КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відкриття провадження в адміністративній справі
22 липня 2019 року м. Київ № 320/3239/19
Суддя Київського окружного адміністративного суду Панова Г.В., розглянувши позовну заяву
Товариства з обмеженою відповідальністю Релюкс ЛТД
до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області,
Державної фіскальної служби України
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Релюкс ЛТД з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області, Державної фіскальної служби України, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області від 24.05.2019 №1171384/41517727 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 29.04.2019 на суму 709440,00 грн. ТОВ Релюкс ЛТД (код ЄДРПОУ 41517727) в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань розгляду скарг ДФС України від 10.06.2019 за № 30241/41517727/2 про відмову у задоволенні скарги ТОВ Релюкс ЛТД (код в ЄДРПОУ 41517727);
- зобов`язати Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197, адреса: Львівська пл. 8, м. Київ 53, МСП 04655) зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ РелюксЛТД № 3 від 29.04.2019 на суму 709440,00 грн.
Судом під час вирішення питання про відкриття провадження встановлено невідповідність позовної заяви вимогам Кодексу адміністративного судочинства України, про що зазначено в ухвалі від 01.07.2019 та надано позивачу десятиденний термін для усунення вказаних недоліків.
17.07.2019 на адресу суду надійшли письмові пояснення на виконання узвали суду про залишення позовної заяви без руху.
Спір виник із публічно-правових відносин та відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України належить до юрисдикції адміністративних судів і підлягає розгляду у порядку адміністративного судочинства.
Позовна заява відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 та 172 Кодексу адміністративного судочинства України, та подана з дотриманням правил підсудності особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.
Підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України, немає.
Згідно з частиною першою статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Відповідно до частини 9 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначається, зокрема, за якими правилами позовного провадження (загального чи спрощеного) буде розглядатися справа.
Як вбачається з прохальної частини позовної заяви позивач просить суд здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Отже, визначення форми адміністративного судочинства, за правилами якого буде розглядатися справа, є обов`язковою умовою нового процесуального законодавства.
Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи (ч. 2 ст. 12 КАС України).
Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні(ч. 3 ст. 12 КАС України).
Згідно з вимогами статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Частиною 1 статті 259 Кодексу адміністративного судочинства України клопотання позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження подається у письмовій формі одночасно з поданням позовної заяви або може міститися у ній.
Згідно з вимогами частини 2 статті 259 Кодексу адміністративного судочинства України таке клопотання має стосуватися розгляду за правилами спрощеного позовного провадження всієї справи і не може стосуватися лише певної частини позовних вимог, інакше суд повертає його без розгляду, про що зазначає в ухвалі про відкриття провадження у справі.
Частиною 2 статті 260 Кодексу адміністративного судочинства України у випадку, передбаченому частиною першою статті 259 цього Кодексу, за наслідками розгляду відповідного клопотання позивача суд з урахуванням конкретних обставин справи може:
1) задовольнити клопотання та визначити строк відповідачу для подання заяви із запереченнями щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження; або
2) відмовити в задоволенні клопотання та розглянути справу за правилами загального позовного провадження.
Отже, дана норма надає право саме суду визначати порядок розгляду конкретної справи.
Згідно з вимогами частини третьої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Суд звертає увагу, що у клопотанні про розгляд справи в порядку спрощеного провадження позивач не наводить мотивів за яких вважає, що дана справа підлягає розгляду саме у спрощеному провадженні.
Отже, враховуючи вимоги частини третьої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, для повного, всебічного та об`єктивного розгляду даної справи, суд дійшов висновку, що клопотання позивача про здійснення розгляду даної справи в порядку спрощеного провадження задоволенню не підлягає і призначає розгляд даної справи у порядку загального позовного провадження із проведенням підготовчого судового засідання.
Згідно з частиною 1 статті 179 Кодексу адміністративного судочинства України для виконання завдання підготовчого провадження в кожній судовій справі, яка розглядається за правилами загального позовного провадження, проводиться підготовче засідання.
Визнавши подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі, керуючись статтями 12, 49, 173, 257, 259, 171, 243 та 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
1.У задоволенні клопотання ТОВ Релюкс ЛТД про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження відмовити.
2. Відкрити провадження в адміністративній справі. Справа буде розглядатися одноособово суддею Панова Г. В. за правилами загального позовного провадження.
3. Розпочати підготовку справи до судового розгляду.
4. Призначити підготовче засідання на 19 вересня 2019 року об 11:00 год.
Судове засідання відбуватиметься в приміщенні Київського окружного адміністративного суду (адреса: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 2-й під`їзд, 10-й поверх).
5. Викликати для участі в підготовчому засіданні учасників справи (їх представників).
6. В порядку підготовки справи до судового розгляду витребувати від позивача:
- оригінали документів, доданих до позовної заяви (для огляду у судовому засіданні);
- копії всіх документів, які подавались відповідачу після зупинення реєстрації податкової накладної № 3 від 29.04.2019 року (окрім доданих до позовної заяви);
від Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області:
- відзив на позовну заяву у разі невизнання позову із нормативним та документальним обґрунтуванням;
- докази створення комісії та її склад;
- копії протоколів засідань комісії, на яких розглядалось питання щодо реєстрації спірної податкової накладної № 3 від 29.04.2019 року, задекларованої ТОВ Релюкс ЛТД ;
- письмові пояснення про конкретні та чіткі підстави відмови в реєстрації спірної податкової накладної ТОВ Релюкс ЛТД ;
- витяг з Єдиного реєстру податкових накладних щодо спірної податкової накладної № 3 від 29.04.2019 року ТОВ Релюкс ЛТД ;
- належним чином засвідчені копії документів, на підставі яких були винесено рішення про відмову реєстрації спірної податкової накладної від 24.05.2019 № 1171384/41517727.
7. Запропонувати відповідачам подати до суду відзив на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Роз`яснити відповідачеві, що відповідно до частин 3, 4 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України до відзиву мають бути додані документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.
У разі ненадання відповідачами відзиву у встановлений судом строк без поважних причин справа буде вирішена за наявними матеріалами.
8. Роз`яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.
9. Копію ухвали суду надіслати (надати) учасникам справи (їх представникам).
Ухвала про відкриття провадження у справі набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена лише з підстав порушення судом правил підсудності до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Панова Г. В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2019 |
Оприлюднено | 25.07.2019 |
Номер документу | 83190007 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Панова Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні