Рішення
від 17.07.2019 по справі 580/1497/19
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 липня 2019 року справа № 580/1497/19

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гаращенка В.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження в місті Черкаси адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю ВІНСЕР до Головного управління ДФС у Черкаській області про визнання протиправними дій та скасування рішень,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю ВІНСЕР звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Черкаській області, в якому просить:

- визнати протиправними дії Головного управління Державної фіскальної служби у Черкаській області по проведенню перевірки товариства з обмеженою відповідальністю ВІНСЕР , відповідно до якої було складено акт про результати документальної позапланової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю ВІНСЕР (ЄДРПОУ 38715388) від 27.12.2018 №480/23-00-14-0508/38715388 з питань дотримання вимог валютного законодавства;

- визнати недійсним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 14.01.2019 №0000631405 на суму штрафних (фінансових) санкцій 178029,12 грн., складеного Головним управлінням Державної фіскальної служби у Черкаській області відповідно до акту про результати документальної позапланової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю ВІНСЕР (ЄДРПОУ 38715388) від 27.12.2018 №480/23-00-14-0508/38715388 з питань дотримання вимог валютного законодавства;

- визнати недійсним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 14.01.2019 №0000651405 на суму штрафних (фінансових) санкцій 340,00 грн., складеного Головним управлінням Державної фіскальної служби у Черкаській області відповідно до акту про результати документальної позапланової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю ВІНСЕР (ЄДРПОУ 38715388) від 27.12.2018 №480/23-00-14-0508/38715388 з питань дотримання вимог валютного законодавства.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ні наказ про проведення перевірки, ні направлення уповноваженим особам позивача не вручались, листом не надсилались. Разом із вже складеним актом перевірки №480/23-00-14-0508/38715388 від 27.12.2018 директору ТОВ ВІНСЕР вручено копію наказу ГУ ДФС у Черкаській області від 10.12.2018 №2496 та направлення від 12.12.2018 №2093/23-00-14-0508.

Документи, які стали предметом перевірки ГУ ДФС у Черкаській області отримало не під час перевірки, а під час надання цих документів на письмовий запит від 25.09.2018 №40844/23-00-14-0519.

Отже, проведена перевірка здійснена не у спосіб та порядок, передбачений законодавством України.

Позивач вважає, що до нього безпідставно застосовано штрафні санкції за порушення законодавчо встановлених строків розрахунків за імпортними операціями з компанією Buiro Handlowe Hand-Food (Польща) по контракту від 23.10.2015 року №23/10/2015 та з компанією JG Professional GmbH&Co.Kg (Німеччина), оскільки довідкою з банку АТ ПроКредит Банк (вих. № 1-2/19/454 від 14.01.2019) підтверджено відсутність заборгованості з поставки товару по зовнішньоекономічних договорах, та відсутній факт перевищення порушення законодавчо встановлених строків згідно законодавства України з валютного контролю.

Відповідач подав відзив на адміністративний позов, в якому просив у задоволенні позову відмовити повністю, зазначивши при цьому, що жодного порушення контролюючим органом під час початку проведення перевірки, не допущено, оскільки наказ та направлення на проведення перевірки вручені особисто директору позивача ОСОБА_1 13.12.2018.

Також відповідач вказав про безпідставність тверджень позивача щодо надання документів не на перевірку, а на запит контролюючого органу, тому що позивачем не долучено до позову копію відповіді на запит, а лише долучено копію запиту відповідача. Натомість позивач не складав та до контролюючого органу не надавав жодної відповіді на запит.

Відповідач не заперечує факту відсутності заборгованості з поставки товарів по зовнішньоекономічних договорах, що викладено в довідці № 1-2/19/454 від 14.01.2019, оскільки така заборгованість відсутня ще на момент проведення перевірки.

Проте, факт порушення законодавчо встановлених строків здійснення імпорту товару мав місце, а отже нарахування пені є правомірним.

Дослідивши письмові докази наявні в матеріалах справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов до такого висновку.

Судом встановлено, що листами ПАТ ПроКредит Банк від 09.08.2018 №305426207 та №305426206 повідомило ГУ ДФС у Черкаській області про виявлення факту порушення ТОВ ВІНСЕР законодавчо встановлених строків розрахунків при здійсненні імпортних операцій по контракту від 23.10.2015 №23/10/2015 за датами здійснення операцій 05.01.2018.

Також листами ПАТ ПроКредит Банк від 09.08.2018 № 305632314 та №305702751 повідомило ГУ ДФС у Черкаській області про виявлення факту порушення ТОВ Вінсер законодавчо встановлених строків розрахунків при здійсненні імпортних операцій по контракту від 10.10.2017 № 10/10/2017 за датами здійснення операцій 10.01.2018 та 11.01.2018.

В подальшому, на підставі направлення від 12.12.2018 №2093/23-00-14-0508, виданого Головним управлінням ДФС у Черкаській області головному державному ревізору інспектору відділу перевірок фінансових операцій управління податкового аудиту ГУ ДФС у Черкаській області Кшечик Олені Віталіївні, відповідно до підпункту 20.1.4.пункту 20.1. статті 20 розділу І, підпункту 78.1.1. пункту 78.1. статті 78 розділу II Податкового кодексу України (у зв`язку з неподанням на письмовий запит ГУ ДФС у Черкаській області від 25.09.2018 №40844/23-00-14-0519 пояснень та їх документальних підтверджень щодо попередньо отриманої від АТ ПроКредит Банк податкової інформації про порушення платником податків валютного законодавства), на підставі наказу ГУ ДФС у Черкаській області від 10.12.2018 №2496 проведена документальна позапланова виїзна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю ВІНСЕР , код за ЄДРПОУ 38715388, з питань дотримання валютного законодавства при виконанні зовнішньоекономічних контрактів від 23.10.2015 №23/10/2015 та від 10.01.2017 №10/01/2017 за період з 23.10.2015 по 12.12.2018.

За результатами перевірки складено акт від 27.12.2018 № 480/23-00-14-0508/38715388, яким зафіксовано порушення:

1) статті 2 Закону України від 23 вересня 1994 року № 185/94-ВР Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті в частині порушення строків здійснення імпорту товару по контракту від 23.10.2015 № 23/10/2015 в сумі 10 748,04 євро на 9 днів та в сумі 5460,00 євро на 9 днів, та по контракту від 10.01.2017 №10/01/2017 в сумі 614,64 євро на 156 днів та в сумі 10 920,00 євро на 155 днів;

2) статті 1 Указу Президента України від 18 червня 1994 року № 319/94 Про невідкладні заходи щодо повернення в Україну валютних цінностей, що незаконно знаходяться за її межами , статті 9 Декрету Кабінету Міністрів України 19 лютого 1993 року № 15-93 Про систему валютного регулювання і валютного контролю , в частині порушення порядку декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України та знаходяться за її межами станом на 01.10.2018.

На підставі акту перевірки прийняті податкові повідомлення-рішення №0000631405 від 14.01.2019 про застосування 178029,12 грн. штрафних санкцій у вигляді пені за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності та №0000651405 від 14.01.2019 про збільшення суми грошового зобов`язання за штрафними санкціями в сумі 340 грн.

За результатами процедури адміністративного оскарження наведені податкові повідомлення-рішення залишені без змін.

Вирішуючи питання про правомірність прийняття оскаржених податкових повідомлень-рішень судом встановлено, що ТОВ ВІНСЕР укладено з Biuro Handlowe Hand-Food (Польща) контракт від 23.10.2015 №23/10/2015 на постачання м`ясних субпродуктів та сала свійських свиней. Загальна сума контракту - 800 000,00 євро, умови постачання - FCA (пунк поставки визначається Проформами - інвойсами).

ТОВ ВІНСЕР згідно з умовами контракту від 23.10.2015 № 23/10/2015 з валютного рахунку № НОМЕР_1 , відкритого в АТ ПроКредит Банк (МФО 320984) перераховано на адресу Biuro Handlowe Hand-Food (Польща) попередню оплату в загальній сумі 776 401,01 євро (еквівалент 21 402 657,44 грн.).

Товар по імпорту (м`ясні субпродукти та сало свійських свиней (коди товарів згідно УКТЗЕД - 0209101100, 0206490000, 0207141000 )) отримано на суму 760 462,97 євро (еквівалент 9 210 008,61 грн.), частина попередньої оплати на суму 15 938,04 євро (еквівалент 487 331,95 грн.) повернута нерезидентом на рахунок ТОВ ВІНСЕР .

Документальною перевіркою встановлено, що при виконанні умов вказаного контракту порушено законодавчо встановлені строки розрахунків за імпортними операціями.

Так, згідно платіжних доручень від 05.01.2018 №158 та 159 з валютного рахунку № НОМЕР_1 , відкритого в ПАТ ПроКредит Банк , ТОВ ВІНСЕР перераховано 21840,00 євро та 5 460,00 євро, граничний законодавчо встановлений строк надходження товарів по імпорту за даною операцією - 04.07.2018. Товари по імпорту (м`ясо куряче механічної обвалки (фарш), дрібного помолу, код товару згідно УКТ ЗЕД - 0207141000) на суму 11 361,96 євро отримано без порушення законодавчо встановленого строку розрахунків згідно митних декларацій:

- від 09.01.2018 № TJA205090/2018/1012 на суму 5 457,40 євро, в т. ч. товар на суму 665,56 євро отримано на 4 день з дати здійснення попередньої оплати 05.01.2018;

- від 11.01.2018 № UA205090/2018/1559 на суму 5 236,40 євро отримано на 6 день з дати здійснення попередньої оплати 05.01.2018;

- від 19.01.2018 № UA205090/2018/3751 на суму 5 460,00 євро отримано на 14 день з дати здійснення попередньої оплати 05.01.2018;

У зв`язку з неможливістю виконання зобов`язань в повному обсязі у визначені контрактом строки (поставити продукцію по імпорту), нерезидентом повернуто попередню оплату в сумі 15 938,04 євро, яку продано на міжбанківському валютному ринку, а кошти від продажу надійшли 13.07.2017 на поточний рахунок № НОМЕР_1 АТ ПроКредит Банк (МФО 320984), або на 189 день з дати здійснення авансового платежу 05.01.2018, тобто з порушенням законодавчо встановлених строків на 9 днів.

Також, як встановлено судом TOB ВІНСЕР укладено з JG Professional GmbH &Co.Kg (Німеччина) контракт від 10.01.2017 №10/01/2017 на постачання сала свійських свиней хребтового та м`яса курячого механічного обвалювання. Умови постачання - FCA (пункт поставки визначається проформами - інвойсами).

На виконання умов контракту від 10.01.2017 №10/01/2017, з валютного рахунку № НОМЕР_1 , відкритого в АТ ПроКредит Банк (МФО 320984) TOB Вінсер перерахувало на користь JG Professional GmbH &Co.Kg (Німеччина) передоплату в сумі 108 780,00 євро (еквівалент 3 500 548,49 грн.).

Товар по імпорту (м`ясні субпродукти та сало свійських свиней (коди товарів згідно УКТЗЕД - 0209101100, 0207141000)) отримано на суму 97 207,09 євро (еквівалент 3 150 973,95 грн.), частина попередньої оплати на суму 38,27 євро (еквівалент 1 190,62 грн.) повернута нерезидентом на рахунок ТОВ ВІНСЕР .

ТОВ ВІНСЕР з валютного рахунку № НОМЕР_3 , відкритого в ПАТ ПроКредит Банк перераховано кошти згідно платіжних доручень:

- від 10.01.2018 №162 - 16 380,00 євро, граничний законодавчо встановлений строк надходження товарів по імпорту за даною операцією - 09.07.2018;

- від 11.01.2018 №163 - 10 920,00 євро, граничний законодавчо граничний законодавчо встановлений строк надходження товарів по імпорту за даною операцією - 10.07.2018.

Товар по імпорту (м`ясо куряче механічної обвалки (фарш), дрібного помолу, код товару згідно УКТ ЗЕД - 0207141000) отримано на суму 15 765,36 євро, згідно митних декларацій:

- від 18.01.2018 № UA205090/2018/3538 на суму 5 457,40 євро, в т. ч. товар на суму 5 106,01 євро отримано на 8 день з дати здійснення попередньої оплати 10.01.2018, тобто без порушення законодавчо встановлених строків розрахунків;

- від 26.01.2018 № UA205090/2018/5712 на суму 5 321,42 євро отримано на 16 день з дати здійснення попередньої оплати 10.01.2018, тобто без порушення законодавчо встановлених строків розрахунків;

- від 29.01.2018 № UA205090/2018/6154 на суму 5 337,93 євро отримано на 19 день з дати здійснення попередньої оплати 10.01.2018, тобто без порушення законодавчо встановлених строків розрахунків.

В той же час, товар на суму 614,64 євро станом на 12.12.2018 (336 день з моменту здійснення передоплати) не отримано, тобто порушено законодавчо встановлені строки надходження товарів по імпорту на 156 днів.

Щодо порушення строків розрахунків за контрактом з Biuro Handlowe Hand-Food (Польща), суд виходить з такого.

Частиною 1 ст. 1 Закону України Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що виручка резидентів у іноземній валюті від експорту продукції підлягає зарахуванню на їх валютні рахунки в уповноважених банках у строки виплати заборгованостей, зазначені в контрактах, але не пізніше 180 календарних днів з дати митного оформлення (виписки вивізної вантажної митної декларації) такої продукції, що експортується, а в разі експорту робіт, транспортних послуг - з моменту підписання акта або іншого документа, що засвідчує виконання робіт, надання транспортних послуг. Перевищення зазначеного строку потребує висновку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку. Виручка резидента за експортним зовнішньоекономічним договором (контрактом) вважається перерахованою на його банківський рахунок за заявою резидента, якщо належна сума врегульована Експортно-кредитним агентством.

Частиною 4 статті 2 Закону № 185/94-ВР встановлено, що Національний банк України має право запроваджувати на строк до шести місяців інші строки розрахунків, ніж ті, що визначені частиною першою цієї статті.

Згідно пункту 1 постанов Правління Національного банку України Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів, передбачені в статтях 1 та 2 Закону України Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті повинні здійснюватися у строк, що не перевищує 90 календарних днів, а саме:

- від 03.09.2015 № 581: на період з 04.09.2015 до 04.12.2015 (пункт 1 постанови);

- від 04.12.2015 № 863: на період з 05.12.2015 до 04.03.2016 (пункт 1 постанови);

- від 03.03.2016 №140: на період з 05.03.2016 до 08.06.2016 (пункт 1 постанови);

- від 07.06.2016 №342 на період з 09.06.2016 до 28.07.2016 (включно) (пункт 1 постанови);

що не перевищує 120 календарних днів, а саме:

- від 07.06.2016 № 342: на період з 29.07.2016 до 14.09.2016 (пункт 1 постанови, з врахуванням змін внесених постановою Правління НБУ від 28.07.2016 № 361);

- від 14.09.2016 № 386: на період з 15.09.2016 до 15.12.2016 (пункт 1 постанови);

- від 13.12.2016 № 410: на період з 16.12.2016 до 15.06.2017 (пункт 1 постанови).

- від 13.12.2016 № 410: на період з 16.12.2016 до 25.05.2017 (пункт 1 постанови) з врахуванням змін, внесених постановою Правління НБУ від 25.05.2017 № 41).

Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті порушення резидентами, крім суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції на період її проведення, строків, передбачених статтями 1 і 2 цього Закону або встановлених Національним банком України відповідно до статей 1 і 2 цього Закону, тягне за собою стягнення пені за кожний день прострочення у розмірі 0,3 відсотка суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару) в іноземній валюті, перерахованої у грошову одиницю України за валютним курсом Національного банку України на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару).

Що контракту з Biuro Handlowe Hand-Food (Польща) від 23.10.2015 №23/10/2015 кошти в сумі 15 938,04 євро, яку продано на міжбанківському валютному ринку, а кошти від продажу надійшли 13.07.2017 на поточний рахунок № НОМЕР_1 АТ ПроКредит Банк (МФО 320984), або на 189 день з дати здійснення авансового платежу 05.01.2018, тобто з порушенням законодавчо встановлених строків на 9 днів.

З огляду на викладене, суд відхиляє доводи позивача з посиланням на банківську довідку про відсутність заборгованості за зовнішньоекономічними договорами, оскільки це не спростовує факту допущеного порушення законодавчо встановлених строків розрахунків.

Більш того, за даними акту перевірки станом на 12.12.2018 згідно бухгалтерського обліку підприємства дебіторська та кредиторська заборгованість по контракту від 23.10.2015 №23/10/2015 відсутня.

Щодо допущених порушень за контрактом з JG Professional GmbH &Co.Kg (Німеччина), суд враховує, що за змістом з абз. 14 ст. 1 Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність імпортом є купівля українськими суб`єктами зовнішньоекономічної діяльності в іноземних суб`єктів господарської діяльності товарів з ввезенням або без ввезення цих товарів на територію України, включаючи купівлю товарів, призначених для власного споживання установами та організаціями України, розташованими за її межами.

При цьому моментом здійснення імпорту відповідно до абз. 38 ст. 1 Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність є момент перетину товаром митного кордону України або переходу права власності на зазначений товар, що експортується чи імпортується, від продавця до покупця.

ТОВ ВІНСЕР подано у встановлені терміни до ДПІ у м. Черкасах декларацію про валютні цінності доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами від 09.11.2018 №9246948497, де в пункті 13 розділу II відображена сума коштів, перерахованих за кордон по імпортних контрактах, по яких на звітну дату перевищено законодавчо встановлені терміни здійснення цих контрактів, а саме: по терміну 01.10.2018 в розмірі 10 500,00 євро, по контракту укладеному з компанією AGRO COMMODITIES EUROPE LTD (Велика Британія).

Однак, при наявності суми коштів в розмірі 11 534,64 євро, за якими не отримані імпортовані товари по контракту від 10.01.2017 №10/01/2017, укладеному з JG Professional GmbH &Co.Kg (Німеччина) ТОВ ВІНСЕР не відобразило валютні цінності доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами станом на 01.10.2018.

Також, станом на 12.12.2018, товар по імпорту на суму 10 920,00 євро, або на 335 день з дати здійснення передоплати від 11.01.2018, на адресу ТОВ ВІНСЕР не надійшов, чим порушено законодавчо встановлені строки здійснення поставок по імпорту на 155 днів.

За вказані порушення передбачено нарахування штрафних санкцій згідно п. 2 ст. 16 Декрету КМУ від 19 лютого 1993 року № 15-93 Про систему валютного регулювання і валютного контролю , ст. 3 Указу Президента України від 27 червня 1999 року № 734/99 Про врегулювання порядку оформлення кредитів, позик в іноземній валюті від нерезидентів та застосування штрафних санкцій за порушення валютного законодавства , п. 2.3. п. 2 Порядку застосування штрафних санкцій за порушення валютного законодавства, затвердженого наказом ДПА України № 542 від 04.10.1999 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.10.1999 за № 712/4005, п. 2.7 Положення про валютний контроль, затвердженого Постановою правління НБУ 08.02.2000 № 49 (зі змінами та доповненнями) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.04.2000 за № 209/4430.

Слід також зазначити, що за перевірений період до ТОВ ВІНСЕР наказом Мінекономрозвитку України від 29.09.2016 №1652 з 08.11.2016 застосовано спеціальну санкцію за порушення валютного законодавства, передбачену статтею 37 Закону України від 16.04.1991 № 959-ХІІ Про зовнішньоекономічну діяльність (із змінами і доповненнями).

Отже, порушення валютного законодавства мають місце та повністю підтверджуються матеріалами справи.

Щодо посилань позивача на порушення процедури проведення перевірки, суд зазначає, що копію наказу ГУ ДФС у Черкаській області від 10.12.2018 № 2496 про проведення перевірки вручено під підпис директору ТОВ ВІНСЕР ОСОБА_1 13.12.2018.

В свою чергу, з направленням від 12.12.2018 №2093/23-00-14-0508 на проведення перевірки видане ГУ ДФС у Черкаській області також під підпис ознайомлено директора ТОВ ВІНСЕР ОСОБА_1 13.12.2018 .

З огляду на зазначене, наявними матеріалами справи спростовуються твердження позивача щодо проведення перевірки без відома уповноваженої особи ТОВ ВІНСЕР з порушенням встановленої процедури та отримання документів всупереч вимог закону.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є необґрунтованими, тому позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України понесені позивачем витрати слід залишити за позивачем.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 12, 14, 72, 76, 90, 139, 241-246, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Сплачену суму судових витрат залишити за позивачем.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду з врахуванням особливостей закріплених п. 15.5 Перехідних положень КАС України протягом тридцяти днів з дня підписання рішення суду.

Суддя В.В. Гаращенко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.07.2019
Оприлюднено24.07.2019
Номер документу83190984
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/1497/19

Постанова від 15.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Рішення від 05.08.2019

Цивільне

Лебединський районний суд Сумської області

Стеценко В. А.

Рішення від 17.07.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 04.07.2019

Цивільне

Лебединський районний суд Сумської області

Стеценко В. А.

Ухвала від 24.05.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 11.05.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні