Рішення
від 18.06.2019 по справі 280/754/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

18 червня 2019 року 11 год. 22 хв.Справа № 280/754/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Максименко Л.Я.

за участю секретаря судового засідання Биховської А.П.

представника позивача - Кваснюк-Сандак І.А.

представника відповідача - Вірченко Н.Г, Нємогущої С.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК

до Головного управління ДФС у Запорізькій області

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК (далі - позивач, ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК ) звернулося до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач, ГУ ДФС у Запорізькій області) в якому з урахуванням заяви від 12.04.2019 позивач просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 31.10.2018 №0010654001.

В обґрунтування позову зазначає, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Запорізькій області прийнято за результатами документальної позапланової виїзної перевірки позивача з питань повноти складання за період з 16.05.2017 по 04.05.2018 акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних (з урахуванням коригувань проведених 08.05.2018) та своєчасності їх реєстрації в Системі електронного адміністрування реалізації пального (Акт від 09.10.2018 №597/08-01-40-01\41007023). При цьому питання, що були предметом вказаної перевірки вже були раніше охоплені попередньою перевіркою, а саме фактичною перевіркою щодо дотримання норм законодавства в частині виробництва і обігу пального; установлених правил торгівлі підакцизними товарами, порядку приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів; наявності супровідних документів (прибуткових, видаткових, податкових та акцизних накладних), а також інших питань, що регулюють обіг пального в Україні (акт від 05.05.2018 №0263/08/01/40/41007023). Крім того, вказане податкове повідомлення-рішення прийнято на підставі податкової інформації, отриманої з порушенням Податкового кодексу України. Просить позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Відповідач позов не визнав, у відзиві на позовну заяву від 21.03.2019 вх. №11192, посилається на те, що під час проведення фактичної перевірки контролюючий орган з'ясовував залишки пального на складах позивача, тоді як за результатами позапланової перевірки встановлювалась невідповідність даних СЕАРП та фактичних даних. Зазначає, що позивач не надав документального підтвердження розбіжностям виявленим при фактичній перевірці, тому контролюючий орган провів документальну позапланову перевірку з метою встановлення дійсності. Крім того, позивач не був позбавлений можливості, відповідно до положень ст.81 ПК України, не допустити посадових осіб до проведення перевірки, якщо вважав, що відсутні підстави для її проведення. Щодо застосування штрафних санкцій в одному ППР за окремі правопорушення, зазначає, що підстави та розміри штрафних санкцій, які мають бути застосовані до платника податків за порушення ним порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в ЄР АН, встановлено ст. 120-2 Податкового кодексу України, відповідно до якого штрафна санкція має накладатися у випадку порушення порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в ЄР АН, то така санкція застосовується до сторони, на яку покладено обов'язок реєстрації вказаних документів. Зокрема, при зменшенні обсягів за акцизною накладної реєстрацію здійснює покупець, який зареєстрований платником акцизного податку з реалізації пального, до якого і буде застосовано штрафну санкцію у разі порушення порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до них в ЄР АН. Натомість зазначає, що застосування штрафних санкцій за ст. 120-2 ПК України, не містить розмежування окремого правопорушення щодо не реєстрації та несвоєчасної реєстрації. Відтак, винесення одного податкового повідомлення-рішення не суперечить положенням податкового законодавства. На підставі викладеного, вважає оскаржуване рішення правомірним та просить у позові відмовити у повному обсязі.

Ухвалою від 26.02.2019 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі №280/754/19, призначено підготовче судове засідання на 21 березня 2019 року.

Протокольною ухвалою суду від 21.03.2019 відкладено підготовче судове засідання на 04 квітня 2019 року.

Ухвалою суду від 04.04.2019 підготовче судове засідання відкладено на 24 квітня 2019 року.

12 квітня 2019 року позивачем подано уточнену позовну заяву в порядку статті 47 КАС України, відповідно до якої просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Запорізькій області від 31.10.2018 №0010654001. Також 22.04.2019 позивачем надано відповідь на відзив ГУ ДФС у Запорізькій області, відповідно до якої зазначає, що лист ДФС України, на який посилається відповідач як на нормативне обґрунтування своїх заперечень, не є нормативно-правовим актом, відтак підлягають застосуванню вимоги статті 115, п.58..2 статті 58, п. 109.1 статті 109, статті 116, п. 120-2.1 та п. 120.2.2 ст. 120-2 Податкового кодексу України, відповідно до яких складання одного (спільного) податкового повідомлення-рішення для двох і більше порушень законів з питань оподаткування є порушенням Податкового кодексу України.

Ухвалою суду від 24.04.2019 продовжено строк підготовчого провадження у справі №280/754/19 строком на 30 днів, підготовче судове засідання відкладено до 16.05.2019.

Протокольною ухвалою суду від 16.05.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 18 червня 2019 року.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги, просить їх задовольнити.

Представники відповідача проти позову заперечили з підстав, викладених у відзиві.

У судовому засіданні 18.06.2019 оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 243 КАС України, у виняткових випадках залежно від складності справи складення рішення, постанови у повному обсязі може бути відкладено на строк не більш як десять, а якщо справа розглянута у порядку спрощеного провадження - п'ять днів з дня закінчення розгляду справи.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне:

Згідно бази даних ДФС ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК зареєстровано платником акцизного податку з реалізації пального 16.05.2017 року за №5776

Відповідно відомостей про пункти (склади, комплекси, станції, інші об'єкти) з реалізації пального, ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК зареєстровано наступні пункти з реалізації пального: сховище, Запорізька область, Шевченківський район, вул.Миколи Краснова, 13.

При проведені фактичної перевірки ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК , що здійснює діяльність зі зберігання та реалізації пального за адресами: м. Запоріжжя, вул. Миколи Краснова, 13 (акт від 05.05.2018 №0263/08/04/40/41007023) знято (зафіксовано) фактичні залишки пального на вищезазначеному об'єкті в кількості 244 491,07л, що підтверджується відомостями про результати перевірки щодо повноти оприбуткування, реалізації та фактичних залишків запасів (товарно-матеріальних цінностей). За результатами аналізу наявної кількості знятих фактичних залишків пального у ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК (що здійснює діяльність зі зберігання та реалізації пального за адресами: м. Запоріжжя, вул. Миколи Краснова, 13) станом на 04.05.2018 встановлено їх невідповідність даним Системи електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП).

На податкову адресу ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК засобами поштового зв'язку направлено запит від 31.07.2018 №23005/10/08-01-40-01-16 про надання пояснень та їх документальне підтвердження щодо встановлених розбіжностей (отримано платником 10.08.2018).

ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК листом №22/08-1 від 22.08.2018, повідомлено що було проведено коригування до акцизних накладних 02.05.2018 (-400123,42 літри пального) та 08.05.2018 (-65959,01 літри пального), акцизні накладні на 195,7 тис.літрів ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК реєструвати не повинні.

При проведені фактичної перевірки станом на 04.05.2018 залишки пального за адресою: м.Запоріжжя, вул. Миколи Краснова, 13 відсутні (що також підтверджено поясненнями фінансового директора Гіч Олександра Володимировича). За результатами аналізу даних фактичної перевірки та даних СЕАРП встановлено невідповідність залишків пального станом на 04.05.2018.

На підставі направлень від 26.09.2018 №2312, №2313, виданих Головним управління ДФС у Запорізькій області, відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20. п. 75.1 ст. 75, пп.78.1.1 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (із змінами та доповненнями) (надалі - ПК України), відповідно до наказу Головного управління ДФС у Запорізькій області від 25.09.2018 №3277 проведена документальна позапланова виїзна перевірка ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК , з питання повноти складання за період з 16.05.2017 по 04.05.2018, акцизних накладних / розрахунків коригування до акцизних накладних (з урахуванням коригувань проведених 08.05.2018) та своєчасності їх реєстрації в Системі електронного адміністрування реалізації пального.

ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК проінформовано про проведення документальної позапланової виїзної перевірки. З направленням на перевірку від 26.09.2018 №2312, №2313 ознайомився під підпис 26.09.2018 генеральний директор ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК - Чумаченко С.А. копію наказу від 25.09.2018 №3277 Про проведения документальною позапланової виїзної перевірки отримано особисто генеральними директором ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК 26.09.2018 Чумаченком С.А.

За результатами перевірки складено акт про результати документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК від 09.10.2018 №597/08- 01-40-01/41007023 з питання повноти складання за період з 16.05.2017 по 04.05.2018 акцизних накладних / розрахунків коригування до акцизних накладних (з урахуванням коригувань проведених 08.05.2018) та своєчасності їх реєстрації в Системі електронного адміністрування реалізації пального (далі - Акт від 09.10.2018).

Акт 09.10.2018 отримано особисто генеральним директором ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК Чумаченком С.А.

З висновками даного Акту документальної позапланової перевірки №597/08-01-40- 01/41007023 від 09.10.2018 директор ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК Чумаченко С.А. не погодився, у зв'язку з чим надав заперечення від 17.10.2018 №б/н (вх. ГУ ДФС у Запорізькій області 17.10.2018 №41542/10).

Відповідь про розгляд заперечень надіслано листом від 26.10.2018 №36989/10/08- 01-40-01-16 на податкову адресу ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК засобами поштового зв'язку з повідомленням про вручення (№6900503589136), отримано платником 02.11.2018.

За результатами перевірки (Акт від 09.10.2018 №597/08-01-40-01/41007023, з урахуванням результату розгляду заперечень наданого листом від 26.10.2018 №36989/10/08-01-40-01-16) контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 31.10.2018 № 0010654001 про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) у сумі 184 168,71грн. за платежем 14021900 , яке надіслано платнику податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення (№6900503625175). Отримано платником 02.11.2018.

12.11.2018 ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" надало до ДФС України скаргу на податкове повідомлення-рішення від 31.10.2018 №0010654001.

09.01.2019 Державна фіскальна служба України прийняла рішення №912/6/99-99-11-06-01-25 про результати розгляду скарги, відповідно до якого оскаржуване податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скарга - без задоволення.

Не погодившись з податковим повідомленням-рішенням від 31.10.2018 №0010654001, ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК звернулось до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір по суті суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

З 01 січня 2016 року набрав чинності Закон України від 24 грудня 2015 року №909- VIII Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році , яким розширено перелік платників акцизного податку.

Так, згідно з пп.212.1.15 п.212.1 ст.212 ПК України платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне. Відповідно пп.14.1.141 1 п.14.1 ст.14 ПК України Пальне - нафтопродукти, скраплений газ, паливо моторне альтернативне, паливо моторне сумішеве, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, інші товари, зазначені у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу .

Законом України від 24 грудня 2015 року №909-VIII Про внесення змін до податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) та введено акцизну накладну - обов'язковий електронний документ, який складається при всіх операціях реалізації пального на внутрішньому ринку та реєструється в Єдиному реєстрі акцизних накладних. Відповідно пп. 14.1.60і п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України Єдиний реєстр акцизних накладних - реєстр відомостей щодо акцизних накладних, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками акцизного податку електронними документами .

Відповідно до п.213.1 ст.231 ПК України об'єктами оподаткування є операції з реалізації вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (п.213.1.1 п.213.1 ст.213 ПК України), ввезення підакцизних товарів (продукції) на митну територію України (пп.213.1.3 п.213.1 ст.213 ПК України), реалізації та/або передачі в межах одного підприємства підакцизних товарів (продукції) з метою власного споживання, промислової переробки, своїм працівникам, а також здійснення внесків підакцизними товарами (продукцією) до статутного капіталу (пп.213.1.2 п.213.1 ст.213 ПК України), обсяги та вартість втрачених підакцизних товарів (продукції), що перевищують встановлені норми втрат з урахуванням пункту 214.6 статті 214 цього Кодексу (пп.213.1.6 п.213.1 ст.213 ПК України).

Суми податку, що підлягають сплаті, з підакцизних товарів (продукції), вироблених на митній території України, а також реалізованих суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі, визначаються платником податку самостійно, виходячи з об'єктів оподаткування, бази оподаткування та ставок цього податку, що діють на дату виникнення податкових зобов'язань (п.217.1 ст.217 ПК України).

Податок з товарів (продукції), вироблених на митній території України, на які встановлені ставки податку в іноземній валюті, сплачується у національній валюті і розраховується за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України, що діє на перший день кварталу, в якому здійснюється реалізація товару (продукції), і залишається незмінним протягом кварталу (п.217.3 ст.217 ПК України).

Підпунктом 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 ПК України встановлено ставки справляння акцизного податку за нафтопродукти, скраплений газ, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, паливо моторне альтернативне.

Відповідно п.231.1 ст.231 ПК України платник податку при реалізації пального зобов'язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної під категорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

Платник податку зобов'язаний скласти акцизну накладну на обсяги пального, використаного для власного споживання; реалізованого та/або використаного для виробництва непідакцизної продукції на умовах, встановлених статтею 229 цього Кодексу; втраченого як у межах, так і понад встановлені норми втрат; зіпсованого, знищеного, в тому числі внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс-мажорних обставин чи з іншої причини, пов'язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування в процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого пального.

Відповідно п.231.3 ст.231 ПК України акцизна накладна складається платником податку в день реалізації пального при кожній повній або частковій операції з реалізації пального. Акцизна накладна може бути складена за щоденними підсумками операцій (якщо акцизні накладні не були складені на ці операції) за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у разі здійснення реалізації пального за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником акцизного податку). Акцизна накладна може бути складена не пізніше останнього дня звітного місяця на загальний обсяг втраченого пального протягом такого місяця за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, що втрачено.

Відповідно п.231.5 ст.231 ПК України при реалізації пального особа, яка реалізує пальне, зобов'язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних. Терміни реєстрації акцизних накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних встановлені п.231.6 ст.231 ПКУ.

Відповідно п.231.6 ст.231 ПК України Реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування у Єдиному реєстрі акцизних накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

Порядок ведення Єдиного реєстру акцизних накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Отримувач пального має право звіряти дані отриманої акцизної накладної на відповідність з даними Єдиного реєстру акцизних накладних (п.231.8 ст.231 ПКУ).

Пунктом 232.1 статті 232 ПК України встановлено, що облік обсягів пального в системі електронного адміністрування реалізації пального ведеться за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД.

Ведення обліку обсягів пального у системі електронного адміністрування реалізації пального здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Система електронного адміністрування реалізації пального забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД.

Порядок електронного адміністрування реалізації пального, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 pоку № 113.

ДФС веде автоматичний облік за допомогою СЕАРП у розрізі платників податку: обсягів пального, що містяться у виданих та отриманих акцизних накладних та/або розрахунках коригування до акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД; обсягів пального в розрізі кодів згідно з УКТЗЕД, виробленого на митній території України або ввезеного на митну територію України, з яких сплачено акцизний податок; обсягів пального в розрізі кодів згідно з УКТЗЕД, на які платники податку зареєстрували заявки в СЕАРП на поповнення обсягів залишку пального за рахунок сплачених через електронні рахунки коштів до бюджету; обсягів залишків пального, на які платники податку мають право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних у розрізі кодів згідно з УКТЗЕД; сум сплаченого акцизного податку, овердрафту та залишків сум акцизного податку, в межах яких платники податку мають право зареєструвати заявки на поповнення обсягів залишків пального (п.27 розділу IV Порядку електронного адміністрування реалізації пального).

Одиницею обліку обсягів пального в СЕАРП є літри, приведені до температури 15° С. При цьому відпущені літри через паливороздавальні колонки на автомобільних заправних станціях (комплексах), автомобільних газових заправних станціях для цілей цього розділу вважаються літрами, приведеними до температури 15° С. Така одиниця обліку пального повинна використовуватись у первинних бухгалтерських документах, акцизних накладних та/або розрахунках коригування до акцизних накладних, заявці на поповнення обсягів залишків пального, декларації з акцизного податку (п.28 розділу IV Порядку електронного адміністрування реалізації пального).

Акцизна накладна, розрахунок коригування до акцизної накладної, заявка на поповнення залишку пального, коригування до заявки на поповнення залишку пального складається особами, що здійснюють реалізацію пального та які відповідно до підпункту 212.1.15 пункту 212.1 статті 212 Кодексу визначені платниками податку та включені до реєстру платників відповідно до розділу II цього Порядку (п.32 розділу IV Порядку електронного адміністрування реалізації пального).

Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України №113 установлено, що рахунки платників акцизного податку в системі електронного адміністрування реалізації пального відкриваються у Державній казначейській службі; у товаросупровідних документах на пальне обсяги пального відображаються виробниками пального в кілограмах та літрах, які приведені до температури 15° С.

Враховуючи вищевикладене, перевіркою ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" (акт від 09.10.2018 №597/08-01-40-01/41007023, з урахуванням результату розгляду заперечень наданого листом від 26.10.2018 №36989/10/08-01-40-01-16) встановлено порушення:

п.231.1, п.231.5, п.231.6 ст. 231 Податкового кодексу України, а саме не складено та, відповідно, не зареєстровано акцизні накладні на обсяги пального реалізованого, використаного для власного споживання, втраченого (як у межах, так і понад встановлені норми втрат), зіпсованого, знищеного (в тому числі внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс-мажорних обставин чи з іншої причини, пов'язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування в процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого пального) всього на 191575,11літри пального;

п.231.3, п.231.6 ст. 231 Податкового кодексу, а саме порушено строки складання та реєстрації акцизних накладних в СЕАРП: акцизна накладна №60 на 930,31 л. пального, дата реалізації 30.06.2017, дата реєстрації 18.07.2017; акцизна накладна №123 на 3971,06 л. пального, дата реалізації 31.01.2018, дата реєстрації 16.02.2018; акцизна накладна №73 на 6088,72 л. пального, дата реалізації 02.02.2018, дата реєстрації 23.02.2018; акцизна накладна №1214 на 4662,44 л. пального, дата реалізації 17.04.2018, дата реєстрації - 03.05.2018.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що при виписці видаткових накладних на відвантаження пального відповідну реєстрацію акцизних накладних в СЕАРП здійснено, зокрема:

1)до видаткової накладної №21 від 28.06.2017 (покупець ТОВ ТК Єврологістік ); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 4580кг, відповідно 8560,8л:

-акцизна накладна №19 (кількість 4474,77л), дата виписування 28.06.2017, дата реєстрації 07.07.2017, реєстраційний номер документу 9128696292;

-акцизна накладна №20 (кількість 4085,98л), дата виписування 28.06.2017, дата реєстрації 07.07.2017, реєстраційний номер документу 9128696302.

При цьому, в наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

-видаткова накладна №19 від 28.06.2017, ТТН № ЛОГ0000019 від 28.06.2017 на відвантаження пального у кількості 2394кг, відповідно 4474,77л, акцизна накладна №19, дата виписування 28.06.2018, дата реєстрації 07.07.2017, реєстраційний номер документу 9128696292;

-видаткова накладна №20 від 28.06.2017, ТТН № ЛОГ0000020 від 28.06.2017 на відвантаження пального у кількості 2186кг, відповідно 4085,98л, акцизна накладна №20, дата виписування 28.06.2018, дата реєстрації 07.07.2017, реєстраційний номер документу 9128696302;

-видаткова накладна №21 від 28.06.2017, ТТН № ЛОГ0000021 від 28.06.2017 на відвантаження пального у кількості 4580кг, відповідно 8560,8л, акцизна накладна незареєстрована.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 4580кг, відповідно 8560,8л (видаткова накладна №21 від 28.06.2017, ТТН №ЛОГ0000021 від 28.06.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

2) до видаткової накладної №97 від 28.07.2017 (покупець ТОВ НВО Укрпромекологія ); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 14179кг, відповідно 27007,62л:

- акцизна накладна №197 (кількість 27007,62л), дата виписування 28.07.2017, дата реєстрації 03.08.2017, реєстраційний номер документу 9152880021.

При цьому, в акті від 09.10.2018 року №597/08-01-40-01/41007023 (сторінка 8) зазначено про нереєстрацію в СЕАРП акцизної накладної на обсяг реалізованого пального по видатковій накладній №97 від 27.07.2017 (ТТН №ЛОГ0000097 від 27.07.2017).

В наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

- видаткова накладна №97 від 28.07.2017, ТТН № ЛОГ0000097 від 28.07.2017 на відвантаження пального у кількості 14179кг, відповідно 27007,62л, акцизна накладна №197, дата виписування 28.07.2018, дата реєстрації 03.08.2017, реєстраційний номер документу 9152880021;

- видаткова накладна №97 від 27.07.2017, ТТН № ЛОГ0000097 від 27.07.2017 на відвантаження пального у кількості 14179кг, відповідно 27007,62л, акцизна накладна незареєстрована.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 14179кг, відповідно 27007,62л (видаткова накладна №97 від 27.07.2017, ТТН №ЛОГ0000097 від 27.07.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

3) до видаткової накладної №98 від 28.07.2017 (покупець ТОВ НВО Укрпромекологія ); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 4091кг, відповідно 7779,49л:

-акцизна накладна №198 (кількість 7779,49л), дата виписування 28.07.2017, дата реєстрації 03.08.2017, реєстраційний номер документу 9152880015.

При цьому, в Акті від 09.10.2018 року №597/08-01-40-01/41007023 (сторінка 8) зазначено про нереєстрацію в СЕАРП акцизної накладної на обсяг реалізованого пального по видатковій накладній №98 від 27.07.2017 (ТТН №ЛОГ0000098 від 27.07.2017).

В наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

-видаткова накладна №98 від 28.07.2017, ТТН № ЛОГ0000098 від 28.07.2017 на відвантаження пального у кількості 4091кг, відповідно 7779,49л, акцизна накладна №198, дата складання 28.07.2018, дата реєстрації 03.08.2017, реєстраційний номер документу 9152880015;

-видаткова накладна №98 від 27.07.2017, ТТН № ЛОГ0000098 від 27.07.2017 на відвантаження пального у кількості 4091кг, відповідно 7779,49л, акцизна накладна не зареєстрована.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 4091 кг, відповідно 7779,49л (видаткова накладна №98 від 27.07.2017р., ТТН №ЛОГ0000098 від 27.07.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

4) до видаткової накладної №104 від 28.07.2017 (покупець Шепілевич О.М.); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 2800кг, відповідно 5177,51л:

-акцизна накладна №107 (кількість 5177,51л), дата виписування 28.07.2017, дата реєстрації 03.08.2017, реєстраційний номер документу 9152878690.

Щодо наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального:

-видаткова накладна №107 від 28.07.2017, ТТН № ЛОГ0000107 від 28.07.2017 на відвантаження пального у кількості 2800кг, відповідно 5177,51л, акцизна накладна №107, дата складання 28.07.2018, дата реєстрації 03.08.2017, реєстраційний номер документу 9152878690;

-видаткова накладна №104 від 28.07.2017, ТТН № ЛОГ0000104 від 28.07.2017 на відвантаження пального у загальній кількості 2800кг, відповідно 5177,51л, акцизна накладна незареєстрована.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 2800кг, відповідно 5177,51л (видаткова накладна №104 від 28.07.2017, ТТН №ЛОГ0000104 від 28.07.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

5) до видаткової накладної №119 від 31.07.2017 (ТОВ НВО Укрпромекологія ); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 20135кг, відповідно 37177,19л (не зареєстровано акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 2290,88л):

-акцизна накладна №119 (кількість 34886,32л), дата виписування 31.07.2017, дата реєстрації 03.08.2017р., реєстраційний номер документу 9152880024.

-акцизна накладна №120 (кількість 20607,75л), дата виписування 31.07.2017, дата реєстрації 03.08.2017р., реєстраційний номер документу 9152880000.

При цьому, в наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

-видаткова накладна №119 від 31.07.2017, ТТН №ЛОГ0000119 від 31.07.2017 на відвантаження пального у кількості 20135кг, відповідно 37177,19л, зареєстрована акцизна накладна №119, дата складання 31.07.2017, дата реєстрації 03.08.2017, реєстраційний номер документу 9152880024 на обсяг пального 18804кг, відповідно 34886,32л;

-видаткова накладна №120 від 31.07.2017, ТТН №ЛОГ0000120 від 31.07.2017 на відвантаження пального у кількості 10837кг, відповідно 20607,75л, акцизна накладна №120 дата складання 31.07.2017, дата реєстрації 03.08.2017, реєстраційний номер документу 9152880000.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 10240кг, відповідно 2290,88л (видаткова накладна (частково) №119 від 31.07.2017, ТТН №ЛОГ0000119 від 31.07.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

6) до видаткової накладної №220 від 25.08.2017 (покупець ТОВ НВО Укрпромекологія ; кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 5000кг, відповідно 9279,88л) та видаткової накладної №ЛОГ000201 від 28.08.2017 (покупець ТОВ НВО Укрпромекологія ); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 5460кг, відповідно 10133,6л):

-акцизна накладна №701 (кількість 19413,51л), дата виписування 28.08.2017, дата реєстрації 29.08.2017р., реєстраційний номер документу 9172673716.

При цьому, в наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

-видаткова накладна №201 від 28.08.2017, ТТН № ЛОГ0000201 від 28.08.2017 на відвантаження пального у кількості 10460кг, відповідно 19413,51л, акцизна накладна №701, дата складання 28.08.2018, дата реєстрації 29.08.2017, реєстраційний номер документу 9172673716;

-видаткова накладна №220 від 25.08.2017, ТТН № TL000000220 від 25.08.2017 на відвантаження пального у кількості 5000кг, відповідно 9279,88л, акцизна накладна незареєстрована;

-видаткова накладна № ЛОГ000201 від 28.08.2017, ТТН № ЛОГ0000201 від 28.08.2017 на відвантаження пального у кількості 5460кг, відповідно 10133,6л, акцизна накладна незареєстрована.

Відповідно акцизні накладні на обсяг реалізованого пального в кількості 5000кг, відповідно 9279,88л (видаткова накладна №220 від 25.08.2017, ТТН № TL000000220 від 25.08.2017) та в кількості 5460кг, відповідно 10133,6л (видаткова накладна № ЛОГ000201 від 28.08.2017, ТТН № ЛОГ0000201 від 28.08.2017 ) не зареєстровано в СЕАРП.

7) до видаткової накладної №232 від 06.09.2017 (ТОВ Подоніт ); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 2969кг, відповідно 5469.63л (не зареєстровано акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 151,03л):

-акцизна накладна №232 (кількість 5469,63л), дата виписування 06.09.2017, дата реєстрації 20.09.2017, реєстраційний номер документу 9191538851.

-акцизна накладна №239 (кількість 5269,26л), дата виписування 11.09.2017, дата реєстрації 21.09.2017, реєстраційний номер документу 9192890772

При цьому, в наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

-видаткова накладна №232 від 06.09.2017, ТТН №TL000000232 від 06.09.2017 на відвантаження пального у кількості 2969кг, відповідно 5469,63л, зареєстрована акцизна накладна №232, дата складання 06.09.2017, дата реєстрації 20.09.2017, реєстраційний номер документу 9191538851 на обсяг пального 2888кг, відповідно 5318,6л;

-видаткова накладна №239 від 11.09.2017, ТТН №TL000000239 від 11.09.2017 на відвантаження пального у кількості 2682кг, відповідно 5269,26л, зареєстрована акцизна накладна №239, дата складання 11.09.2017, дата реєстрації 21.09.2017, реєстраційний номер документу 9192890772 на обсяг пального 2682кг, відповідно 5269,26л.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 81кг, відповідно 151,03л (видаткова накладна (частково) №232 від 06.09.2017, ТТН №TL000000232 від 06.09.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

8) до видаткової накладної №230 від 06.09.2017 (ТОВ Технохімпостач ); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 10010кг, відповідно 20431,10л (не зареєстровано акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 1843,74л):

-акцизна накладна №230 (кількість 18587,36л), дата виписування 06.09.2017, дата реєстрації 20.09.2017, реєстраційний номер документу 9191538735.

При цьому, в наданих до перевірки документах ТОВ ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

-видаткова накладна №230 від 06.09.2017, ТТН №TL000000230 від 06.09.2017 на відвантаження пального у кількості 10010кг, відповідно 20431,10л, зареєстрована акцизна накладна №230, дата складання 06.09.2017, дата реєстрації 20.09.2017, реєстраційний номер документу 9191538735 на обсяг пального 10000кг, відповідно 18587,36л.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 1010кг, відповідно 1843,74л (видаткова накладна (частково) №230 від 06.09.2017, ТТН №TL000000230 від 06.09.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

9) до видаткової накладної №242 від 12.09.2017 (покупець ТОВ ТД Укрспецфлюси ); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 15227кг, відповідно 28403,18л (не зареєстровано акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 12117,39л):

-акцизна накладна №242 (кількість 15238,18л). дата виписування 12.09.2017, дата реєстрації 21.09.2017, реєстраційний номер документу 9193175527;

-акцизна накладна №244 (кількість 18759,29л), дата виписування 12.09.2017, дата реєстрації 21.09.2017, реєстраційний номер документу 9193175543.

При цьому, в наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

-видаткова накладна №242 від 12.09.2017, ТТН № ТТН №TL000000242 від 12.09.2017 на відвантаження пального у кількості 15247кг, відповідно 28403,18л, зареєстрована акцизна накладна №242, дата складання 12.09.2018, дата реєстрації 21.09.2017, реєстраційний номер документу 9193175527 на обсяг пального 8703кг відповідно 15238,18л;

-видаткова накладна №244 від 12.09.2017, ТТН № TL000000244 від 12.09.2017 на відвантаження пального у кількості 10100кг, відповідно 18759,29л, акцизна накладна №244 дата складання 12.09.2017, дата реєстрації 21.09.2017, реєстраційний номер документу 9193175 543.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 6524кг, відповідно 12117,39л (видаткова накладна (частково) №242 від 12.09.2017, ТТН №TL000000242 від 12.09.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

10) до видаткової накладної №429 від 27.11.2017 (покупець ТОВ ТД Укрспецфлюси ,); кількість пального (згідно ТТН до зазначеної видаткової накладної) склала 25871кг, відповідно 48218,05л (не зареєстровано акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 19294,54л):

-акцизна накладна №429 (кількість 15631кг, відповідно 28923,51л), дата виписування 27.11.2017, дата реєстрації 11.12.2017, реєстраційний номер документу 9262432805;

-акцизна накладна №430 (кількість 4195кг, відповідно 7768,52л), дата виписування 27.11.2017, дата реєстрації 11.12.2017, реєстраційний номер документу 9262435416.

При цьому, в наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

-видаткова накладна №429 від 27.11.2017, ТТН №TL000000429 від 27.11.2017 на відвантаження пального у кількості 25871кг, відповідно 48218,05л, зареєстрована акцизна накладна №429, дата складання 27.11.2018, дата реєстрації 11.12.2017, реєстраційний номер документу 9262432805 на обсяг пального 15631кг, відповідно 28923,51л;

-видаткова накладна №430 від 27.11.2017, ТТН № TL000000430 від 27.11.2017 на відвантаження пального у кількості 4195кг, відповідно 7768,52л, акцизна накладна №430 дата складання 27.11.2017, дата реєстрації 11.12.2017, реєстраційний номер документу 9262435416.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 10240кг, відповідно 19294,54л (видаткова накладна (частково) №429 від 27.11.2017, ТТН №TL000000429 від 27.11.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

11) до видаткової накладної №458 від 04.12.2017 (покупець ТОВ ДСВ-Трейд ); кількість пального склала 19967кг, відповідно 37764,91л (не зареєстровано акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 1707 кг відповідно 3228,67л):

-акцизна накладна №455 (кількість 14738,39л), дата виписування 04.12.2017, дата реєстрації 15.12.2017, реєстраційний номер документу 9268992433;

-акцизна накладна №459 (кількість 18057,06л), дата виписування 06.12.2017, дата реєстрації 19.12.2017, реєстраційний номер документу 9271172124;

-акцизна накладна №464 (кількість 7304,35л), дата виписування 06.12.2017, дата реєстрації 15.12.2017, реєстраційний номер документу 9268992364.

При цьому, в наданих до перевірки документах ТОВ "ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК" та даними СЕАРП щодо реєстрації акцизних накладних на реалізацію пального наявні:

-видаткова накладна №455 від 04.12.2017 на відвантаження пального у кількості 8000кг, відповідно 14738,39л, акцизна накладна №455 дата складання 04.12.2017, дата реєстрації 15.12.2017, реєстраційний номер документу 9268992433;

-видаткова накладна №458 від 04.12.2017 на відвантаження пального у кількості 19967кг, відповідно 37764,91л, зареєстрована акцизна накладна №458, дата складання 04.12.2018, дата реєстрації 15.12.2017, реєстраційний номер документу 9268968283 на обсяг пального 18260кг, відповідно 34536,24л.

Відповідно акцизну накладну на обсяг реалізованого пального в кількості 1707кг, відповідно 3228,67л (видаткова накладна (частково) №458 від 04.12.2017) не зареєстровано в СЕАРП.

12)щодо не реєстрації акцизних накладних на обсяг реалізованого, використаного для власного споживання, втраченого (як у межах, так і понад встановлені норми втрат), зіпсованого, знищеного (в тому числі внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс- мажорних обставин чи з іншої причини, пов'язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування в процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого пального) загалом - 81870,34.

Відповідно до п.120-2.2 ст.120-2 ПК України відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов'язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, на які платник податку зобов'язаний скласти таку акцизну накладну/розрахунок коригування.

Посилання позивача на те, що видаткові накладні (наведені в таблиці уточненої позовної заяви) виписані помилково судом після з'ясування обставин до уваги не приймаються, оскільки вказане не підтверджується документально.

Так, на питання суду яким чином представник позивача може підтвердити документально те, що видаткові накладні виписані помилково, будь-яких пояснень та доказів надано не було. Зокрема, не наведено причин такої помилкової виписки (у зв'язку із чим) та не доведено виправлення такої помилки в обліку позивача (сторнування бухгалтерської проводки, повернення коштів чи товару, тощо).

Тому, застосування штрафних санкцій на підставі п.120-2.2 ст.120-2 ПК України суд вважає обгрунтованим.

Відповідно до п. 120-2.1 ст.120-2 ПК України порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених статтею 231 цього Кодексу, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі: 2 відсотків від суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів.

Враховуючи те, що перевіркою встановлено несвоєчасну реєстрацію акцизних накладних зі строком порушення від 1 до 15 днів, то застосування штрафних санкцій за п. 120-2.1 ст.120-2 ПК України суд визнає правомірним.

Доводи позивача про те, що причиною несвоєчасної реєстрації акцизних накладних стало несвоєчасне отримання позивачем акцизних накладних від постачальників пального, суд до уваги не приймає, оскільки вказане не є перешкодою для не реєстрації акцизних накладних покупцем та відповідно не є підставою, яка звільняє від відповідальності за ст. 120-2 ПК України.

Щодо доводів позивача про повторне проведення перевірки з питання що було охоплено під час попередньої перевірки, суд зазначає таке.

Відповдіно до п.75.1 ст.75 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Пунктом 75.1.3 ст.75 ПК України визначено, що фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об'єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з підстав передбачених ПК України, в нашому випадку : отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків відповідно валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту.

Отже, під час проведення фактичної перевірки (акт від 05.05.2018) контролюючий орган встановлював залишки пального у позивача, в той час як за результатами позапланової перевірки встановлювалась невідповідність даних СЕАРП та фактичних даних.

Тобто, в даному випадку не відбувалось повторної перевірки одного і того самого періоду в межах різних видів перевірок контролюючим органом.

Щодо застосування штрафних санкцій в одному ППР за окремі правопорушення слід зазначити, що підстави та розміри штрафних санкцій, які мають бути застосовані до платника податків за порушення ним порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в ЄР АН, встановлено ст. 120-2 Кодексу.

Застосування штрафних санкцій за ст. 120-2 ПК України, не містить розмежування окремого правопорушення щодо не реєстрації та несвоєчасної реєстрації акцизних накладних, а відтак, застосування штрафних санкцій на підставі вказаної норми в одному податковому повідомленні-рішенні не порушує вимоги ст. 54 ПК України.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (стаття 90 КАС України).

Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, у задоволенні адміністративного позову слід відмовити у повному обсязі.

У зв'язку із відмовою у задоволенні адміністративного позову розподіл судових витрат в порядку ст. 139 КАС України судом не здійснюється.

Керуючись статтями 2, 77, 139, 241, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕРМІНАЛ ЛОГІСТІК (69084, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.. Миколи Краснова, 13, код ЄДРПОУ 41007023) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146) про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення, - відмовити у повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення,а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення

Рішення в повному обсязі виготовлено та підписано 04 липня 2019 року.

Суддя Л.Я. Максименко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.06.2019
Оприлюднено24.07.2019
Номер документу83189902
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/754/19

Рішення від 13.08.2020

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Рішення від 13.08.2020

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 01.06.2020

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 06.04.2020

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 14.01.2020

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 10.12.2019

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Рішення від 18.06.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Рішення від 18.06.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 18.06.2019

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 11.05.2019

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні