 року на суму 212 756,00 грн.; № 5783 від 22.01.2018 року на суму 70 919,00 грн.; № 5923 від 26.01.2018 року на суму 514 254,00 грн.; № 5960 від 29.01.2018 року на суму 140 189,00 грн.; № 6023 від 31.01.2018 року на суму 21 779,00 грн.; № 6051 від 01.02.2018 року на суму 54 367,00 грн.; № 6103 від 02.02.2018 року на суму 478 780,00 грн.; № 6158 від 05.02.2018 року на суму 129 806,00 грн.; № 6178 від 06.02.2018 року на суму 151 759,00 грн.; № 6221 від 07.02.2018 року на суму 141 642,00 грн.; № 6261 від 08.02.2018 року па суму 141 352,00 грн.; № 6320 від 09.02.2018 року на суму 464 131,00 грн.; № 6365 від 12.02.2018 року на суму 50 546,00 грн.; № 6462 від 15.02.2018 року на суму 200 650,00 грн.; № 6530 від 16.02.2018 року на суму 648 935.00 грн.; № 6644 від 23.02.2018 року на суму 482 434,00 грн.; № 6737 від 28.02.2018 ріжу на суму 54 274,00 грн.: № 6773 від 01.03.2018 року на суму 275 673,00 грн.; № 6822 від 02.03.2018 року на суму 216 017,00 грн.; № 6827 від 03.03.201 8 року на суму 144 913,00 грн.; № 6841 від 05.03.2018 року на суму 210 223,00 грн.; № 6876 від 06.03.2018 року на суму 46 229,00 грн.; № 6900 від 07.03.2018 року на суму 366 188,00 грн.; № 6961 від 12.03.2018 року на суму 69 578,00 грн.; № 6931 від 12.03.2018 року на суму 79 518,00 грн.; № 6993 від 13.03.2018 року на суму 124 931,00 грн.; № 7031 від 14.03.2018 року на суму 60 766,00 грн.; № 7069 від 15.03.2018 року на суму - 103 898,00 грн.; № 7099 від 16.03.2018 року на суму 350 404,00 грн.; № 7135 від 19.03.2018 року на суму 20 410,00 грн.; № 7174 від 20.03.2018 року на суму - 51 409,00 грн.; № 7213 від 21.03.2018 року на суму 56 550,00 грн.; № 7239 від 21.03.2018 року на суму - 26 116,00 грн.; № 7263 від 22.03.2018 року на суму - 139 005,00 грн.; № 7249 від 23.03.2018 року на суму 402 462,00 грн.; № 7255 від 26.03.2018 року на суму 61 845,00 грн.; № 7303 від 27.03.2018 року на суму 20 627,00 грн.; № 7348 від 28.03.2018 року на суму 51 822,00 грн.; № 7388 від 29.03.2018 року на суму 72 660,00 грн.; № 7426 від 30.03.2018 року на суму 414 353,00 грн.; № 7463 від 02.04.2018 року на суму 58 036,00 грн.; № 7510 від 05.04.2018 року на суму 1104092,00 грн.; № 7693 від 16.04.2018 року на суму 39 869,00 грн.; № 7682 від 16.04.2018 року на суму 332 243,00 грн.; № 7801 від 19.04.2018 року на суму - 129 812,00 грн.; № 7845 від 20.04.2018 року на суму 92 419,00 грн.; № 7881 від 23.04.2018 року на суму 275 750,00 грн.; № 8049 від 02.05.2018 року на суму 94 764,00 грн.; № 8063 від 03.05.2018 року на суму 138 029.00 грн.; № 8100 від 04.05.2018 року на суму 298 660,00 грн.; № 8141 від 05.05.2018 року на суму 168 209,00 грн.; № 8160 від 07.05.2018 року на суму 126 509,00 грн.; № 8278 від 14.05.2018 року на суму 34 220,00 грн.; № 8333 від 15.05.2018 року на суму 87 298,00 грн.; № 8352 від 16.05.2018 року на суму 84151,00 грн. № 8394 від 17.05.2018 року на суму 86 626,00 грн.; №8434 від 18.05.2018 року на суму 225 218,00 грн.; №8492 від 21.05.2018 року на суму - 46 531,00 грн.; № 8513 від 22.05.2018 року на суму 15 697,00 грн.; № 8599 від 25.05.2018 року на суму - 192 100,00 грн.; № 8633 від 29.05.2018 року на суму - 50 074,00 грн.; № 8681 від 30.05.2018 року на суму 53 919,00 грн.; № 8722 від 31.05.2018 року на суму - 42 877,00 грн.; № 8770 від 01.06.2018 року на суму 59 488,00 грн.; №8742 від 01.06.2018 року на сумv - 65 258.00 грн.; №9038 від 15.06.2018 року на суму - 49 663,00 грн. (а.с.57-129).

Загальна сума боргу складає 935533,16 грн.

31.08.2018 року позивачем на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "Гадячсир" направлено вимогу про повернення товариству належним чином оформлених: його примірників Товарно-транспортних накладних, примірника видаткових накладних та акту звірки взаємних розрахунків між ТОВ "Малиннівське" і ТОВ "Гадячсир", а також сплатити заборгованість (а.с.45-51).

Відповідач на вказану вимогу відповіді не надав.

З огляду на викладене позивачем заявлено вимоги про стягнення 935533,16 грн. основного боргу за поставлене молоко.

При цьому позивач у позові посилається на те, що фактично неоплаченим залишився товар, поставлений за приймальною квитанцією № 1 від 30.04.2018 року (за період з 01.04.2018 року по 30.04.2018 року) на загальну суму 2812360,96 грн. (а.с.9, 35).

При вирішенні спору суд зазначає наступне.

За ст. 526 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) зобов`язання повинні виконуватися належним чином і в установлений строк, одностороння відмова від виконання зобов`язань не допускається. Зазначені положення викладені і в ст.193 Господарського кодексу України (далі - ГК України).

Статтею 712 Цивільного кодексу України визначено, що за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.

Згідно ст. 265 Господарського кодексу України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.

Відповідно до ч.6 ст. 265 ГК України до відносин поставки, не врегульованих цим кодексом, застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України про договори купівлі-продажу.

Згідно ст. 692 ЦК України покупець зобов`язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором не встановлено інший строк оплати товару. Покупець зобов`язаний сплатити продавцеві повну ціну переданого товару.

Відповідно до ч.1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Статтями 528 ЦК України та 194 ГК України передбачено, що виконання обов`язку може бути покладено боржником на іншу особу, якщо з умов договору, вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства або суті зобов`язання не випливає обов`язок боржника виконати зобов`язання особисто. У цьому разі кредитор зобов`язаний прийняти виконання, запропоноване за боржника іншою особою. У разі невиконання або неналежного виконання обов`язку боржника іншою особою цей обов`язок боржник повинен виконати сам.

В порушення договірних зобов`язань та вказаних правових норм відповідач заборгованість перед позивачем не погасив.

Відповідно до ст.1-3, ст.33 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін; кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Статтею 73 ГПК України передбачено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Відповідно до статті 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Згідно зі статтею 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів.

Жодних належних доказів проведення оплати заборгованості за отриману продукцію ні відповідач, ні третя особа суду не надали.

Поданий відповідачем лист від 05.07.2019р. №139 Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Гадячсир-Україна", в якому останнє повідомляє про проведення оплат за товар, не може бути прийнятий судом як належний доказ, оскільки належним доказом проведення оплати товару є первісні бухгалтерські документи, зокрема, платіжні доручення з відміткою банку про проведення платежу, квитанції про сплату/прийняття готівки або відповідні виписки з банківського рахунку, посвідчені банківською установою. Такі докази суду не надані ні під час підготовчого провадження, ні під час розгляду справи по суті.

Отже, позов про стягнення 935533,16 грн. боргу є обґрунтованими та підлягає задоволенню .

Позивач у позові прохає також покласти на відповідача судові витрати понесені ним у даній справі у вигляді судового збору.

При подачі даного позову позивачем сплачено 14033,00 грн. судового збору згідно з платіжним дорученням № 363 від 12.03.2019 року (а.с.17). Факт надходження даного судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України підтверджено випискою від 13.03.2019 (а.с.60).

Дані витрати покладаються на відповідача.

Суд роз`яснює, що в разі добровільного виконання рішення суду до відкриття виконавчого провадження відповідач не позбавлений права звернутися до суду з заявою про визнання наказу таким, що не підлягає виконанню повністю або частково. Сторони також мають право укласти мирову угоду у процесі виконання судового рішення.

Керуючись ст.ст. 232, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, суд

Вирішив:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Гадячсир" (вул. Будька, буд.47, м. Гадяч, Полтавська область, 37300, ідентифікаційний код 33460268) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Млинівський комплекс" (с. Гиряві Ісківці, Лохвицький район, Полтавська область, 37222; ідентифікаційний код 41471782) 935533грн. 16 коп. основного боргу, 14033грн. 00 коп. витрат з оплати судового збору.

Видати наказ після набрання цим рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення. Відповідно до п.17.5 Перехідних положень ГПК України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди (через Господарський суд Полтавської області), а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Дата складення повного судового рішення: 15.07.2019.

Суддя Т. М. Безрук

Дата ухвалення рішення09.07.2019
Оприлюднено16.07.2019
Номер документу83002115
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 935 533,16 грн

Судовий реєстр по справі —917/558/19

Ухвала від 09.07.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Судовий наказ від 08.10.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Ухвала від 23.09.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Чернота Людмила Федорівна

Ухвала від 13.08.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Чернота Людмила Федорівна

Рішення від 09.07.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Рішення від 09.07.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Ухвала від 11.06.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Ухвала від 11.06.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Ухвала від 21.05.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Ухвала від 21.05.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні