Постанова
від 12.07.2019 по справі 460/1673/19
ЯВОРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 460/1673/19

Провадження №3/460/1188/19

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12.07.2019 рокум.Яворів

Суддя Яворівського районного суду Львівської області Карпин І.М., з участю секретаря судового засідання Мельник Є.Є., прокурора Ваня Б.Я., розглянувши матеріали, які надійшли від Управління захисту економіки у Львівській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України

про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , українку, громадянку України, з вищою освітою, зареєстровану та проживаючу за адресою АДРЕСА_1 , працюючу провідним спеціалістом відділу опіки та піклування служби у справах дітей Яворівської райдержадміністрації,

за ч.2 ст.172-6 КУпАП,

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 , будучи провідним спеціалістом відділу опіки та піклування Служби у справах дітей Яворівської РДА, відповідно до наказу керівника Служби у справах дітей Яворівської РДА №21 від 01.03.2010 Про переведення ОСОБА_2 , несвоєчасно, а саме: 09.01.2019 о 18:48 год. повідомила НАЗК про суттєві зміни в майновому стані, зокрема, про отримання 28.12.2018 у власність ѕ часток квартири, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 42,8 кв.м. та вартістю 248 259.00 грн, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене частиною 2 статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні адміністративного правопорушення не визнала та пояснила, що подала повідомлення про суттєві зміни в майновому стані на два дні пізніше встановленого терміну, оскільки не була ознайомлена з порядком подання такої інформації. Від співпрацівників дізналась про необхідність подання повідомлення в НАЗК про отримання доходу у розмірі, що перевищує 50 прожиткових мінімумів. 9 січня 2019 року подала на веб-сайт НАЗК декларацію про зміни в майновому стані. Умислу на несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни в майновому стані не мала. Просила провадження у справі закрити у зв`язку з відсутністю складу адмінправопорушення, передбаченого ч.2 ст. 172-6 КУпАП.

Заслухавши думку особи, яка притягується до адмінвідповідальності, прокурора, вивчивши та дослідивши письмові матеріали долучені до протоколу вважаю, що в діях ОСОБА_1 є склад адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, за яке передбачена відповідальність за ч.2 ст.172-6 КУпАП з огляду на наступне.

Як встановлено під час розгляду справи, ОСОБА_1 займає посаду провідного спеціаліста відділу опіки та піклування Служби у справах дітей Яворівської райдержадміністрації, відповідно до підпункту "в" пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України "Про запобігання корупції" та примітки до статті 172-6 КУпАП, є суб`єктом відповідальності, на яку поширюється дія Закону України "Про запобігання корупції".

Відповідно до ч.2 ст.52 розділу Про запобігання корупції (в редакції, котра діяла на момент вчинення правопорушення), у разі суттєвої зміни у майновому стані суб`єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб`єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна, зобов`язаний письмово повідомити про це Національне агенство з питань запобігання корупції. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції.

У розрахунку законодавчого порогу, що перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року, сума становить 88 100 грн.

Відповідно до договору дарування від 28.12.2018, ОСОБА_1 набула право власності на ѕ часток квартири, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 42,8 кв.м., вартість становить 548 259,00 грн.

У відповідності до п.6 розділу 2 Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішення НАЗК від 10.06.2016 №3, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за №3959/29089, суб`єкти декларування письмово повідомляють НАЗК про суттєві зміни у своєму майновому стані, відповідно до частини другої ст.52 Закону, шляхом подання відповідного електронного повідомлення до Реєстру через власний персональний електронний кабінет у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна. Зазначене електронне повідомлення подається шляхом заповнення відповідної електронної форми на офіційному веб-сайті НАЗК.

Враховуючи, що вартість отриманого у власність майна перевищує поріг у 50 прожиткових мінімумів (в редакції Закону на момент вчинення правопорушення), встановлений для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (88100 грн.) у ОСОБА_1 виник обов`язок у десятиденний термін з моменту отримання у власність майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року, письмово повідомити НАЗК про суттєву зміну у майновому стані.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи особою, уповноваженою на виконання функцій держави, зобов`язана була повідомити на офіційному веб-сайті НАЗК про суттєві зміни в майновому стані, у десятиденний термін з моменту отримання у власність майна, тобто до 23:59 год. 07.01.2019.

Факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, передбаченого ч.2 ст.172-6 КУпАП, стверджується матеріалами справи, а саме: протоколом про вчинення адміністративного правопорушення №282 від 21.03.2019, витягом з Єдиного державного реєстру декларацій, письмовими поясненнями ОСОБА_1 , договором про визначення часток від 28.12.2018, договором дарування, укладеного 28.12.2018 між ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_1 , а також іншими матеріалами справи про адміністративне правопорушення.

Таким чином, вважаю, що в діях ОСОБА_1 є склад адмінправопорушення, передбаченого ч.2 ст. 172-6 КУпАП, оскільки вона у десятиденний строк з моменту отримання майна у власність не повідомила на офіційному веб-сайт Національного агентства з питань запобігання корупції про суттєві зміни в майновому стані.

Суб`єктивна сторона правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 172-6 КУпАП, характеризується такими формами вини як умисел або необережність. Твердження особи, яка притягується до адмінвідповідальності, про те, що обов`язковою ознакою суб`єктивної сторони складу даного правопорушення є лише вина у формі умислу, не ґрунтується на нормах закону.

Тому покликання ОСОБА_1 на те, що умислу на вчинення правопорушення вона не мала і не була обізнана з необхідністю повідомлення про зміни у майновому стані в десятиденний строк, правового значення не мають.

Відповідно до ч.3 ст.38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушення, передбаченого статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

В матеріалах справи знаходиться відповідь на запит від 21.02.2019 голови Яворівської РДА Львівської області, на вимогу управління захисту економіки у Львівській області надав копії запитуваних документів. Дані матеріали в управління захисту економіки у Львівській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, яке і займалося проведенням перевірки та складанням протоколу про адміністративне правопорушення, надійшли 26 лютого 2019 року.

21.02.2019 ОСОБА_1 надала письмові пояснення начальнику УЗЕ у Львівській області, щодо несвоєчасного подання повідомлення про зміни у майновому стані.

Таким чином факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-6 КУпАП, управлінням захисту економіки у Львівській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України було виявлено 26.02.2019, а тому дата складення протоколу про адміністративне правопорушення - 21.03.2019 не може вважатися датою виявлення адмінправопорушення.

Відповідно до п.7 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю, якщо закінчились на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строки, передбачені ст.38 цього Кодексу.

Враховуючи наведене, вважаю, що на даний час закінчились строки, передбачені ч.3 ст.38 КУпАП, а тому вважаю, що провадження у справі про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.2 ст.172-6 КУпАП, відносно ОСОБА_1 слід закрити у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Керуючись ст.ст. 38, 247, 283, 284 КУпАП, суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Справу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відносно ОСОБА_1 за ч.2 ст.172-6 КУпАП закрити на підставі п.7 ст. 247 КУпАП у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду протягом 10-ти днів з дня її винесення через Яворівський районний суд Львівської області.

Суддя І.М.Карпин

СудЯворівський районний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення12.07.2019
Оприлюднено23.07.2019
Номер документу83158523
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —460/1673/19

Ухвала від 07.06.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.М. Дудар

Рішення від 09.09.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Постанова від 12.07.2019

Адмінправопорушення

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Постанова від 12.07.2019

Адмінправопорушення

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Ухвала від 19.07.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Постанова від 07.06.2019

Адмінправопорушення

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Постанова від 13.06.2019

Адмінправопорушення

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Постанова від 31.05.2019

Адмінправопорушення

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Постанова від 27.05.2019

Адмінправопорушення

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні