Постанова
від 21.07.2019 по справі 160/497/19
ЛОКАЧИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 160/497/19

Провадження № 3/160/151/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 липня 2019 року смт. Локачі

Суддя Локачинського районного суду Кідиба Т. О., розглянувши матеріали справи, які надійшли від Локачинського відділення поліції Горохівського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , інваліда ІІ групи, протягом року до адміністративної відповідальності за аналогічне правопорушення не притягувався,

за ч.1 ст. 212-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

в с т а н о в и л а:

Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення серії ГП №154480 11 липня 2019 року у АДРЕСА_1 ОСОБА_1 на території власного господарства розмістив агітаційну рекламу із зображенням кандидата у народні депутати України ОСОБА_2, чим порушив встановлений законом порядок розміщення агітаційних матеріалів.

Статтею 278 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП)передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушеннявирішує такі питання, зокрема, чи правильно складено протоколта інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до диспозиції ч. 1 ст. 212-14 КУпАП адміністративна відповідальність настає за порушення встановленого законом порядку розміщення агітаційних матеріалів чи політичної реклами або розміщення їх у заборонених законом місцях громадянином.

Об`єктивна сторона правопорушення виражається: - у порушенні встановленого законом порядку розміщення агітаційних матеріалів чи політичної реклами громадянином; - у розміщенні агітаційних матеріалів чи політичної реклами у заборонених законом місцях громадянином; - у порушенні встановленого законом порядку розміщення агітаційних матеріалів чи матеріалів політичної реклами підприємствами-розповсюджувачами реклами.

Диспозиція ст. 212-14 КпАП є бланкетною, тому особи, які уповноважені складати протоколи про адміністративні правопорушення, мають звертатися до відповідних норм законів України та нормативно-правових актів, якими регулюються правовідносини у сфері виборчого права, порушення яких і свідчить про наявність ознак одного зі складів правопорушення, передбаченого зазначеною статтею.

Разом з тим, у протоколі про адміністративне правопорушення не зазначено норму спеціального закону, яку було порушено ОСОБА_1 .

Про необхідність правильного викладення суті адміністративного правопорушення, передбаченого ст.121-14 КУпАП, наголошується в Узагальненні судової практики застосування судами України законодавства про відповідальність за адміністративні правопорушення, що посягають на здійснення народного волевиявлення та встановлений порядок його забезпечення (статті 212-7-212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення), та злочини проти виборчих прав і свобод (статті 157-160 Кримінального кодексу України) Верховного суду України.

Так, в узагальненні зазначено, що у протоколі про адміністративне правопорушення недостатньо послатися тільки на назву та частину статті КУпАП. Слід розкрити її зміст і зазначити вчинені дії.

На підтвердження порушення встановленого законом порядку розміщення агітаційних матеріалів чи політичної реклами громадянином у протоколі про адміністративне правопорушення слід зазначити: по-перше, який порядок розміщення порушено та в якій формі оформлено друковані та/або аудіовізуальні агітаційні матеріали чи політичну рекламу (виступ, інтерв`ю, нарис, відео фільм, аудіо-та відеокліп тощо); по-друге, які норми виборчого законодавства порушено, навести докази і додати матеріали на підтвердження вчиненого; по-третє, чи порушено порядок розміщення агітаційних матеріалів чи політичної реклами; по-четверте, що особа, яка порушила порядок, є суб`єктом правопорушення і не є посадовою особою підприємства-розповсюджувача реклами; по-п`яте, що порушення встановленого законом порядку розміщення агітаційних матеріалів здійснено на користь партії, кандидат якої офіційно зареєстрований ЦВК; по-шосте, права яких суб`єктів виборчого процесу порушено такими протиправними діями.

Однак, всупереч зазначеному, такі дані в протоколі про адміністративне правопорушення, складеному відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 212-14 КУпАП, та в матеріалах справи в цілому, не наведені в повній мірі.

Керуючись ст.ст. 256, 278 КУпАП,

п о с т а н о в и л а :

Матеріали справи про адміністративне правопорушення, в тому числі протокол серії ГП 154480 від 13 липня 2019 року, відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.212-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, повернути до Локачинського відділення поліції Горохівського відділу поліції ГУНП у Волинській області для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Локачинського районного суду Т. О. Кідиба

СудЛокачинський районний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення21.07.2019
Оприлюднено22.07.2019
Номер документу83145451
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —160/497/19

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Постанова від 21.07.2019

Адмінправопорушення

Локачинський районний суд Волинської області

Кідиба Т. О.

Ухвала від 17.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 17.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 17.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Рішення від 21.03.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Рішення від 03.04.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 21.02.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні