ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
05 липня 2019 року м. Київ № 640/11820/19
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Арсірій Р.О., ознайомившись з позовною заявою і доданими до неї матеріалами
за позовом Приватного акціонерного товариства "Київспецтранс" до Головного спеціаліста -державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) Ваньчука Ярослава Богдановича Головного спеціаліста -державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) Гнилозуба О.В. Головного спеціаліста -державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) Яремич О.Ю. начальника відділу - старшого державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища столичного округу відділу інструментально-лабороторного контролю Сидоренка О.М. про визнання протиправним та скасування припису від 29.05.2019, В С Т А Н О В И В:
Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" звернулось до суду з позовною заявою в якій просить визнати протиправним та скасувати припис від 29.05.2019 щодо ПАТ КИЇВСПЕЦТРАНС , виданий державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) за поводженням із відходами та небезпечними хімічними речовинами управління державного екологічного нагляду (контролю) у м. Києві Гнилозубом Олександром Васильовичем, Головним спеціалістом - державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) земельних ресурсів управління державного екологічного нагляду (контролю) у м. Києві Ваньчуком Ярославом Богдановичем, Головним спеціалістом - державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) за поводженням із відходами та небезпечними хімічними речовинами управління державного екологічного нагляду (контролю) у Київській області Яремичем Олександром Юрійовичем, Начальником відділу - старшим державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу інструментально-лабораторного контролю Сидоренко Оленою Миколаївною, Головним спеціалістом - державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) земельних ресурсів управління державного екологічного нагляду (контролю) у Київській області Новіковою Вірою Юріївною.
Пунктом третім частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Відповідно до пунктів 4-5 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини.
Пунктом 9 частини 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що відповідач - суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
Відповідно до пункту 7 частини 1 цієї ж статті суб`єкт владних повноважень - це орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
Суд зазначає, що спірні правовідносини між сторонами виникли у зв`язку з позаплановим заходом державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
За результатами позапланового заходу працівниками Державної екологічної інспекції Столичного округу прийнято акт № 274 від 23.05.2019 та припис № б/н від 29.05.2019.
Як слідує з позовних вимог, позивач просить визнати протиправним та скасувати припис від 29.05.2019 щодо ПАТ КИЇВСПЕЦТРАНС , та відповідачами зазначає 5 посадових осіб Державної екологічної інспекції Столичного округу.
Суд зазначає, що згідно з Положенням про Державну екологічну інспекцію Столичного округу, затвердженої наказом Державної екологічної інспекції України № 259 від 27.11.2018 - Державна екологічна інспекція Столичного округу є міжрегіональним територіальним органом Державної екологічної інспекції України та їй підпорядковується. Повноваження інспекції поширюються на територію місти Києва та Київської області.
При цьому посада в територіальному органі Державної екологічної інспекції Столичного округу є базовою (первинною) структурною одиницею державного органу - із закріпленими за нею обов`язками, обумовленими завданням інспекції.
Таким чином, особи, які несуть службу у територіальних органах Державної екологічної інспекції Столичного округу на посадах інспекторів, або на посадах начальників чи аналогічних посадах, реалізуючи повноваження інспекції у межах, що визначені їх функціональними та посадовими обов`язками, діють від імені відповідного територіального органу Державної екологічної інспекції.
Зазначені посадові особи самостійних владних управлінських функцій, які б не були пов`язані з компетенцією Державної екологічної інспекції Столичного округу як органу, що здійснює державний нагляд (контролі.) додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства: про екологічну та радіаційну безпеку; про охорону земель; про охорону, раціональне використання вод та відтворення водних ресурсів; про охорону атмосферного повітря; про охорону, захист, використання та відтворення лісів; про раціональне використання, відтворення і охорону об`єктів тваринного світу; про охорону, використання і відтворення риби та інших водних живих ресурсів, не здійснюють.
Отже, у правовідносинах, що виникають у питаннях реалізації територіальним органом ДЕК функцій держави при державному нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, належним відповідачем є відповідний орган ДЕК, а не його посадова/службова особа, яка у від імені цього органу виконувала обов`язки, визначені посадовою інструкцією, з практичного здійснення митного оформлення.
З урахуванням викладеного, склад учасників справи (відповідачів) підлягає уточненню, шляхом приведення його у відповідність до змісту та характеру спірних правовідносин.
Згідно з частинами 1, 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Недоліки позовної заяви повинні бути усунені у десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали шляхом подання безпосередньо до суду:
- уточненої позовної заяви, у якій склад учасників справи приведений до змісту спірних правовідносин шляхом виключення з числа відповідачів посадових осіб Державної екологічної інспекції Столичного округу з одночасним коригуванням позовних вимог таким чином, щоб вони були звернуті до Державної екологічної інспекції Столичного округу.
Керуючись статтями 160, 161, 171, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
1. Позовну заяву Приватного акціонерного товариства "Київспецтранс" до головного спеціаліста-державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) за поводженням із відходами та небезпечними хімічними речовинами управління державного екологічного нагляду (контролю) у м. Києві Гнилозуба Олександра Васильовича, головного спеціаліста - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) земельних ресурсів управління державного екологічного нагляду (контролю) у м. Києві Ваньчука Ярослава Богдановича, головного спеціаліста - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) за поводженням із відходами та небезпечними хімічними речовинами управління державного екологічного нагляду (контролю) у Київській області Яремич Олександра Юрійовича, начальника відділу - старшого державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу інструментально-лабораторного контролю Сидоренко Олени Миколаївни, головного спеціаліста - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Столичного округу відділу державного екологічного нагляду (контролю) земельних ресурсів управління державного екологічного нагляду (контролю) у Київській області Новік Віра Юріївна про визнання протиправним та скасування припису від 29.05.2019 щодо ПАТ КИЇВСПЕЦТРАНС , - залишити без руху.
2. Позивачеві у 5-денний строк з дня одержання ухвали усунути наведені у ній недоліки у вказаний у ній спосіб.
3. Роз`яснити позивачеві, що якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде повернута відповідно до пункту 1 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.
4. Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати позивачеві за адресою, зазначеною у позовній заяві.
Ухвала про набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Р.О. Арсірій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2019 |
Оприлюднено | 18.07.2019 |
Номер документу | 83040136 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Арсірій Р.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні