Рішення
від 15.07.2019 по справі 400/773/19
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 липня 2019 р. Справа № 400/773/19 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Малих О.В., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом:Приватного підприємства Чаплинське Агро , пр. Миру, 4А, м. Миколаїв, 54034 до відповідачів: 1. Державної фіскальної служби України, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053 2. Головного управління ДФС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001 про:визнання протиправним та скасування рішення від 30.07.2018 року № 863191/38687822, зобов`язання вчинити певні дії, ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство Чаплинське Агро (далі - позивач, ПП Чаплинське Агро ) звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач 1, ДФС), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку корегування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації від 30.07.2018 року № 863191/38687822;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну Приватного підприємства Чаплинське Агро від 27.06.2018 року № 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою її подання - 29.11.2017 року.

Ухвалами від 01.04.2019 року суд поновив позивачу пропущений строк звернення до суду, відкрив провадження у справі та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження.

Ухвалою від 27.05.2019 року суд залучив до участі у справі як другого відповідача Головне управління ДФС у Миколаївській області та розпочав розгляд справи спочатку (далі - відповідач 2, ГУ ДФС).

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що відповідачем не вказано конкретну підставу, згідно якої позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної. Позивач надав пояснення та копії документів по податковій накладній, реєстрацію якої зупинено. Однак відповідач без обґрунтування підстав відмовив у її реєстрації.

Відповідачі надали відзиви на позовну заяву, в яких в задоволенні позовних вимог просили відмовити. В своїх відзивах відповідачі вказали, що підставою для прийняття оскаржуваного рішення стало надання платником податку необхідних документів, які складені з порушенням законодавства, а саме: позивачем не надано копії документів на придбання товару/послуг, номенклатура якого вказана в податковій накладній та згідно баз даних ДФС та ДРРП, за ПП Чаплинське Агро відсутня інформація щодо наявності сільськогосподарських земель, що в свою чергу призвело до порушення вимог, встановлених п. 14 Порядку. Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) здійснюється ДФС шляхом постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям. Позивачем не надано обґрунтованих доводів щодо порушення його прав та законних інтересів з боку відповідача та неправомірності його дій. Комісія ДФС, приймаючи оскаржуване рішення, діяла в межах та у спосіб, встановлений діючим законодавством. В задоволенні позову відповідач проси відмовити.

Суд розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

З`ясувавши усі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у їх сукупності, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне:

ТОВ Чаплинське Агро зареєстроване яке юридична особа 09.12.2013 року, та здійснює господарську діяльність за КВЕД: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів; 01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур; 01.50 Змішане сільське господарство.

05.06.2018 року між ТОВ Чаплинське Агро та ТОВ Костянтинівський елеватор (код ЄДРПО 37043280) було укладено договір поставки № 05-06/18, відповідно до умов якого позивач зобов`язується поставити і передати у власність покупцю (ТОВ Костянтинівський елеватор ) сільськогосподарську продукцію власного виробництва врожаю 2018 року, а покупець зобов`язується здійснити приймання та оплату товару.

Відповідно п. 2.2 зазначеного договору, поставка товару здійснюється за домовленістю Сторін у такі способи: автомобільним транспортом на умовах DAP (правила Інкотермс 2010 , п. 2.2.1 договору) та/або автомобільним транспортом третіх осіб за рахунок покупця зі складу позивача (п. 2.2.2 договору). Пунктом 2.3. договору визначено, що при поставці товару відповідно до п. 2.2.1 договору, позивач забезпечує надання наступних документів для підтвердження здійснення ним поставки товару: товарно-транспортної накладної на товар, видаткової накладної на кількість товару; при поставці товару відповідно до п. 2.2.2 договору, перехід права власності на товар відбувається в момент його передачі на складі позивача (про що укладається акт приймання-передачі товару) та надання позивачем видаткової накладної на товар (п. 2.4 Договору).

На виконання положень п. 2.4. договору позивач передав, а покупець прийняв у власність наступний товар: пшениця 6 клас, фізичною вагою 2361,407 т., що підтверджується актом приймання-передачі від 27.06.2018 року до договору поставки № 05-06/18 від 05.06.2018 року, та видатковою накладною № 2 від 27.06.2018 року на товар. Покупцем оформлена та видана позивачу довіреність № 41 від 27.06.2018 року на товар: пшеницю, кількість 2361,407 т. за договором поставки № 05-06/18 від 05.06.2018 року.

В подальшому, ТОВ Чаплинське Агро сформовано податкову накладну № 2 від 27.06.2018 року та 13.07.2018 року направлено її до ДФС для реєстрації в ЄРПН.

Відповідно до квитанції № 1 від 14.07.2018 року, за результатами обробки документ було прийнято, реєстрацію податкової накладної було зупинено. Підстави: Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.06.2018 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПК/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . В зазначеній квитанції позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем 30.07.2018 року подано на адресу відповідача-1 документи про підтвердження реальності здійснення операцій за липень 2018 року по податковій накладній № 2 від 27.06.2018 року, що підтверджується квитанцією № 2 від 30.07.2018 року.

30.07.2018 року ГУ ДФС було прийнято рішення за № 863191/38687822 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 27.06.2018 року в ЄРПН. Підстави: надання платником податку документів, які складені з порушенням законодавства. А саме: поданих платником документів щодо постачання товару, номенклатура якого вказана в податковій накладній, недостатньо для прийняття рішення щодо реєстрації вказаної податкової накладної, а саме: підприємством не надано копії документів на придбання згідно баз ДФС та ДРРП по підприємству відсутня інформація наявності сільськогосподарських земель.

Приймаючи рішення у справі, суд виходить з наступного:

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок № 1246), податкова накладна є електронним документом, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 зазначеного вище Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

У відповідності до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Порядок № 117).

Згідно п. 12 Порядку 117, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

На час виникнення та розвитку спірних у цій справі правовідносин критерії ризиковості здійснення операцій визначені листом Державної фіскальної служби України від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18 за погодженням з Міністерством фінансів України від 22.03.2018 року. Критерії погоджено за умови, що вони будуть переглянуті протягом місяця.

Водночас, до 25.05.2018 року був чинним наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567 Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Наказ № 567).

Наказ № 567 як нормативно-правовий акт, що зачіпає права, свободи й законні інтереси громадян, на виконання вимог статті 117 Конституції України та відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 року № 731, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 року за № 753/30621.

Отже, на час виникнення спірних правовідносин та прийняття спірних у цій справі актів індивідуальної дії, хоча й набула чинності змінена редакція пункту 201.16 статті 201 ПК України, у відповідності до вимог якої прийнято Порядок № 117, проте реалізація механізму зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних поставлена у залежність від наявності критеріїв ризиковості господарських операцій. Відповідні критерії у період, що аналізується, одночасно визначалися листом ДФС від 21.03.2018 №959/99-99-07-18 та наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567.

Ці акти, визначали критерії ризиковості та передбачали необхідність подання різних за своїм переліком документів, необхідних для підтвердження господарської операції з метою подальшої реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація спірних податкових накладних зупинена із посиланням виключно на пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку, оприлюднених листом ДФС України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, комісії Головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

1) платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

2) дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

3) платник податку-юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

4) платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

5) платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

6) платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України;

7) наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.

Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 року по справі № 822/1878/18.

Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

За таких обставин, суд вважає необґрунтованим посилання контролюючого органу на підпункт 1.6. пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку як на підставу зупинення реєстрації податкових накладних з огляду на те, що лист ДФС України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, яким оприлюднено дані критерії, не є нормативно-правовим актом.

Отже, відповідачами не доведено, а судом не встановлено наявність підстав для зупинення реєстрації податкової накладної позивача.

Між тим, позивач, отримавши квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, направив до контролюючого органу пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операцій щодо постачання товару, зазначеного у податковій накладній, реєстрація яких зупинена.

Проте, комісія регіонального рівня - Комісія ГУ ДФС у Миколаївській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, розглянувши ці документи, прийняла оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

Слід зазначити, що відповідно до п. 21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування є:

1) ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

2) ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

3) надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

При цьому, як вбачається зі змісту оскаржуваного рішення, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних є ненадання платником податку копій документів, а саме: не надано копії документів на придбання згідно баз ДФС та ДРРП по підприємству відсутня інформація наявності сільськогосподарських земель.

24.07.2015 року між Комунальним підприємством КОЛОС Чаплинської районної ради Херсонської області та ПП Чаплинське Агро укладено догові про спільну діяльність, схвалений рішенням XLVIII сесії Чаплинської районної ради Херсонської області VI скликання від 15.05.2015 року № 751, зареєстрований за № 732.

До вказаного договору були укладені додатковий договір № 1 від 15.06.2016 на підставі рішення VIII сесії Чаплинської районної ради VII скликання від 01.06.2016 року № 117 Про схвалення додаткових угод до договору про спільну діяльність , посвідчений 24.07.2015 року приватним нотаріусом Херсонського міського нотаріального округу Воєводіним М.М. за № 371, № 2 від 15.06.2016 року на підставі рішення VIII сесії Чаплинської районної ради VII скликання від 01.06.2016 року № 117 Про схвалення додаткових угод до договору про спільну діяльність , посвідчений 24.07.2015 року приватним нотаріусом Херсонського міського нотаріального округу Воєводіним М.М. за № 372 та № 3 від 14.04.2017 року на підставі рішення VIII сесії Чаплинської районної ради VII скликання від 01.06.2016 року № 117 Про схвалення додаткових угод до договору про спільну діяльність , посвідчений 14.04.2017 року приватним нотаріусом Херсонського міського нотаріального округу Воєводіним М.М. за № 279.

Відповідно до п. 1.1. р. 1 договору про спільну діяльність від 24.07.2015 року № 732, сторони зобов`язуються шляхом об`єднання майна, коштів, що належить сторонам на відповідних правових підставах та зусиль спільно діяти в сфері сільського господарства без створення юридичної особи для досягнення наступних спільних господарських цілей: вирощування та реалізація сільськогосподарської продукції; підвищення ефективності ведення сільськогосподарської о виробництва, раціонального використання та охорони земель, збереження і відтворення їхньої родючості, відновлення зрошувальної мережі; зменшення сукупних витрат матеріально-технічних та інших ресурсів, впровадження технології точного землеробства для отримання максимального прибутку.

Пунктом 2.1. Договору про спільну діяльність визначено, що внеском Комунального підприємства КОЛОС Чаплинеької районної ради Херсонської області є право користування земельними ділянками (рілля), загальною площею 2377.0 га, що розташовані в межах адміністративної території Асканія-Нова селищної ради та знаходяться в постійному користування вказаного підприємства на підставі актів на право постійного користування у кількості 30 штук. Внеском позивача за договором про спільну діяльність, відповідно до Додаткового договору № 2, є особиста трудова участь в організації виробництва вирощування сільськогосподарської продукції, професійні знання, навички та вміння, ділова репутація, ділові зв`язки за грошові кошти.

Вказане підтверджують можливість позивача в рамках спільної діяльності вирощувати та реалізовувати сільськогосподарську продукцію, наявність земельних ділянок, на яких така продукція вирощується.

Факт зупинення реєстрації податкової накладної не спростовує ані факту здійснення позивачем господарських операцій, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (постачання товарів/послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкову накладну № 2 від 27.06.2018 року.

Більш того, позивачем для забезпечення виконання умов договору про спільну діяльність від 24.07.2015 року № 732, були укладені:

- договір поставки від 01.10.2017 року № 01/10/17-1 з ТОВ Агроторг Групп , згідно умов якого ТОВ Агроторг Групп поставило позивачу пшеницю у кількості 430,0 т. по ціні 5200,00 грн. без ПДВ за 1 т. на загальну суму суму 2236000,00 грн. без ПДВ. Факт поставки підтверджується видатковою накладною від 17.10.2017 р. № 1 на суму 2236000,00 грн. без ПДВ. Вказана пшениця була використана для посіву;

- договір на виконання сільськогосподарських робіт від 01.10.2017 року № 01-10/17 з ТОВ Агроторг Групп , відповідно до умов якого у жовтня 2017 року ТОВ Агроторг Групп виконало для Позивача наступні роботи: дискування земельної ділянки площею 2377,0 га по ціні 100,00 грн./га на загальну суму 240000,00 грн.; посів озимої пшениці на земельній ділянці площею 2377,0 га по ціні 120,00 грн./га на загальну суму 288000,00 грн. Всього вартість робіт склала 528000,00 грн. Факт виконання робіт підтверджується актом виконаних робіт від 30.10.2017 року № 1;

- договір поставки від 01.05.2018 року № 01 /05/18-02 з ТОВ Нива Юг , відповідно до умов якого ТОВ Нива Юг поставило позивачу товар Рекс Дуо 50% к.е. у кількості 290 л. за ціною 711,67 грн./л. без ПДВ на суму 206384,30 грн. без ПДВ, та Бестселлер Турбо 20 % к.с.(5л) у кількості 17 л. за ціною 690,00 грн./л. без ПДВ на суми: 11730,00 грн. без ПДВ, 218114,30 грн. без ПДВ, сума ПДВ - 43622,86 грн., всього з ПДВ: 261737,16 грн. Факт поставки підтверджується видатковою накладною від 18.06.2018 року № Т00000155.

Крім того, ТОВ НИВА ЮГ поставило позивачу товар: аміачну селітру у кількості 346,2 т. за ціною 8166,67 грн. за 1 т. без ПДВ на суму 2827300,00 грн. без ПДВ; балерина 45,9% с.е. (5л) у кількості 682 л. за ціною 366,67 грн. за 1 л без ПДВ на суму 250066,67 грн. без ПДВ; тріафер 250 КС (10л) у кількості 1180 л. за ціною 416,67 грн. за 1 л без ПДВ на суму 491555,67 грн. без ПДВ; пума супер 7,5%, м.в.е. (10л) у кількості 180 л. за ціною 658,33 грн. за 1 л на суму 118499,99 грн. без ПДВ. Факт поставки підтверджується видатковою накладною від 01.05.2018 р. № Т00000090;

- договір на виконання сільськогосподарських робіт від 01.05.2018 року № 01/05/18-01 з ТОВ Нива Юг , відповідно до умов якого ТОВ Нива Юг виконало для позивача наступні роботи: внесення добрив на земельній ділянці площею 2377 га по ціні 100000 грн./га без ПДВ на загальну суму 237700,00 грн. без ПДВ; оприскування посівів на земельній ділянці площею 2377 га по ціні 83,33 грн./га без ПДВ на загальну суму 198083,33 грн. без ПДВ. Всього вартість робіт склала: 522940,00 грн. в т.ч. ПДВ у розмірі 87156,67 грн. Факт виконання робіт підтверджується актом надання послуг від 01.05.2018 року № Т00000091; обприскування посівів пшениці на земельній ділянці площею 2377 га по ціні 266,67 грн./га без ПДВ на загальну суму 633874,59 грн. без ПДВ; боронування посівів на земельній ділянці площею 1500 га по ціні 108.33 грн./га без ПДВ на загальну суму 162495,00 грн. без ПДВ; збирання врожаю на земельній ділянці площею 2377 га по ціпі 1150,00 гри.га без ПДВ на загальну суму 2733550,00 грн. без ПДВ. Всього вартість робіт склала: 3529919,59 грн. без ПДВ, сума ПДВ: 705983,92 грн., всього із ПДВ: 4235903,51 грн. Факт виконання робіт підтверджується актом надання послуг від 29.06.2018 року № Т00000154.

Посів врожаю відображений у звіті про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2018 року № 4-сг (річна), збирання відображено у звіті про збирання врожаю сільськогосподарських культур на 01.07.2018 року № 37-сг (місячна).

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на викладене, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, що є підставою для задоволення позову.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241 - 246, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов Приватного підприємства Чаплинське Агро (пр. Миру, 4А, м. Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 38687822) до Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04655, код ЄДРПОУ 39292197) та Головного управління ДФС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 39394277) - задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.07.2018 року № 863191/38687822.

3. Зобов`язати Державну фіскальну службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04655, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну від 27.06.2018 року № 2 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних за датою її подання - 29.11.2017 року.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 39394277) на користь Приватного підприємства Чаплинське Агро (пр. Миру, 4А, м. Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 38687822) судові витрати у розмірі 1921,00 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня 00 коп.).

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04655, код ЄДРПОУ 39292197) на користь Приватного підприємства Чаплинське Агро (пр. Миру, 4А, м. Миколаїв, 54034, код ЄДРПОУ 38687822) судові витрати у розмірі 1921,00 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня 00 копійок).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Рішення складено у повному обсязі 15.07.2019 року.

Суддя О.В. Малих

Дата ухвалення рішення15.07.2019
Оприлюднено17.07.2019
Номер документу83038978
СудочинствоАдміністративне
Суть:визнання протиправним та скасування рішення від 30.07.2018 року № 863191/38687822, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —400/773/19

Ухвала від 06.12.2022

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Малих О.В.

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 17.03.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 11.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Рішення від 15.07.2019

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Малих О.В.

Постанова від 12.06.2019

Адмінправопорушення

Петрівський районний суд Кіровоградської області

Колесник С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні