ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відкриття провадження в адміністративній справі
19 липня 2019 року СєвєродонецькСправа № 360/3195/19 Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., перевіривши матеріали за позовною заявою ОСОБА_1 - довіреної особи кандидата у народні депутати України ОСОБА_2 Олександровича в одномандатному виборчому окрузі № 106 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ; фактичне місце проживання: АДРЕСА_2 ) до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 (місцезнаходження: 93404, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32 А) про визнання протиправними та скасування постанов,
ВСТАНОВИВ:
19 липня 2019 року о 08 год. 30 хв. до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява адвоката Терновської Марії Леонтіївни - довіреної особи кандидата у народні депутати України ОСОБА_3 в одномандатному виборчому окрузі № 106 (далі - позивач) до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 (далі - відповідач), в якій позивач просить:
- визнати протиправною та скасувати постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 15 липня 2019 року № 28, якою прийнято рішення про розірвання договору з системним адміністратором ОСОБА_4 ;
- визнати протиправною та скасувати постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 16 липня 2019 року № 30, якою прийнято рішення про розірвання договору з діловодом та укладення договору з системним адміністратором ОСОБА_5 ;
- визнати протиправною та скасувати постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 17 липня 2019 року № 32 Про розірвання та укладання договору про надання окружній виборчій комісії послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України ;
- визнати протиправною та скасувати постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 18 липня 2019 року Про встановлення факту невиконання головою комісії покладених на неї обов`язків ;
- визнати протиправною та скасувати постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 18 липня 2019 року Про заміну голови комісії у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на неї обов`язків .
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 15 липня 2019 року, 16 липня 2019 року, 17 липня 2019 року та 18 липня 2019 року відповідачем прийняті оскаржувані постанови. Позивач вважає, що зазначені постанови є незаконними, необґрунтованими і такими, що порушують законодавство про вибори та підлягають скасуванню, з огляду на таке.
Відповідно до оскаржуваної постанови від 15 липня 2019 року № 28 комісія постановила розірвати договір від 01 червня 2019 року про надання послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України, укладений між окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 та гр. ОСОБА_4 .
Відповідно до оскаржуваної постанови від 16 липня 2019 року № 30 комісія постановила укласти з 18 липня 2019 року договір про надання окружній виборчій комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України, а саме послуг системного адміністратора (виконання операцій технологічного процесу та опрацювання інформації) з гр. ОСОБА_5 .
Згідно з оскаржуваною постановою від 17 липня 2019 року № 32 комісія постановила: розірвати договір від 01 червня 2019 року про надання послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України, укладений між окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 та гр. ОСОБА_4 на підставі пункту 5.4 Договору у зв`язку з неналежним, неякісним та несвоєчасним наданням послуг (пункт 1 постанови); укласти з 18 липня 2019 року договір про надання окружній виборчій комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України, а саме послуг системного адміністратора (виконання операцій технологічного процесу та опрацювання інформації) з гр. ОСОБА_5 (пункт 2 постанови); доручити укласти та підписати договір, зазначений у пункті 2 цього рішення, від імені окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 заступнику голови комісії ОСОБА_6 (пункт 3 постанови).
Між окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України в особі голови ОСОБА_7 (далі - Замовник) та громадянином ОСОБА_4 (далі - Виконавець) укладено договір від 01 червня 2019 року про надання окружній виборчій комісії послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України (далі - Договір). Відповідно до пунктів 1.1, 1.2 Договору Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов`язання виконувати послуги: операції технологічного процесу опрацювання інформації, а саме: приймає і контролює вхідні дані з ЦВК, готує, виводить та передає вихідні для ЦВК. Згідно з пунктом 5.1. Договору договір набирає чинності з моменту підписання обома сторонами і діє до 31 грудня 2019 року включно. Таким чином, підбір системного адміністратора ОСОБА_4 , голова окружної виборчої комісії ОСОБА_7 здійснила відповідно до вимог постанови Центральної виборчої комісії від 31 травня 2019 року № 915, тобто до кінцевого строку встановлення в окружній виборчій комісії усіх елементів ПТК ІАС Вибори народних депутатів України . Зазначене свідчить про протиправність оскаржуваних постанов від 15 липня 2019 року № 28, від 16 липня 2019 року № 30, від 17 липня 2019 року № 32, якими фактично позбавлено голову комісії ОСОБА_7 повноважень, наданих їй чинним законодавством, незаконно та безпідставно прийнято рішення про розірвання договору з системним адміністратором ОСОБА_4 , тобто створено перешкоди в діяльності суб`єкта виборчого процесу - голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106, за що передбачена кримінальна відповідальність.
Відповідно до пункту 5.4. Договору його може бути розірвано у разі неналежного, неякісного або несвоєчасного надання послуг, визначених в пункту 1.2 Договору.
Оскаржувані постанови виборчої комісії від 15 липня 2019 року № 28 та від 17 липня 2019 року № 32 винесені за відсутності жодного доказу наявності факту неякісного або несвоєчасного надання послуг системним адміністратором ОСОБА_4 . Жодного акта, який би засвідчував факт неналежного надання ним послуг, членами комісії не складалось, під час прийняття оскаржуваного рішення комісія на такі факти не посилалася і не керувалася ними. В мотивувальній частині оскаржуваної постанови взагалі відсутні посилання на такі факти (дату, час та обставини, за яких було вчинено відповідний проступок чи порушення тощо).
Щодо прийнятих відповідачем постанов від 18 липня 2019 року Про встановлення факту невиконання головою комісії покладених на неї обов`язків та Про заміну голови комісії у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на неї обов`язків позивач зазначила таке.
Відповідно до постанови від 18 липня 2019 року Про встановлення факту невиконання головою комісії покладених на неї обов`язків 15 липня 2019 року окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 прийнято рішення про розірвання договору з системним адміністратором (постанова від 15 липня 2019 року № 28). Далі зазначено, що відповідно до частини четвертої статті 35 Закону України Про вибори народних депутатів України постанова підписується головою виборчої комісії (головуючим на засіданні) і секретарем виборчої комісії (секретарем засідання). Однак, із вищевикладеного вбачається, що постанова окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 15 липня 2019 року № 28 є незаконною.
Оскільки постанова від 15 липня 2019 року № 28 є явно незаконною, направленою на зрив позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року, голова окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №106 Фурса Н.В. не зобов`язана її підписувати та виконувати.
Відповідно до частин сьомої, восьмої статті 35 Закону України від 17 листопада 2011 року № 4061-VІ Про вибори народних депутатів виборча комісія складає акти та протоколи. Акт комісії засвідчує певний факт або певну подію, виявлені і визнані комісією. Протокол комісії встановлює підсумки певних дій, виконаних комісією. Акти і протоколи виборчої комісії складаються у випадках, передбачених цим Законом, за формами, затвердженими Центральною виборчою комісією, та у кількості примірників, встановленій цим Законом. Акт або протокол комісії підписується всіма присутніми на засіданні членами виборчої комісії, підписи яких скріплюються печаткою виборчої комісії. Перший примірник акта чи протоколу мають право підписати присутні на засіданні кандидати у депутати, довірені особи кандидата у депутати, представники партій у Центральній виборчій комісії чи уповноважені особи партій, офіційні спостерігачі. Питання щодо встановлення порушень допущених головою окружної виборчої комісії ОСОБА_7 до порядку денного засідання окружної виборчої комісії 16 липня 2019 року не включалося. Відповідний акт не було підписано всіма членами окружної виборчої комісії, присутніми на засіданні 16 липня 2019 року. Таким чином, акт від 16 липня 2019 року не відповідає вимогам 35 Закону України від 17 листопада 2011 року № 4061-VІ Про вибори народних депутатів та не може бути підставою для прийняття окружною виборчою комісією постанови від 18 липня 2019 року Про встановлення факту невиконання головою комісії покладених на неї обов`язків .
Відповідно до тексту постанови від 18 липня 2019 року Про заміну голови комісії у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на неї обов`язків в порушення вимог частин четвертої, п`ятої статті 35 Закону України Про вибори народних депутатів України голова окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 Фурсо Н.В. у встановлені законом строки не підписала постанови окружної виборчої комісії від 15 липня 2019 року № 28, від 16 липня 2019 року № 30 та від 17 липня 2019 року № 32, не забезпечила їх оприлюднення на стенді офіційних матеріалів комісії та офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії та відмовилася виконувати рішення виборчої комісії, які є обов`язковими до виконання. Постановами окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 18 липня 2019 року №___ .____.____ встановлено факти невиконання головою окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 Фурсо ОСОБА_8 покладених на неї обов`язків.
У постанові від 18 липня 2019 року Про заміну голови комісії у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на неї обов`язків окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 постановила: встановити факт систематичного невиконання головою окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 Фурсо ОСОБА_8 покладених на неї обов`язків; звернутися до Центральної виборчої комісії з мотивованим поданням про заміну голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 Фурсо Н ОСОБА_9 В ОСОБА_9 на члена комісії ОСОБА_10 (додаток 1); у випадку відмови голови комісії ОСОБА_7 підписати дану постанову та подання, доручити заступнику голови комісії ОСОБА_6 підписати постанови, подання та направити подання до Центральної виборчої комісії.
За прийняття зазначеної постанови від 18 липня 2019 року Про заміну голови комісії у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на неї обов`язків на засіданні окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 18 липня 2019 року проголосували 12 членів ОВК з 18 присутніх членів ОВК. Однак, вказана постанова також є незаконною, оскільки з усього вищевикладеного вбачається, що постанови окружної виборчої комісії від 15 липня 2019 року № 28, від 16 липня 2019 року № 30, від 17 липня 2019 року № 32 та від 18 липня 2019 року Про встановлення факту невиконання головою комісії покладених на неї обов`язків є незаконними, а факти систематичного невиконання покладених на голову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 ОСОБА_7 обов`язків - відсутні та не підтверджуються документально.
З урахуванням викладеного, позивач просить позовні вимоги задовольнити.
Відповідно до частини другої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.
Відповідно до частини першої статті 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.
Суд вирішує адміністративні справи, визначені цією статтею, у строк, встановлений частиною одинадцятою статті 273 КАС України.
Зазначена позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 КАС України, підстав для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі не встановлено, тому вважаю за необхідне відкрити провадження у цій справі.
Згідно з частиною п`ятою статті 161 КАС України у разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.
До позовної заяви позивачем додано клопотання про витребування доказів.
Відповідно до пункту 7 частини дев`ятої статті 171 КАС України про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначається результат вирішення заяв і клопотань позивача, що надійшли разом із позовною заявою, якщо їх вирішення не потребує виклику (повідомлення) сторін.
Щодо заявленого клопотання про витребування від відповідача доказів суд зазначає таке.
Позивач заявила клопотання про витребування доказів, оскільки на письмові звернення до відповідача з вимогою надати документи відповідач не відреагував.
Позивач просить витребувати від окружної виборчої комісії з виборців народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 протоколи засідань окружної виборчої комісії з виборців народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 11 липня 2019 року, від 15 липня 2019 року, від 16 липня 2019 року, від 17 липня 2019 року, від 18 липня 2019 року; постанови окружної виборчої комісії з виборців народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 11 липня 2019 року; постанови окружної виборчої комісії з виборців народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 15 липня 2019 року № 28, від 16 липня 2019 року № 30, від 17 липня 2019 року № 32; постанови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 18 липня 2019 року Про встановлення факту невиконання головою комісії покладених на неї обов`язків , Про заміну голови комісії у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на неї обов`язків ; акти про виявлені порушення від 11 липня 2019 року, від 15 липня 2019 року, від 16 липня 2019 року.
Частина четверта статті 9 КАС України закріплює, що суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу (частина третя статті 80 КАС України).
Будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду (частина шоста статті 80 КАС України).
Згідно з частиною 9 статті 180 КАС України у разі неподання суб`єктом владних повноважень витребуваних судом доказів без поважних причин або без повідомлення причин суд, залежно від того, яке ці докази мають значення, може визнати обставину, для з`ясування якої витребовувався доказ, або відмовити у її визнанні, або розглянути справу за наявними в ній доказами, а у разі неподання доказів позивачем - також залишити позовну заяву без розгляду.
З метою виконання обов`язку, покладеного на суд частиною четвертою статті 9 КАС України, щодо вжиття визначених законом заходів, необхідних для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи, суд дійшов висновку про необхідність витребування від відповідача письмових доказів.
Керуючись статтями 5, 9, 12, 19, 20, 33, 160, 161, 168, 171, 256, 268-272, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя
УХВАЛИВ:
Відкрити провадження у справі за позовною заявою ОСОБА_1 - довіреної особи кандидата в народні депутати України ОСОБА_3 в одномандатному виборчому окрузі № 106 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ; фактичне місце проживання: АДРЕСА_2 ) до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 (місцезнаходження: 93404, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32 А) про визнання протиправними та скасування постанови.
Призначити справу до судового розгляду у відкритому судовому засіданні на 19 липня 2019 року о 15 год. 00 хв. у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Космонавтів, 18, І поверх, зала судових засідань № 3.
Справа розглядатиметься з урахуванням особливостей провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій, встановлених статтями 268-272, 273 КАС України.
Надати відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву і всіх письмових та електронних доказів (які можливо доставити до суду) разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів, до 19 липня 2019 року до 15 год. 00 хв.
Зобов`язати ОСОБА_1 - довірену особу кандидата у народні депутати України ОСОБА_3 в одномандатному виборчому окрузі № 106 у строк до 19 липня 2019 року до 15 год. 00 хв. надати для приєднання до справи в належним чином засвідченій копії: першу-третю сторінки паспорту та сторінку з інформацією про зареєстроване місце проживання; довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків.
Зобов`язати окружну виборчу комісію з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 у строк до 19 липня 2019 року до 15 год. 00 хв. надати для приєднання до справи в належним чином засвідчених копіях (оригінали - для огляду в судовому засіданні):
- постанову Центральної виборчої комісії про затвердження складу окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106;
- постанови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 03 червня 2019 року № 1 «Про затвердження переліку посад та чисельності залучених працівників для роботи в окружній виборчій комісії з позачергових виборів народних депутатів України територіального виборчого округу № 106 під час організації підготовки та проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року» ;
- договір від 01 червня 2019 року про надання послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України, укладений між ОСОБА_4 та окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106;
- протокол засідання окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 з додатками від 11 липня 2019 року;
- постанови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 11 липня 2019 року з додатками;
- протокол засідання окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 з додатками від 15 липня 2019 року, за результатами якого прийнято постанову від 15 липня 2019 року № 28;
- постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 15 липня 2019 року № 28 з додатками, якою прийнято рішення про розірвання договору з системним адміністратором ОСОБА_4 ;
- протокол засідання окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 з додатками від 16 липня 2019 року, за результатами якого прийнято постанову від 16 липня 2019 року № 30;
- постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 16 липня 2019 року № 30 з додатками, якою прийнято рішення про розірвання договору з діловодом та укладення договору з системним адміністратором ОСОБА_5 ;
- протокол засідання окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 з додатками від 17 липня 2019 року, за результатами якого прийнято постанову від 17 липня 2019 року № 32;
- постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 17 липня 2019 року № 32 Про розірвання та укладання договору про надання окружній виборчій комісії послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України з додатками;
- протокол засідання окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 з додатками від 18 липня 2019 року, за результатами якого прийнято постанови від 18 липня 2019 року Про встановлення факту невиконання головою комісії покладених на неї обов`язків , Про заміну голови комісії у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на неї обов`язків ;
- постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 18 липня 2019 року Про встановлення факту невиконання головою комісії покладених на неї обов`язків , з додатками;
- визнати протиправною та скасувати постанову окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 18 липня 2019 року Про заміну голови комісії у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на неї обов`язків з додатками;
- докази неналежного, неякісного та несвоєчасного надання послуг ОСОБА_4 відповідно до договору від 01 червня 2019 року про надання послуг, пов`язаних з підготовкою та проведенням виборів народних депутатів України, укладеного між ОСОБА_4 та окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106;
- договір, укладений з ОСОБА_5 на виконання постанови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 від 17 липня 2019 року № 32 (у разі - неукладання договору, письмові пояснення з цього приводу);
- акти членів окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 про виявлені порушення від 11 липня 2019 року, від 15 липня 2019 року, від 16 липня 2019 року та письмові пояснення секретаря окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 106 Сєчко Н.В.
Витребувану інформацію та документи надати на адресу Луганського окружного адміністративного суду: проспект Космонавтів, 18, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93411; E-mail: inbox@adm.lg.court.gov.ua; тел. (факс) 06452 2-51-70 у строк до 15 год. 00 хв. 19 липня 2019 року.
Нагадати сторонам, що згідно з частинами другою, четвертою, п`ятою статті 94 КАС України письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.
Відповідно до вимог пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 року № 55, відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом» , назви, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Підпис відповідальної особи на документі засвідчують відбитком печатки організації. Згідно з пунктом 4.5 ДСТУ 4163-2003 у документах, що їх оформлюють на двох і більше сторінках, реквізити 26 - відбиток печатки, 27 - відмітка про засвідчення копії проставляють після тексту (21).
Попередити сторони, що відповідно до частини дев`ятої статті 79 КАС України копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи. Суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи, крім випадку, якщо такі докази є у відповідного учасника справи або обсяг доказів є надмірним, або вони подані до суду в електронній формі, або є публічно доступними.
Справа розглядатиметься колегією у складі трьох суддів.
Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати учасникам справи разом з витягом про їхні процесуальні права та обов`язки, встановлені статтями 44, 47 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідачу разом з ухвалою про відкриття провадження у справі надіслати копію позовної заяви з копіями доданих до неї документів.
Повідомити сторони про можливість реєстрації в системі «Електронний суд» для отримання процесуальних документів в електронному вигляді, для чого потрібно:
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua;
- подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі.
Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України http://court.gov.ua/fair/sud1270/.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду у випадку відкриття провадження у справі з порушенням правил підсудності.
СуддяТ.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.07.2019 |
Оприлюднено | 21.07.2019 |
Номер документу | 83137265 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні