Рішення
від 23.04.2019 по справі 160/9456/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 квітня 2019 року Справа № 160/9456/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Олійника В. М. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Державної служби України з безпеки на транспорті, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: приватне підприємство Рубін-92 про скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

13 грудня 2018 року ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: приватне підприємство Рубін-92 , в якому просить:

Розрахунок № 262 від 20.06.2018 року до акта № 0002997 від 20.06.2018 року - визнати нечинним та скасувати.

Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №9055828 від 16.08.2018 року - визнати нечинною та скасувати.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що 20.06.2018 року, біля 11-20 години, Управлінням Укртрансбезпеки у Кіровоградській області було проведено габаритно-ваговий контроль вантажного автомобіля марки - DAF модель 95XF430, державний реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом типу Цистерна-Е, державний реєстраційний номер НОМЕР_2 , яким керував водій ОСОБА_2 та який належить ОСОБА_1 на підставі права власності.

За результатами перевірки посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області було складено довідку від 20.06.2018 року про результати здійснення габаритно-вагового контролю, акт № 0002997 від 20.06.2018 року, постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу №055828 від 16.08.2018 року, чек зважування № 422 від 20.06.2018 року, якими зафіксовано перевезення вантажу автомобілем, який належить позивачу, із перевищенням вагових обмежень встановлених Правилами дорожнього руху, а саме фактична маса склала 40758 кг.

На підставі вказаного акта був складений Розрахунок № 262 від 20.06.2018 року плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до акта № 0002997 від 20.06.2018 року, відповідно до якого нарахована плата за проїзд у сумі 149,6 євро.

Відповідно до Договору оренди (найму) транспортних засобів від 12.02.2018 року, ОСОБА_1 передала в оренду приватному підприємству Рубін-92 (49038, м. Дніпро, вул. Пастера, 4, Код ЄДРПОУ 13457965, ІПН 134579604654), вищезазначений автомобіль.

Позивач стверджує, що довідка від 20.06.2018 року про результати здійснення габаритно-вагового контролю, акт № 0002997 від 20.06.2018 року, постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу №055828 від 16.08.2018 року, чек зважування № 422 від 20.06.2018 року протиправно складено на ім`я ОСОБА_1 , оскільки відповідальності за порушення вимог законодавства у сфері автомобільного транспорту під час перевезення вантажів підлягають саме перевізники, а не власники транспортних засобів за умови, що вони не використовують транспортний засіб, а лише володіють майновими правами на нього у відповідності до ст.1 Правил дорожнього руху України.

Ухвалою суду від 18 грудня 2018 року відкрито спрощене провадження у справі без виклику учасників справи.

Ухвалою суду від 23 квітня 2019 року закрито провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до Державної служби України з безпеки на транспорті, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: приватне підприємство Рубін-92 в частині позовних вимог щодо визнання нечинним та скасування розрахунку № 262 від 20.06.2018 року до акта № 0002997 від 20.06.2018 року.

21 січня 2019 року на адресу суду від Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній заперечує проти позовних вимог позивачу у зв`язку з наступним.

Пунктом 4 Порядку контролю встановлено, що державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок.

Так, 20.06.2018 року при проведенні рейдової перевірки, місце проведення перевірки а/д М 12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам`янка 716 км +405 м) ППГВК державними інспекторами Управління у Кіровоградській області було проведено зважування автомобіля (тягача) марки DAF модель 95 XF 430 державний номерний знак НОМЕР_3 та напівпричеп марки KASSBOHRER, державний номерний знак НОМЕР_2 , які відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ, належить ОСОБА_1 . За кермом згідно посвідчення водія перебував ОСОБА_3 . Під час перевірки транспортного засобу виявлено порушення, а саме: перевищення транспортним засобом встановлених вагових обмежень на строєну вісь 23400 кг при нормативно допустимих 22000кг. Результат перевірки був зафіксований в акті № 0002997 від 20.06.2018 року.

Згідно п. 22.5. Правил дорожнього руху: За спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь -11т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Згідно вищезазначеного акта перевірки та довідки про зважування позивачем допущено перевищення вагових обмежень на:

на строєну вісь, замість допустимих 22 т (+/-2% похибки) навантаження становило 23400 кг, тобто на 1400 кг більше дозволених нормативів.

Тобто позивачем було допущено перевищення навантаження на строєну вісь.

Згідно розрахунку та акта № 0002997 навантаження на строєну вісь становило 23400 кг при допустимих 22 т. У відповідності до ч.3, ч.4 п.1 ставок за проїзд, а саме: від 5 до 10 відсотків включно - 0,1 євро. Для строєних осей з одиночними шинами плата за перевищення допустимих навантажень на вісь (осі) збільшується у два рази.

Розмір плати за проїзд становить - 0,2 євро.

Пройдена відстань становить 374км.

Згідно пункту 31-1. Порядку габаритно - вагового контролю якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: більше ніж 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі.

К-2(коефіцієнт збільшення плати за проїзді у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру до 10% )

Отже, з огляду на вищезазначене у відповідності до формули визначено плату:

0,2*374*2=149,6 євро.

Згідно пункту 31-1. Порядку габаритно-вагового контролю якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати.

Так, позивач рухався за маршрутом: з Черкаської області с. Хацьки - Херсонська область с. Східне. Так, відстань між Черкаської області с. Хоцьки - Херсонська область с. Східне становить 374 км.

Тому в розрахунку плати за проїзд було вказано відстань - 374 км.

Та обставина, що ваги, якими здійснювалось зважування, відповідають вимогам чинного законодавства підтверджується свідоцтвом про перевірку засобу вимірювальної техніки від 27.11.2017 року № 000438, яке дійсне до 20 грудня 2018 року.

25 березня 2019 року на електронну адресу суду від Державної служби України з безпеки на транспорті надійшов відзив на позовну заяву.

У відзиві зазначено про те, що 20.06.2018 на 716 км+ 405 м. автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка контролюючими особами Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області проведено точний габаритно-ваговий контроль транспортного засобу транспортного засобу позивача - тягача вантажного марки DAF модель XF 95.430, номерний знак НОМЕР_4 , (з напівпричепом марки KASSBOHRER, номерний знак НОМЕР_2 ), на підставі якого встановлено перевищення нормативно дозволеного навантаження на строєну вісь транспортного засобу.

Зважаючи на зазначене співробітниками Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області на законних підставах було віднесено транспортний засіб позивача до великовагових. А на підставі цього ними була законно складено Акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №00000297 від 20.06.2018, Акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №0518818 від 20.06.2018 та Розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів №262 від 20.06.2018, яким визначено позивачу до сплати 149,6 євро.

Постановою Кабінету Міністрів України №103 від 11.02.2015р. затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (далі - Укртрансбезпека).

Відповідно до п. 1 Положення, Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

У відповідності до п. 8 Положення, Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу.

Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України №592 від 26.06.2015р. Деякі питання забезпечення діяльності Державної служби з безпеки на транспорті утворені територіальні органи Державної служби з безпеки на транспорті як структурні підрозділи апарату Служби за переліком згідно з додатком 3, зокрема, Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області.

Розпорядженням КМУ №1378-р від 16.12.2015р. Питання Державної служби з безпеки на транспорті здійснення функцій і повноважень, покладених на Державну інспекцію України з безпеки на наземному транспорті (Укртрансінспекцію), припинено та забезпечено можливість їх виконання Укртрансбезпекою.

Частиною 2 статті 29 Закону України Про дорожній рух передбачено, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається в порядку встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. п. З, 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006р. (далі - Порядок №1567), державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Актом проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №051818 від 20.06.2018 зафіксована надання послуг з перевезення вантажів на договірних умовах згідно ТТН №2902 від 19.06.2018 без оформлення документів, перелік яких визначено ст. 48 ЗУ Про автомобільний транспорт , а саме відсутній дозвіл на рух автодорогами України з перевищенням нормативно - вагових параметрів

Оскільки, відповідно до п. 25 Порядку, справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення, то Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області акт №051818 від 20.06.2018 був направлений до Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області для вирішення питання щодо притягнення перевізника до адміністративно-господарської відповідальності у строк до 20.08.2018.

Постановою від 16.08.2018 №055828 встановлено порушення ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт , відповідальність за що встановлена абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт :

надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.

Як вбачається, перевізником не було отримано ні дозволу, ні внесено плату за проїзд.

В судове засідання позивач, представник відповідача та представник третьої особи не прибули, про дату, час і місце його проведення були повідомлені належним чином.

Відповідно до ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи вищевказане, суд ухвалив розглянути справу в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд встановив наступні обставини.

Відповідно до абз. 3 п. 1 постанови КМУ №442 від 10.09.2014р. Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади , Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті реорганізовується шляхом злиття з Державною інспекцією України з безпеки на морському та річковому транспорті, а також підпорядкувавши службі, що утворюється - Державній службі України з безпеки на транспорті, Державну спеціальну службу транспорту.

Постановою Кабінету Міністрів України №103 від 11.02.2015 р. затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (далі - Укртрансбезпека).

Відповідно до п. 1 Положення, Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

У відповідності до п. 8 Положення, Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу.

Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України №592 від 26.06.2015р. Деякі питання забезпечення діяльності Державної служби з безпеки на транспорті утворені територіальні органи Державної служби з безпеки на транспорті як структурні підрозділи апарату Служби за переліком згідно з додатком 3, зокрема, Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області.

Розпорядженням КМУ №1378-р від 16.12.2015р. Питання Державної служби з безпеки на транспорті здійснення функцій і повноважень, покладених на Державну інспекцію України з безпеки на наземному транспорті (Укртрансінспекцію), припинено та забезпечено можливість їх виконання Укртрансбезпекою.

Частиною 2 статті 29 Закону України Про дорожній рух передбачено, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається в порядку встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.п. 3, 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006р. (далі - Порядок №1567), державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

20.06.2018 о 11-20 на 716 км + 405 м. автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка контролюючими особами Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області проведено точний габаритно-ваговий контроль транспортного засобу тягача вантажного марки DAF модель XF 95.430, номерний знак НОМЕР_4 (з напівпричіпом марки KASSBOHRER, номерний знак НОМЕР_2 ), що належать позивачу, на підставі якого встановлено перевищення нормативно дозволеного навантаження на строєну вісь транспортного засобу.

Співробітниками Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області було віднесено транспортний засіб позивача до великовагових.

На підставі цього складено Акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №00000297 від 20.06.2018, Акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №0518818 від 20.06.2018 та Розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів №262 від 20.06.2018, яким визначено позивачу до сплати 149,6 євро.

Пунктом 15 Порядку №1567 вказано виключний перелік питань, що перевіряється контролюючими особами під час здійснення рейдової перевірки, зокрема, в частині виконання внутрішніх вантажних перевезень перевіряється:

- наявність визначених ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом;

- додержання водієм режиму праці та відпочинку;

- виконання водієм вимог Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

Відповідно до п. 16 Порядку №1567, під час рейдової перевірки можливе здійснення габаритно-вагового контролю.

Постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007 Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові га/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - Порядок №879).

Відповідно до п. 3 Порядку № 879, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та відповідними підрозділами Національної поліції, що забезпечують безпеку дорожнього руху.

Відповідно до п. 22.5 Правил дорожнього руху України, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь -11т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про автомобільний транспорт № 2344-III від 05.04.2001 р. автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.

Відповідно до ст. 60 Закону № 2344-III за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за:

надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Вирішуючи спір по суті, суд враховує те, що як вбачається з Договору оренди (найму) транспортних засобів від 12.02.2018 року, завіреному приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу Зеніковою М. С. - ОСОБА_1 передала в оренду приватному підприємству Рубін- 92 (49038, м. Дніпро, вул. Пастера, 4, Код ЄДРПОУ 13457965, ІПН 134579604654), автомобіль - DAF модель 85 CF 480, державний реєстраційний номер НОМЕР_5 з напівпричепом типу Цистерна-Е, державний реєстраційний номер НОМЕР_6 .

Згідно п. 1.2. договору орендовані транспортні засоби передаються з метою використання їх орендарем у господарській (підприємницькій діяльності) орендаря, а саме для службових поїздок персоналу орендаря та вантажного перевезення дрібних речей.

Згідно п. 3.1 договору останній укладається строком на 5 років. Строк оренди починається з 12.02.2018 р. та закінчується 12.02.2023 р.

Також в матеріалах справи міститься довідка, яка завірена директором приватного підприємства Рубін-92 ОСОБА_5 , з якої вбачається, що згідно до товарно-транспортної накладної № 2902 від 19.06.2018 року приватне підприємство Рубін-92 здійснювало перевезення автомобілем DAF модель 95XF430, державний реєстраційний номер НОМЕР_4 з напівпричепом типу Цистерна-Е, державний реєстраційний номер НОМЕР_2 .

Маршрут перевезення с. Хацьки, Черкаська область - с. Східне , Білозерський район, Херсонська область.

Вантажовідправник: ТОВ Перше травня комбікормовий завод .

Вантажоодержувач: філія Чорнобаївське ПАТ Агрохолдинг Авангард .

Копія товарно-транспортної накладної міститься в матеріалах справи.

Таким чином, з наведеного випливає, що позивач у спірних правовідносинах не є перевізником у розумінні Закону України Про автомобільний транспорт , його транспортний засіб фактично використовувався іншою особою, а тому притягнення його до відповідальності, за порушення вимог цього Закону є протиправним.

Главою 6 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України 11.08.2010 року № 379, визначений порядок видачі тимчасових реєстраційних талонів на транспортні засоби.

Так, відповідно до п.6.1 Інструкції видача тимчасових реєстраційних талонів на ТЗ проводиться працівниками Центру відповідно до вимог пунктів 16, 40 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів.

Відповідно до п. 16 Постанови КМУ від 7 вересня 1998 р. N 1388 "Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів" за бажанням власника транспортного засобу - фізичної особи надати право керування таким засобом іншій фізичній особі чи за бажанням фізичної або юридичної особи, якій власник транспортного засобу передав у встановленому порядку право користування і (або) розпорядження транспортними засобами, сервісний центр МВС видає за зверненням такого власника тимчасовий реєстраційний талон на

строк, зазначений у його заяві, або документах, які підтверджують право користування і (або) розпорядження транспортним засобом.

Тобто в даному випадку оформлення тимчасового реєстраційного талону є правом, а не обов`язком позивача та його довіреної особи.

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову у повному обсязі, з урахуванням часткового закриття провадження у справі, та розподілі судових витрат відповідно до вимог ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати Постанову Про застосування адміністративно-господарського штрафу № 055828 від 16.08.2018 року Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області.

Присудити на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті судові витрати у розмірі 352,40 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) В.М. Олійник

Рішення не набрало законної сили

23 квітня 2019 року.

Суддя В.М. Олійник

З оригіналом згідно.

Суддя В.М. Олійник

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.04.2019
Оприлюднено25.07.2019
Номер документу83211732
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/9456/18

Ухвала від 28.02.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Рішення від 23.04.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні