1/139пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
21.06.07 р. Справа № 1/139пн
за позовом Спілки громадських організацій “Тендерна палата України”, м. Київ
до відповідача Житлово-комунального відділу Красноармійської міськради Донецької області
про відміну торгів.
Суддя Азарова З. П.
При секретарі судового засідання: Пашко О.М.
Представники :
Від позивача – Грошева О.Ю. – представ. за дов.
Від відповідача – Іщенко А.О. – юрисконсульт.
Чулкова С.І. – гол. спец. жит-комун відділу
В засіданні брали участь:
СУТЬ СПРАВИ:
В судовому засіданні 30.06.2007 року
оголошено перерва для надання
додаткових доказів.
Спілка громадських організацій “Тендерна палата України”, м. Київ звернулась з позовом до Житлово-комунального відділу Красноармійської міськради Донецької області про відміну торгів на закупівлю робіт з поточного ремонту автошляхів, здійснених 02.04.2007 року.
В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на порушення відповідачем вимог ст. 17-3 Закону України “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”, а саме не була направлена на адресу позивача тендерна документація.
Відповідач позов не визнав, посилаючись на виконання ним зобов'язання щодо надсилання тендерної документації позивачу на електронну адресу, вказану в бланку тендерної палати 05.04.2007 року. Крім того 15.05.2007 року керівнику відділу стало відомо про той факт, що документація не була отримана у зв'язку зі зміною електронної адреси і вдруге 15.05.2007 року вона була передана тендерній палаті.
Враховуючи пояснення відповідача у судовому засіданні було оголошено перерву для перевірки позивачем отримання документації.
У судовому засіданні 21.06.2007 року позивач повідомив про відсутність документації, а відповідач надав додаткові докази та пояснення.
Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін суд встановив, що згідно оголошенню від 12.03.2007 року відповідач здійснив тендерні торги на закупівлю робіт з поточного ремонту автошляхів, які відбулися 02.04.2007 року.
Частиною 5 статті 17-3 Закону України “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” передбачено, що замовник надсилає тендерній палаті України в паперовому або електронному вигляді тендерну (кваліфікаційну) документацію, протокол розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій, протокол оцінки та звіт про результати здійснення процедури закупівлі протягом трьох робочих днів з дати їх затвердження.
Позивач вважає, що невиконання відповідачем вимог цієї статті повинно бути підставою для відміни торгів, тому заявлений позов.
Проте, з наданих відповідачем доказів вбачається, що 05.04.2007 року за електронною поштою тендерна документація була відправлена позивачу, а 15.05.2007 року вона була передана повторно. Крім того довідкою від 30.05.2007 року направлення тендерної документації відповідачем позивачу 05.04.2007 року підтвердила Красноармійська міська рада.
Суд не може погодитися з вимогою позивача про відміну торгів тільки з підстави ненадсилання йому тендерної документації з наступних підстав.
Статтею 7 Закону України “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” передбачено, що замовник зобов'язаний забезпечити створення умов для проведення прозорих державних закупівель та оприлюднення інформації в порядку, передбаченому цим Законом. З позовної заяви і наданої тендерної документації вбачається, що замовником були оголошені торги на закупівлю робіт шляхом публікації в інформаційному бюлетені Тендерної палати України 12.03.2007 року. Торги були проведені і звіт був направлений тендерній палаті.
Пунктом 5 ст. 17-3 Закону передбачено, що замовник надсилає Тендерній палаті України тендерну документацію з метою забезпечення здійснення громадського контролю у сфері державних закупівель. З наданих відповідачем доказів вбачається, що замовник виконав свої обов'язки.
Суд вважає, що у разі неотримання такої інформації тендерна палата згідно пункту 6 вказаної статті мала право направити запит щодо здійснених відповідачем закупівель і зробити висновок додержання процедури торгів та законності їх проведення.
Стаття 28 Закону передбачає підстави для відміни торгів , а саме: торги відміняються у разі, якщо:
на участь у торгах подано менше трьох тендерних пропозицій щодо предмета закупівлі, визначеного замовником у тендерній документації;
було відхилено всі тендерні пропозиції відповідно до вимог статті цього Закону;
замовник порушив вимоги цього Закону щодо оприлюднення інформації;
якщо до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж трьох учасників;
комісією чи судом прийняте рішення про відміну торгів.
З вищенаведеного вбачається, що для відміни торгів слід встановити порушення, яке випливає на здійснення закупівлі за рахунок державних коштів. Відсутність тендерної документації у позивача не є такою підставою. Позивач мав право запитати таку документацію у відповідача і проаналізувати її для здійснення висновку. Доказів запиту такої документації у відповідача позивачем не надано.
Стаття 17-3 Закону передбачає право тендерної палати України звертатися до суду з позовом про оскарження рішень або висновків комісії, рішень, дій або бездіяльності замовника у разі виявлення порушень у сфері державних закупівель з одночасним наданням до суду відповідного висновку щодо порушення питання.
Позивачем наданий висновок стосовно дотримання процедур державних закупівель, з якого вбачається, що порушення замовника полягає в тому, що не направлена тендерна документація. Іншого порушення не встановлено.
Зважаючи на те, що позивачем не доведена підстава для визнання рішення замовника по здійсненню торгів недійсними, яка б впливала на відміну торгів, позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Керуючись ст. ст. . 33, 34, 38, 43, 49, 77, 82-85 Господарського процесуального Кодексу України, господарський суд –
В И Р I Ш И В :
У позові Спілки громадських організацій “Тендерна палата України”, м. Київ про відміну торгів на закупівлю робіт з поточного ремонту автошляхів, здійснених 02.04.2007 року відмовити.
За згодою сторін в судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Рішення підписано 22.06.2007 року та набуває законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття (підписання).
Рішення може бути оскаржене через господарський суд Донецької області в апеляційному порядку протягом десяти днів з дня прийняття або в касаційному порядку протягом одного місяця з дня набрання рішенням законної сили.
Суддя
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2007 |
Оприлюднено | 22.08.2007 |
Номер документу | 830759 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Азарова З.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні